SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door R2-D2 op 01-01-2006 05:00:55 ]intuition will take you further than logics will ever do
Nee, hij's zo goed.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:39 schreef hicham het volgende:
Nog commentaar m.b.t de compositie, saturation of brightness??
Best cars website ?quote:Op zondag 1 januari 2006 10:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, hij's zo goed.![]()
Black edition om 5 uur in de nacht.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Wie gaat door?![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 01:24 schreef yup het volgende:
Enneee meneer worldpimber, ik heb wel lekker lolgetrapt in sloterdijk en westpoort. Zeker meer dan een halve tank benzine doorheen gejaagd (en er kan bijna 70 liter in zo een ouwe 3-serie)
Lekker raggen en driften, gewoon te cool voor woorden
quote:Op zondag 1 januari 2006 13:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
met een naked tel je niet mee... zie hicham @ meets
quote:Op zondag 1 januari 2006 01:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Kun je 'm nog vinden dan![]()
na al die drank
GELUKKIG NIEUW JAAAARquote:Op zondag 1 januari 2006 13:25 schreef ondeugend het volgende:
![]()
Zo wat een zwaar nieuw jaar tot nu toe zeg !!
Mja ik weet dat nog niet. Het hangt af hoeveel vertrouwen ik in de machine heb. Met de E30 doe ik rustig aan omdat ik op de inrit van de A4 een keer 180 graden heb gemaaktquote:Op zondag 1 januari 2006 13:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]Eens kijken of je op een motor (beter koop je dikke budget supersport, met een naked tel je niet mee... zie hicham @ meets
) ook zo een debiel bent
Of dat je op 2 wielen ineens alleen maar rechtdoor durft en te bang bent om te vallen
Dan kunnen we daar samen raggeeuuhh
Dank je wel kippie... jij ook !quote:Op zondag 1 januari 2006 13:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
GELUKKIG NIEUW JAAAAR
Kusje voor Ondeugend
Je zou me gewoon anders heeel erg teleurstellen....quote:Op zondag 1 januari 2006 14:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
had geen ander advies van jou verwacht![]()
![]()
......of is het een bevel![]()
![]()
![]()
Wie ben jij eigenlijk.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
GELUKKIG NIEUW JAAAAR
Kusje voor Ondeugend
en dat zou ik niet willen...quote:Op zondag 1 januari 2006 14:05 schreef ondeugend het volgende:
Je zou me gewoon anders heeel erg teleurstellen....
Ah, ik dacht al dat het aan de Fiero lag.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:52 schreef yup het volgende:
Dat is ook shit shit shit momenten als het nat is omdat je echt binnen een seconde 180 graden kan draaien :/
quote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 13:17 schreef worldpimber het volgende:Eens kijken of je op een motor (beter koop je dikke budget supersport, met een naked tel je niet mee... zie hicham @ meets
) ook zo een debiel bent
![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:10 schreef worldpimber het volgende:
Wie ben jij eigenlijk.
Stel je eens voor, want dit is al de 2de keer dat je FokMC topic misbruikt voor je seksuele escapades.
Je bedoelt al 2.5 jaar.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:10 schreef worldpimber het volgende:
Wie ben jij eigenlijk.
Stel je eens voor, want dit is al de 2de keer dat je FokMC topic misbruikt voor je seksuele escapades.
Een monster vind ik dubieusquote:Op zondag 1 januari 2006 14:29 schreef R2-D2 het volgende:
Met een Brutale, Monster 0f B-King zijn wij te min voor Hicham denk ik![]()
Waar is het wie-neukt-wie lijstje als je hem nodig hebt (search zuigtquote:Op zondag 1 januari 2006 14:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk.
Dan vliegt de populariteit van dit topic omhoog, dat wou ik jullie niet aan doenquote:Op zondag 1 januari 2006 14:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En waarom heeft Hicham deze nog niet gepost?![]()
[afbeelding]
Inspiratie had jij gestart in het vorige topicquote:Op zondag 1 januari 2006 14:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een monster vind ik dubieus, was er in 1992 helemaal wild van, maar vind het nu een beetje een budget Duc.
![]()
En waarom heeft Hicham deze nog niet gepost?![]()
[afbeelding]
Wel een leuke serie gestart zo.![]()
Ik had nog even willen toeren met de Fiero na de lunch, maar ineens wordt ik overvallen door een slaapbui.![]()
![]()
Ik begon onafhankelijk van OPM over zwarte motoren, maar ere wie ere toekomt.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:43 schreef R2-D2 het volgende:
Inspiratie had jij gestart in het vorige topicof eigenlijk OPM met z'n ruitjes
![]()
Haha, hier is het aardig rood.quote:Ik ga straks eventjes met de XT rijden![]()
Eventjes kijken in welke straat het meeste zwart geld is opgestooktDie zijn over het algemeen "roder" dan de burgerlijke straten
![]()
Dragracer.quote:TL1000:
Het '97 heeft inderdaad meer pk's dan de modellen erna. Evenveel als de TLR ongeveer.
Het '97 model is ook de enige echte widow maker trouwens.
Woon jij in een crimineel straatje? Wietzolders, XTC-achterkamers, Politieagentenquote:Op zondag 1 januari 2006 14:51 schreef Worldbeater het volgende:
Haha, hier is het aardig rood.
Het bushokje ligt er weer eens uit, en verderop is de bodem van een afvalbak eruit geblazen.
Jaaaa, dolle pret.![]()
![]()
quote:Zo ook maar een stukje rijden voordat het echt pikkedonker is.![]()
Kort bezoekje met Nick bij opa en oma was leuk.![]()
MFquote:
JIj hebt iig een goed startbudget voor dit jaar he, aussiefucker!quote:Op zondag 1 januari 2006 15:52 schreef Fulcrum_X het volgende:
Vrolijk nieuwjaaaaaar![]()
Vele crashvrije en boetesloze kilometers gewenst![]()
Met vele mooie motormomenten![]()
![]()
Hey Kollum, daar heb ik mijn eerste levensjaren gewoond [waah.gif]quote:Op zondag 1 januari 2006 15:54 schreef hicham het volgende:
[..]
JIj hebt iig een goed startbudget voor dit jaar he, aussiefucker!
quote:Op zondag 1 januari 2006 16:04 schreef hicham het volgende:
Waah [afbeelding] Ik krijg nu pas 2 SMS'jes binnen die rond 00:30 waren verzonden
Lekkere vertraging van Telfort
Thx Mercy & bwt![]()
En van hetzelfde natuurlijk
Dag LarsJij ook he
yep was binnen gekomen om 2.31, thnxquote:Op zondag 1 januari 2006 16:07 schreef worldpimber het volgende:
Die van bwt kreeg ik rond een uur of 1 binnen, die van Martie ook nu net pas
Had alleen wat naar Berry toegestuurd maar weet niet of die aan is gekomen. Paupertel.maatschappijen.
Dat doen wel meer groenequote:Op zondag 1 januari 2006 15:47 schreef worldpimber het volgende:![]()
Bron van dat plaatje?![]()
Morgen droog weer en vandaag de laatste sneeuwzooi hopelijk een beetje drogen. Tijd om dan weer eens hard op me muil te gaan
Pff, dacht ie net een lekker wijf aan de haak te hebben geslagen, ben jij het maarquote:Op zondag 1 januari 2006 16:22 schreef bwt het volgende:
[..]
Had ook sms richting OPM gestuurd. maar die wist ff niet wie ik was.
Had mijn nummer kennelijk niet opgeslagen.
quote:Op zondag 1 januari 2006 17:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Pff, dacht ie net een lekker wijf aan de haak te hebben geslagen, ben jij het maar![]()
prachtige strakke aktiequote:Op zondag 1 januari 2006 17:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Leuke site![]()
Vooral om te zien hoe Honda & Suzuki rijders met elkaar omgaan![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 17:52 schreef hicham het volgende:
Pff, dacht ie net een lekker wijf aan de haak te hebben geslagen, ben jij het maar![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en dat zou ik niet willen...![]()
ondanks dat jij de enige bent die ik nog nooit irl heb gezien
en je kunt niet zeggen dat ik veel meetings heb gemist
bod is gister gedaan op zwarte ruitje![]()
Ik zou nu meeten, dan ben ik er niet bij.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:42 schreef ondeugend het volgende:
Als ik er bij ben. weet jij altijd wel weer een smoes te verzinnen om niet te hoeven komen hoor.
Je motor verkopen enzo.
En nog nooit mee uitgevraagd.quote:
Jij hebt die PTA automeet foto's zeker nooit gezien.quote:
dat was wel errug toevallig he die 2 keerquote:Op zondag 1 januari 2006 18:42 schreef ondeugend het volgende:
Als ik er bij ben. weet jij altijd wel weer een smoes te verzinnen om niet te hoeven komen hoor.
Je motor verkopen enzo.
Jij wissselt vaak van motor.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat was wel errug toevallig he die 2 keer![]()
![]()
moet toch iets doen om bepaalde personen te ontwijkenquote:Op zondag 1 januari 2006 19:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij wissselt vaak van motor.![]()
Of heb je al jaren je rijbewijs.![]()
niet echt hicham stylequote:Op zondag 1 januari 2006 19:35 schreef yup het volgende:
Bandit 400, 25kw
Coole brommer voor weinig geld, misschien gaan we op hicham tour
Yup gaat volgens mij toch de begrenzing eruit slopen..quote:Op zondag 1 januari 2006 20:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar ook een 400 met minder koppel dan een 600, en aangezien die geknepen is moet je het hebben van koppel en niet van peekaas
dan boeit het niet nee...quote:Op zondag 1 januari 2006 20:05 schreef worldpimber het volgende:
Yup gaat volgens mij toch de begrenzing eruit slopen..
op een geknepen missch wel...op vol vermogen kun je der aardig mee spelenquote:Maar 400 is wel eeuh... sjah. Raak je misschien wel snel op uitgekeken
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:35 schreef yup het volgende:
Bandit 400, 25kw
Coole brommer voor weinig geld, misschien gaan we op hicham tour
Emotionele lulkoekquote:Bij deze bied ik, met pijn in het hart, mijn Bandit aan:
Hij wordt helaas verkocht omdat ik toe ben aan een zwaardere fiets.
waarom ze nog de moeite nemen om het erbij te zettenquote:
Kan ie de kuipen eraf slopen (+ verkopenquote:Op zondag 1 januari 2006 20:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
waarom ze nog de moeite nemen om het erbij te zetten![]()
kun je beter voor zoiets gaan missch...alhoewel er weinig info staat in de adv.
quote:Op zondag 1 januari 2006 20:24 schreef Gawaine het volgende:
ff fun tussendoor, opstartdeuntje notebook
Suzuki hequote:Op zondag 1 januari 2006 20:22 schreef hicham het volgende:
Kan ie de kuipen eraf slopen (+ verkopen) en een toffe streetfighter van maken
![]()
Die topkuip ziet er toch niet uit![]()
Misschien moet ie wel op papier 25kW zijn, wel zo handigquote:Op zondag 1 januari 2006 20:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
edt: en als je dat toch niet boeit weet ik nog wel een in nieuwstaat verkerende ZZR400 te koop
Dat zie jij misschien, maar ik niet.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:08 schreef hicham het volgende:
Verder is het een Bandit maar hij ziet er heel anders uit dan de 600Hij ziet er wel leuk uit, als het motorblok er niet zo donker en vies uit zou zien ...
waar is dat voor nodigquote:Op zondag 1 januari 2006 20:38 schreef worldpimber het volgende:
Misschien moet ie wel op papier 25kW zijn, wel zo handig
Bij langzame brommers zou ik er niet voor schromen de begrenzing eraf te slopen hoor... Ik rij een ER5 (goed ingereden want hij heeft al wat km's) en dat rijd pas lekker. 25 kw is gewoon pure shit dat mag de bedenker van die wet in zijn aars stekenquote:Op zondag 1 januari 2006 20:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Yup gaat volgens mij toch de begrenzing eruit slopen..![]()
Maar 400 is wel eeuh... sjah. Raak je misschien wel snel op uitgekeken
Nieuwstaat boeit me niet als het een 25kw ding gaat worden. Hoeveel euronen willen we voor die ZZR400 eigenlijk?quote:Op zondag 1 januari 2006 20:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dan boeit het niet nee...
edt: en als je dat toch niet boeit weet ik nog wel een in nieuwstaat verkerende ZZR400 te koop
[..]
op een geknepen missch wel...op vol vermogen kun je der aardig mee spelen
Denk dat dit een rijder is en geen poetser, rijd zeker ook in de winter door. Vind ik alleen maar een voordeelquote:Op zondag 1 januari 2006 20:08 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Emotionele lulkoek![]()
![]()
Verder is het een Bandit maar hij ziet er heel anders uit dan de 600Hij ziet er wel leuk uit, als het motorblok er niet zo donker en vies uit zou zien ...
quote:Op zondag 1 januari 2006 20:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
waarom ze nog de moeite nemen om het erbij te zetten![]()
kun je beter voor zoiets gaan missch...alhoewel er weinig info staat in de adv.
Heb ik veel aan een brommer dat ver boven me budget zitquote:Op zondag 1 januari 2006 20:29 schreef hicham het volgende:
Of yup, dit is ook wel een leuke motor als je het meteen goed wilt doen"met 25KW papieren", dus dan zal de begrenzing er ook wel al uitgehaald zijn
(tenzij die daarmee de uitdraai papieren bedoelt
)
Prijs zal ongetwijfeld ver boven je budget liggen
En als je echt hopeloos bent kun je deze budget bike kopen, ik heb je al vaak genoeg horen spreken over 'gewoon een simpel ding waar ik mijn 25KW periode mee door kan komen'
[..]
Een van de respectabele ZX-6R rijders op MF heeft zijn engelse ZX-6R 25kW gezet bij een dealer.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:04 schreef yup het volgende:
En ze zijn ALLEMAAL op 25kw te zetten, MITS het Nederlandse kenteken is en geen import shit, want dan kan het niet :/
Had het over de GS500e.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Een van de respectabele ZX-6R rijders op MF heeft zijn engelse ZX-6R 25kW gezet bij een dealer.
Heb er zelf nog nooit van gehoord, maar jah
Maakt niet uit, het gaat om de 2de typegoedkeuring. Dus of de dealers weten niet waar ze over praten of die ene dealer die deze Engelse ZX-6 op 25kW heeft gezet weet niet wat ie heeft gedaanquote:
quote:
Lig nu zwaar spastisch in mijn nest omdat ik half out ging toen ik op de bank zat. Ik kan duidelijk minder hebben dan vroegah. Iet wat teveel sjampanjequote:Op zondag 1 januari 2006 21:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het gaat om de 2de typegoedkeuring. Dus of de dealers weten niet waar ze over praten of die ene dealer die deze Engelse ZX-6 op 25kW heeft gezet weet niet wat ie heeft gedaan
Deze dus:
Eerst geimporteerd en daarna gewoon op 25kW gezet. Of bedoel je dat niet?
[..]Leuke jaarwisseling gehad?
Hmmm weird...quote:Op zondag 1 januari 2006 21:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het gaat om de 2de typegoedkeuring. Dus of de dealers weten niet waar ze over praten of die ene dealer die deze Engelse ZX-6 op 25kW heeft gezet weet niet wat ie heeft gedaan
Deze dus:
Eerst geimporteerd en daarna gewoon op 25kW gezet. Of bedoel je dat niet?
[..]Leuke jaarwisseling gehad?
Zodra iets op politiek niveau ooit geregeld is, is niets meer logisch.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:33 schreef yup het volgende:
MAAR eigenlijk is het logisch. Stel jij hebt een import ZX-6R, daar bestaat een typegoedkeuring voor. Die typegoedkeuring word toch niet per motor maar per bouwjaar/type motor gegeven. Dus al komt dat ding uit Afghanistan (), het ding heeft typegoedkeuring.
Of zit ik hier nu wat te lullen en verdien ik slaag![]()
Als ik alle verhalen op Motor-forum bijelkaar gooi dan lijkt het er toch echt op dat het RDW importquote:Op zondag 1 januari 2006 21:33 schreef yup het volgende:
Ik zal dat eens navragen, want dit is wel heel vreemd...
MAAR eigenlijk is het logisch. Stel jij hebt een import ZX-6R, daar bestaat een typegoedkeuring voor. Die typegoedkeuring word toch niet per motor maar per bouwjaar/type motor gegeven. Dus al komt dat ding uit Afghanistan (), het ding heeft typegoedkeuring.
Of zit ik hier nu wat te lullen en verdien ik slaag![]()
Zeg, jij verdient ook slaag.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:40 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Als ik alle verhalen op Motor-forum bijelkaar gooi dan lijkt het er toch echt op dat het RDW import
motoren niet op 25kW zet. Schijnt wel een truuk te zijn met uitdraai enzo, maarja, das rommelen.
Officieel moet het een NL motor zijn.
Het is wel handig dat zo een bedrijf dat voor je doet als je de export en import truc wil doen, maar zonde van je geld ja.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:45 schreef yup het volgende:
Uhhh er is een bedrijf die alle motoren (dus ook Hayabusa's etc) op 25kw zet. Op de legale manier dus...
Kost alleen wel 775 euro... Heb het zelf nagevraagd, ze zeiden ALLE motoren kunnne op 25kw en op kenteken ook nog...
VFR 400 had ik voor gebeld (die was verdomd goedkoop), geen probleem volgens die knakkers, alleen is 775 een boel euronen :/
hoef ik dus niet eens naar te kijken... hoef toch niet te werkenquote:Op zondag 1 januari 2006 22:11 schreef hicham het volgende:
Ik wou een beetje op tijd naar bed, maar kwam twee vage spellen tegen
Bezigheidstherapie 1
Bezigheidstherapie 2
Eerste moet je even kloten om te ontdekken wat al die dingen voor een relatie onderling hebben (zie onderin het scherm van het spelletje om instellingen te wijzigen) en het tweede moet je eerst downloaden naar je PC en dan starten (zie website voor key controls)
[afbeelding]
(Goed tegen verveling op het werk)
Het CBR wil in de toekomst jonge chauffeurs op herhaling laten komen om te kijken of ze nog steeds volgens de regels rijdenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:02 schreef Roderick2085 het volgende:
ik ben blij dat ik niet meer hoef te kijken naar een 25kw motor
wat een gezeur allemaal dankzij die regeling
quote:en toch maar ff kijken
Die stond ook op de streetfighterday in Utrechtquote:Op zondag 1 januari 2006 23:01 schreef R2-D2 het volgende:
Iedereen is het spelletje van Hicham aan het spelen. In de tussentijd heb ik nog een paar motoren gevonden voor de Volwassen motoristen
![]()
Benelli TNT Titanium
[afbeelding]
Heb je tenminste wat te doen op de dagen dat je niet kunt motorrijequote:
in de toekomst... begin maar met mensen die dan pas hun rijbewijs halenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:15 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Het CBR wil in de toekomst jonge chauffeurs op herhaling laten komen om te kijken of ze nog steeds volgens de regels rijden![]()
![]()
[..]
![]()
genoeg te doen hoorquote:Op zondag 1 januari 2006 23:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Die stond ook op de streetfighterday in Utrecht
[afbeelding]
[..]
Heb je tenminste wat te doen op de dagen dat je niet kunt motorrije![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:19 schreef hicham het volgende:
Heb je tenminste wat te doen op de dagen dat je niet kunt motorrije![]()
Op m'n motorexamen zei de instructeur:quote:Op zondag 1 januari 2006 23:23 schreef Roderick2085 het volgende:
in de toekomst... begin maar met mensen die dan pas hun rijbewijs halen![]()
lijkt me op zich best wel grappig... zal wel na een jaar zijn ofzo... gewoon die volgauto zoekrijden![]()
quote:![]()
![]()
![]()
You are so damn right.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:19 schreef yup het volgende:
Alleen ze vragen WOEKERprijzen voor die dingen, godverdegodver zeg.
1250 voor eentje van 1990 met 70.000 km
Doe maar 750 ofzo want dat is BELACHELIJK DUUR...
Ik grijp nog dagelijks terug naar het guldentijdperkquote:Op zondag 1 januari 2006 23:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
You are so damn right.![]()
![]()
Ik vind het een beetje stom om terug te grijpen naar het guldentijdperk, maar toen deed een dergelijke motor echt 1250 gulden heH, dus nog minder dan 750 euro zelfs.![]()
Ik 4 jaar niet, dus kijk van mezelf op de laatste maanden.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:53 schreef R2-D2 het volgende:
Ik grijp nog dagelijks terug naar het guldentijdperk![]()
quote:Oh, ik sliep...![]()
Ja, boeien, je betaald er meer voor, maar kennelijk krijg je er ook meer voor.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:49 schreef Worldbeater het volgende:
You are so damn right.![]()
![]()
Ik vind het een beetje stom om terug te grijpen naar het guldentijdperk, maar toen deed een dergelijke motor echt 1250 gulden heH, dus nog minder dan 750 euro zelfs.![]()
Laat mij niet lachen.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, boeien, je betaald er meer voor, maar kennelijk krijg je er ook meer voor.
Alleen een beetje jammer als je niet dagelijks motoren koopt en verkoopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |