Die van mijquote:Op zaterdag 3 december 2005 09:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nu eerst even het appeltje van Hicham opeten en dan [afbeelding].
Is 't alweer overquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
deze keer volg ik mijn hoofd ipv mijn hart
Sorry voor de appelquote:
Deed het pijn vanochtend, je ging zo lichtelijk laat en in de war naar bed dat je dacht dat'ut nog vrijdag was.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Deed het pijn vanochtend, je ging zo lichtelijk laat en in de war naar bed dat je dacht dat'ut nog vrijdag was. [afbeelding]
Errrr jij gaf de appel tip.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:17 schreef hicham het volgende:
Pepijn heeft z'n hoofd weer keihard tegen iets aangestoten![]()
![]()
Smeergeld denk ik.quote:
Je laatste post was niet op vrijdag, maar zaterdagochtend.quote:
I wish, zie met Googlen wel dat ik een motorblok kan bestellen in Amerika.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:20 schreef hicham het volgende:
Heb je nog wat specs van die BMW dieselmotorfiets?
Volgens mij ben jij hier diegene die in de war isquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je laatste post was niet op vrijdag, maar zaterdagochtend.
En dan over morgen lullen..![]()
quote:
Opstandige jeugd.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
Volgens mij ben jij hier diegene die in de war is![]()
Straks vermoord ik nog eens de verkeerde voor een opmerking op Fok!quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:54 schreef Roderick2085 het volgende:
nog ff het weerbericht bekeken, morgen maar weer eens op de motor naar m'n werk![]()
ben benieuwd of ie nog last heeft van de kou (en bijna 3 weken stilstaan)
quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Opstandige jeugd.![]()
Maar ja, bij een GS500 denk ik als eerste aan jou..komt door Rodericks ondertitel.
Heb dus maar half gekeken..![]()
Damn, weer een tegenstander voor de batsmeet.quote:
Die heb ik ook in mijn karthelm, met de rondetijden erbij van de tegenstanders.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:44 schreef hicham het volgende:
http://www.sebman.mine.nu/blindflight/index.html
Wel even klikken op Lesen Sie mehr!
Als je heel goed kijkt zie je dat er "Made in the USA" op het blok staat, verkeerd genoeg ?quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dit is de KLR650 dieselmotorfiets. Ik zie helemaal niets raars aan dat blok..
[afbeelding]
Bel eens zou ik zeggen, bellen is je nieuwe favoriete bezigheid geworden tochquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die heb ik ook in mijn karthelm, met de rondetijden erbij van de tegenstanders. [afbeelding]
Gaat dat ding ook uit als je de tunnel inrijfdt.
Dit is de self kill modus immers..
[afbeelding]
mwajah dat sowiesoquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:51 schreef hicham het volgende:
Is 't alweer over
Mooi, kun je al het geld weer uitgeven aan de motor![]()
Jij hebt goede ogen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:04 schreef hicham het volgende:
Als je heel goed kijkt zie je dat er "Made in the USA" op het blok staat, verkeerd genoeg ?
Nog geen foto's van de kleine.quote:Berichtje uit Monaco
2 december 2005 - 14:47
Jurgen zal toch niet op de Allround MOTORsportman dag zijn morgen want Quincy heeft sinds gistermiddag een broertje! Zonta Alexander is donderdagmiddag om 15:30 uur geboren.
"Ik was er graag bij geweest in Veldhoven, maar het ligt nu allemaal wat anders", aldus Jurgen. Zijn plek op de startlijst in Veldhoven wordt nu ingenomen door 250 cc-coureur Hans Smees.
Daar is toch niets mis mee...quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Als je heel goed kijkt zie je dat er "Made in the USA" op het blok staat, verkeerd genoeg ?
damnquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:43 schreef Worldbeater het volgende:
Mja, het hele achterchassis is 1 geheel.![]()
Een nieuwe koppeling is 390 euro.
Kan ik dat geld voor het karten nog terugkrijgen?
Benieuwd hoeveel de motor kost, zal ik ook wel straks horen.![]()
Wat is je nieuwe targetquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mwajah dat sowieso2 seizoenen verder een andere dan
maar tis toch weer geld en om nu voor 1 seizoen een pak te kopen...ook al is t 2ehands, is me net wat te veel
dus ja
Was ook niet serieus bedoeltquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:19 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Daar is toch niets mis mee...
En hij is trouwens ontwikkeld door een engels bedrijf, maar aangezien alleen het leger interesse
heeft, hebben die Amerikaanse investeerders hun overgenomen.
Lekker lompquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
damnhoop doekoesz weer
ben ik vandaag toch goedkoper uit met mijn koppeling van 173 euro (bruto, excl. korting) + 125 euro montage...als het dan toch een Amerikaan moest zijn dan liever zo 1
burntjeen wat een geluid
![]()
targets genoegquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:51 schreef hicham het volgende:
Wat is je nieuwe targetJe hebt zo te zien al een plan klaar liggen
begin is ie wel lomp bezigquote:Lekker lompVolgens mij is ie aan het begin ook even z'n koppeling aan het burnen ofnie??
Banden staan namelijk stil maar komt wel rook vanaf
Tijdje geleden ook zo een filmpje gezien met een auto waarvan de bestuurder dacht dat ie een burnout deed maar in werkelijkheid was ie z'n koppeling aan het fikken
Goede bijdrage hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:19 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[edit: bovenstaande was al half verteld, was te lui om te scrollen]
Deze is voor een 3,2 liter V6 cylinder.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damnhoop doekoesz weer
ben ik vandaag toch goedkoper uit met mijn koppeling van 173 euro (bruto, excl. korting) + 125 euro montage..
Was'da.quote:
Ik wilde net het dorp in, maar het gaat precies nu keihard plenzen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:45 schreef Mercy_symbol het volgende:wij gaan zo even op de motor rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |