Buurman, stadsgenoot of toeval?quote:Op maandag 28 november 2005 23:16 schreef JAZ412 het volgende:
Die steentjes, heb ik op mijn parkeerplaats voor de deur![]()
Neequote:
quote:Op maandag 28 november 2005 23:15 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb trouwens al 14 jaar een elektrische (actieve)gitaar met dubbele humbucker. Vet geluid!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin je weer
![]()
Weet Nick ervan, anders heb je al een Sinterklaascadeautje![]()
Beidequote:Op maandag 28 november 2005 23:25 schreef JAZ412 het volgende:
Helden zijn het die Isle of Man racers![]()
of gekken?![]()
134 kB/sec![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Niels tochquote:Op maandag 28 november 2005 23:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aah, nou post maar even als je begint, misschien kom ik wel even kijken als het mooi weer is.![]()
Zie net een Vmax op MF.![]()
Herr Flick zou zich omdraaien in zijn bed als hij wist hoe deze verbouwd verkracht is denk ik.![]()
[afbeelding]
Of vinden jullie er wel een cute faktor aan.![]()
Die ene met die zwart/wit gestreepte broek ....belt nog even met zijn mobieltje ...i'm goin down i'm going downquote:Op maandag 28 november 2005 22:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Schiet alleen niet echt op![]()
Heb nog wel een leuk filmpje van Peter Aerts de Nederlandse K1 Fighter. Ook wel een leuke compilatie![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 23:26 schreef worldpimber het volgende:Begin je weer
![]()
Weet Nick ervan, anders heb je al een Sinterklaascadeautje
Eigenaar van de V-Maxquote:Op maandag 28 november 2005 23:25 schreef Worldbeater het volgende:
Beetje laat, maar wel lekker.![]()
Dat filmpje is misschien wel iets voor een video CD, en dan lekker op de tv kijken.![]()
[..]
Buurman, stadsgenoot of toeval?
Hehe.. Petertje kan best hard trappenquote:Op maandag 28 november 2005 23:29 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Die ene met die zwart/wit gestreepte broek ....belt nog even met zijn mobieltje ...i'm goin down i'm going down![]()
Die is net zo lelijk als de maxquote:Op maandag 28 november 2005 23:30 schreef JAZ412 het volgende:
[..]
Eigenaar van de V-Max![]()
![]()
Sommigen hebben ab-so-luut geen smaak, ik ben zelf een liefhebber van ZL1000 en wat sommigen ermee doen![]()
Voor de jonkies:
De ZL1000 Kawa welteverstaan![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 november 2005 23:29 schreef Worldbeater het volgende:
Laten we het zo zeggen, de laatste tijd blijven zevooral het buurjongetje er wel vanaf.![]()
Alleen hadden ze zondag (voor het eerst) een bepaalde kast open gemaakt waar een imitatie Fender staat.
Altijd op zoek naar alternatief speelmateriaal die kids.![]()
Muziek is des duivelsquote:Maar ik heb 2 jaar op gitaarles gezeten, en jij?![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 23:29 schreef richardgie het volgende:
richardgie gaat maar eens slapie doen en nog eens liggen dromen over Isle of Man,of wat dan ook.Weltrusten allemaal.![]()
![]()
![]()
Ik vind die beelden echt super, helaas ben ik er nog nooit geweest. Ik kan me herinneren dat daar ook de meeste doden vielen. En niet alleen onder de motorrijdersquote:Op maandag 28 november 2005 23:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Beide![]()
Ik kijk hem al de hele avond :' )
Ze komen inderdaad aan zegquote:Op maandag 28 november 2005 23:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hehe.. Petertje kan best hard trappen![]()
Zit er nog iemand te lurken ? ik kom niet boven de 106 kB/secquote:Op maandag 28 november 2005 23:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jaaa heb hem binnen
Ziet er goed uit, film duurt ongeveer 53 minuten. Ik ga nog even gamen, misschien tot later
Officieel wel heH.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |