Ja, zo is het ooit begonnen, stel dat die of die een soa heeft, wie loopt er dan allemaal gevaar. Boe heeft het vorig jaar nieuw leven in geblazen jaquote:Op woensdag 28 december 2005 13:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Zelfs kaarten waarop onderlinge relaties zijn afgebeeldStelletje ketters
Zou leuk zijn als boebiedoe een SOA heeft en de rest het onveilig heeft gedaan, gelijk een zooi minder leden op Fok!
![]()
[..]
Hoe was het ziekenhuisbezoek, alles goed hoop ikquote:Op woensdag 28 december 2005 13:20 schreef Gawaine het volgende:
hé zo maar de waarde van m'n fiets omlaag gehaald. Hij is van '98![]()
@ Raus ...succes
volgens mij is die verkocht... moet die dan niet uit het lijstjequote:
foto's doen het nietquote:
Jaquote:Op woensdag 28 december 2005 13:28 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hoe was het ziekenhuisbezoek, alles goed hoop ik![]()
kunnen we daaruit opmaken dat je wel meeleest maar geen tijd hebt om inhoudelijk / uitgebreid te postenquote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 13:38 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja![]()
We hoeven nu pas in 2007 terug te komen.
Hij heeft peuter hypoglycemie en zou er overheen moeten groeien bij 7 a 8 jaar. Hij is nu 8 en krijgt pas weer in 2007 een test of hij er van af is.
quote:Op woensdag 28 december 2005 13:39 schreef Roderick2085 het volgende:
kunnen we daaruit opmaken dat je wel meeleest maar geen tijd hebt om inhoudelijk / uitgebreid te posten![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 13:20 schreef Gawaine het volgende:
hé zo maar de waarde van m'n fiets omlaag gehaald. Hij is van '98![]()
@ Raus ...succes
Gaat hard bergafwaarts met die pimberquote:Op woensdag 28 december 2005 13:31 schreef Roderick2085 het volgende:
nieuw topic... en aangezien ik inmiddels niet veel meer te doen heb hier... maar ff zeuren op pimber...![]()
jij zei dat de OP nooit gelezen word, nou ik heb hem net ff bekeken hoor...
[..]
volgens mij is die verkocht... moet die dan niet uit het lijstje![]()
[..]
foto's doen het niet![]()
zo, nou jij weer![]()
Ik zou kunnen liegen en zeggen dat ik er 1 had en dat zou niet eerlijk zijn...quote:Op woensdag 28 december 2005 13:43 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
Heb jij al een motor of ben je nog bezig met je rbw ?
Dan valt 'tie thuis in slaapquote:Op woensdag 28 december 2005 13:49 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Gaat hard bergafwaarts met die pimber
Waarom ga je niet gewoon naar huis Roderick als er niets te doen is
da's lekker, welke heb je al ?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:49 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik zou kunnen liegen en zeggen dat ik er 1 had en dat zou niet eerlijk zijn...![]()
Ik heb er 3binnenkort maar 2 waarvan 1 jonge of nieuwe ZX-6R
![]()
sja... ik denk omdat ik af en toe nog wel wat doe... en ik ben nu nog ff mijn verslag wat te verbeteren.... en het feit dat ik na vandaag nog maar 2 daagjes hoef speelt ook wel mee... lekker boeiend dan, hier nog ff een beetje zitten niksen (bijna dan)quote:Op woensdag 28 december 2005 13:49 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Gaat hard bergafwaarts met die pimber
Waarom ga je niet gewoon naar huis Roderick als er niets te doen is
en waar zijn de foto's voor in de OPquote:Op woensdag 28 december 2005 13:49 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik zou kunnen liegen en zeggen dat ik er 1 had en dat zou niet eerlijk zijn...![]()
Ik heb er 3binnenkort maar 2 waarvan 1 jonge of nieuwe ZX-6R
![]()
Yamaha XTquote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 13:51 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dan valt 'tie thuis in slaapen is ie te laat voor de afspraak van morgen
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R2D2 is de vrouwelijke versie van Ghostrider, die wil zo anoniem mogelijk blijven op HetNet <<insert registred trademark logo>>quote:Op woensdag 28 december 2005 13:53 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
en waar zijn de foto's voor in de OP![]()
kunnen we pimber aan het werk zetten![]()
van de motor(en) van ghostrider zijn genoeg foto's te vinden op internet...quote:Op woensdag 28 december 2005 13:58 schreef hicham het volgende:
[..]
R2D2 is de vrouwelijke versie van Ghostrider, die wil zo anoniem mogelijk blijven op HetNet <<insert registred trademark logo>>
Heb ook een '78'r XT gehad, daar heb ik heel veel lol mee beleeftquote:Op woensdag 28 december 2005 13:55 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Yamaha XT![]()
Honda Rebeltje![]()
Kawasaki ZZR600![]()
De laatste wordt ingeruild voor een ZX-6R (636)![]()
Nietquote:Op woensdag 28 december 2005 14:00 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik vraag toch ook niet om een foto van R2-D2 zelf![]()
Je moet eerst IRL gemeet hebben met 1 of meerdere FOK! MC personen toch?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:53 schreef Roderick2085 het volgende:
en waar zijn de foto's voor in de OP![]()
kunnen we pimber aan het werk zetten![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 13:58 schreef hicham het volgende:
R2D2 is de vrouwelijke versie van Ghostrider, die wil zo anoniem mogelijk blijven op HetNet <<insert registred trademark logo>>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |