Neequote:Op vrijdag 16 december 2005 10:23 schreef dribbel79 het volgende:
Op www.hpmotoren.nl staat een ZXR 400 Ninja voor 3500,-, akelig strakke foto.
Is de prijs volgens jullie een bezoekje waard??
klik
Mercy is zwangerquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik zal je na de koffie pauze even informeren![]()
![]()
en daarna iedereen van de MC maar even op de hoogte brengen![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:30 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Mercy is zwanger![]()
En Worldpimber is de vader![]()
![]()
Hoelang duurt die koffiepauzetot de lunch
![]()
Ik weet niet of je A-Klein hebt maar anders is zoiets een betere optiequote:
Geen A-klein (nog helemaal niks, moet 24 januari afrijden, maar orienteer me rot)...klinkt stom, maar áls ik een Kawa neem, wil ik een groene...quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:42 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je A-Klein hebt maar anders is zoiets een betere optie
Waar heb ik dat eerder gehoordquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:44 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Geen A-klein (nog helemaal niks, moet 24 januari afrijden, maar orienteer me rot)...klinkt stom, maar áls ik een Kawa neem, wil ik een groene...
Volgens mij ben je dan best snel uitgekeken op die ZXR400 (als je toch geen 25KW hoeft), maar ligt er ook aan hoe je zelf bent natuurlijk. Sommige mensen nemen veel sneller genoegen of doen het veel rustiger aan dan anderenquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:44 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Geen A-klein (nog helemaal niks, moet 24 januari afrijden, maar orienteer me rot)...klinkt stom, maar áls ik een Kawa neem, wil ik een groene...
Ziet er idd mooi uitquote:
Ik zei er ook expres niks overquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Ziet er idd mooi uit(uiterlijk dus, over prijzen/onderhoud/kmstand houd ik mijn mond
)
In het enige stukje van je maag wat nog gezond isquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:09 schreef richardgie het volgende:
Zo,richardgie is ook weer terug van z'n boodschappengedoe.Tering janje waar gaat ie dat allemaal weer laten zeg.En aankomen ho maar!![]()
En d'rzit ook chips en cola bij.![]()
![]()
Heb geen gezond stukje meerquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:15 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
In het enige stukje van je maag wat nog gezond isZorg er nou maar goed voor
![]()
Zeker.quote:
9:00 liep die af, maar dat was inderdaad te vroeg.. 11 uur is beter..quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:40 schreef Makster het volgende:
Wekker zetten een idee![]()
En er dan ook echt uitrollen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ps:
Laatste frituur nieuws..
bart as week gaat de motor naar de dealer.
als hij klaar is bel ik
groetjes peter
Tuurlijk heb je nog wel een stukje, ergens moeten je maagsappen het voedsel afbrekenquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:20 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb geen gezond stukje meer.Heb helemaal niks meer,maar eet meer als ik ooit gedaan heb
.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zeker.![]()
[..]
9:00 liep die af, maar dat was inderdaad te vroeg.. 11 uur is beter..![]()
Ik ga trouwens gelijk ff de deur uit, moet even wat lichamelijke arbeid inhalen.![]()
Meet you all later @ lunchtime.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ps:
Laatste frituur nieuws..
als hij klaar is bel ik
groetjes peter
intuition will take you further than logics will ever do
Nee heb helemaal niks meer.Maagsappen maken het voedsel alleen maar vloeibaar en breken slechte stoffen af.Heet niet voor niks maagzuur.Heeft een Ph van 3 of zo en is dus nog zuurder dan zoutzuur.Gevolg is alleen dat je wat vatbaarder bent voor ziektes en geen vitamines meer aanmaakt.Krijg hier dan ook hele dikke spuiten voor.Maar de maag heeft alleen maar een opslag functie.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je nog wel een stukje, ergens moeten je maagsappen het voedsel afbreken![]()
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:20 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb geen gezond stukje meer.Heb helemaal niks meer,maar eet meer als ik ooit gedaan heb
.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zeker.![]()
[..]
9:00 liep die af, maar dat was inderdaad te vroeg.. 11 uur is beter..![]()
Ik ga trouwens gelijk ff de deur uit, moet even wat lichamelijke arbeid inhalen.![]()
Meet you all later @ lunchtime.
Laatste frituur nieuws..
als hij klaar is bel ik
groetjes peterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*I'll do what I want, cuz I can*
Moet je me wel eerst effe vertellen hoe ik foto's moet uploadenquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
okee we zijn eruit
het plan is om een terugblik van de FOK-MC op dit jaar te organiseren
en de uitvoering daarvan wordt als volgt.
iedereen mag 3 foto's posten, met een bijschrift met commentaar of opmerking.
dus als voorbeeld:
1 foto posten waarbij ze een niet goed gevoel hebben/hadden of waarop ze niet zo trots zijn.
1 foto waar de poster mega trots op is of omdat hij/zij een goed gevoel over heeft, of omdat hij/zij die foto megacool vind.
1 foto van een FOK-MC'er die indruk heeft gemaakt op je en dan graag met text of opmerkingen.
de voorwaarde is wel dat er op die foto een motor moet voorkomen of FOK-MC gerelateerd.
en die foto's met bijschriften worden dan als OP samengevoegd en tijdelijk als nieuwe OP geplaatst tot het nieuwe jaar bijvoorbeeld.
als het aanslaat dan kunnen we die compilatie ook op de FOK-MC DVD zetten als intro of zo
ik zal hieronder even een voorbeeld geven van het idee.
met foto's die ik hier op mijn werk beschikbaar hebdit is dus niet DE post van mij
de 1e foto.
[afbeelding]
ik vond de Megameet echt leuk om mee te maken maar bij deze foto gemaakt door een Pro vond ik de flapoortjes en de helm echt afschuwelijk overkomen
de 2e foto. gemaakt door Hicham
dit was de afsluiting van een meet waar op het einde door iedereen flink gescheurd werden die afgesloten werd met een groepsfoto.
de 3e foto.
[afbeelding]
het is goed om te weten hoe goed Pimber zich voorbereid op de komende meet
dan had jij nog een goedkope ambulancequote:Op vrijdag 16 december 2005 11:45 schreef stinkie het volgende:
Ik kreeg een rekening van de ambulance dienst voor het oppikken van de A16. 680 eurovoor een paar kilomter meerijden
je mag ze ook mailen hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:47 schreef richardgie het volgende:
[..]
Moet je me wel eerst effe vertellen hoe ik foto's moet uploaden.Zelfs een usericoon is me nog niet gelukt
![]()
't Is dat ik je nog niet in levende lijve heb ontmoet, maar door bovenstaand verhaal zou ik bijna gaan denken dat je eenquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:37 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee heb helemaal niks meer.Maagsappen maken het voedsel alleen maar vloeibaar en breken slechte stoffen af.Heet niet voor niks maagzuur.Heeft een Ph van 3 of zo en is dus nog zuurder dan zoutzuur.Gevolg is alleen dat je wat vatbaarder bent voor ziektes en geen vitamines meer aanmaakt.Krijg hier dan ook hele dikke spuiten voor.Maar de maag heeft alleen maar een opslag functie.
Slokdarm en dunne darm zitten nu aan mekaar geknutseld.
Zo Dr.R.Gie heeft gesproken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Androide bent.
Gelukkig heb ik je al op een foto kunnen bewonderen...dus het tegendeel is bewezen
*I'll do what I want, cuz I can*
voutjequote:Op vrijdag 16 december 2005 11:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan had jij nog een goedkope ambulanceik heb meer gekost
![]()
Orde en regelmaat.Zal je zien dat het eigenlijk best makkelijk is(ik heb het nu dus niet over vertalen)om jezelf een beetje dicipline op te leggen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:44 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Ik kon helaas bijna niet fokken de laatste tijd.![]()
Ik had 's avonds andere dingen en ik moest voor mijn vertaalbureau werken. Kost best veel discipline.
![]()
Héél knap van jequote:Op vrijdag 16 december 2005 11:44 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Ik had 's avonds andere dingen en ik moest voor mijn vertaalbureau werken. Kost best veel discipline.
![]()
Goed ideequote:Op vrijdag 16 december 2005 11:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
okee we zijn eruit
iedereen mag 3 foto's posten, met een bijschrift met commentaar of opmerking.
dus als voorbeeld:
1 foto posten waarbij ze een niet goed gevoel hebben/hadden of waarop ze niet zo trots zijn.
1 foto waar de poster mega trots op is of omdat hij/zij een goed gevoel over heeft, of omdat hij/zij die foto megacool vind.
1 foto van een FOK-MC'er die indruk heeft gemaakt op je en dan graag met text of opmerkingen.
de voorwaarde is wel dat er op die foto een motor moet voorkomen of FOK-MC gerelateerd.
en die foto's met bijschriften worden dan als OP samengevoegd en tijdelijk als nieuwe OP geplaatst tot het nieuwe jaar bijvoorbeeld.
als het aanslaat dan kunnen we die compilatie ook op de FOK-MC DVD zetten als intro of zo
ik zal hieronder even een voorbeeld geven van het idee.
met foto's die ik hier op mijn werk beschikbaar hebdit is dus niet DE post van mij
de 1e foto.
[afbeelding]
ik vond de Megameet echt leuk om mee te maken maar bij deze foto gemaakt door een Pro vond ik de flapoortjes en de helm echt afschuwelijk overkomen
de 2e foto. gemaakt door Hicham
dit was de afsluiting van een meet waar op het einde door iedereen flink gescheurd werden die afgesloten werd met een groepsfoto.
de 3e foto.
[afbeelding]
het is goed om te weten hoe goed Pimber zich voorbereid op de komende meet
Tnx.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:52 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Héél knap van je![]()
ik heb gisterenavond ook gewerkt, maar kan het dan niet laten om ook te Fokk!en![]()
Effe voor jou:het is hier op Bingo FM Frans Bauer dag volgens mij.Hoor um nu al voor de 4 de keer langs komenquote:
daarom had ik jullie hulp nodigquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Goed ideeMaar wie houdt het allemaal bij? Want als het allemaal gepost wordt maar niet bijgehouden heb je er ook niets aan
pimber, wat doe je [afbeelding]
En nu zit je vrij thuis en kun je wel Fok!en toch?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:44 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
![]()
Jij mag het bijhouden, ik vind het al veel moeite om de huidige OP steeds te updatenquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
daarom had ik jullie hulp nodigomdat de OP door jou bijgehouden word
![]()
die Pimber maar zeggen dat ie het druk heeft met werken![]()
Thuis?? Ik ben aanwezig op mijn andere werk. En ik ben ook nog wat aan het doen vandaag!quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:00 schreef hicham het volgende:
[..]
En nu zit je vrij thuis en kun je wel Fok!en toch?
Of moet je nu eigenlijk ook werken![]()
[..]
Jij mag het bijhouden, ik vind het al veel moeite om de huidige OP steeds te updatenAls je nou gewoon alles opspaart ergens op je PC, kunnen we het allemaal in 1 keer in de OP gooien over een paar dagen
ik ga luncheuuh
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
dat is primaquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:00 schreef hicham het volgende:
[..]
En nu zit je vrij thuis en kun je wel Fok!en toch?
Of moet je nu eigenlijk ook werken![]()
[..]
Jij mag het bijhouden, ik vind het al veel moeite om de huidige OP steeds te updatenAls je nou gewoon alles opspaart ergens op je PC, kunnen we het allemaal in 1 keer in de OP gooien over een paar dagen
ik ga luncheuuh
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:09 schreef FemaleRebbel het volgende:
Me too lunch![]()
Eet ze.Effe m'n broodje opeten en dan ga ik ook naar m'n werk.Als ze nou maar niet verwachten dat ik de laatste dag van het jaar ook nog hard ga werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammie jammie,kroketten,vleesrollenen en satequote:Op vrijdag 16 december 2005 12:16 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik wil ook lunchen.![]()
Lekker kroketten eten en zo.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:49 schreef Roderick2085 het volgende:
dat laatste is meestal het probleem
Hier hetzelfde, wat een kutjaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*fap* *fap* *fap*quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:47 schreef R2-D2 het volgende:
Waar heb ik dat eerder gehoord [afbeelding]
Dit lijkt me wel wat
Heb eindelijk fototje van R2D2 gekregen:![]()
Alleen jammer van dat ruitje
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[mercy's samenvatting]
Das niet goed voor je lijn hequote:Op vrijdag 16 december 2005 12:16 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik wil ook lunchen.![]()
Lekker kroketten eten en zo.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
okee we zijn eruit
even knippen...
pimber, wat doe jequote:Op vrijdag 16 december 2005 12:23 schreef worldpimber het volgende:
Heb eindelijk fototje van R2D2 gekregen:
[afbeelding]![]()
Alleen jammer van dat ruitje
Ik ook!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:26 schreef Roderick2085 het volgende:
leuk idee... ik zal ook eens kijken thuis of ik wat kan vinden
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:31 schreef richardgie het volgende:
richardgie gaat de rest van de dag,maand,en jaar maar eens vol zitten te maken op z'n werk.Laatste halve dag van het jaar.Dusen misschien tot vanavond.
Duhquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:04 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Thuis?? Ik ben aanwezig op mijn andere werk. En ik ben ook nog wat aan het doen vandaag!![]()
Jouw alarm ging vanochtend af terwijl je in de douche zat !quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, wat een kutjaar![]()
![]()
quote:
ik dacht echt dat Hicham die gemaakt hadquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zal het voor de zekerheid ook in een .txt plempen.
Maar had ik dat gifje niet gemaakt![]()
[..]
Das niet goed voor je lijn he[afbeelding]
Vertel!quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
oh ja.
ik heb een bod gedaan op een motor en dat is 2 dagen geleden geaccepteerd![]()
was alleen vergeten mijn mail regelmatig te checkendus mischien dit weekend even naar Arnhem
![]()
Juist wel. Anders blijf ik maar afvallen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zal het voor de zekerheid ook in een .txt plempen.
Maar had ik dat gifje niet gemaakt![]()
[..]
Das niet goed voor je lijn he[afbeelding]
Lagmatjoenquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:00 schreef hicham het volgende:
Turkse pizza gegeten en een lading snoep van super de boer mee teruggebracht
Bedoelde je deze?quote:Je hebt wel foto's van peppo toch
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:22 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Lagmatjoen(Fonetisch want ik weet niet hoe je het schrijft)
[..]
Bedoelde je deze?
[afbeelding]
Best wel een lelijk ding.quote:
Pepijn in z'n jonge wilde hjaren.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
toen had ie nog een flinke bos haar
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:26 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Best wel een lelijk ding.Maar ergens heeft ie ook wel wat, een oud Honda'tje.
En ik ben blij dat ie niet zo mooi is, des te makkelijker is het om er een echte ragbike van te maken.![]()
Hmm zo ziet ie er nog niet zo slecht uit eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
zo een zou het moeten zijn![]()
deze is wel erg netjes opgepoetst heHquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:44 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hmm zo ziet ie er nog niet zo slecht uit eigenlijk.Maar wel een leuke ragbike.
![]()
Ja ik heb de foto gezien en die vond ik al minder mooi. Maar we zien wel binnenkort.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
deze is wel erg netjes opgepoetst heHdoe maar een factor 50 minder mooi in je gedachten nemen zit je altijd goed
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik was een uurtje geleden op de radio, Q-music. Moest 2 getallen geven (kerstballen-memory spel). Onder nr 15 zat een ritje in een Ferrari, maar onder 77 zat een jaar lang abbo op Glossy ofzo![]()
Niks gewonnen dus, behalve de standaard 'de foute cd' die elke deelnemer krijgt. Maar was wel grappig![]()
Ritje in een Ferrari is misschien wel leuk toch? Tegen de begeleider dan zeggen dat je de acceleratie wat tegen vindt vallenquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]jij blij dat je niets gewonnen heb
Is een leuke motorquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
Wat moet je met zo een ragmotor?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
Toch niet zo'n belspel-iets hequote:Op vrijdag 16 december 2005 13:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik was een uurtje geleden op de radio, Q-music. Moest 2 getallen geven (kerstballen-memory spel). Onder nr 15 zat een ritje in een Ferrari, maar onder 77 zat een jaar lang abbo op Glossy ofzo![]()
Niks gewonnen dus, behalve de standaard 'de foute cd' die elke deelnemer krijgt. Maar was wel grappig![]()
En dan nog verliezenquote:Belspeldame: Welk woord zoeken we!!!
gegeven letters: theemu . s
Belspeldame: Nou, er belt niemand! Als ik jou was wist ik het wel!
Pekelfietsje inderdaadquote:
Nee hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nee hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna nog eens geprobeerd, kreeg ik een SMS van Telfort dat ik een sms niet kon ontvangen omdat ik te weinig beltegoed had (50 cent ofzo).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die kende ik nog niet
intuition will take you further than logics will ever do
Nou nee je moest dus 2 verschillende getallen geven tussen 0 en 100, die genummerde kerstballen haalt hij dan 'zogenaamd' uit de kerstboom. En op elke staat een prijs. Als die 2 matchen dan win je datquote:
Jaja, dat is een oud & Folklorisch spel met de telefoon enzoquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nou nee je moest dus 2 verschillende getallen geven tussen 0 en 100, die genummerde kerstballen haalt hij dan 'zogenaamd' uit de kerstboom. En op elke staat een prijs. Als die 2 matchen dan win je dat![]()
Ik herkende je er anders meer dan duidelijk in.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
de 1e foto.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:22 schreef R2-D2 het volgende:
Bedoelde je deze?
All we need is a pic.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:30 schreef Cordoba32 het volgende:
He motorfokkers,
Zet mij maar bij het lijstje. Heb een rood/wit/blauwe CBR 600 uit 1989. Probeer meestal winter door te rijden.
You didn't say the magic wordquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:30 schreef Cordoba32 het volgende:
He motorfokkers,
Zet mij maar bij het lijstje. Heb een rood/wit/blauwe CBR 600 uit 1989. Probeer meestal winter door te rijden.
Nee, niet weer in het hoekjequote:Op vrijdag 16 december 2005 14:47 schreef Worldbeater het volgende:
Kijk maar uit dat we geen foto's van jou gaan misbruiken, of dat we je gewoon afdanken.![]()
Klik!
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:48 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
You didn't say the magic word![]()
Je moet je eerst voorstellen, je bent niet op de markt voor een kilo bananen![]()
Ja idd. Krijg wel een hele vette cd:quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Jaja, dat is een oud & Folklorisch spel met de telefoon enzo
![]()
Heyquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:30 schreef Cordoba32 het volgende:
He motorfokkers,
Goedzo, was niet nodig geweest als je uit Groningen kwam, daar hebben we een andere regeling voorquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:53 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
![]()
ok ok ben Jeroen
rij al een jaartje of ehhhh 7 motor. Mijn eerste was een fzr 600, daarna een GSX-R gehad. Toen poosje niks meer en nu dus een cbr 600. Vragen? geen vragen? mooi gaan we door![]()
En de hele tijd die handen die aan je zitten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:52 schreef R2-D2 het volgende:
Nee, niet weer in het hoekje [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben net maar gestopt met posten toen ik tijdens het lunchen ineens de overmatig belegde eiersalade op de toetsen zag komen via mijn vingers.![]()
En volgende week weten ze mij wel aardig te claimen, zou even dinsdagochtend meegaan met mijn nieuwe collega die een demo heeft bij een klant, nu heeft hij er aansluitend ook nog 1 in de middag.![]()
Woensdag moet ik al om 7 uur klaarstaan om naar Schiphol te gaan, en tegen een uur of 9 s'avonds ben ik weer thuis![]()
En ze vragen ineens 2 referenties, waaronder de laatste werkgever.![]()
![]()
En van Pimber moest ik juist alle schepen achter mij verbranden.![]()
![]()
Ojjjquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:30 schreef Cordoba32 het volgende:
He motorfokkers,
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En ze vragen ineens 2 referenties, waaronder de laatste werkgever.![]()
![]()
En van Pimber moest ik juist alle schepen achter mij verbranden.![]()
![]()
Damn, Modern Talking staat er ook op.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ja idd. Krijg wel een hele vette cd:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Damn, Modern Talking staat er ook op.![]()
Ik was begin dit jaar op de radio bij maak het of kraakt het.
Dan draaien ze een nummer, en dan mag je bellen en commentaar geven.
Volgens Ruud de Wild was het de plaat van het jaar, nou daar moest ik op reageren.![]()
Vlak geproduceerd muziekje, het draaien niet waard, misschien iets voor de B kant van een single..![]()
De presentator vond mij juist teveel praten, hier laten we het maar bij zei hij.
![]()
Ik kreeg een jaar gratis webhosting, een computerspel @ DVD playboy mansion (soort erotische Sims versie) en de dubbelcd Trance 2005.
Had ik voor mijn zwager een leuke DVD voor zijn verjaardag, webhosting heb ik nooit gebruikt
, en die Trance CD heb ik zeker nog niet opgezet.
(denk er nu pas weer aan
)
Wist ik veel dat ik ging winnen, belde uit principe.![]()
Luister nooit naar de radio, behalve onder het koken.. was aardappeltjes schillen.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:30 schreef Cordoba32 het volgende:
He motorfokkers,
quote:
Ik ben 4 jaar geleden wel eens op de radio geweest en probeerde grappig te zijn, maar over het algemeen nemen ze het gesprek op tijdens een plaatje draaien en gaan ze editten wat hun uitkomt.. bleek helemaal niks van over.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
![]()
Wel grappig, even lullen op de radio. Had eigenlijk ook even wat domme uitspraken moeten doen, maar was er niet helemaal bij helaas![]()
BX Power of w00t ofzo![]()
![]()
![]()
Ik heb hem net gepakt om te kijken wat het ook alweer was, had een half jaar geleden het cellofaantje eraf gehaald om eens op te zetten. Maar het was er toch niet van gekomen.. k'was er vlakbij.quote:Anders mag je die Trance cd wel naar mij opsturen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |