Je weet toch inmiddels wel hoe mijn XT-tje eruitziet, hartstikke oud ding maar daar leer ik wel veel mee en er is nog niks kapotgegaan behalve m'n ego danquote:Op donderdag 15 december 2005 17:21 schreef worldpimber het volgende:
Ja, maar crossers en nakeds e.d. vind ik helemaal niet tof om te zien wheelieën. Ja, leuk enzo, maar dikke stokbroden SS'en in de lucht is pas kickeh
quote:Op donderdag 15 december 2005 17:29 schreef Worldbeater het volgende:
Jij bent niet te vertrouwen Pimpber!![]()
Ik ga nu Martie bellen voor je adres.![]()
Wat is die ouderschapsregeling.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:34 schreef R2-D2 het volgende:
Is toch zonde als je valt en voor een paar honderd of duizend euro schade hebt. Koop met je broer(tje) een oud crossertje en regel gelijk een ouderschapsregeling heb je echt veel plezier van![]()
Damn, you screwed up met die fotoquote:Op donderdag 15 december 2005 17:33 schreef Worldbeater het volgende:
Ik hou niet op foto's anders dan frontaal dichtbij, deze in Grunn ging nog wel.![]()
Nee, die is ook raar bij nader inzien.![]()
Je leeft maar 1 keer heH?quote:Op donderdag 15 december 2005 17:34 schreef R2-D2 het volgende:
Is toch zonde als je valt en voor een paar honderd of duizend euro schade hebt. Koop met je broer(tje) een oud crossertje en regel gelijk een ouderschapsregeling heb je echt veel plezier van![]()
Ik denk dat het een omgangsregeling is tussen Hicham, de crosser en jij.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:38 schreef worldpimber het volgende:
(ouders vormen ws toch weer de zwakste schakel, die regeling klinkt wel interessant, maar zegt me niets
)
Ouderschapsregeling:quote:Op donderdag 15 december 2005 17:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je leeft maar 1 keer heH?
Maar er staat wel een oude walvis netzoals die van Stinkie altijd beneden te verotten van de buurman. Misschien moeten we eens een bod doen, want zelf durft die niet meer te rijden(ouders vormen ws toch weer de zwakste schakel
, die regeling klinkt wel interessant, maar zegt me niets
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@PimberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga straks sporten en als ik ik terugkom en m'n vingers nog kan bewegen zal ik kjiken of ik nog wat kan mailen![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door R2-D2 op 15-12-2005 17:51:13 ]intuition will take you further than logics will ever do
Ohja, omgangsregeling...quote:Op donderdag 15 december 2005 17:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk dat het een omgangsregeling is tussen Hicham, de crosser en jij.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je ouders hoeven'ut niet eens te weten.![]()
Maakt'nie uit, ik begreep het .. bijna ..gelijk...quote:
Ja, ik heb niet zo'n regeling gelukkigquote:Op donderdag 15 december 2005 17:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maakt'nie uit, ik begreep het .. bijna ..gelijk...![]()
Heeft Roderick geen stalling voor die crosser, die woont redelijk dichtbij.
Offf Ploderus. [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet me haasten
intuition will take you further than logics will ever do
Elk nadeel heeft zijn voordeel.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:53 schreef R2-D2 het volgende:
Ja, ik heb niet zo'n regeling gelukkig![]()
Trainse.quote:]Ik moet me haasten
Wel nee,is maar 2 pagina'squote:Op donderdag 15 december 2005 19:20 schreef FemaleRebbel het volgende:
'n Avond![]()
en eerst ff bijlezen.....hellup wat véél
een crosser past waarschijnlijk wel in de schuur erbij.... en anders in de tuin.... heb ik natuurlijk wel een sleutel nodigquote:Op donderdag 15 december 2005 17:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maakt'nie uit, ik begreep het .. bijna ..gelijk...![]()
Heeft Roderick geen stalling voor die crosser, die woont redelijk dichtbij.
Offf Ploderus. [afbeelding]
ZXR 400.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:58 schreef dribbel79 het volgende:
Ik zoek een motor, een rappe. Eerste fiets dus ik stel er niet teveel eisen aan...liefst een Kawa...
't Valt ook wel mee....maar had vandaag gewoon géén tijd om alles te checken......en nu weerquote:Op donderdag 15 december 2005 20:03 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wel nee,is maar 2 pagina's![]()
En een heel Topic van hiervoor,is mij ook gelukt vanmiddag.
Werkenquote:Op donderdag 15 december 2005 20:08 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
't Valt ook wel mee....maar had vandaag gewoon géén tijd om alles te checken......en nu weer
eigenlijk nietomdat ik zit te werken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |