quote:Op donderdag 15 december 2005 11:51 schreef bwt het volgende:
Ahhhhhh,
Sieluge R2-D2
HELLUP!!! <insert: Waaaah.gif>
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]ik vond het al zo lang duren
![]()
dus ben maar zo vrij geweest om er maar 1 voor haar te openen![]()
Ja maar niet met OP'squote:Op donderdag 15 december 2005 11:57 schreef Worldbeater het volgende:
Cannot believe this.![]()
![]()
R2 opende al topics voordat ze in de Fok! MC kwam.![]()
![]()
Ze heeft niet aan haar verplichting voldaan.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:58 schreef bwt het volgende:
Lees gelijk de OP ff na, dan weet je gelijk hoe het werkt
![]()
![]()
Eindelijk een zwak punt bij iemand die zo bijdehand overkwam.quote:
zo moeilijk is het niet om een topic te openen hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 11:53 schreef R2-D2 het volgende:
HAHAHA!!!!
Ik raakte in paniekquote:Op donderdag 15 december 2005 12:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zo moeilijk is het niet om een topic te openen hoor
als je de laatste post heb klik je gewoon op Nieuw topic en je kopieer even de titel van het vorig topic en daar pas je even het volg nummer aan enn voila een nieuw topic![]()
in de OP staat een verwijzing Hierrrrrr naar de plaats van de OP die kopieer je helemaal en plak je in de 1e posten daarna kan het spammen beginnen
![]()
Hmmm, waarom kijk jij naar topics van 2004???????quote:Op donderdag 15 december 2005 12:00 schreef Worldbeater het volgende:
Wat een boefje is deze topicstarter.![]()
Was de koffieboy niet op tijd terug?quote:
Ik zocht het KLX topic, en ik weet wie die gestart heeft.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:12 schreef bwt het volgende:
Hmmm, waarom kijk jij naar topics van 2004???????
quote:Deze Boetes België worden zelden geïnd en dit topic zijn een hoop gelul, nog van die lultopics
Ik had "hellup" geopend en ik zag alleen maar lurkers en geen reacties. Ik zag ook virtueel de sarcastische uitdrukkingen op de gezichten van de vaste klanten van FOK! MCquote:Op donderdag 15 december 2005 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze heeft niet aan haar verplichting voldaan.![]()
Vanavond trial by the Lims.![]()
[..]
Eindelijk een zwak punt bij iemand die zo bijdehand overkwam.![]()
Het is ook allemaal schone schijn.![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:09 schreef Worldbeater het volgende:
Blond alert. <insert.smiley met toeter op het hoofd>
Heel decadent met 2 vermeldingen, en bij de Alp ook nog eens 2 motoren op de pic.quote:
Bedankt voor je morele steun in tijden van noodquote:Op donderdag 15 december 2005 12:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heel decadent met 2 vermeldingen, en bij de Alp ook nog eens 2 motoren op de pic.![]()
![]()
En ik sta er ook op de goede manier in zie'k.![]()
Had ook een foto in de planning staan met de minibike ernaast.![]()
Al is de OP heel belangrijk, je hebt er altijd tussenzitten die hem nooit lezen.![]()
Misschien omdat ze er zelf niet instaan.![]()
![]()
Affijn, ik ga douchen, zo komt er niks van terecht allemaal.![]()
Zullen wij de cursus "hoe een nieuwe Topic te openen" eens gaan volgenquote:Op donderdag 15 december 2005 11:53 schreef R2-D2 het volgende:
HAHAHA!!!!
De volgende keer zal het wel lukken, is niet moeilijkquote:Op donderdag 15 december 2005 12:47 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zullen wij de cursus "hoe een nieuwe Topic te openen" eens gaan volgen![]()
Ik kan het ook niet,kan gelukkig wel goed tellen.
als je kan tellen dan zal de topic titel in iedergeval goed zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:47 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zullen wij de cursus "hoe een nieuwe Topic te openen" eens gaan volgen![]()
Ik kan het ook niet,kan gelukkig wel goed tellen.
Ik waag me er niet meer aan.Ben trouwens wel op de een of andere wazige manier steeds weg als het Topic vol begint te raken.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:48 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
De volgende keer zal het wel lukken, is niet moeilijk![]()
![]()
Wat ik altijd "probeer" te doen is in mijn laatste post dan een linkje te zetten naar het nieuwe topic.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:53 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik waag me er niet meer aan.Ben trouwens wel op de een of andere wazige manier steeds weg als het Topic vol begint te raken.Kan ik me vervolgens te barsten gaan zitten zoeken waar het nieuwe Topic staat in het lijstje van zo juist geopende topics
.
He,dat is eigenlijk een heel goed idee van jequote:Op donderdag 15 december 2005 12:57 schreef bwt het volgende:
[..]
Wat ik altijd "probeer" te doen is in mijn laatste post dan een linkje te zetten naar het nieuwe topic.
(hoewel het oude topic dan op slot zit kun je wel je post nog bijwerken)
CTRL+F en dan zoeken op Motorclubquote:Op donderdag 15 december 2005 12:53 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik waag me er niet meer aan.Ben trouwens wel op de een of andere wazige manier steeds weg als het Topic vol begint te raken.Kan ik me vervolgens te barsten gaan zitten zoeken waar het nieuwe Topic staat in het lijstje van zo juist geopende topics
.
He dat wist ik nietquote:Op donderdag 15 december 2005 13:03 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
Dat topic van R2-D2, priceless
En de meeste andere PTA forumbezoekers begrijpen er helemaal niets van
[..]
CTRL+F en dan zoeken op Motorclub
Ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 15 december 2005 13:09 schreef richardgie het volgende:
[..]
He dat wist ik niet.Maakt het wel een stuk makkelijker en zeker sneller denk ik
.
quote:Op donderdag 15 december 2005 13:03 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
Dat topic van R2-D2, priceless
En de meeste andere PTA forumbezoekers begrijpen er helemaal niets van
Mooie foto, nou is het jammerderderderder dat je de KLX wegdoetquote:Op donderdag 15 december 2005 13:10 schreef Worldbeater het volgende:
De beste foto maak je toch buiten, maar hier alvast een sneak preview zonder flits flats.
![]()
Beetje donker, dat wel..
[afbeelding]
De minibike is mooier dan de KLX zonder 90 euro kapje.![]()
Ik ben benieuwd of je wel tijd hebt om te werkenquote:Even fokkend lunchen en dan het to do lijstje eens afwerken, t'is alweer donderdag ook.![]()
![]()
Dat is dezequote:
dus eigenlijk had ik ook geen nieuw topic moeten openen voor jequote:Op donderdag 15 december 2005 13:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Ja, goed he! En ook niet terugreageren![]()
Ik hield dat zo'n beetje in de gaten en de 1e posters waren niet eens van FOK! MC![]()
Iemand die mijn humor een beetje begrijpt, das ook een wonder![]()
Of een bepaalde post terugzoeken..op user of trefwoord ..quote:Op donderdag 15 december 2005 13:09 schreef richardgie het volgende:
He dat wist ik niet.Maakt het wel een stuk makkelijker en zeker sneller denk ik
.
Er ging alweer een half uur telefoon vanaf.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:20 schreef R2-D2 het volgende:
Ik ben benieuwd of je wel tijd hebt om te werken![]()
Ik ben je daar een "FOK Motorclub [SC Deel 373]"- topic leven dankbaar voorquote:Op donderdag 15 december 2005 13:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dus eigenlijk had ik ook geen nieuw topic moeten openen voor je![]()
Als het posten net zo snel gaat als de afgelopen Topics is dat dus geen 11/2 dag.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben je daar een "FOK Motorclub [SC Deel 373]"- topic leven dankbaar voor![]()
![]()
Ja, tempo is eruit. Dit is ook een SC en niet een FCquote:Op donderdag 15 december 2005 13:53 schreef richardgie het volgende:
[..]
Als het posten net zo snel gaat als de afgelopen Topics is dat dus geen 11/2 dag.![]()
![]()
Hoewel,ging de laatste tijd eigenlijk best wel langzaam.
Ja, leuk gedaan. Alleen blijft het niks, denk aan de volgende wijze spreuken:quote:Op donderdag 15 december 2005 13:54 schreef Worldbeater het volgende:
Leuke pics op deze site http://www.supermotardjeroen.nl/
Die ombouw van de kansloze Honda Hawk is echt meesterlijk.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen bij een NTV was het nog gaver geweest, dat is een Hawk met cardan.
Leuke pekelbestendige winterfiets met supersport uiterlijk.![]()
Edit: heet van Drunen..misschien een broertje van..![]()
![]()
SC (quote:Op donderdag 15 december 2005 14:14 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja, tempo is eruit. Dit is ook een SC en niet een FC![]()
[..]
Ja, leuk gedaan. Alleen blijft het niks, denk aan de volgende wijze spreuken:
Wie voor een stuiver geboren is zal nooit een kwartje worden
Ook al draagt een olifant een gouden ring, het is en blijft een groot grijs ding
Een Futura zo goedkoop, is rijp voor de sloop
De prijs lijkt laag voor die Futura, de bijbetaling moet wel in Natura
![]()
SC = Slow Chatquote:Op donderdag 15 december 2005 14:32 schreef richardgie het volgende:
[..]
SC ()Scooter Club?En niet een FC (voetbal club)
,richardgie begint de weg nu helemaal een beetje kwijt te raken geloof ik
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Geeft niks hoor, ik moet soms 5 keer lezen voordat ik begrijp wat je wilt zeggenquote:En zo Slow Chat ik ander niet hoor,voor iemand die alleen het twee vinger systeem beheerst en z'n berichten ongeveer nog 5 x moet wijzigen,voordat iet tevreden is.![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 14:58 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
SC = Slow Chat
FC = Fritura Club![]()
[..]
Geeft niks hoor, ik moet soms 5 keer lezen voordat ik begrijp wat je wilt zeggen![]()
![]()
Werkt veel handiger met CTRL + F'en e.d. Ondanks meer reacties op 1 pagina heb je toch meer overzichtquote:Op donderdag 15 december 2005 13:42 schreef Worldbeater het volgende:
Je kan Fok! ook nog zo instellen dat een heel topic op 1 pagina komt.![]()
Ik doe het liever per pagina.![]()
binnenkort staat Baksteen daar gezellig jou op te wachten met een laserstraalgunquote:Op donderdag 15 december 2005 15:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Werkt veel handiger met CTRL + F'en e.d. Ondanks meer reacties op 1 pagina heb je toch meer overzicht![]()
Ik zou niet meer reageren maar dat lukt nietToffe minibike
![]()
Eerst volgende Pappa Pepijn weekend gaat het dak eraf
![]()
Ik heb een veredelde Friesland rotonde ontdekt in Amsterdam- Westpoort (haven) Het is daar helemaal verlaten op wat industrie auto's na en je vind er af en toe ook wel toffe bochten
Ergens helemaal achterin de haven ligt een goed geasfalteerde rotonde die alleen aangegevens is met een witte lijn op de weg, dus geen plantenbak in het midden. Beetje het idee van op de Maasvlakte, kom je eens langs Fulcrum, piccie's schieten
![]()
We kunnen daar wel fly-by filmpjes schietenquote:Op donderdag 15 december 2005 15:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
binnenkort staat Baksteen daar gezellig jou op te wachten met een laserstraalgun
Goed he,ik ookquote:Op donderdag 15 december 2005 14:58 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
SC = Slow Chat
FC = Futura Club![]()
[..]
Geeft niks hoor, ik moet soms 5 keer lezen voordat ik begrijp wat je wilt zeggen![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:07 schreef worldpimber het volgende:
Ik zou niet meer reageren maar dat lukt niet![]()
Bestel moar, bestel moar, bestel moarquote:Op donderdag 15 december 2005 15:13 schreef richardgie het volgende:
[..]
Goed he,ik ook.Snap er anders zelf niks meer van
.
Wel een lekker onbezord leven trouwens met een beetje aan rommelen,en denken"het zal wel".Maar je snapt wel ongeveer wat ik probeer te zeggen
.Ben tenslotte niet voor niks gezakt voor communicatieve vaardigheden tijdens Staf en Kader.
En FC, Futura Club?Voel meer voor een Frituur Club.
Toen ik nog heel klein was en van het leven niks begreep...Rowwen Heze op de radio.
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:45 schreef R2-D2 het volgende:
je mag je stokbroodje tegen het oventje aanduwen maar het deurtje gaat toch niet open![]()
ik vroeg mezelf precies hetzelfde af toen ik haar post lasquote:Op donderdag 15 december 2005 15:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien ook even smeren het systeem?Bij mij schoot ie er ook 1 keertje uit toen ik zo zat te baggeren daar. Kan jij zo goed wheelieën dan
Is helemaal een wat zwakker punt van wat "oudere" kawa's het schakel gebeurenquote:Op donderdag 15 december 2005 15:45 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Ik moest gisteren nog aan je denken toen ik een telefoontje kreeg van de man met ZX-6R. Ik wilde mijn motor inruilen omdat ik ook met de versnelling aan het rotzooien ben![]()
Als ik met mijn voorwiel een beetje harder neerkwam dan bedoeld schoot de ZZR soms uit de 2e versnelling![]()
Bestel moar, bestel moar, bestel moar[afbeelding]
Wheelien is niet moeilijk als je genoeg vermogen hebt, het neerkomen is een andere zaakquote:Op donderdag 15 december 2005 15:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien ook even smeren het systeem?Bij mij schoot ie er ook 1 keertje uit toen ik zo zat te baggeren daar. Kan jij zo goed wheelieën dan
Wars van enige zelfreflectie mompelt R2D2 er op los in haar eigen woordenperfectie.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:14 schreef R2-D2 het volgende:
Ja, leuk gedaan. Alleen blijft het niks, denk aan de volgende wijze spreuken:
Wie voor een stuiver geboren is zal nooit een kwartje worden
Ook al draagt een olifant een gouden ring, het is en blijft een groot grijs ding
Een Futura zo goedkoop, is rijp voor de sloop
De prijs lijkt laag voor die Futura, de bijbetaling moet wel in Natura
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:07 schreef worldpimber het volgende:
Ik zou niet meer reageren maar dat lukt nietToffe minibike
![]()
Eerst volgende Pappa Pepijn weekend gaat het dak eraf
![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:03 schreef richardgie het volgende:
Is helemaal een wat zwakker punt van wat "oudere" kawa's het schakel gebeuren![]()
Ja dat weet ik.Dat zijn dingen die er simpel gezegd uit zien als een stemvork en die over de schakelwas glijden.Door de groeven in de schakelwals,gaan de "stemvorjes"bewegen en schakelen dan een andere tandwieloverbrenging in.Als nu de "vorkjes"of schakelwals versleten is hebben die "vorkjes"geen grip meer op de wals.Let op dit is een heel simpele uitleg,maar wel begrijpelijk denk ik.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wheelien is niet moeilijk als je genoeg vermogen hebt, het neerkomen is een andere zaak.
Ik weet niet of jij het al eens hebt geprobeerd, maar voordat je dat gaat doen moet je eerst je bandenspanning verlagen, 2.0 / 1.9 of iets lager.
Rustig wegrijden rustig gas blijven geven en de koppeling een keer laten schieten. Met de XT heb ik het aardig onder de knie gekregen, kan geen bochten nemen maar rechtdoor is niet zo moeilijk <Insert: NoSweat.emo>
Ik was bang dat de koppeling of de vorkjes ofzoiets van de ZZR naar z'n grootje zouden zijn . Maar dat is niet zo, ik heb wel speling op het voorwiel gekregen, de lagers moeten worden vervangen. Dus geen Wheelies meer voor mij op de ZZR.
Edit:
Ik denk dat RichardGie weet wat ik bedoel met vorkjes![]()
R2-D2 is wheely's aan het oefenenquote:Op donderdag 15 december 2005 16:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wheelien is niet moeilijk als je genoeg vermogen hebt, het neerkomen is een andere zaak.
Ik weet niet of jij het al eens hebt geprobeerd, maar voordat je dat gaat doen moet je eerst je bandenspanning verlagen, 2.0 / 1.9 of iets lager.
Rustig wegrijden rustig gas blijven geven en de koppeling een keer laten schieten. Met de XT heb ik het aardig onder de knie gekregen, kan geen bochten nemen maar rechtdoor is niet zo moeilijk <Insert: NoSweat.emo>
Ik was bang dat de koppeling of de vorkjes ofzoiets van de ZZR naar z'n grootje zouden zijn . Maar dat is niet zo, ik heb wel speling op het voorwiel gekregen, de lagers moeten worden vervangen. Dus geen Wheelies meer voor mij op de ZZR.
Edit:
Ik denk dat RichardGie weet wat ik bedoel met vorkjes![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:07 schreef Worldbeater het volgende:
[i]Wars van enige zelfreflectie mompelt R2D2 er op los in haar eigen woordenperfectie.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
Dat zei mijn monterutje over de Ducati's. De onderdelen zijn erg licht en racy. Hierdoor gaat de frequentie van onderhoud omhoog en de onderdelen zijn een stuk duurder. Hij nam als voorbeeld de ketting van een ducati en een ketting van een honda in dezelfde motorklasse.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:16 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.Dat zijn dingen die er simpel gezegd uit zien als een stemvork en die over de schakelwas glijden.Door de groeven in de schakelwals,gaan de "stemvorjes"bewegen en schakelen dan een andere tandwieloverbrenging in.Als nu de "vorkjes"of schakelwals versleten is hebben die "vorkjes"geen grip meer op de wals.Let op dit is een heel simpele uitleg,maar wel begrijpelijk denk ik.
Nadeel van moderne motoren is ook dat het allemaal zo licht mogelijk uitgevoerd moet zijn,en zo veel mogelijk vermogen moet leveren.Als je de schakelwals en schakelvorjes van staal uit zou voeren zou de slijtage naar mijn idee veel minder zijn,maar het totale motorblok een stuk zwaarder zijn.
quote:Ik heb trouwens de bandenspanning van m'n auto terug gebracht naar 1,9 bar,maar trek um nog steeds niet op z'n voorachterwielen![]()
.
Jij & Raus ook als jullie een Ragbike haddenquote:Op donderdag 15 december 2005 16:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
R2-D2 is wheely's aan het oefenen![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:27 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Ik heb genoeg zelfreflectie hoor, ik kijk elke dag in de spiegel
Het is maar een rijmpje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn zegen heb je voor dat touw.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:54 schreef Worldbeater het volgende:
159 euro Oxtars
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Duurde even voor ik begreep dat de idioot die dat deed jij gewoon weer was. Goed bezig, maar er zijn betere manieren om nare geurtjes uit je schoenen te krijgen![]()
Hou me aanbevolenquote:Op donderdag 15 december 2005 15:45 schreef R2-D2 het volgende:
Ik moest gisteren nog aan je denken toen ik een telefoontje kreeg van de man met ZX-6R.
Ik denk dat Pepomaantje daar het juiste antwoord op weet, volgens mij heeft het met contactoppervlak te makenquote:Op donderdag 15 december 2005 16:54 schreef worldpimber het volgende:
Waarom moet de spanning van de banden trouwens omlaagbij wheelieën?Heeft dat nog enige invloed voor het omhoog krijgen van je stokbroodje in het warme oventje voorwiel, of bedoel je dat grip technisch gezien?
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:54 schreef Worldbeater het volgende:
159 euro Oxtars
Oh men, wat doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Indien je uitleg over deze rituele motorlaarsverbranding tijdens het filmen probeerde over te brengen kan ik je berichten over het feit dat ik geen geluid heb op m'n pc
intuition will take you further than logics will ever do
Ja, dat is grip en ze warmen snel op ofzoquote:Op donderdag 15 december 2005 17:01 schreef R2-D2 het volgende:
Ik denk dat Pepomaantje daar het juiste antwoord op weet, volgens mij heeft het met contactoppervlak te maken![]()
D'r zit geen geluid bij het filmpjequote:Op donderdag 15 december 2005 17:06 schreef R2-D2 het volgende:
Indien je uitleg over deze rituele motorlaarsverbranding tijdens het filmen probeerde over te brengen kan ik je berichten over het feit dat ik geen geluid heb op m'n pc![]()
Toch nog iets gemeenquote:Op donderdag 15 december 2005 17:06 schreef R2-D2 het volgende:
Indien je uitleg over deze rituele motorlaarsverbranding tijdens het filmen probeerde over te brengen kan ik je berichten over het feit dat ik geen geluid heb op m'n pc![]()
Het beste is gewoon een oud crossertje kopen, die zijn licht en kunnen veel hebben.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, dat is grip en ze warmen snel op ofzo. Nou nog de invloed op de hoogte van je wheelie, pepperooonniiiii [afbeelding] . Had ook 1 keer mijn motor afgespoten en trok hem daarna hard weg bij een stoplicht, maar de toeren gingen alleen omhoog en gebeurde verder niets. Zat nog wat zeep op mijn banden
Zolang je rechtdoor gaat geeft het kennelijk weinig problemen, maar een andere keer ga ik op me muil.
Ik denk dat we best veel gemeen hebbenquote:Op donderdag 15 december 2005 17:09 schreef Worldbeater het volgende:
Toch nog iets gemeen, ik heb geen geluid op de camera, en op de computer.
quote:Op donderdag 15 december 2005 17:19 schreef R2-D2 het volgende:
Ik denk dat we best veel gemeen hebben![]()
[stalkmode]
Ik heb al je foto's die ooit zijn gepost! Alle 2!
[/stalkmode]
Ja, maar crossers en nakeds e.d. vind ik helemaal niet tof om te zien wheelieën. Ja, leuk enzo, maar dikke stokbroden SS'en in de lucht is pas kickehquote:Op donderdag 15 december 2005 17:19 schreef R2-D2 het volgende:
Het beste is gewoon een oud crossertje kopen, die zijn licht en kunnen veel hebben.
Hebben ze me verteld
De "lift" bepaal je met je rechterhand net als bij het stokbroodje, ik geloof dat gevorderden ook de rechtervoet gebruiken om dat te controleren. Moeten we aan Pep vragen, hij heeft met profs getraind![]()
quote:[stalkmode]Ik heb al je foto's die ooit zijn gepost! Alle 2! [/stalkmode]
Mailadres is bekendquote:Op donderdag 15 december 2005 17:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook nog de enige van jou.![]()
quote:
Een lopende Futura is wel een dik stokbrood.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:21 schreef worldpimber het volgende:
Ja, maar crossers en nakeds e.d. vind ik helemaal niet tof om te zien wheelieën. Ja, leuk enzo, maar dikke stokbroden SS'en in de lucht is pas kickeh
Je hoort het R2quote:
Je weet toch inmiddels wel hoe mijn XT-tje eruitziet, hartstikke oud ding maar daar leer ik wel veel mee en er is nog niks kapotgegaan behalve m'n ego danquote:Op donderdag 15 december 2005 17:21 schreef worldpimber het volgende:
Ja, maar crossers en nakeds e.d. vind ik helemaal niet tof om te zien wheelieën. Ja, leuk enzo, maar dikke stokbroden SS'en in de lucht is pas kickeh
quote:Op donderdag 15 december 2005 17:29 schreef Worldbeater het volgende:
Jij bent niet te vertrouwen Pimpber!![]()
Ik ga nu Martie bellen voor je adres.![]()
Wat is die ouderschapsregeling.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:34 schreef R2-D2 het volgende:
Is toch zonde als je valt en voor een paar honderd of duizend euro schade hebt. Koop met je broer(tje) een oud crossertje en regel gelijk een ouderschapsregeling heb je echt veel plezier van![]()
Damn, you screwed up met die fotoquote:Op donderdag 15 december 2005 17:33 schreef Worldbeater het volgende:
Ik hou niet op foto's anders dan frontaal dichtbij, deze in Grunn ging nog wel.![]()
Nee, die is ook raar bij nader inzien.![]()
Je leeft maar 1 keer heH?quote:Op donderdag 15 december 2005 17:34 schreef R2-D2 het volgende:
Is toch zonde als je valt en voor een paar honderd of duizend euro schade hebt. Koop met je broer(tje) een oud crossertje en regel gelijk een ouderschapsregeling heb je echt veel plezier van![]()
Ik denk dat het een omgangsregeling is tussen Hicham, de crosser en jij.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:38 schreef worldpimber het volgende:
(ouders vormen ws toch weer de zwakste schakel, die regeling klinkt wel interessant, maar zegt me niets
)
Ouderschapsregeling:quote:Op donderdag 15 december 2005 17:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je leeft maar 1 keer heH?
Maar er staat wel een oude walvis netzoals die van Stinkie altijd beneden te verotten van de buurman. Misschien moeten we eens een bod doen, want zelf durft die niet meer te rijden(ouders vormen ws toch weer de zwakste schakel
, die regeling klinkt wel interessant, maar zegt me niets
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@PimberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga straks sporten en als ik ik terugkom en m'n vingers nog kan bewegen zal ik kjiken of ik nog wat kan mailen![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door R2-D2 op 15-12-2005 17:51:13 ]intuition will take you further than logics will ever do
Ohja, omgangsregeling...quote:Op donderdag 15 december 2005 17:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk dat het een omgangsregeling is tussen Hicham, de crosser en jij.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je ouders hoeven'ut niet eens te weten.![]()
Maakt'nie uit, ik begreep het .. bijna ..gelijk...quote:
Ja, ik heb niet zo'n regeling gelukkigquote:Op donderdag 15 december 2005 17:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maakt'nie uit, ik begreep het .. bijna ..gelijk...![]()
Heeft Roderick geen stalling voor die crosser, die woont redelijk dichtbij.
Offf Ploderus. [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet me haasten
intuition will take you further than logics will ever do
Elk nadeel heeft zijn voordeel.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:53 schreef R2-D2 het volgende:
Ja, ik heb niet zo'n regeling gelukkig![]()
Trainse.quote:]Ik moet me haasten
Wel nee,is maar 2 pagina'squote:Op donderdag 15 december 2005 19:20 schreef FemaleRebbel het volgende:
'n Avond![]()
en eerst ff bijlezen.....hellup wat véél
een crosser past waarschijnlijk wel in de schuur erbij.... en anders in de tuin.... heb ik natuurlijk wel een sleutel nodigquote:Op donderdag 15 december 2005 17:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maakt'nie uit, ik begreep het .. bijna ..gelijk...![]()
Heeft Roderick geen stalling voor die crosser, die woont redelijk dichtbij.
Offf Ploderus. [afbeelding]
ZXR 400.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:58 schreef dribbel79 het volgende:
Ik zoek een motor, een rappe. Eerste fiets dus ik stel er niet teveel eisen aan...liefst een Kawa...
't Valt ook wel mee....maar had vandaag gewoon géén tijd om alles te checken......en nu weerquote:Op donderdag 15 december 2005 20:03 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wel nee,is maar 2 pagina's![]()
En een heel Topic van hiervoor,is mij ook gelukt vanmiddag.
Werkenquote:Op donderdag 15 december 2005 20:08 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
't Valt ook wel mee....maar had vandaag gewoon géén tijd om alles te checken......en nu weer
eigenlijk nietomdat ik zit te werken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |