Neequote:Op vrijdag 16 december 2005 10:23 schreef dribbel79 het volgende:
Op www.hpmotoren.nl staat een ZXR 400 Ninja voor 3500,-, akelig strakke foto.
Is de prijs volgens jullie een bezoekje waard??
klik
Mercy is zwangerquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik zal je na de koffie pauze even informeren![]()
![]()
en daarna iedereen van de MC maar even op de hoogte brengen![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:30 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Mercy is zwanger![]()
En Worldpimber is de vader![]()
![]()
Hoelang duurt die koffiepauzetot de lunch
![]()
Ik weet niet of je A-Klein hebt maar anders is zoiets een betere optiequote:
Geen A-klein (nog helemaal niks, moet 24 januari afrijden, maar orienteer me rot)...klinkt stom, maar áls ik een Kawa neem, wil ik een groene...quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:42 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je A-Klein hebt maar anders is zoiets een betere optie
Waar heb ik dat eerder gehoordquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:44 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Geen A-klein (nog helemaal niks, moet 24 januari afrijden, maar orienteer me rot)...klinkt stom, maar áls ik een Kawa neem, wil ik een groene...
Volgens mij ben je dan best snel uitgekeken op die ZXR400 (als je toch geen 25KW hoeft), maar ligt er ook aan hoe je zelf bent natuurlijk. Sommige mensen nemen veel sneller genoegen of doen het veel rustiger aan dan anderenquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:44 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Geen A-klein (nog helemaal niks, moet 24 januari afrijden, maar orienteer me rot)...klinkt stom, maar áls ik een Kawa neem, wil ik een groene...
Ziet er idd mooi uitquote:
Ik zei er ook expres niks overquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Ziet er idd mooi uit(uiterlijk dus, over prijzen/onderhoud/kmstand houd ik mijn mond
)
In het enige stukje van je maag wat nog gezond isquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:09 schreef richardgie het volgende:
Zo,richardgie is ook weer terug van z'n boodschappengedoe.Tering janje waar gaat ie dat allemaal weer laten zeg.En aankomen ho maar!![]()
En d'rzit ook chips en cola bij.![]()
![]()
Heb geen gezond stukje meerquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:15 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
In het enige stukje van je maag wat nog gezond isZorg er nou maar goed voor
![]()
Zeker.quote:
9:00 liep die af, maar dat was inderdaad te vroeg.. 11 uur is beter..quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:40 schreef Makster het volgende:
Wekker zetten een idee![]()
En er dan ook echt uitrollen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ps:
Laatste frituur nieuws..
bart as week gaat de motor naar de dealer.
als hij klaar is bel ik
groetjes peter
Tuurlijk heb je nog wel een stukje, ergens moeten je maagsappen het voedsel afbrekenquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:20 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb geen gezond stukje meer.Heb helemaal niks meer,maar eet meer als ik ooit gedaan heb
.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zeker.![]()
[..]
9:00 liep die af, maar dat was inderdaad te vroeg.. 11 uur is beter..![]()
Ik ga trouwens gelijk ff de deur uit, moet even wat lichamelijke arbeid inhalen.![]()
Meet you all later @ lunchtime.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ps:
Laatste frituur nieuws..
bart as week gaat de motor naar de dealer.
als hij klaar is bel ik
groetjes peter
intuition will take you further than logics will ever do
Nee heb helemaal niks meer.Maagsappen maken het voedsel alleen maar vloeibaar en breken slechte stoffen af.Heet niet voor niks maagzuur.Heeft een Ph van 3 of zo en is dus nog zuurder dan zoutzuur.Gevolg is alleen dat je wat vatbaarder bent voor ziektes en geen vitamines meer aanmaakt.Krijg hier dan ook hele dikke spuiten voor.Maar de maag heeft alleen maar een opslag functie.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je nog wel een stukje, ergens moeten je maagsappen het voedsel afbreken![]()
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:20 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb geen gezond stukje meer.Heb helemaal niks meer,maar eet meer als ik ooit gedaan heb
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |