Had ik al gedaan direct na het openen van deze, de man had voorrang boven de pics in dit topic zelfs.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
post even een linkje in vorig topic voor RichardGie
quote:Op donderdag 22 december 2005 09:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Had ik al gedaan direct na het openen van deze, de man had voorrang boven de pics in dit topic zelfs.![]()
Kan niet toveren dat het binnen 10 seconden er al in staat.
Geduld.![]()
Je avatar !quote:Op donderdag 22 december 2005 09:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Had ik al gedaan direct na het openen van deze, de man had voorrang boven de pics in dit topic zelfs.![]()
Geduld.![]()
Oh ja, daar dacht ik even niet aan omdat wij hier sowieso een niet-wireless router hebben staan en daar dus nooit wat van merken als we meerdere PC's connectenquote:Op donderdag 22 december 2005 09:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Chello wil nog maar 1 MAC adres noteren, weet je nog dat toen jullie hier op bezoek waren in de helpdesk moest bellen om mijn connectie te resetten?
Thxquote:
Mag ik nu koffie halen?quote:
Brilliant van mij he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je postings uitleggen is zo oldskool Rietvaerder.. zo heel erg 2004 ~ 3/2005.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:56 schreef hicham het volgende:
En dat arrogante gedeelte hoefde je uiteraard niet serieus te nemenMaar dat weet jij wel, en ik weet dan weer dat jij er alsnog op in gaat ondanks dat jij weet dat ik het niet meen
Jij weet weer dat ik weet dat jij weet dat ik het niet meen en dat je er toch weer op in gaat, tof he
Thanx voor de beledigingquote:Op donderdag 22 december 2005 10:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je postings uitleggen is zo oldskool Rietvaerder.. zo heel erg 2004 ~ 3/2005.![]()
![]()
EQ.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat is dan weer geenpost
want zoiets doet "hij " gewoon niet
Bij boxer motoren staan de cilinders/zuigers toch tegenover elkaarquote:Op donderdag 22 december 2005 10:12 schreef Worldbeater het volgende:
Boxer bikes concept bike:
Aprilia Marlin
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet alles zo letterlijk nemen, balanseer je EQ en IQ even.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:15 schreef hicham het volgende:
Bij boxer motoren staan de cilinders/zuigers toch tegenover elkaar
Dat zie ik op deze pics niet dus kennelijk moet ik mijn definities bijschaven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officieel heten ze dan ook Boxer design.![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet alles zo letterlijk nemen, balanseer je EQ en IQ even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officieel heten ze dan ook Boxer design.![]()
Dat gevoel had ik al tijdens het posten
Vind het dan wel een rare naam![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet alles zo letterlijk nemen, balanseer je EQ en IQ even.
begin jij nu ook al ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officieel heten ze dan ook Boxer design.![]()
![]()
quote:
Dank je wel Worldbeater,en als je een vrouw was...quote:Op donderdag 22 december 2005 09:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geduld.![]()
Ben je de motor nou kwijt of nietquote:Op donderdag 22 december 2005 10:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Affijn, het tweede bakkie is gearriveerd, nu even de motorzaak bellen of de KLX klaar is.
Ben benieuwd wat het kost.![]()
Edit: monteur ziek, morgen klaar, wel even bellen voor het ophalen s'middags.![]()
Ik heb een Optimate III voor m'n AQquote:Op donderdag 22 december 2005 10:20 schreef Worldbeater het volgende:
Niet alles zo letterlijk nemen, balanseer je EQ en IQ even.![]()
Voor EQ & IQ heb je toch andere kwaliteiten nodig hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 10:46 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb een Optimate III voor m'n AQ![]()
Ik heb gewoon een accuquote:Op donderdag 22 december 2005 10:46 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb een Optimate III voor m'n AQ![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |