abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 december 2005 @ 23:45:04 #151
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_33120066
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:35 schreef richardgie het volgende:

[..]

Joehoe?Weet jij wat de lokroep van een hom******* uil is?
Ach laat maar zitten ook .
Als je het uitspreekt klinkt het een stuk leuker dan dat je het opschrijft .

Hoe gaat het met je en met kleine R2-D2(je zoon)?
National geograpic
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_33120087
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:38 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Anders moet je het even fonetisch brengen.
Zal je het verhaal er achter ook effe vertellen.

Een paar jaar gekleden waren we met Motorclub Nieuwegein op kamp,en toen hebben een paar collega motorrijders en ik de euvele moed gehad om naar een vogelpark te gaan,omdat het die dag regende vandaar.Maar de avond ervoor bij het kampvuur toen de moppen werden getapt vroeg er iemand of er mensen waren die de lokroep van een homofiele uil kende,en die was dus jhoehoe jhoehoe(ongeveer),dus dan kan je je wel een beetje voorstellen hoe een groep doorweekte motorrijders door een vogelpark lopen waar alleen maar grote uilen zitten die met oehhoe worden aangeduid.
pi_33120193
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:45 schreef Makster het volgende:

[..]

National geograpic
Heb je het kaartje gezien van de Weerterbergen, motor meenemen
intuition will take you further than logics will ever do
  donderdag 15 december 2005 @ 23:49:04 #154
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_33120204
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:39 schreef R2-D2 het volgende:
Vorige post was voor Hicham LED-Helm-achterlicht ofzoiets

en de volgende is voor Pep eigenlijk voor Nick

[afbeelding]
Die heb ik nog ergens... (moest ik voor de KLX oude situatie kopen).. maar waar..

Zit ook geen meter op het voetpompje zag ik pas veel later na het openen van de doos, maar laten we de spanning van een minibike op noppies niet te wetenschappelijk benaderen.
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:42 schreef R2-D2 het volgende:
Goed hoor, vanavond gesport daarna kleine opgehaald en in bad gedaan. Daarna zelf in bad met de verkeerde olie denk ik... Of is het de adrenalinerush
Het hart zit nog in je keel van het sporten, en in iets mindere mate daarna snel drukke mamma zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 15 december 2005 @ 23:49:58 #155
17596 Makster
pi_33120246
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:48 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Heb je het kaartje gezien van de Weerterbergen, motor meenemen
Uhmm nee, geen idee eingelijk wat het is en waar het is

Zal zo is kijken
pi_33120296
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:45 schreef richardgie het volgende:

[..]

Zal je het verhaal er achter ook effe vertellen.

Een paar jaar gekleden waren we met Motorclub Nieuwegein op kamp,en toen hebben een paar collega motorrijders en ik de euvele moed gehad om naar een vogelpark te gaan,omdat het die dag regende vandaar.Maar de avond ervoor bij het kampvuur toen de moppen werden getapt vroeg er iemand of er mensen waren die de lokroep van een homofiele uil kende,en die was dus jhoehoe jhoehoe(ongeveer),dus dan kan je je wel een beetje voorstellen hoe een groep doorweekte motorrijders door een vogelpark lopen waar alleen maar grote uilen zitten die met oehhoe worden aangeduid.

Ik heb vorig jaar 3 maanden bij Aegon gewerkt op de nevelgaarde in Nieuwegein
  donderdag 15 december 2005 @ 23:53:55 #157
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_33120414
quote:
Op donderdag 15 december 2005 20:21 schreef Makster het volgende:

Ziet er echt niet uit

Check deze hawk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Thats the shit

Heb er zelfs nog over nagedacht om hem na te doen

Zit een Africa Twin blok in
Ik vind hem lomp en triest. Lelijk stuurkuipje ook, past er sowiezo niet bij.

En ga me nu eens vertellen in hoeverre dat blok verschilt van een normaal NTV/Hawk blok.

En waarom staan die pics op je eigen webspace.
pi_33120433
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:49 schreef Worldbeater het volgende:

Zit ook geen meter op het voetpompje zag ik pas veel later na het openen van de doos, maar laten we de spanning van een minibike op noppies niet te wetenschappelijk benaderen.
Moet je even aan Nick vragen of ie van plan is om Wheelies te maken, kan je de bandenspanning op aanpassen
quote:
Het hart zit nog in je keel van het sporten, en in iets mindere mate daarna snel drukke mamma zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* R2-D2 gaat maar eventjes thee zetten... Rooooooooooooibos
  donderdag 15 december 2005 @ 23:58:37 #159
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_33120582
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:54 schreef R2-D2 het volgende:
Moet je even aan Nick vragen of ie van plan is om Wheelies te maken, kan je de bandenspanning op aanpassen
Hij zou alleen staande wheelies doen, dan hoeft dat niet.
SPOILER
quote:
* R2-D2 gaat maar eventjes thee zetten... Rooooooooooooibos
dan moet je straks steeds je bed uit.. even plassen.. alweer.. alweer..
SPOILER
  vrijdag 16 december 2005 @ 00:02:59 #160
17596 Makster
pi_33120739
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:53 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Ik vind hem lomp en triest. Lelijk stuurkuipje ook, past er sowiezo niet bij.

[quote]

Dumb ass

[quote]
En ga me nu eens vertellen in hoeverre dat blok verschilt van een normaal NTV/Hawk blok.

En waarom staan die pics op je eigen webspace.
100 cc

Heb serieus naar een ntv zitten kijken 2 cylinder
  vrijdag 16 december 2005 @ 00:05:31 #161
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_33120799
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 00:02 schreef Makster het volgende:
100 cc

Heb serieus naar een ntv zitten kijken 2 cylinder
Kee, beter dan.. ziet er aan de buitenkant hetzelfde uit.

Maar ik vind de Mito gaver.
Heeft wel wat weg van een Gilera.

Maar jij bent de naked streetfighter guy.
Doet ergens wel denken aan je Z1000 voorkeur.

Een NTV stuurt overigens als een bonk lood, ik heb er 2 jaar eentje gehad.

Later all. i
pi_33120833
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:51 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Ik heb vorig jaar 3 maanden bij Aegon gewerkt op de nevelgaarde in Nieuwegein
Ben geboren in Utrecht,heb tot m'n 24 ste in Nieuwegein gewoond en ben toen verhuist naar het werelddorp Hoogland.M'n zuster(je)heeft trouwen ook bij Aegon gewerkt.Heb verder eigenlijk niet zo veel meer met Nieuwegein,behalve dat m'n zuster,neefje en nichtje er wonen en de motorclub er adres technisch zit.Heb wel heel wat voetstapjes in Nieuwegein liggen,maar totaal geen heimwee.Een beetje dat boeren kinkelachtige hier in het dorp bevalt me veel beter .
Maar als jij bij Aegon hebt gewerkt neem ik aan dat jij ook ongeveer in het midden van het land woont?Nee ik hoef geen precies adres te weten.
pi_33120860
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:04 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Gewoon derop rammen, want op de snelweg deed ie het toen wel weer flossen.gif.
Al geprobeerd, werkte niet
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:07 schreef richardgie het volgende:

[..]

heb eerst 6 pagina's vol en een bijna vol topic en nu ineens nog maar 3 pagina's.
Komt omdat je bij je instellingen kunt instellen hoeveel reacties je wilt zien op 1 pagina Waarschijnlijk besloot je in de tussentijd pas in te loggen Of je hebt op een linkje geklikt waar de pagina instelling anders stond
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:33 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Goede vaste hand.
Mini-tripod meegenomen
quote:
Maar wat is er inderdaad met het achterlicht. Nieuw lampje in draaien?

Had je wel even kunnen melden als je motor toch nagekeken werd.
Ik vertrouw dealers niet, elk ding extra op de todo-list kunnen ze me een keer extra naaien. Had ik never nooit niet genoeg condooms voor

Het is alvoorbij 00:00 Gelukkig heb ik de afgelopen twee nachten wat slaap opgespaard

Wees trouwens blij dat je geluidskaart het niet doet Peppo, zit me toch een kutbanner op photobucket R2-D2 gebruikt ook photobucket toch, jij ook al last van gehad R2? En je kunt het geluid niet uitzetten, als je op "Stop dit!!" klikt dan ga je naar de website van de adverteerder toe, naaierss

/rant
pi_33120937
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:58 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Hij zou alleen staande wheelies doen, dan hoeft dat niet.
SPOILER
Mijn moedergevoelens zijn toch sterker dan ik dacht dus ik zeg het toch maar voordat ik ontplof:
Voorzichtig he!
quote:
dan moet je straks steeds je bed uit.. even plassen.. alweer.. alweer..
SPOILER
Dat heb ik gelukkig niet, 'smorgens wel ongeveer 06:45 gelukkig ben ik om 06:44 wakker
pi_33121017
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 00:07 schreef hicham het volgende:

[..]

Al geprobeerd, werkte niet
[..]

Komt omdat je bij je instellingen kunt instellen hoeveel reacties je wilt zien op 1 pagina Waarschijnlijk besloot je in de tussentijd pas in te loggen Of je hebt op een linkje geklikt waar de pagina instelling anders stond
[..]

Mini-tripod meegenomen
[..]

Ik vertrouw dealers niet, elk ding extra op de todo-list kunnen ze me een keer extra naaien. Had ik never nooit niet genoeg condooms voor

Het is alvoorbij 00:00 [afbeelding] Gelukkig heb ik de afgelopen twee nachten wat slaap opgespaard

Wees trouwens blij dat je geluidskaart het niet doet Peppo, zit me toch een kutbanner op photobucket R2-D2 gebruikt ook photobucket toch, jij ook al last van gehad R2? En je kunt het geluid niet uitzetten, als je op "Stop dit!!" klikt dan ga je naar de website van de adverteerder toe, naaierss

/rant
Klopt ja,heb eerst zitten lezen en toen pas ingelogd.Dan zal dat wel het probleem zijn.Dank je .Ik leer hier steeds meer joh
pi_33121046
quote:
Op donderdag 15 december 2005 22:25 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]

Bandit & Markermeer by night

15 sec. sluitertijd
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:26 schreef Worldbeater het volgende:
Vanaaf even de minibike nader bekeken.

...

Morgen benzine in de tank en rossen maar.
Olie niet te vergeten..

Minibikeeeeeeeeen [waah.gif]
Maak je ook even foto's morgen?

Lekker door de modder raggen
pi_33121104
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 00:06 schreef richardgie het volgende:

[..]

Ben geboren in Utrecht,heb tot m'n 24 ste in Nieuwegein gewoond en ben toen verhuist naar het werelddorp Hoogland.M'n zuster(je)heeft trouwen ook bij Aegon gewerkt.Heb verder eigenlijk niet zo veel meer met Nieuwegein,behalve dat m'n zuster,neefje en nichtje er wonen en de motorclub er adres technisch zit.Heb wel heel wat voetstapjes in Nieuwegein liggen,maar totaal geen heimwee.Een beetje dat boeren kinkelachtige hier in het dorp bevalt me veel beter .
Maar als jij bij Aegon hebt gewerkt neem ik aan dat jij ook ongeveer in het midden van het land woont?Nee ik hoef geen precies adres te weten.
Nee, ik heb door het hele land zo'n beetje opdrachten gehad Zelfs trainingen gegeven tot in Bakkeveen Wie het kent begrijpt mijn reactie
pi_33121253
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 00:10 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Mijn moedergevoelens zijn toch sterker dan ik dacht dus ik zeg het toch maar voordat ik ontplof:
Voorzichtig he!

[..]

Dat heb ik gelukkig niet, 'smorgens wel ongeveer 06:45 gelukkig ben ik om 06:44 wakker
Haha hoef pas wakker te worden als ik m'n ogen open heb.Hiep hoi lang leve alleen maar de middag diensten en als ik morgen om ongeveer dezelfe tijd als jij wakker wordt zal ik effe aan je denken.Ben ook meestal om een uur of 6:00 effe wakker,of eigenlijk dan alweer voor de 4 de keer die nacht.Ben inderdaad een slechte slaper.

En wat voor werk doe je dan precies?Je woont in Limburg(?),geeft trainingen door het hele land en komt in Nieuwegein en hebt nog nooit van de wereldstad Hoogland gehoord.Ik persoonlijk zou dan toch iets centraler gaan wonen.Had al de grootste moeite in de landmetererij om op tijd bij Rotterdam te zijn voor die k** HSL.

[ Bericht 13% gewijzigd door richardgie op 16-12-2005 00:28:42 ]
pi_33121630
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 00:22 schreef richardgie het volgende:

[..]

Haha hoef pas wakker te worden als ik m'n ogen open heb.Hiep hoi lang leve alleen maar de middag diensten en als ik morgen om ongeveer dezelfe tijd als jij wakker wordt zal ik effe aan je denken.Ben ook meestal om een uur of 6:00 effe wakker,of eigenlijk dan alweer voor de 4 de keer die nacht.Ben inderdaad een slechte slaper.

En wat voor werk doe je dan precies?Je woont in Limburg(?),geeft trainingen door het hele land en komt in Nieuwegein en hebt nog nooit van de wereldstad Hoogland gehoord.Ik persoonlijk zou dan toch iets centraler gaan wonen.Had al de grootste moeite in de landmetererij om op tijd bij Rotterdam te zijn voor die k** HSL.
Ik weet zelf niet precies wat ik doe maar ik krijg er geld voor
SPOILER
pi_33121667
Argh 1 of andere trojan vond het leuk om kladblok in windows te besmetten.. virusscanner heeft het bestand verwijderd en nu zit ik zonder kladblok!!

Zou iemand zijn notepad.exe willen mailen uit Windows/System 32? Thnx......

[ Bericht 17% gewijzigd door Fulcrum_X op 16-12-2005 00:58:19 ]
pi_33121675
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 00:07 schreef hicham het volgende:

/rant
'kheb thuis alleen een klapjap en daar staat het geluid standaard uit
pi_33121744
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 00:39 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Ik weet zelf niet precies wat ik doe maar ik krijg er geld voor
SPOILER
Ha zo'n soort baantje heb ik ook.Ik weet echt niet wat ik er precies doe behalve zo af en toe eens een paraaf zetten.
Ik ga trouwens maar eens naar bed.Weltrusten Moni,sorry ik blijf je voornaam toch echt een hele mooie naam vinden,R2-D2.Kom morgen avond(als ik niks te doen heb)nog wel effe kijken.
pi_33121768
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 00:46 schreef richardgie het volgende:

[..]

Ha zo'n soort baantje heb ik ook.Ik weet echt niet wat ik er precies doe behalve zo af en toe eens een paraaf zetten.
Ik ga trouwens maar eens naar bed.Weltrusten Moni,sorry ik blijf je voornaam toch echt een hele mooie naam vinden,R2-D2.Kom morgen avond(als ik niks te doen heb)nog wel effe kijken.

Ik ga ook naar bed
pi_33124269
Amai, zenne flinke wind vandaag heH. Das nie plezant
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 00:39 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Een vooraf vastgestelde periode moet ik dan aankijken hoe de policy wordt nageleefd en dan draag ik het over
Vandaar dat je zoveel tijd hebt om te Fok!MC'en

Voortaan weten we dus dat als je wat minder post dat je dan waarschijnlijk een nieuwe policy aan het uitwerken bent Mogen mensen trouwens Fok!en in jouw policy's?
pi_33124517
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 06:48 schreef hicham het volgende:
Alé broerske, ge hebt helemaal gelijk. Het zeit van de zotte he?
pi_33124527
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 00:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
Argh 1 of andere trojan vond het leuk om kladblok in windows te besmetten.. virusscanner heeft het bestand verwijderd en nu zit ik zonder kladblok!!

Zou iemand zijn notepad.exe willen mailen uit Windows/System 32? Thnx......
Je werkt toch in een computerwinkel? 1 oplossing voor alles : windows herinstalleren

Mail dan ff, mail ik jou weer terug, heb geen zin om je mailadres op te zoeken en in te typen
  vrijdag 16 december 2005 @ 08:23:19 #177
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_33124719
Gooooooood Moooorning...... OOOOOOoooooolllaaaaannnda!

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_33124914
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 07:56 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Zeer zeker, het is mij ook opgevallen dat u later bent gearriveerd dan normaal
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 08:23 schreef Herr.Flick het volgende:
Gooooooood Moooorning...... OOOOOOoooooolllaaaaannnda!

Wat betreft je ondertitel aangaande chocomel, helemaal mee eens
Wat betreft je icon, mooi tripod plaatje

Oh ja, mogguh
  vrijdag 16 december 2005 @ 08:53:39 #179
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_33125005

mogge bijna weekend
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  vrijdag 16 december 2005 @ 08:55:42 #180
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_33125027
quote:
[..]

Voortaan weten we dus dat als je wat minder post dat je dan waarschijnlijk een nieuwe policy aan het uitwerken bent Mogen mensen trouwens Fok!en in jouw policy's?
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 07:56 schreef worldpimber het volgende:

[..]

hebben jullie al overleg gehad ?
Let's race
Buienradar
pi_33125028
quote:
[..]

quote:
Ligt eraan wie de opdrachtgever is, vroeger mochten mensen aleen op hun Intranet of Extranet en een enkele Internetpagina. Nou mogen ze bijna alles

Goedemorgen
  vrijdag 16 december 2005 @ 09:11:19 #182
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_33125238
KLote wind

en de pijpen van nieuwe pak zijn korten dan mijn vorige de regen slaat er onderdoor tegen mijn spijkerbroek
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 16 december 2005 @ 09:11:29 #183
17596 Makster
pi_33125241
Mogguh

Echt beter uitslapen
  vrijdag 16 december 2005 @ 09:13:15 #184
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_33125275
Mogu allemaal
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_33125291
bwt heeft een posticon gebruikt!
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 08:55 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

[..]

hebben jullie al overleg gehad ?
We zijn elkaar niet meer 'tegengekomen'
Dus ik moet het er nog met hem over hebben, ben wel benieuwd waar het over gaat !

(hij zal nu wel weer slapen of iets met vrachtwagen rijlessen / theorie doen )
  vrijdag 16 december 2005 @ 09:14:33 #186
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_33125300
Let's race
Buienradar
  vrijdag 16 december 2005 @ 09:15:24 #187
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_33125320
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 09:14 schreef hicham het volgende:
[..]

We zijn elkaar niet meer 'tegengekomen'
Dus ik moet het er nog met hem over hebben, ben wel benieuwd waar het over gaat !
dus je was nog niet nieuwsgiering genoeg om het gelijk aan hem te vragen ?
Let's race
Buienradar
pi_33125365
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 09:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
Fulcrum
Post zag ik ook al en wou er nog op reageren
Niet de moeite genomen overigens zou mijn post dan ook niet in het voordeel van Fulcrum geweest zijn hoor
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 09:15 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

dus je was nog niet nieuwsgiering genoeg om het gelijk aan hem te vragen ?
Ik zei toch dat we elkaar niet meer waren tegengekomen Hij kwam de douche uit, ik ging de douche in. Tegen de tijd dat ik eruit kwam lag hij al in bed en ging ik ook neer
pi_33125418
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 09:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
Fulcrum

Alleen wij mogen toch zo tegen FX doen?

vrijdag 16 december 2005 @ 09:26:00 #190
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_33125493
quote:
Op donderdag 15 december 2005 20:04 schreef richardgie het volgende:

[..]

ZXR 400. .
Mijn mail adres staat in mijn profiel...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  vrijdag 16 december 2005 @ 09:28:10 #191
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_33125525
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 09:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Doe ik wel vaker hoor.
kan alleen wel eens een onopvallende zijn
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
  vrijdag 16 december 2005 @ 09:34:38 #192
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_33125654
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 09:18 schreef hicham het volgende:

[..]

Post zag ik ook al en wou er nog op reageren
Niet de moeite genomen overigens zou mijn post dan ook niet in het voordeel van Fulcrum geweest zijn hoor
[..]

Ik zei toch dat we elkaar niet meer waren tegengekomen Hij kwam de douche uit, ik ging de douche in. Tegen de tijd dat ik eruit kwam lag hij al in bed en ging ik ook neer
wat zei je ook al weer ?
Let's race
Buienradar
pi_33125710
goeie morgen
wat een haast weer vanmorgen een krap half uur tussen wakker worden en weggaan is toch niet zo plezierig
  vrijdag 16 december 2005 @ 09:40:01 #194
17596 Makster
pi_33125763
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 09:37 schreef Roderick2085 het volgende:
goeie morgen
wat een haast weer vanmorgen een krap half uur tussen wakker worden en weggaan is toch niet zo plezierig
Wekker zetten een idee

En er dan ook echt uitrollen
pi_33125804
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 09:34 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

wat zei je ook al weer ?
Ik zei de kat krabt de krullen van de trap, maar dan 25 keer hardop en snel achter elkaar
pi_33125944
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 09:40 schreef Makster het volgende:

[..]

Wekker zetten een idee

En er dan ook echt uitrollen
dat laatste is meestal het probleem
SPOILER
  vrijdag 16 december 2005 @ 09:50:06 #197
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_33125958
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 09:42 schreef hicham het volgende:

[..]

Ik zei de kat krabt de krullen van de trap, maar dan 25 keer hardop en snel achter elkaar
ik zal je na de koffie pauze even informeren

en daarna iedereen van de MC maar even op de hoogte brengen
Let's race
Buienradar
pi_33126248
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 09:49 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

dat laatste is meestal het probleem
SPOILER
Moeders

Ken het probleem

Remedie: Koop een sirene waar je echt je bed voor uit moet. Heb een sirene-wekker die echt een takkeherrie maakt (eerste nacht werd ik met hartkloppingen wakker toen dat fucking ding afging ) De enige reden dat ik nu snel uit bed stap om dat ding uit te knallen is omdat mijn ouders anders de volgende ochtend gaan klagen over het alarm
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 09:50 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ik zal je na de koffie pauze even informeren

en daarna iedereen van de MC maar even op de hoogte brengen
Het wordt steeds spannender Spreek me maar aan op MSN als je koffiepauze voorbij is rotjoch, ik was net een beetje aan het werken en dat kan nu niet meer omdat ik nieuwsgierig ben geworden
pi_33126408
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 10:04 schreef hicham het volgende:

[..]

Moeders

Ken het probleem

Remedie: Koop een sirene waar je echt je bed voor uit moet. Heb een sirene-wekker die echt een takkeherrie maakt (eerste nacht werd ik met hartkloppingen wakker toen dat fucking ding afging ) De enige reden dat ik nu snel uit bed stap om dat ding uit te knallen is omdat mijn ouders anders de volgende ochtend gaan klagen over het alarm
hmm, dat is misschien wel een goed idee
moet ik misschien wel een beetje voor uitkijken... niet al te lang geleden heb ik een beetje tegen mijn zusje geklaagd over haar wekker die ging toen iedere keer een paar uur voordat ik wakker wou worden ja, dat was dus in de vakantie en dat ding maakte een klere herrie, alleen zette zei hem niet uit

ag, andere remedie misschien ook wel, in januari gewoon lekker bijna iedere dag uitslapen
quote:
[..]

Het wordt steeds spannender Spreek me maar aan op MSN als je koffiepauze voorbij is rotjoch, ik was net een beetje aan het werken en dat kan nu niet meer omdat ik nieuwsgierig ben geworden
en wij moeten nog langer wachten
  vrijdag 16 december 2005 @ 10:15:25 #200
17596 Makster
pi_33126451
Zo, ik ga me is opmaken voor een weekend niks doen

Keep it real

Adios !

i

tot maandag van de aardbodem verdwenen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')