quote:Op donderdag 15 december 2005 11:51 schreef bwt het volgende:
Ahhhhhh,
Sieluge R2-D2
HELLUP!!! <insert: Waaaah.gif>
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]ik vond het al zo lang duren
![]()
dus ben maar zo vrij geweest om er maar 1 voor haar te openen![]()
Ja maar niet met OP'squote:Op donderdag 15 december 2005 11:57 schreef Worldbeater het volgende:
Cannot believe this.![]()
![]()
R2 opende al topics voordat ze in de Fok! MC kwam.![]()
![]()
Ze heeft niet aan haar verplichting voldaan.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:58 schreef bwt het volgende:
Lees gelijk de OP ff na, dan weet je gelijk hoe het werkt
![]()
![]()
Eindelijk een zwak punt bij iemand die zo bijdehand overkwam.quote:
zo moeilijk is het niet om een topic te openen hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 11:53 schreef R2-D2 het volgende:
HAHAHA!!!!
Ik raakte in paniekquote:Op donderdag 15 december 2005 12:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zo moeilijk is het niet om een topic te openen hoor
als je de laatste post heb klik je gewoon op Nieuw topic en je kopieer even de titel van het vorig topic en daar pas je even het volg nummer aan enn voila een nieuw topic![]()
in de OP staat een verwijzing Hierrrrrr naar de plaats van de OP die kopieer je helemaal en plak je in de 1e posten daarna kan het spammen beginnen
![]()
Hmmm, waarom kijk jij naar topics van 2004???????quote:Op donderdag 15 december 2005 12:00 schreef Worldbeater het volgende:
Wat een boefje is deze topicstarter.![]()
Was de koffieboy niet op tijd terug?quote:
Ik zocht het KLX topic, en ik weet wie die gestart heeft.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:12 schreef bwt het volgende:
Hmmm, waarom kijk jij naar topics van 2004???????
quote:Deze Boetes België worden zelden geïnd en dit topic zijn een hoop gelul, nog van die lultopics
Ik had "hellup" geopend en ik zag alleen maar lurkers en geen reacties. Ik zag ook virtueel de sarcastische uitdrukkingen op de gezichten van de vaste klanten van FOK! MCquote:Op donderdag 15 december 2005 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze heeft niet aan haar verplichting voldaan.![]()
Vanavond trial by the Lims.![]()
[..]
Eindelijk een zwak punt bij iemand die zo bijdehand overkwam.![]()
Het is ook allemaal schone schijn.![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:09 schreef Worldbeater het volgende:
Blond alert. <insert.smiley met toeter op het hoofd>
Heel decadent met 2 vermeldingen, en bij de Alp ook nog eens 2 motoren op de pic.quote:
Bedankt voor je morele steun in tijden van noodquote:Op donderdag 15 december 2005 12:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heel decadent met 2 vermeldingen, en bij de Alp ook nog eens 2 motoren op de pic.![]()
![]()
En ik sta er ook op de goede manier in zie'k.![]()
Had ook een foto in de planning staan met de minibike ernaast.![]()
Al is de OP heel belangrijk, je hebt er altijd tussenzitten die hem nooit lezen.![]()
Misschien omdat ze er zelf niet instaan.![]()
![]()
Affijn, ik ga douchen, zo komt er niks van terecht allemaal.![]()
Zullen wij de cursus "hoe een nieuwe Topic te openen" eens gaan volgenquote:Op donderdag 15 december 2005 11:53 schreef R2-D2 het volgende:
HAHAHA!!!!
De volgende keer zal het wel lukken, is niet moeilijkquote:Op donderdag 15 december 2005 12:47 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zullen wij de cursus "hoe een nieuwe Topic te openen" eens gaan volgen![]()
Ik kan het ook niet,kan gelukkig wel goed tellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |