quote:Op donderdag 15 december 2005 13:54 schreef Worldbeater het volgende:
Leuke pics op deze site http://www.supermotardjeroen.nl/
Die ombouw van de kansloze Honda Hawk is echt meesterlijk.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen bij een NTV was het nog gaver geweest, dat is een Hawk met cardan.
Leuke pekelbestendige winterfiets met supersport uiterlijk.![]()
Edit: heet van Drunen..misschien een broertje van..![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 17:45 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ouderschapsregeling:
Regeling waarbij jullie om de beurten rijden en onderhoudskosten eerlijk worden verdeeld![]()
Actie:
Stel aan je broertje voor om samen een motor te kopen.
@HichamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@PimberMijn mail adres staat ook in mijn profiel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga straks sporten en als ik ik terugkom en m'n vingers nog kan bewegen zal ik kjiken of ik nog wat kan mailen![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:20 schreef klaus_beyer het volgende:
Ik heb trouwens wel iets interessants...Ik ga nu een inschrijformulier invullen om lid te worden van een motorclub! Ik heb toen ooit wel een keer meegewild met deze club, maar ik had zo het idee dat de meeste een beetje te traag zouden zijn voor me.
Iets met veul geldquote:Op donderdag 15 december 2005 20:21 schreef richardgie het volgende:
[..]
Werken![]()
Op dit tijdstip !
Wat voor werk doe je dan,dat je nu bezig bent?
Heb zelf trouwens wel op de meest onmogelijke tijden moeten werken.Ben blij dat ik daar van af ben.Je kan beter tot in de nacht voor je zelf bezig zijn @Fok vindt ik
![]()
Maar ben inderdaad met je eens dat als je eens een dagje overslaat het wel ineens erg veel is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juistem....en als je dan nog erruguns op wilt reageren.....gaat iedereen slapen
*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:33 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Iets met veul geld
Wilde zelf bij Johan Enschede gaan werken.Nog veel meer geld,wat,pallets vol.Maar ja,een beetje donkerbruin verleden heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juistem....en als je dan nog erruguns op wilt reageren.....gaat iedereen slapen
![]()
![]()
![]()
![]()
Waren zeker bang dat ik een palletje tientjes mee naar huis zou nemen achter op me fietsie.![]()
Dus klus nu maar een beetje bij,en zijn bijna niet van echt te onderschijden.
[ Bericht 9% gewijzigd door richardgie op 15-12-2005 20:48:39 ]
Met dit weer op de motor?Echte bikkelsquote:Op donderdag 15 december 2005 20:33 schreef stinkie het volgende:
Net ff naar het centrum, stervensdruk, geen parkeerplek, BE ineens:"We gaan terug en nemen de motor"
Ik: ""
Is alleen wel goed te merken met iemand achterop dat dit blok heel wat minder is dat het vorige
quote:Op donderdag 15 december 2005 17:33 schreef Worldbeater het volgende:
Nee, die is ook raar bij nader inzien.![]()
Gelukkig heb ik een kawa, schijnt dat je alleen naar de kawacrew mailtquote:Op donderdag 15 december 2005 17:45 schreef R2-D2 het volgende:
Ik ga straks sporten en als ik ik terugkom en m'n vingers nog kan bewegen zal ik kjiken of ik nog wat kan mailen![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:21 schreef Makster het volgende:
Check deze hawk![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Anders kom je een keer naar een ragmeet, waar woon je dan ongeveer? Kunnen we even kijken hoe onveilig we de wegen kunnen maken met een halve Palestijn op een blauw R6quote:Op donderdag 15 december 2005 20:20 schreef klaus_beyer het volgende:
Ik heb trouwens wel iets interessants...Ik ga nu een inschrijformulier invullen om lid te worden van een motorclub! Ik heb toen ooit wel een keer meegewild met deze club, maar ik had zo het idee dat de meeste een beetje te traag zouden zijn voor me.
Onderste werkt niet bij mijquote:Op donderdag 15 december 2005 20:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
VTR is voor meerdere doelen te gebruiken![]()
en een standalone burnout is cool
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:41 schreef Roderick2085 het volgende:
dat onderste filmpje doet het bij mij ook niet....dat vroege slapen bevalt eigenlijk wel goed... nu ook maar weer doen
Klinkt wel een beetje als een standaard uitlaat joh.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:19 schreef hicham het volgende:
Oepsie, ik heb meer dan 3 weken niet meer gereden laat me ff los gaan joh
Denk dat die twee personen die de hond hier uitlieten daar ook niet zo blij mee waren
Straks meer![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 13:10 schreef Worldbeater het volgende:
De beste foto maak je toch buiten, maar hier alvast een sneak preview zonder flits flats.
![]()
Beetje donker, dat wel..
[afbeelding]
De minibike is mooier dan de KLX zonder 90 euro kapje.![]()
Even fokkend lunchen en dan het to do lijstje eens afwerken, t'is alweer donderdag ook.![]()
![]()
best een stoere fotoquote:Op donderdag 15 december 2005 22:25 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Bandit & Markermeer by night
15 sec. sluitertijd
Vette fotoquote:Op donderdag 15 december 2005 22:25 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
15 sec. sluitertijd
Mooi piccie Hichamquote:Op donderdag 15 december 2005 22:25 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
15 sec. sluitertijd
Wilde net weggaan, maar ik jengel hem zo ff aanquote:Op donderdag 15 december 2005 22:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
hey kom eens ff op msnheb een leuk ideetje
Gá danquote:Op donderdag 15 december 2005 22:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Zeg eens eerlijk, eigenlijk is iederen die hei r post een kloon van fohicham, of Yousef OF Mercy he?/ Eigenlijk iedereen wegg egaan nadat ik wegegaan ben, maar jullie wouden je natuurlijk niet laten kennen dus zijn jullie maar kloons gaan aanmaken om mij zo het idee te geven dat de club wel degelik dor gegaan is _o-
Ok ik moet maar weer eens gaan, was weer leuk jongens![]()
Bat ze hè.
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:20 schreef klaus_beyer het volgende:
quote:
quote:
Hey bitches van mequote:
Gewoon derop rammen, want op de snelweg deed ie het toen wel weerquote:Op donderdag 15 december 2005 23:01 schreef hicham het volgende:
Verder onderweg nog m'n linker stuurgewichtje verloren![]()
Kwam er bij het stoplicht pas achter en ernaar zoeken is onbegonnen werk natuurlijk
En de hele toer zonder achterlicht + remlichten gereden want die deden het niet sinds de meet met OPM, richardgie & pimber. Nam de drempels daar keihard
We waren nogal rebels die dag kan ik me herinneren. Dus ff uitzoeken waarom dat het niet doet en dan kan de motor er weer tegenaan
Ik steun je wel hoor.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
En weg is ie![]()
RebbelPowerrrrrr![]()
Was best wel effe leuk om ook eens de gezichten achter de namen te zienquote:Op donderdag 15 december 2005 23:01 schreef hicham het volgende:
Verder onderweg nog m'n linker stuurgewichtje verloren![]()
Kwam er bij het stoplicht pas achter en ernaar zoeken is onbegonnen werk natuurlijk :P En de hele toer zonder achterlicht + remlichten gereden want die doen het al niet sinds de meet met OPM, richardgie & pimber. Nam de drempels daar keihard en sindsdien doen ze het niet echt lekker meer
We waren nogal rebels die dag kan ik me herinneren. Dus ff uitzoeken waarom dat het niet doet en dan kan de motor er weer tegenaan
Hij weet me nou wel te vinden tuurlijk, als jij er dan ook maar bent als ie me gevonden heeftquote:Op donderdag 15 december 2005 23:07 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik steun je wel hoor.![]()
heb eerst 6 pagina's vol en een bijna vol topic en nu ineens nog maar 3 pagina's.
![]()
Tuurlijk ben ik er dan(quote:Op donderdag 15 december 2005 23:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hij weet me nou wel te vinden tuurlijk, als jij er dan ook maar bent als ie me gevonden heeft![]()
nu ga toch echt![]()
Goede vaste hand.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:25 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
15 sec. sluitertijd
Klik hierquote:De set bestaat uit een normaal LED remlicht met zendunit en een LED helmstrip met ontvangstunit.
Zodra je remt gaan de LED’s op de strip branden of naar keuze knipperen.
Joehoe?Weet jij wat de lokroep van een hom******* uil is?quote:
Anders moet je het even fonetisch brengen.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:35 schreef richardgie het volgende:
[..]
Joehoe?Weet jij wat de lokroep van een hom******* uil is?
Ach laat maar zitten ook.
Als je het uitspreekt klinkt het een stuk leuker dan dat je het opschrijft.
Goed hoor, vanavond gesport daarna kleine opgehaald en in bad gedaan. Daarna zelf in bad met de verkeerde olie denk ik...quote:Op donderdag 15 december 2005 23:35 schreef richardgie het volgende:
[..]
Joehoe?Weet jij wat de lokroep van een hom******* uil is?
Ach laat maar zitten ook.
Als je het uitspreekt klinkt het een stuk leuker dan dat je het opschrijft.
Hoe gaat het met je en met kleine R2-D2(je zoon)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |