Buurman, stadsgenoot of toeval?quote:Op maandag 28 november 2005 23:16 schreef JAZ412 het volgende:
Die steentjes, heb ik op mijn parkeerplaats voor de deur![]()
Neequote:
quote:Op maandag 28 november 2005 23:15 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb trouwens al 14 jaar een elektrische (actieve)gitaar met dubbele humbucker. Vet geluid!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin je weer
![]()
Weet Nick ervan, anders heb je al een Sinterklaascadeautje![]()
Beidequote:Op maandag 28 november 2005 23:25 schreef JAZ412 het volgende:
Helden zijn het die Isle of Man racers![]()
of gekken?![]()
134 kB/sec![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Niels tochquote:Op maandag 28 november 2005 23:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aah, nou post maar even als je begint, misschien kom ik wel even kijken als het mooi weer is.![]()
Zie net een Vmax op MF.![]()
Herr Flick zou zich omdraaien in zijn bed als hij wist hoe deze verbouwd verkracht is denk ik.![]()
[afbeelding]
Of vinden jullie er wel een cute faktor aan.![]()
Die ene met die zwart/wit gestreepte broek ....belt nog even met zijn mobieltje ...i'm goin down i'm going downquote:Op maandag 28 november 2005 22:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Schiet alleen niet echt op![]()
Heb nog wel een leuk filmpje van Peter Aerts de Nederlandse K1 Fighter. Ook wel een leuke compilatie![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 23:26 schreef worldpimber het volgende:Begin je weer
![]()
Weet Nick ervan, anders heb je al een Sinterklaascadeautje
Eigenaar van de V-Maxquote:Op maandag 28 november 2005 23:25 schreef Worldbeater het volgende:
Beetje laat, maar wel lekker.![]()
Dat filmpje is misschien wel iets voor een video CD, en dan lekker op de tv kijken.![]()
[..]
Buurman, stadsgenoot of toeval?
Hehe.. Petertje kan best hard trappenquote:Op maandag 28 november 2005 23:29 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Die ene met die zwart/wit gestreepte broek ....belt nog even met zijn mobieltje ...i'm goin down i'm going down![]()
Die is net zo lelijk als de maxquote:Op maandag 28 november 2005 23:30 schreef JAZ412 het volgende:
[..]
Eigenaar van de V-Max![]()
![]()
Sommigen hebben ab-so-luut geen smaak, ik ben zelf een liefhebber van ZL1000 en wat sommigen ermee doen![]()
Voor de jonkies:
De ZL1000 Kawa welteverstaan![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 november 2005 23:29 schreef Worldbeater het volgende:
Laten we het zo zeggen, de laatste tijd blijven zevooral het buurjongetje er wel vanaf.![]()
Alleen hadden ze zondag (voor het eerst) een bepaalde kast open gemaakt waar een imitatie Fender staat.
Altijd op zoek naar alternatief speelmateriaal die kids.![]()
Muziek is des duivelsquote:Maar ik heb 2 jaar op gitaarles gezeten, en jij?![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 23:29 schreef richardgie het volgende:
richardgie gaat maar eens slapie doen en nog eens liggen dromen over Isle of Man,of wat dan ook.Weltrusten allemaal.![]()
![]()
![]()
Ik vind die beelden echt super, helaas ben ik er nog nooit geweest. Ik kan me herinneren dat daar ook de meeste doden vielen. En niet alleen onder de motorrijdersquote:Op maandag 28 november 2005 23:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Beide![]()
Ik kijk hem al de hele avond :' )
Ze komen inderdaad aan zegquote:Op maandag 28 november 2005 23:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hehe.. Petertje kan best hard trappen![]()
Zit er nog iemand te lurken ? ik kom niet boven de 106 kB/secquote:Op maandag 28 november 2005 23:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jaaa heb hem binnen
Ziet er goed uit, film duurt ongeveer 53 minuten. Ik ga nog even gamen, misschien tot later
Officieel wel heH.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat jij een ZZR-1100 had?quote:Op maandag 28 november 2005 23:46 schreef JAZ412 het volgende:
Muzikanten, motorrijders, lid van een schietvereniging, oog voor vrouwelijk op een enkeling na schoon...
Zoveel verschil is er niet als ik het zo bekijk![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 23:45 schreef Worldbeater het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron ?And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
Goed planquote:Op maandag 28 november 2005 23:47 schreef ondeugend het volgende:
Ik kreeg vanavond het verzoek om mijn camera uit te lenen voor een race evenement op 4 december....
Wat vinden jullie ?
Anders mogen ze die van mij wel lenenquote:Op maandag 28 november 2005 23:47 schreef ondeugend het volgende:
Ik kreeg vanavond het verzoek om mijn camera uit te lenen voor een race evenement op 4 december....
Wat vinden jullie ?
Dat boek dus.quote:
Niet doen, ik maak alles altijd stukquote:Op maandag 28 november 2005 23:47 schreef ondeugend het volgende:
Wat vinden jullie ?
Inderdaad hadquote:Op maandag 28 november 2005 23:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een ZZR-1100 had?![]()
Of ben ik nu in de war met een ander.![]()
En ik heb wel oog voor vrouwlijk schoon, juist wel, maar ik sta onder hypnose.![]()
Geef er wel een doos filmpjes bij van 2-3 minuten per cassette.quote:Op maandag 28 november 2005 23:53 schreef JAZ412 het volgende:
Anders mogen ze die van mij wel lenen
[afbeelding]
![]()
Nou ja, nu je vaker gaat postenquote:
Ja welk boek ?quote:Op maandag 28 november 2005 23:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat boek dus.![]()
Niet echt wetenschappelijk.![]()
Maar het klopt wel neem ik aan.![]()
Zal er nog 1 overtikken.. de leeuwin is ook wel grappig.. en de bij .. en de![]()
Aja, het hele verhaaltje maar even scannen.........
quote:Op maandag 28 november 2005 23:55 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Niet doen, ik maak alles altijd stuk![]()
Nounee... ik moest uitwijken voor een busje wat plotseling in ging halen, dat ging heel goed. De chauffeur van de auto achter mij was zo onder de indruk van mijn manouvre dat ie een handtekening van me wilde. Alleen vergat hij uit te stappenquote:Op maandag 28 november 2005 23:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geef er wel een doos filmpjes bij van 2-3 minuten per cassette.![]()
Wel karakter die smalfilms.![]()
[..]
Nou ja, nu je vaker gaat postenmoet je nog even herhalen waarom had.
![]()
Het zit tijdelijk even financieel tegen geloof ik...![]()
weet je misschien de titel van het filmpjequote:Op maandag 28 november 2005 23:56 schreef ondeugend het volgende:
Owww heeft iemand ooit het filmpje van RB en mij achter de TT-baan toevallig of expres opgeslagen ? We zijn hem beiden kwijt.![]()
![]()
x2
Je mag hem ook wel een keer aan mij lenenquote:Op maandag 28 november 2005 23:47 schreef ondeugend het volgende:
Wat vinden jullie ?
quote:Op maandag 28 november 2005 23:45 schreef Worldbeater het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat echt nergens over dit topic
![]()
Ja, lijkt me wel iets voor de DD. Kinderen zijn tegenwoordig veel te vroeg met seks bezig.quote:Op maandag 28 november 2005 23:57 schreef ondeugend het volgende:
Ja welk boek ?
Als het de Donald Duck is namelijk neem ik de bron niet helemaal serieus.![]()
Kon er op wachten.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:04 schreef worldpimber het volgende:Gaat echt nergens over dit topic
quote:
Natuurlijk niet , wat denk je wel ?!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:04 schreef worldpimber het volgende:
weet je misschien de titel van het filmpjeIk bewaar meestal alle filmpjes (gooi ze in een map icm de gedachte "even bewaren", later worden het er teveel om te gaan kijken welke nou echt interessant zijn
) Kan me er niets van herinneren verder.
![]()
Nou..... je mag hem wel even hanteren 4 december... zo komt RB er ook nog eens op.quote:Je mag hem ook wel een keer aan mij lenen![]()
The Seventeen ?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:05 schreef Worldbeater het volgende:
Ja, lijkt me wel iets voor de DD. Kinderen zijn tegenwoordig veel te vroeg met seks bezig.
Dus het zou kunnen ja.![]()
Speciaal voor jouquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:04 schreef worldpimber het volgende:Gaat echt nergens over dit topic
Sow, hebbie iets te doen in de beschaafde wereld?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
Zo, ik ben ook weer terug van weggewees , ff op en neer naar de randstad![]()
wat een k#teind rijden is dat toch.......![]()
DD? Een soort van Nederlandse Juggs ofzo?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:05 schreef Worldbeater het volgende:
Ja, lijkt me wel iets voor de DD. Kinderen zijn tegenwoordig veel te vroeg met seks bezig.
Dus het zou kunnen ja.![]()
En hoe gaan we dat filmen als we met z'n allen tegelijk rijdenquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:09 schreef ondeugend het volgende:
Nou..... je mag hem wel even hanteren 4 december... zo komt RB er ook nog eens op.
Je hebt toestemming dusch.
Hmmmmmm, goed idee, we zetten die cam van Ondeugend op een kart.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:20 schreef worldpimber het volgende:
Maar we kunnen wel wat tanktasmods een keer maken voor meets ofzo, wel niet vergeten je reeds gevulde bandjes eruit of leeg te halen.![]()
![]()
Als je met zijn alle tegelijk rijdt.....quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
DD? Een soort van Nederlandse Juggs ofzo?
[..]
En hoe gaan we dat filmen als we met z'n allen tegelijk rijden![]()
Maar we kunnen wel wat tanktasmods een keer maken voor meets ofzo, wel niet vergeten je reeds gevulde bandjes eruit of leeg te halen.![]()
![]()
Ik heb het filmpje ik hebbem hebbem hebbem!!!!
Voor wat hoort wat
Een gewone digicam ofzo? Daar hebben we toch OPM al voor, de slutquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:21 schreef Worldbeater het volgende:
Het is trouwens een camera met verwisselbare geheugenkaartjes.![]()
Rebbel filmt jullie welquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:21 schreef worldpimber het volgende:
Ik upload hem wel even, dacht dat je echt op het circuit ofzo achterop ging, maar dit is zegmaar dat jullie een beetje op lege wegen crossen.?
Rebbel komt ook, die kan misschien wel filmen
Thanks !quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:21 schreef worldpimber het volgende:
Ik upload hem wel even, dacht dat je echt op het circuit ofzo achterop ging, maar dit is zegmaar dat jullie een beetje op lege wegen crossen.?
Rebbel komt ook, die kan misschien wel filmen
quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hmmmmmm, goed idee, we zetten die cam van Ondeugend op een kart.![]()
Het is trouwens een camera met verwisselbare geheugenkaartjes.![]()
Verlaat verjaardaggie.....van afgelopen vrijdag nog, kon ik niet heen toen ivm sneeuw enzo...quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:19 schreef Worldbeater het volgende:
Sow, hebbie iets te doen in de beschaafde wereld?![]()
Aha, tof dat je dan gewoon de maandag er na gaat, familie(?)banden benne een goede zaak.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:36 schreef FemaleRebbel het volgende:
Verlaat verjaardaggie.....van afgelopen vrijdag nog, kon ik niet heen toen ivm sneeuw enzo...
it feels real good te be back so now and then.....roots you know![]()
Moet jij nu trouwens heel zachtjes tikken omdat de rest er last van kan hebben.. of e.a. gaat verbieden?quote:
Edit.quote:
What have you done .. been out into the night?quote:
Trustenquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Edit.![]()
![]()
[..]
What have you done .. been out into the night?![]()
![]()
Ennu..voor mij hoef je niet meer te F-5en.![]()
nee, zijn oom gewordenquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:25 schreef ondeugend het volgende:
Feli ? zijn ze jarig ?
Owwwwquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:26 schreef bwt het volgende:
[..]
nee, zijn oom geworden
ik wacht daar nog op, mijn zus is al een hele week uitgeteld
quote:Op maandag 28 november 2005 23:46 schreef JAZ412 het volgende:
Muzikanten, motorrijders, lid van een schietvereniging, oog voor vrouwelijk op een enkeling na schoon...
Zoveel verschil is er niet als ik het zo bekijk![]()
Mijn filmpje is binnen, ik ga terug in Lurk-mode![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 23:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Beide![]()
Die retro compilatie zou ik eigenlijk nog wel graag los willen downloaden. Jammer dat dat niet kan via PutfileJij als nieuwe IT generatie jongeling moet toch wel weten dat je de source kunt bekijken en het adres kunt opzoeken van dat filmpje??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb hem ook al apart gedownload en opgeslagen
@Peppo: Dat stukje over het dierenrijk![]()
![]()
![]()
Die bij is wel cool eigenlijk, exploderen en ontoegankelijk maken. Mooi motto![]()
Daar heb je fli**er, fli**er,quote:
Neequote:Op dinsdag 29 november 2005 10:26 schreef stinkie het volgende:
Iemand ervaringen met www.hpmotoren.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog iets waar jij je met je zwaard op mag uitleven![]()
Of voor een Krachtmeting![]()
Of FOK! MC 35+
intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:48 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nee
ik las het gister ja, maar dat is niet iets waar ik mijn zwaard bij zal gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog iets waar jij je met je zwaard op mag uitleven![]()
Of voor een Krachtmeting![]()
Of FOK! MC 35+![]()
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Ja, die bij kan ik mij ook nog wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:16 schreef hicham het volgende:
@Peppo: Dat stukje over het dierenrijk![]()
![]()
![]()
Die bij is wel cool eigenlijk, exploderen en ontoegankelijk maken. Mooi motto
Nee, helaas niet. On om welke motor gaat het eigenlijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:26 schreef stinkie het volgende:
BMW Funduro. Wel duurder dan begroot, maar ik ruil de soes in (of verkoop 'm of wat dan ook). Had ook een '95 gezien, particulier voor 1950, maar ergens vertrouw ik dat niet, ook al had ie 60K gelopenquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, die bij kan ik mij ook nog wel iets bij voorstellen.![]()
Bij de black widow spin weer helemaal niets.![]()
![]()
[..]
Nee, helaas niet. On om welke motor gaat het eigenlijk, alleen die Virago
is redelijk laag
, verder snap ik ook niet waarom onderstaand misbaksel 2.950 euro moet kosten.
![]()
[afbeelding]
Ik ga weer eens even [afbeelding] .
ik ben daar ooit wel eens geweest **quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:26 schreef stinkie het volgende:
Ik heb het zonder probleem kunnen vinden alleen binnenhalen is lastiger.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:19 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
@whoever
heb je het nog gevonden "Los Lobotomys* - Little Wing**"
* De naam van de gelegenheidsband
** Naam van de song, origineel van ene hendrix ofzo![]()
Nou,zit je er mee dan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:07 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemorgen![]()
ik moet straks bij de Baas komen, zouden ze een uitdraai hebben van m'n FOK-tijd?
![]()
Dan zeg ik: "It wasn't me" Shaggy kwam ermee weg
Ik weet niet wat je precies zoekt maar is dit niet iets?quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik las het gister ja, maar dat is niet iets waar ik mijn zwaard bij zal gebruiken
Ik heb het thuis op de pc staan het is de mooiste uitvoering die ik kenquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:05 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik heb het zonder probleem kunnen vinden alleen binnenhalen is lastiger.
Kan zo niet zien of het al binnen is.
gewoon zoeken op lobotomys
Niks mis mee hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:07 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou,zit je er mee dan?![]()
En wat is er mis met 35+!!!!![]()
Shit beginnen we weer
op zich wel, maar is 1 cilinder, en aangezien ik voornamelijk snelweg doequote:Op dinsdag 29 november 2005 11:08 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je precies zoekt maar is dit niet iets?
[afbeelding]
Of een BMW 650 F/GS.Makkelijk te manouvreren,kan je goed op mee komen op de snelweg en toch maar een,een cilinder.Is trouwens een Rotax blok uit Oostenrijk.En makkelijk in het stadsverkeer.En hoge kilometerstanden zijn bij een BMW echt geen uitzondering hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
op zich wel, maar is 1 cilinder, en aangezien ik voornamelijk snelweg doe
ja, dat bedacht ik me dus ook net na de post, die bmw is ook 1 cil.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:22 schreef richardgie het volgende:
[..]
Of een BMW 650 F/GS.Makkelijk te manouvreren,kan je goed op mee komen op de snelweg en toch maar een,een cilinder.Is trouwens een Rotax blok uit Oostenrijk.En makkelijk in het stadsverkeer.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:11 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb het thuis op de pc staan het is de mooiste uitvoering die ik ken![]()
[..]
Niks mis mee hoor![]()
Rijdt als een tierelier,en zal,als je hem gebruikt zou kopen,ook nog weinig op afgeschreven worden in de loop der jaren.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, dat bedacht ik me dus ook net na de post, die bmw is ook 1 cil.
All;een de GS is nog ff wat duurder dan de Funduroquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:39 schreef richardgie het volgende:
[..]
Rijdt als een tierelier,en zal,als je hem gebruikt zou kopen,ook nog weinig op afgeschreven worden in de loop der jaren.![]()
Daarom heb ik ze ook allebij genoemd.Ik kan tenslotte niet in de portemonnee van een ander kijken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
All;een de GS is nog ff wat duurder dan de Funduro
Funduro was ik dus naar aan het kijken, was alleen ff vergeten dat het een 1 cil. wasquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:53 schreef richardgie het volgende:
[..]
Daarom heb ik ze ook allebij genoemd.Ik kan tenslotte niet in de portemonnee van een ander kijken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |