Whahaquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben 4 jaar geleden wel eens op de radio geweest en probeerde grappig te zijn, maar over het algemeen nemen ze het gesprek op tijdens een plaatje draaien en gaan ze editten wat hun uitkomt.. bleek helemaal niks van over.Bij dat programma mocht je ook alleen maar een korte reactie geven.
![]()
Ook nu zei ik bij de melding dat ik teruggebeld zou worden dat ik toch niet Ruud de Wild zelf boos aan de foon zou krijgen he?![]()
Die was dat plaatje echt aan het promoten namelijk.![]()
Maar dat stukje hebben ze er ook af gepoetst, die opmerking kwam ze niet uit.![]()
w00tquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:16 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb hem net gepakt om te kijken wat het ook alweer was, had een half jaar geleden het cellofaantje eraf gehaald om eens op te zetten. Maar het was er toch niet van gekomen.. k'was er vlakbij.![]()
Als ik volgende week mijn klapjap heb zit ik voortaan beneden te werken en fokken @ woonkamer.![]()
zal hem snel eens luisteren en dan naar je opsturen schat ik.![]()
House in de sportschool vind ik wel genoeg denk ik.. of moet ik trance zeggen.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:58 schreef Worldbeater het volgende:
En volgende week weten ze mij wel aardig te claimen, zou even dinsdagochtend meegaan met mijn nieuwe collega die een demo heeft bij een klant, nu heeft hij er aansluitend ook nog 1 in de middag.![]()
Woensdag moet ik al om 7 uur klaarstaan om naar Schiphol te gaan, en tegen een uur of 9 s'avonds ben ik weer thuis![]()
Je bent nog niet in dienst en je gedachten gingen al naar frauduleus handelen?quote:En ze vragen ineens 2 referenties, waaronder de laatste werkgever.![]()
![]()
En van Pimber moest ik juist alle schepen achter mij verbranden.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:23 schreef R2-D2 het volgende:
Je bent nog niet in dienst en je gedachten gingen al naar frauduleus handelen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was on a mission.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:26 schreef worldpimber het volgende:Beetje zonde van die prijzen Pepijn
Iemand anders had er meer aan gehad, maar de aanleiding voor het bellen is wel grappig. Al aardappel schillend je ei kwijt willen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Supervetquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:32 schreef Worldbeater het volgende:
Check hier voor meer info over de Bimota DB6 Delirio.![]()
[afbeelding]
Nice naked. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:32 schreef Worldbeater het volgende:
Check hier voor meer info over de Bimota DB6 Delirio.![]()
[afbeelding]
Nice naked. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:44 schreef Worldbeater het volgende:
Supersporters zien misschien liever de DB5 Mille.![]()
[afbeelding]
Vorig jaar had ik nog een Bimota YB9, maar die was lang zo spectaculair niet.![]()
Jammer dat het momenteel zo hard waait hier, en steeds flinke buien.
Had de minibike even willen uitlaten.![]()
Maar goed, wel even wat andere zaken doen.![]()
![]()
![]()
Ze doen nu alleen zaken met Ducati motorblokken, alhans voor de nieuwe modellen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:44 schreef Maxxride62 het volgende:
Ziek ding ja
vind alleen de 67,6 kW wat telleurstellend
Tot nu toe staat de aprilla tuono 2005 nog nog boven aan mn lijstje als vervanger voor mn sv
De Bimotaquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze doen nu alleen zaken met Ducati motorblokken, alhans voor de nieuwe modellen.![]()
Vroeger speelden ze leentjebuur bij alle grote Japanse fabrikanten.
De eerste Bimota begin jaren 70 was op basis van een Kawa blok.
Bimota's grootste bankroet in de historie was toen ze voor het eerst een model met een eigen motorblok uitbrachten.
De V-due, 500 CC 2 takt motor met benzineinjectie.
[afbeelding]
En ja die had meer pk's dan de DB6 Delirio .. maar daar is koppel het devies.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:35 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Supervet
![]()
[afbeelding] Witte lijs of Paami?
Jij post ongeveer elke maand een paar keerquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:44 schreef Maxxride62 het volgende:
Ziek ding ja
vind alleen de 67,6 kW wat telleurstellend
Tot nu toe staat de aprilla tuono 2005 nog nog boven aan mn lijstje als vervanger voor mn sv
ik heb dat historie verhaal ook eens een keer zitten lezen en volgens mijn herinneringen was de 1e Bimota met een Honda Blokjequote:Op vrijdag 16 december 2005 15:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze doen nu alleen zaken met Ducati motorblokken, alhans voor de nieuwe modellen.![]()
Vroeger speelden ze leentjebuur bij alle grote Japanse fabrikanten.
De eerste Bimota begin jaren 70 was op basis van een Kawa blok.
Bimota's grootste bankroet in de historie was toen ze voor het eerst een model met een eigen motorblok uitbrachten.
De V-due, 500 CC 2 takt motor met benzineinjectie.
[afbeelding]
En ja die had meer pk's dan de DB6 Delirio .. maar daar is koppel het devies.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
Ow, dat heb ik dan verdrongen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb dat historie verhaal ook eens een keer zitten lezen en volgens mijn herinneringen was de 1e Bimota met een Honda Blokjeen daarna kwamen Suzuki, Ductapi,
![]()
Misschien dat het met HB-1 en KB-1 al wat begint te dagen.quote:ik heb toen ook begrepen dat je aan het type kan zien welk motorblok de basis is
haha jaquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:58 schreef worldpimber het volgende:
@ symbol: mijn foto's komen ook nog. Maar dan moet ik eerst even alles doorspitten
[..]
Jij post ongeveer elke maand een paar keer!!
Of heb je nog een andere username
Voor mij ook, sinds ik wat nuttigs doe.. te weinig tijd om van alles op de hoogte te blijven hierquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:12 schreef Maxxride62 het volgende:
[..]
Dit forum gaat veelste hard voor me
quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Voor mij ook, sinds ik wat nuttigs doe.. te weinig tijd om van alles op de hoogte te blijven hier
Ik me wel stil als dat helptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
intuition will take you further than logics will ever do
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |