National geograpicquote:Op donderdag 15 december 2005 23:35 schreef richardgie het volgende:
[..]
Joehoe?Weet jij wat de lokroep van een hom******* uil is?
Ach laat maar zitten ook.
Als je het uitspreekt klinkt het een stuk leuker dan dat je het opschrijft.
Hoe gaat het met je en met kleine R2-D2(je zoon)?
Zal je het verhaal er achter ook effe vertellen.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Anders moet je het even fonetisch brengen.![]()
Heb je het kaartje gezien van de Weerterbergen, motor meenemenquote:
Die heb ik nog ergens... (moest ik voor de KLX oude situatie kopen).. maar waar..quote:Op donderdag 15 december 2005 23:39 schreef R2-D2 het volgende:
Vorige post was voor Hicham LED-Helm-achterlicht ofzoiets![]()
en de volgende is voor Pepeigenlijk voor Nick
[afbeelding]
Het hart zit nog in je keel van het sporten, en in iets mindere mate daarna snel drukke mamma zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:42 schreef R2-D2 het volgende:
Goed hoor, vanavond gesport daarna kleine opgehaald en in bad gedaan. Daarna zelf in bad met de verkeerde olie denk ik...Of is het de adrenalinerush
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhmm nee, geen idee eingelijk wat het is en waar het isquote:Op donderdag 15 december 2005 23:48 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Heb je het kaartje gezien van de Weerterbergen, motor meenemen![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:45 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zal je het verhaal er achter ook effe vertellen.
Een paar jaar gekleden waren we met Motorclub Nieuwegein op kamp,en toen hebben een paar collega motorrijders en ik de euvele moed gehad om naar een vogelpark te gaan,omdat het die dag regende vandaar.Maar de avond ervoor bij het kampvuur toen de moppen werden getapt vroeg er iemand of er mensen waren die de lokroep van een homofiele uil kende,en die was dus jhoehoe jhoehoe(ongeveer),dus dan kan je je wel een beetje voorstellen hoe een groep doorweekte motorrijders door een vogelpark lopen waar alleen maar grote uilen zitten die met oehhoe worden aangeduid.![]()
Ik vind hem lomp en triest.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:21 schreef Makster het volgende:
Ziet er echt niet uit
Check deze hawk![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thats the shit![]()
Heb er zelfs nog over nagedacht om hem na te doen![]()
Zit een Africa Twin blok in![]()
Moet je even aan Nick vragen of ie van plan is om Wheelies te maken, kan je de bandenspanning op aanpassenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:49 schreef Worldbeater het volgende:
Zit ook geen meter op het voetpompje zag ik pas veel later na het openen van de doos, maar laten we de spanning van een minibike op noppies niet te wetenschappelijk benaderen.![]()
quote:Het hart zit nog in je keel van het sporten, en in iets mindere mate daarna snel drukke mamma zijn.
* R2-D2 gaat maar eventjes thee zetten... RooooooooooooibosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
intuition will take you further than logics will ever do
Hij zou alleen staande wheelies doen, dan hoeft dat niet.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:54 schreef R2-D2 het volgende:
Moet je even aan Nick vragen of ie van plan is om Wheelies te maken, kan je de bandenspanning op aanpassen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan moet je straks steeds je bed uit.. even plassen.. alweer.. alweer..quote:* R2-D2 gaat maar eventjes thee zetten... Rooooooooooooibos![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100 ccquote:Op donderdag 15 december 2005 23:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik vind hem lomp en triest.Lelijk stuurkuipje ook, past er sowiezo niet bij.
![]()
[quote]
![]()
Dumb ass![]()
[quote]
En ga me nu eens vertellen in hoeverre dat blok verschilt van een normaal NTV/Hawk blok.![]()
En waarom staan die pics op je eigen webspace.
Kee, beter dan.. ziet er aan de buitenkant hetzelfde uit.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:02 schreef Makster het volgende:
100 cc![]()
Heb serieus naar een ntv zitten kijken![]()
2 cylinder
![]()
Ben geboren in Utrecht,heb tot m'n 24 ste in Nieuwegein gewoond en ben toen verhuist naar het werelddorp Hoogland.M'n zuster(je)heeft trouwen ook bij Aegon gewerkt.Heb verder eigenlijk niet zo veel meer met Nieuwegein,behalve dat m'n zuster,neefje en nichtje er wonen en de motorclub er adres technisch zit.Heb wel heel wat voetstapjes in Nieuwegein liggen,maar totaal geen heimwee.Een beetje dat boeren kinkelachtige hier in het dorp bevalt me veel beterquote:Op donderdag 15 december 2005 23:51 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vorig jaar 3 maanden bij Aegon gewerkt op de nevelgaarde in Nieuwegein![]()
Al geprobeerd, werkte nietquote:Op donderdag 15 december 2005 23:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Gewoon derop rammen, want op de snelweg deed ie het toen wel weerflossen.gif.
Komt omdat je bij je instellingen kunt instellen hoeveel reacties je wilt zien op 1 paginaquote:Op donderdag 15 december 2005 23:07 schreef richardgie het volgende:
[..]
heb eerst 6 pagina's vol en een bijna vol topic en nu ineens nog maar 3 pagina's.
![]()
Mini-tripod meegenomenquote:
Ik vertrouw dealers niet, elk ding extra op de todo-list kunnen ze me een keer extra naaien. Had ik never nooit niet genoeg condooms voorquote:Maar wat is er inderdaad met het achterlicht.Nieuw lampje in draaien?
![]()
Had je wel even kunnen melden als je motor toch nagekeken werd.![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij zou alleen staande wheelies doen, dan hoeft dat niet.
Mijn moedergevoelens zijn toch sterker dan ik dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ik zeg het toch maar voordat ik ontplof:
Voorzichtig he!![]()
quote:dan moet je straks steeds je bed uit.. even plassen.. alweer.. alweer..![]()
Dat heb ik gelukkig niet, 'smorgens welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ongeveer 06:45
gelukkig ben ik om 06:44 wakker
intuition will take you further than logics will ever do
Klopt ja,heb eerst zitten lezen en toen pas ingelogd.Dan zal dat wel het probleem zijn.Dank jequote:Op vrijdag 16 december 2005 00:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Al geprobeerd, werkte niet
[..]
Komt omdat je bij je instellingen kunt instellen hoeveel reacties je wilt zien op 1 paginaWaarschijnlijk besloot je in de tussentijd pas in te loggen
Of je hebt op een linkje geklikt waar de pagina instelling anders stond
[..]
Mini-tripod meegenomen
[..]
Ik vertrouw dealers niet, elk ding extra op de todo-list kunnen ze me een keer extra naaien. Had ik never nooit niet genoeg condooms voor![]()
Het is alvoorbij 00:00 [afbeelding] Gelukkig heb ik de afgelopen twee nachten wat slaap opgespaard![]()
Wees trouwens blij dat je geluidskaart het niet doet Peppo, zit me toch een kutbanner op photobucketR2-D2 gebruikt ook photobucket toch, jij ook al last van gehad R2?
En je kunt het geluid niet uitzetten, als je op "Stop dit!!" klikt dan ga je naar de website van de adverteerder toe, naaierss
/rant
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:25 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Bandit & Markermeer by night
15 sec. sluitertijd
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:26 schreef Worldbeater het volgende:
Vanaaf even de minibike nader bekeken.
...
Morgen benzine in de tank en rossen maar.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Olie niet te vergeten..
Nee, ik heb door het hele land zo'n beetje opdrachten gehadquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:06 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ben geboren in Utrecht,heb tot m'n 24 ste in Nieuwegein gewoond en ben toen verhuist naar het werelddorp Hoogland.M'n zuster(je)heeft trouwen ook bij Aegon gewerkt.Heb verder eigenlijk niet zo veel meer met Nieuwegein,behalve dat m'n zuster,neefje en nichtje er wonen en de motorclub er adres technisch zit.Heb wel heel wat voetstapjes in Nieuwegein liggen,maar totaal geen heimwee.Een beetje dat boeren kinkelachtige hier in het dorp bevalt me veel beter.
Maar als jij bij Aegon hebt gewerkt neem ik aan dat jij ook ongeveer in het midden van het land woont?Nee ik hoef geen precies adres te weten.![]()
Haha hoef pas wakker te worden als ik m'n ogen open heb.Hiep hoi lang leve alleen maar de middag diensten en als ik morgen om ongeveer dezelfe tijd als jij wakker wordt zal ik effe aan je denken.Ben ook meestal om een uur of 6:00 effe wakker,of eigenlijk dan alweer voor de 4 de keer die nacht.Ben inderdaad een slechte slaper.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:10 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Mijn moedergevoelens zijn toch sterker dan ik dachtdus ik zeg het toch maar voordat ik ontplof:
Voorzichtig he!![]()
[..]
Dat heb ik gelukkig niet, 'smorgens welongeveer 06:45
gelukkig ben ik om 06:44 wakker
![]()
Ik weet zelf niet precies wat ik doe maar ik krijg er geld voorquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:22 schreef richardgie het volgende:
[..]
Haha hoef pas wakker te worden als ik m'n ogen open heb.Hiep hoi lang leve alleen maar de middag diensten en als ik morgen om ongeveer dezelfe tijd als jij wakker wordt zal ik effe aan je denken.Ben ook meestal om een uur of 6:00 effe wakker,of eigenlijk dan alweer voor de 4 de keer die nacht.Ben inderdaad een slechte slaper.
En wat voor werk doe je dan precies?Je woont in Limburg(?),geeft trainingen door het hele land en komt in Nieuwegein en hebt nog nooit van de wereldstad Hoogland gehoord.Ik persoonlijk zou dan toch iets centraler gaan wonen.Had al de grootste moeite in de landmetererij om op tijd bij Rotterdam te zijn voor die k** HSL.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
'kheb thuis alleen een klapjap en daar staat het geluid standaard uitquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:07 schreef hicham het volgende:
Wees trouwens blij dat je geluidskaart het niet doet Peppo, zit me toch een kutbanner op photobucketR2-D2 gebruikt ook photobucket toch, jij ook al last van gehad R2?
En je kunt het geluid niet uitzetten, als je op "Stop dit!!" klikt dan ga je naar de website van de adverteerder toe, naaierss
/rant
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik weet zelf niet precies wat ik doe maar ik krijg er geld voor
Ha zo'n soort baantje heb ik ook.Ik weet echt niet wat ik er precies doe behalve zo af en toe eens een paraaf zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga trouwens maar eens naar bed.Weltrusten Moni,sorry ik blijf je voornaam toch echt een hele mooie naam vinden,R2-D2.Kom morgen avond(als ik niks te doen heb)nog wel effe kijken.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:46 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ha zo'n soort baantje heb ik ook.Ik weet echt niet wat ik er precies doe behalve zo af en toe eens een paraaf zetten.
Ik ga trouwens maar eens naar bed.Weltrusten Moni,sorry ik blijf je voornaam toch echt een hele mooie naam vinden,R2-D2.Kom morgen avond(als ik niks te doen heb)nog wel effe kijken.![]()
![]()
Vandaar dat je zoveel tijd hebt om te Fok!MC'enquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Een vooraf vastgestelde periode moet ik dan aankijken hoe de policy wordt nageleefd en dan draag ik het over
Alé broerske, ge hebt helemaal gelijk. Het zeit van de zotte he?quote:Op vrijdag 16 december 2005 06:48 schreef hicham het volgende:
Amai, zenne flinke wind vandaag heH. Das nie plezant![]()
Je werkt toch in een computerwinkel? 1 oplossing voor allesquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
Argh 1 of andere trojan vond het leuk om kladblok in windows te besmetten.. virusscanner heeft het bestand verwijderd en nu zit ik zonder kladblok!!![]()
Zou iemand zijn notepad.exe willen mailen uit Windows/System 32? Thnx......
Zeer zeker, het is mij ook opgevallen dat u later bent gearriveerd dan normaalquote:Op vrijdag 16 december 2005 07:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Alé broerske, ge hebt helemaal gelijk. Het zeit van de zotte he?
Wat betreft je ondertitel aangaande chocomel, helemaal mee eensquote:Op vrijdag 16 december 2005 08:23 schreef Herr.Flick het volgende:
Gooooooood Moooorning...... OOOOOOoooooolllaaaaannnda!
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 06:48 schreef hicham het volgende:
Amai, zenne flinke wind vandaag heH. Das nie plezant
[..]
Vandaar dat je zoveel tijd hebt om te Fok!MC'en
Voortaan weten we dus dat als je wat minder post dat je dan waarschijnlijk een nieuwe policy aan het uitwerken bentMogen mensen trouwens Fok!en in jouw policy's?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 07:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Alé broerske, ge hebt helemaal gelijk. Het zeit van de zotte he?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 06:48 schreef hicham het volgende:
Amai, zenne flinke wind vandaag heH. Das nie plezant
[..]
Vandaar dat je zoveel tijd hebt om te Fok!MC'en
Ligt eraan wie de opdrachtgever is, vroeger mochten mensen aleen op hun Intranet of Extranet en een enkele Internetpagina. Nou mogen ze bijna allesquote:Voortaan weten we dus dat als je wat minder post dat je dan waarschijnlijk een nieuwe policy aan het uitwerken bentMogen mensen trouwens Fok!en in jouw policy's?
We zijn elkaar niet meer 'tegengekomen'quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[..]
hebben jullie al overleg gehad ?![]()
dus je was nog niet nieuwsgiering genoeg om het gelijk aan hem te vragen ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:14 schreef hicham het volgende:
bwt heeft een posticon gebruikt!![]()
[..]
We zijn elkaar niet meer 'tegengekomen'![]()
Dus ik moet het er nog met hem over hebben, ben wel benieuwd waar het over gaat!
Post zag ik ook al en wou er nog op reagerenquote:
Ik zei toch dat we elkaar niet meer waren tegengekomenquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dus je was nog niet nieuwsgiering genoeg om het gelijk aan hem te vragen ?![]()
quote:
Mijn mail adres staat in mijn profiel...quote:
Doe ik wel vaker hoor.quote:
wat zei je ook al weer ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Post zag ik ook al en wou er nog op reageren
Niet de moeite genomenoverigens zou mijn post dan ook niet in het voordeel van Fulcrum geweest zijn hoor
[..]
Ik zei toch dat we elkaar niet meer waren tegengekomenHij kwam de douche uit, ik ging de douche in. Tegen de tijd dat ik eruit kwam lag hij al in bed en ging ik ook neer
Wekker zetten een ideequote:Op vrijdag 16 december 2005 09:37 schreef Roderick2085 het volgende:goeie morgen
wat een haast weer vanmorgeneen krap half uur tussen wakker worden en weggaan is toch niet zo plezierig
dat laatste is meestal het probleemquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Wekker zetten een idee![]()
En er dan ook echt uitrollen
ik zal je na de koffie pauze even informerenquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zei de kat krabt de krullen van de trap, maar dan 25 keer hardop en snel achter elkaar![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:49 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dat laatste is meestal het probleem
MoedersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken het probleem
Remedie: Koop een sirene waar je echt je bed voor uit moet. Heb een sirene-wekker die echt een takkeherrie maakt (eerste nacht werd ik met hartkloppingen wakker toen dat fucking ding afging) De enige reden dat ik nu snel uit bed stap om dat ding uit te knallen is omdat mijn ouders anders de volgende ochtend gaan klagen over het alarm
Het wordt steeds spannenderquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik zal je na de koffie pauze even informeren![]()
![]()
en daarna iedereen van de MC maar even op de hoogte brengen![]()
Spreek me maar aan op MSN als je koffiepauze voorbij is rotjoch, ik was net een beetje aan het werken en dat kan nu niet meer omdat ik nieuwsgierig ben geworden
![]()
hmm, dat is misschien wel een goed ideequote:Op vrijdag 16 december 2005 10:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Moeders
Ken het probleem
Remedie: Koop een sirene waar je echt je bed voor uit moet. Heb een sirene-wekker die echt een takkeherrie maakt (eerste nacht werd ik met hartkloppingen wakker toen dat fucking ding afging) De enige reden dat ik nu snel uit bed stap om dat ding uit te knallen is omdat mijn ouders anders de volgende ochtend gaan klagen over het alarm
quote:[..]
Het wordt steeds spannenderSpreek me maar aan op MSN als je koffiepauze voorbij is rotjoch, ik was net een beetje aan het werken en dat kan nu niet meer omdat ik nieuwsgierig ben geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |