De stunters zaten waarschijnlijk op de terugweg in de trein, rijbewijs kwijtgeraakt op de heenwegquote:Op maandag 28 november 2005 22:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Terug ging heel wat gemoedelijker, de snelheid was gelijk, het aantal rijders naast elkaar was gelijk, maar geen stunts meer voor en naast je.![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 21:50 schreef Gawaine het volgende:
Volledig rondje Man![]()
http://www.xs4all.nl/~gawaine/Test/TT_man_rondje_vol.avi
save as (is 50 mb )
quote:Op maandag 28 november 2005 22:07 schreef hicham het volgende:
Ik zal voortaan maar weer alle pics opslaan die jij post, op jou kan ik ook niet rekenen zeg
Trustenquote:
quote:Op maandag 28 november 2005 22:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Katja maakt je gek.![]()
Ik had deze link eigenlijk voor Richardgie gecopied.
Mij doet ze vandaag niets.![]()
Ik neem nog eenquote:
quote:Op maandag 28 november 2005 22:12 schreef hicham het volgende:
De stunters zaten waarschijnlijk op de terugweg in de trein, rijbewijs kwijtgeraakt op de heenweg
Was tijdelijk gestopt met het archiveren van Fok!MC foto's, deed alleen nog maar de bijzonderequote:
Duh, samen durf je veel meerquote:Op maandag 28 november 2005 22:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik neem nog een, met wat lekkers.
![]()
[..]
![]()
Was echt een idioot verschil. Alsof iedereen zijn testosteron kwijt was geraakt.
Lekker cool en gemoedelijk 5 rijen dik 170 km/u rijden .. was een mooi en relaxed sfeertje.![]()
Pas na 100 kilometer werd het een beetje rustiger met de motoren om mij heen, er was alleen een vervelend ventje die mij tot 2 keer toe vervelend sneed met inhalen.![]()
Ook voor mij haalde hij het overige verkeer op een rare manier in, niet om aan te zien.![]()
Maar die kreeg zijn verdiende loon enkele kilometers verderop.![]()
Zal normaal nooit iemand een bekeuring gunnen.![]()
Inge de Bruijnquote:
Was dat op de Beemert dan? Want dat is toch de enige manier waarop jij sneller dan 120 kan rijden?quote:Op maandag 28 november 2005 22:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik neem nog een, met wat lekkers.
![]()
[..]
![]()
Was echt een idioot verschil. Alsof iedereen zijn testosteron kwijt was geraakt.
Lekker cool en gemoedelijk 5 rijen dik 170 km/u rijden .. was een mooi en relaxed sfeertje.![]()
Pas na 100 kilometer werd het een beetje rustiger met de motoren om mij heen, er was alleen een vervelend ventje die mij tot 2 keer toe vervelend sneed met inhalen.![]()
Ook voor mij haalde hij het overige verkeer op een rare manier in, niet om aan te zien.![]()
Maar die kreeg zijn verdiende loon enkele kilometers verderop.![]()
Zal normaal nooit iemand een bekeuring gunnen.![]()
Kun je die foto niet even achter een linkje plaatsen, waar komt die vandaan man?quote:Op maandag 28 november 2005 22:21 schreef hicham het volgende:
Was tijdelijk gestopt met het archiveren van Fok!MC foto's, deed alleen nog maar de bijzondere
Zoals deze
[afbeelding]![]()
Die heeft hij hier zelf een keer gepostquote:Op maandag 28 november 2005 22:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kun je die foto niet even achter een linkje plaatsen, waar komt die vandaan man?![]()
Steve Lukather is zeker goed, heb een aantal jaren van zijn bassist les gehadquote:Op maandag 28 november 2005 21:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
los lobotomys of lobotomies, de gitarist is Steve Lukather en nog andere muzikanten. Geef je mailadres dan mail ik de MP.3 wel naar je toe.
Vandaag of morgen![]()
Als jij hem na kan laten kijken graagquote:
Ik waardeer het als u er een clickable van maakt.quote:Op maandag 28 november 2005 22:21 schreef hicham het volgende:
Was tijdelijk gestopt met het archiveren van Fok!MC foto's, deed alleen nog maar de bijzondere
Zoals deze
quote:
quote:Was dat op de Beemert dan? Want dat is toch de enige manier waarop jij sneller dan 120 kan rijden?![]()
Reken maar dat er de laatste (en terug) 40 kilometer voor Assen geen auto meer te bekennen is.quote:Maar meerdere motorrijders hebben volgens mij moeite met inhalen, direct voor auto's invoegen met een snelle beweging![]()
'nAvondquote:Op maandag 28 november 2005 22:26 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Steve Lukather is zeker goed, heb een aantal jaren van zijn bassist les gehad
Voor de intimi --> Walter Latupeirissa, wereldbassist![]()
dat is prima ik mail je mijn adres welquote:Op maandag 28 november 2005 22:30 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Als jij hem na kan laten kijken graag![]()
Kan ik hem van de week even door je brievenbus proppen ?![]()
17 a 18 motoren, je hebt er wel veel gehad in ieder gevalquote:Op maandag 28 november 2005 22:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik waardeer het als u er een clickable van maakt.![]()
[..]
![]()
[..]
Ik heb ook (top)snelle motoren gehad.
De KLX is nummer 16 of 17...![]()
ZX-10, GSX-R1100WP .. beiden goed voor + 285 km/u met 2 vingers in je neusje.![]()
[..]
Reken maar dat er de laatste (en terug) 40 kilometer voor Assen geen auto meer te bekennen is.![]()
ok, wordt woensdag of donderdag morgen heb ik een cursus koken zonder pannenquote:Op maandag 28 november 2005 22:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is prima ik mail je mijn adres wel![]()
Schiet alleen niet echt opquote:
R2-D2 is gewoon een leuke meid om mee te fokken(niet dubbelzinnig bedoeltquote:Op maandag 28 november 2005 22:33 schreef JAZ412 het volgende:
[..]
'nAvond![]()
ik zie wat namen opkomen, wilde ik al reageren, die R2-D2, wat is dat voor een?En nu Walter, een goeie vriend van me. Afgelopen zaterdag naar een concert geweest van 1 van z'n oud-leerlingen en jij nu ook al een oud-leerling? Dan ken je Juan v Emmerloot ook natuurlijk
quote:Op maandag 28 november 2005 22:38 schreef Makster het volgende:
17 a 18 motoren, je hebt er wel veel gehad in ieder geval![]()
Heb nu een ZXR gehad, een KLX, een CR500en nu dan een GSXR750. En dat in 2 jaar
![]()
Zit op de goede weg dus![]()
Erotisch dineren?quote:Op maandag 28 november 2005 22:44 schreef Gawaine het volgende:
ok, wordt woensdag of donderdag morgen heb ik een cursus koken zonder pannen![]()
![]()
dat moet het woensdag worden want donderdag gaan wij bij mams etenquote:Op maandag 28 november 2005 22:44 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ok, wordt woensdag of donderdag morgen heb ik een cursus koken zonder pannen![]()
![]()
Vorige week poste ze even een picquote:Op maandag 28 november 2005 22:51 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hoe m'n prak zonder pan in een plastic bakkie op te warmen in de magnetron.quote:Op maandag 28 november 2005 22:44 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
Ik ben een lurker oftewel meelezer, dat heb ik al eens eerder gepost. Ik heb gelezen dat jij NK 100 meter bentquote:Op maandag 28 november 2005 22:51 schreef richardgie het volgende:
[..]
R2-D2 is gewoon een leuke meid om mee te fokken(niet dubbelzinnig bedoelt)en een beetje mee te zwetsen over van alles en nog wat.Hoe ze er uit ziet weet ik ook niet.
(zal er misschien ooit wel eens zien)
Yeahh the futures gone be cool, its gone be just like this..... Uhhhuhuhuuh huhuhuhuquote:Op maandag 28 november 2005 22:51 schreef Worldbeater het volgende:
Ja je gaat goed, en de ervaring leert dat Streetfighter bouwers ook veel wisselende contacten hebben. (als ik alleen al kijk naar Zealot, en dat is een arme student
)
Dus je gaat nog een hele leuke toekomst tegemoet.![]()
Weinig rijden, en vooral veel fantaseren?quote:Op maandag 28 november 2005 22:59 schreef Makster het volgende:
Yeahh the futures gone be cool, its gone be just like this..... Uhhhuhuhuuh huhuhuhu
[afbeelding]
Pak ik ook even meequote:Op maandag 28 november 2005 22:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Schiet alleen niet echt op![]()
Heb nog wel een leuk filmpje van Peter Aerts de Nederlandse K1 Fighter. Ook wel een leuke compilatie![]()
Yupquote:Op maandag 28 november 2005 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Weinig rijden, en vooral veel fantaseren?![]()
![]()
zo, die is traag... die zie ik morgen avond wel als ik weer thuis benquote:
Was ook niet van plan om erg veel te vertellen.En die foto heb ik ook niet gezien.quote:Op maandag 28 november 2005 22:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vorige week poste ze even een pic![]()
, ik geloof dat alleen Fullie en ik hem gezien hebben.
![]()
Maar verder stelt ze het op prijs al we een beetje discreet blijven.. niet teveel info geven.
Dat doet ze liever zelf.![]()
![]()
![]()
Deal.quote:Op maandag 28 november 2005 22:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat moet het woensdag worden want donderdag gaan wij bij mams eten
37 minuutjes hier. Met 118 kB/s op 45% (211MB van de 468MB)quote:Op maandag 28 november 2005 23:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Pak ik ook even mee![]()
TT dl'n duurt nog 50 minuutjes hier.
quote:Op maandag 28 november 2005 23:05 schreef richardgie het volgende:
En R2-D2 heeft wel een apart plekje bij mij,ondangs dat ik er niet ken dus vandaar.
Maar ik neem het wel ten aller tijde voor d'r op.
Bandbreedte wordt al helemaal benut door Gawaine en ik volgens mijquote:Op maandag 28 november 2005 23:05 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
zo, die is traag... die zie ik morgen avond wel als ik weer thuis ben![]()
nu weer tijd om te slapen![]()
Welkom bij het selecte groepje der schutterende motorrijders.quote:Op maandag 28 november 2005 22:58 schreef JAZ412 het volgende:
[..]
Ik ben een lurker oftewel meelezer, dat heb ik al eens eerder gepost. Ik heb gelezen dat jij NK 100 meter benten Worldbeater deed ook aan schieten. Ik ben er ook zo eentje alleen ben ik pas begonnen
![]()
Het grappige van meelezen is dat het lijkt alsof jullie elkaar al jaren kennen![]()
164 kb/squote:Op maandag 28 november 2005 23:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Bandbreedte wordt al helemaal benut door Gawaine en ik volgens mij![]()
Trusten![]()
Aah, nou post maar even als je begint, misschien kom ik wel even kijken als het mooi weer is.quote:
Ja die ken ik uiteraard, mooi die muziekscene in Waalwijk (Seattle van Nederlandquote:Op maandag 28 november 2005 22:33 schreef JAZ412 het volgende:
[..]
'nAvond![]()
ik zie wat namen opkomen, wilde ik al reageren, die R2-D2, wat is dat voor een?En nu Walter, een goeie vriend van me. Afgelopen zaterdag naar een concert geweest van 1 van z'n oud-leerlingen en jij nu ook al een oud-leerling? Dan ken je Juan v Emmerloot ook natuurlijk
Wat een eng idee eigenlijk !quote:Op maandag 28 november 2005 22:58 schreef JAZ412 het volgende:
Het grappige van meelezen is dat het lijkt alsof jullie elkaar al jaren kennen![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 22:58 schreef JAZ412 het volgende:
[..]
Ik ben een lurker oftewel meelezer, dat heb ik al eens eerder gepost. Ik heb gelezen dat jij NK 100 meter benten Worldbeater deed ook aan schieten. Ik ben er ook zo eentje alleen ben ik pas begonnen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die sneeuwschuiver was afgelopen vrijdag wel makkelijk geweest , voor de rest is het niet mijn ding.quote:Op maandag 28 november 2005 23:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aah, nou post maar even als je begint, misschien kom ik wel even kijken als het mooi weer is.![]()
Zie net een Vmax op MF.![]()
Herr Flick zou zich omdraaien in zijn bed als hij wist hoe deze verbouwd verkracht is denk ik.![]()
Of vinden jullie er wel een cute faktor aan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |