Whahaquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben 4 jaar geleden wel eens op de radio geweest en probeerde grappig te zijn, maar over het algemeen nemen ze het gesprek op tijdens een plaatje draaien en gaan ze editten wat hun uitkomt.. bleek helemaal niks van over.Bij dat programma mocht je ook alleen maar een korte reactie geven.
![]()
Ook nu zei ik bij de melding dat ik teruggebeld zou worden dat ik toch niet Ruud de Wild zelf boos aan de foon zou krijgen he?![]()
Die was dat plaatje echt aan het promoten namelijk.![]()
Maar dat stukje hebben ze er ook af gepoetst, die opmerking kwam ze niet uit.![]()
w00tquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:16 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb hem net gepakt om te kijken wat het ook alweer was, had een half jaar geleden het cellofaantje eraf gehaald om eens op te zetten. Maar het was er toch niet van gekomen.. k'was er vlakbij.![]()
Als ik volgende week mijn klapjap heb zit ik voortaan beneden te werken en fokken @ woonkamer.![]()
zal hem snel eens luisteren en dan naar je opsturen schat ik.![]()
House in de sportschool vind ik wel genoeg denk ik.. of moet ik trance zeggen.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:58 schreef Worldbeater het volgende:
En volgende week weten ze mij wel aardig te claimen, zou even dinsdagochtend meegaan met mijn nieuwe collega die een demo heeft bij een klant, nu heeft hij er aansluitend ook nog 1 in de middag.![]()
Woensdag moet ik al om 7 uur klaarstaan om naar Schiphol te gaan, en tegen een uur of 9 s'avonds ben ik weer thuis![]()
Je bent nog niet in dienst en je gedachten gingen al naar frauduleus handelen?quote:En ze vragen ineens 2 referenties, waaronder de laatste werkgever.![]()
![]()
En van Pimber moest ik juist alle schepen achter mij verbranden.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:23 schreef R2-D2 het volgende:
Je bent nog niet in dienst en je gedachten gingen al naar frauduleus handelen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was on a mission.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:26 schreef worldpimber het volgende:Beetje zonde van die prijzen Pepijn
Iemand anders had er meer aan gehad, maar de aanleiding voor het bellen is wel grappig. Al aardappel schillend je ei kwijt willen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Supervetquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:32 schreef Worldbeater het volgende:
Check hier voor meer info over de Bimota DB6 Delirio.![]()
[afbeelding]
Nice naked. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:32 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Nice naked. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:44 schreef Worldbeater het volgende:
Supersporters zien misschien liever de DB5 Mille.![]()
[afbeelding]
Vorig jaar had ik nog een Bimota YB9, maar die was lang zo spectaculair niet.![]()
Jammer dat het momenteel zo hard waait hier, en steeds flinke buien.
Had de minibike even willen uitlaten.![]()
Maar goed, wel even wat andere zaken doen.![]()
![]()
![]()
Ze doen nu alleen zaken met Ducati motorblokken, alhans voor de nieuwe modellen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:44 schreef Maxxride62 het volgende:
Ziek ding ja
vind alleen de 67,6 kW wat telleurstellend
Tot nu toe staat de aprilla tuono 2005 nog nog boven aan mn lijstje als vervanger voor mn sv
De Bimotaquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze doen nu alleen zaken met Ducati motorblokken, alhans voor de nieuwe modellen.![]()
Vroeger speelden ze leentjebuur bij alle grote Japanse fabrikanten.
De eerste Bimota begin jaren 70 was op basis van een Kawa blok.
Bimota's grootste bankroet in de historie was toen ze voor het eerst een model met een eigen motorblok uitbrachten.
De V-due, 500 CC 2 takt motor met benzineinjectie.
[afbeelding]
En ja die had meer pk's dan de DB6 Delirio .. maar daar is koppel het devies.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:35 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Supervet
![]()
[afbeelding] Witte lijs of Paami?
Jij post ongeveer elke maand een paar keerquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:44 schreef Maxxride62 het volgende:
Ziek ding ja
vind alleen de 67,6 kW wat telleurstellend
Tot nu toe staat de aprilla tuono 2005 nog nog boven aan mn lijstje als vervanger voor mn sv
ik heb dat historie verhaal ook eens een keer zitten lezen en volgens mijn herinneringen was de 1e Bimota met een Honda Blokjequote:Op vrijdag 16 december 2005 15:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze doen nu alleen zaken met Ducati motorblokken, alhans voor de nieuwe modellen.![]()
Vroeger speelden ze leentjebuur bij alle grote Japanse fabrikanten.
De eerste Bimota begin jaren 70 was op basis van een Kawa blok.
Bimota's grootste bankroet in de historie was toen ze voor het eerst een model met een eigen motorblok uitbrachten.
De V-due, 500 CC 2 takt motor met benzineinjectie.
[afbeelding]
En ja die had meer pk's dan de DB6 Delirio .. maar daar is koppel het devies.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
Ow, dat heb ik dan verdrongen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb dat historie verhaal ook eens een keer zitten lezen en volgens mijn herinneringen was de 1e Bimota met een Honda Blokjeen daarna kwamen Suzuki, Ductapi,
![]()
Misschien dat het met HB-1 en KB-1 al wat begint te dagen.quote:ik heb toen ook begrepen dat je aan het type kan zien welk motorblok de basis is
haha jaquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:58 schreef worldpimber het volgende:
@ symbol: mijn foto's komen ook nog. Maar dan moet ik eerst even alles doorspitten
[..]
Jij post ongeveer elke maand een paar keer!!
Of heb je nog een andere username
Voor mij ook, sinds ik wat nuttigs doe.. te weinig tijd om van alles op de hoogte te blijven hierquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:12 schreef Maxxride62 het volgende:
[..]
Dit forum gaat veelste hard voor me
quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Voor mij ook, sinds ik wat nuttigs doe.. te weinig tijd om van alles op de hoogte te blijven hier
Ik me wel stil als dat helptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
intuition will take you further than logics will ever do
Die foto's heb ik op mijn pc staan dusquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:46 schreef hicham het volgende:
Mooi die DB6 Delirio [afbeelding]
Die V-due is ook wel tov, heeft een MF user destijds nog high-res pics van gepost
En uiteraard was Worldbeater ook in dat topic te vinden
Zeker.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:32 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Nice naked. [afbeelding]
Niet. Gewoon deze duc monster 900 kopenquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:27 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hoe moet ik nu de volgende motor kiezen?![]()
Of deze http://www.motor-forum.nl/forum/topic/117989quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet. Gewoon deze duc monster 900 kopen
Oeps, ik zie nu pas die afgrijselijke stuurdemperEn of die schadevrij is nemen we voor het gemak maar even niet mee
De prijs is in ieder geval al heel leuk.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet. Gewoon deze duc monster 900 kopen
Oeps, ik zie nu pas die afgrijselijke stuurdemperEn of die schadevrij is nemen we voor het gemak maar even niet mee
Een jetski op wielen!quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:42 schreef SterkStaaltje het volgende:
Bimota maakt ook wat mindere exemplaartjes
[afbeelding]
Zoiets afzichtelijks staat ook bij de plaatselijke dealert. Lelijk zo een voorvork (of mag je niet meer van een voorvork spreken?)quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:42 schreef SterkStaaltje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is ook de enige reden dat ik 'm heb gepostquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
De prijs is in ieder geval al heel leuk.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:42 schreef R2-D2 het volgende:
Bijna weekend![]()
Ik begin vast met zwaaien dan gaat de tijd sneller![]()
![]()
Zeer zekerquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:40 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Of deze http://www.motor-forum.nl/forum/topic/117989
mooi prijsje! Mooi kleurtje!
Niet omdat ik hem daar voor het eerste zag, maar om wat historie en bewondering te brengen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:46 schreef hicham het volgende:
En uiteraard was Worldbeater ook in dat topic te vinden
De historie zit vol met missers.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:42 schreef SterkStaaltje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:42 schreef SterkStaaltje het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Die foto's heb ik op mijn pc staan dus![]()
Als er belangstelling bij is, wil ik ze wel even uploaden![]()
weekendquote:
Stage is niet zo leuk?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
[..]
weekend![]()
vrij![]()
moet zelfs zondag werken![]()
maar met m'n stage ben ik aan het aftellen, nog 9![]()
stage is zeker wel leuk hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:31 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Stage is niet zo leuk?Wat ga je na de stage doen? Moet je dan weer gewoon terug naar school?
Wel balen van het weekend. Ik ben heel erg blij dat ik nu even niets hoef.![]()
Sport zequote:Op vrijdag 16 december 2005 19:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
stage is zeker wel leuk hoor![]()
maar het feit dat ik dan lekker een maandje vrij ben (en dus niet eens iig 6 dagen per week hoef te werken) is ook heel leuk![]()
en daarna is het idd weer school... nog een jaar, en daarna weer een half jaar stage...ik gaat weer eens sporten
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:42 schreef richardgie het volgende:
Zo he ,dat is effe makkelijk.In de laatste post van het oude Topic alvast een link naar het nieuwe topic zetten.Scheelt weer een hoop zoeken.![]()
Ben trouwens net thuis,dus goeie avond allemaal.
Jij zwaaide toch alquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:45 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
ik begin het zwaaien ook al onder de knie te krijgen.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:42 schreef R2-D2 het volgende:
Bijna weekend![]()
Ik begin vast met zwaaien dan gaat de tijd sneller![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
maar met m'n stage ben ik aan het aftellen, nog 9![]()
Attent dat je even bedankt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:42 schreef richardgie het volgende:
Zo he ,dat is effe makkelijk.In de laatste post van het oude Topic alvast een link naar het nieuwe topic zetten.Scheelt weer een hoop zoeken.![]()
We gaan niet allemaal op Kawa's geilen he?quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:25 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
!
[..]Bofkont
Misschien had ik ook maar eerder met m'n stage moeten beginnen
De aanleiding was meer vanwege de dempers, maar de motor mag er ook wel wezenquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
We gaan niet allemaal op Kawa's geilen he?![]()
3 anderen hebben het wel al gezien, ligt aan jouquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:44 schreef hicham het volgende:
[..]
De aanleiding was meer vanwege de dempers, maar de motor mag er ook wel wezen
Hier nog een post-it van worldpimber die ik eergisteren op mijn bureau vond
[afbeelding]
[..]
3 anderen hebben het wel al gezien, ligt aan jou![]()
Stel die router eens goed in voordat Raus weer flipt [afbeelding]
quote:
Ik ben een Kawa fan vanaf het eerste moment dat ik wou motorrijdenquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
We gaan niet allemaal op Kawa's geilen he?![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:44 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik ben een Kawa fan vanaf het eerste moment dat ik wou motorrijden![]()
dat lag dus niet aan de router maar aan Firefoxquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:44 schreef hicham het volgende:
[..]
De aanleiding was meer vanwege de dempers, maar de motor mag er ook wel wezen
[afbeelding]
[..]
3 anderen hebben het wel al gezien, ligt aan jou![]()
Stel die router eens goed in voordat Raus weer flipt [afbeelding]
Ja, ik zocht in mijn afbeeldingen naar een plaatje dat mijn gemoedstoestand uitdrukte voor die kawa, maar vond alleen deze.quote:
Ben gelukkig niet zo merken blindquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik ben een Kawa fan vanaf het eerste moment dat ik wou motorrijden![]()
[..]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ben gelukkig niet zo merken blind.Koop gewoon wat ik mooi vindt
![]()
Dat is nog de beste instelling.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
![]()
En zet nu eens die Honda bril afquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Maar tot nu toe past Honda qua lengte altijd bij me, rijdt de motor heerlijk en vind ik Honda het mooist.![]()
Ha,ben in een opper beste stemmingquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:47 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
En ik ben al niet lief vandaag.![]()
ik zie 'm overigens wel, een van de enigste kawa's die ik graag zie![]()
En waarom denk je dan dat ik kawafan ben.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:05 schreef richardgie het volgende:
![]()
even de quote naar waarheid aangepastquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En waarom denk je dan dat ik kawafan ben.
Mooi, agressief, groen, een 13dozijnKawa, karakter, kan zo een heel lijstje opnoemen.Ik heb een lekkere bonus gekregen van IBG groep aan vergoeding van studiekosten, wat is Nederland toch goed geregeld.
Ergens begin van het jaar een formulier ingevuld toen ik net alle schoolkosten betaald had en nou opeens alles op me rekening terug geplempt.
Erg mooie bijkomstigheid in deze tijden dat er meer uit dan in gaat![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
even de quote naar waarheid aangepast
Ja geweldig joh, die Kawa'squote:Op vrijdag 16 december 2005 21:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mooi, agressief, groen, geen 13dozijnhonda, karakter, kan zo een heel lijstje opnoemen.
Dan moet er ook wel iets heel vervelends gebeuren wil je humeur dan nog verpest worden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:10 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ha,ben in een opper beste stemming![]()
Vandaag laaste werkdag van het jaar en dus tot 2 Jan.vrij![]()
![]()
.
Honda maakt verder prima motorfietsen,maar vindt ze altijd net iets te duur voor het gebodene.Kijk maar eens naar het prijsverschil tussen een CBR 900 Fireblade en bijvoorbeeld een Kawa ZX 9 R.Vrijwel identieke motoren wat karakter en afzetmarkt betreft,en toch is de Honda duurder.Nu weet ik wel dat ik helemaal niet moet zeuren met een BMW en prijzen,maar goed,denk dat je wel begrijpt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat is nog de beste instelling.![]()
Maar tot nu toe past Honda qua lengte altijd bij me, rijdt de motor heerlijk en vind ik Honda het mooist.![]()
Pas op!! Als je te veel karakteristiek-noob wordt dan heb je dalijk hetzelfde als Worldbeater. Dan kun je meer sleutelen en aanduwen dan rijden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mooi, agressief, groen, geen 13dozijnhonda, karakter, kan zo een heel lijstje opnoemen.Ik heb een lekkere bonus gekregen van IBG groep aan vergoeding van studiekosten, wat is Nederland toch goed geregeld.
Ergens begin van het jaar een formulier ingevuld toen ik net alle schoolkosten betaald had en nou opeens alles op me rekening terug geplempt.
Erg mooie bijkomstigheid in deze tijden dat er meer uit dan in gaat![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:21 schreef hicham het volgende:
Ja geweldig joh, die Kawa's![]()
Prachtig groene motor, met agressieve valbeugels en cruise karakter![]()
*pets*quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:20 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
What do you mean? [afbeelding]
Zo karakteristiek ben ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:22 schreef Rausdouwer het volgende:
Pas op!! Als je te veel karakteristiek-noob wordt dan heb je dalijk hetzelfde als Worldbeater. Dan kun je meer sleutelen en aanduwen dan rijden.![]()
Een Honda is best wel waardevast ja (kan ook een voordeel zijn natuurlijk).quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:21 schreef richardgie het volgende:
[..]
Honda maakt verder prima motorfietsen,maar vindt ze altijd net iets te duur voor het gebodene.Kijk maar eens naar het prijsverschil tussen een CBR 900 Fireblade en bijvoorbeeld een Kawa ZX 9 R.Vrijwel identieke motoren wat karakter en afzetmarkt betreft,en toch is de Honda duurder.Nu weet ik wel dat ik helemaal niet moet zeuren met een BMW en prijzen,maar goed,denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel.
En wat jij van een motor qau uiterlijk vindt,valt wat mij betreft ook niet over te discuseren.Zoveel mensen,zoveel smaken.Ben zelf dat hypersportieve wel een beetje zat,maar zit dan ook dichter bij de 40 dan bij de 30.
Wel staartjes laten groeien jij he.
Heb nog nooit gewerkt tussen kerst en oud en nieuw en was ook niet van plan om dat ooit te gaan doen.En mijn humeur op dit moment verpesten wordt vrij lastig.Vrij,morgen de kerstboom optuigen met neefje en nichtje,gedurende 2 weken doen waar ik zin in heb(doe ik trouwens toch wel,maar goed),op Dindag avond om 4:00 thuis komen inplaats van 02:30 etc.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:21 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dan moet er ook wel iets heel vervelends gebeuren wil je humeur dan nog verpest worden.![]()
Wij hebben dit jaar een week vrij (voorgaande jaren gewoon gewerkt rond de Kerstperiode)![]()
Ik heb nog een reservequote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Pas op!! Als je te veel karakteristiek-noob wordt dan heb je dalijk hetzelfde als Worldbeater. Dan kun je meer sleutelen en aanduwen dan rijden.![]()
cool ideequote:Op vrijdag 16 december 2005 15:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
het plan is om een terugblik van de FOK-MC op dit jaar te organiseren
Chille met de billeuhquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:29 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb nog nooit gewerkt tussen kerst en oud en nieuw en was ook niet van plan om dat ooit te gaan doen.En mijn humeur op dit moment verpesten wordt vrij lastig.Vrij,morgen de kerstboom optuigen met neefje en nichtje,gedurende 2 weken doen waar ik zin in heb(doe ik trouwens toch wel,maar goed),op Dindag avond om 4:00 thuis komen inplaats van 02:30 etc.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:30 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik heb nog een reserve![]()
[afbeelding]
wel iets minder modern, maar goed![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:27 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Een Honda is best wel waardevast ja (kan ook een voordeel zijn natuurlijk).Wat ik van Honda hoor is dat ze heel lang mee gaan. Nu vind ik dat nog niet zo heel interessant want wil nu nog wel eens iets anders, maar het lijkt me straks wel lekker als je heel veel KMs kunt maken met dezelfde motor.
Over smaak valt niet te twisten, dat is gewoon per mens verschillend.Ik vind andere motoren/merken ook heel gaaf, denk aan MV Agusta, Benelli, Ducati, Aprillia, Suzuki etc. etc. Maar voor de combinatie kwaliteit, rijcomfort, technisch gedeelte, uitstraling, prijs etc. etc. bevalt Honda mij tot nu toe prima.
![]()
staartjes![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:30 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik heb nog een reserve![]()
[afbeelding]
wel iets minder modern, maar goed![]()
vanavond al gedaanquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
cool ideealtijd leuk om terug te blikken en zo krijg ik ook weer zin in the next season
alleen is 3 wel erg weinig wmbzal de 20+ aan mappen es doorspitten als ik zin heb
![]()
Ik denk dat Honda echt wel een heel goede keus is,en een Honda is motorisch gewoon echt goed,ook de hyper sports.Gaan lang mee,en durven volgens mij als een van de weinige 2 jaar garantie te geven in plaats van de gebruikelijke 1 jaar,maar net wat ik al zij:Honda's zijn altijd net iets duurder dan de rest van de Japanse merken,maar ik zal je op geen enkele manier proberen op andere gedachten te brengen,zijn gewoon goede motorfietsen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:27 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Een Honda is best wel waardevast ja (kan ook een voordeel zijn natuurlijk).Wat ik van Honda hoor is dat ze heel lang mee gaan. Nu vind ik dat nog niet zo heel interessant want wil nu nog wel eens iets anders, maar het lijkt me straks wel lekker als je heel veel KMs kunt maken met dezelfde motor.
Over smaak valt niet te twisten, dat is gewoon per mens verschillend.Ik vind andere motoren/merken ook heel gaaf, denk aan MV Agusta, Benelli, Ducati, Aprillia, Suzuki etc. etc. Maar voor de combinatie kwaliteit, rijcomfort, technisch gedeelte, uitstraling, prijs etc. etc. bevalt Honda mij tot nu toe prima.
![]()
staartjes![]()
Anders mailt iedereen het gewoon naar je toe, zodat we niet weten wat iedereen al heeft gekozenquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
vanavond al gedaanen ik kwam op meer dan 28
![]()
het is maar een voorbeeld van mij hoordus voel je vrij om meer te posten
maar 3 is the bare minimum
en het liefst in 1 post natuurlijk
![]()
Jij mag nooit meer raden.Werk inderdaad maar 20 uur per week.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Chille met de billeuh [afbeelding]
Volgens mij werk jij part-part-time?
[..]
Ok, jij wint
nurt
dat is een heel goed planquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Anders mailt iedereen het gewoon naar je toe, zodat we niet weten wat iedereen al heeft gekozen
Dat is relaxedquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:42 schreef richardgie het volgende:
[..]
Jij mag nooit meer raden.Werk inderdaad maar 20 uur per week.![]()
Werk inderdaad om te leven en niet andersom.Heb mijn portie al gehad,en ook ik was van plan 100 te worden.Let maar op,die mensen die alles gedaan hebben om toch vooral maar hogerop te komen,en dan vooral over de rug van jou en mij,worden nooit ouder dan 65 jaar en een maand.Vallen ze meteen dood neer,en dat hadden ze beter 30 jaar eerder kunnen doen,hadden ze mij tenminste niet in de weg gezeten,maar heb zelf al een verleden waar ik niet van plan was om verder over uit te wijden(R2-D2 weet er alles van,maar moet ook d'r mond dicht houden),maar is wel tekenend voor de rest van je levenquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:48 schreef hicham het volgende:
Mailen is idd een goed idee, zo maakt iedereen een keuze zonder beinvloedt te worden door anderen
[..]
Dat is relaxed
Sommige mensen leven om te werken, andere werken om te leven. Dat laatste spreekt mij meer aan
Je kunt je natuurlijk ook de tering werken en veel geld verdienen.
Maar als je nooit geen tijd hebt om het uit te geven heb je er ook niets aan
Kawa Z rulesquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:52 schreef hicham het volgende:
Ook wel een leuke Kawa Z pic
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |