De stunters zaten waarschijnlijk op de terugweg in de trein, rijbewijs kwijtgeraakt op de heenwegquote:Op maandag 28 november 2005 22:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Terug ging heel wat gemoedelijker, de snelheid was gelijk, het aantal rijders naast elkaar was gelijk, maar geen stunts meer voor en naast je.![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 21:50 schreef Gawaine het volgende:
Volledig rondje Man![]()
http://www.xs4all.nl/~gawaine/Test/TT_man_rondje_vol.avi
save as (is 50 mb )
quote:Op maandag 28 november 2005 22:07 schreef hicham het volgende:
Ik zal voortaan maar weer alle pics opslaan die jij post, op jou kan ik ook niet rekenen zeg
Trustenquote:
quote:Op maandag 28 november 2005 22:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Katja maakt je gek.![]()
Ik had deze link eigenlijk voor Richardgie gecopied.
Mij doet ze vandaag niets.![]()
Ik neem nog eenquote:
quote:Op maandag 28 november 2005 22:12 schreef hicham het volgende:
De stunters zaten waarschijnlijk op de terugweg in de trein, rijbewijs kwijtgeraakt op de heenweg
Was tijdelijk gestopt met het archiveren van Fok!MC foto's, deed alleen nog maar de bijzonderequote:
Duh, samen durf je veel meerquote:Op maandag 28 november 2005 22:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik neem nog een, met wat lekkers.
![]()
[..]
![]()
Was echt een idioot verschil. Alsof iedereen zijn testosteron kwijt was geraakt.
Lekker cool en gemoedelijk 5 rijen dik 170 km/u rijden .. was een mooi en relaxed sfeertje.![]()
Pas na 100 kilometer werd het een beetje rustiger met de motoren om mij heen, er was alleen een vervelend ventje die mij tot 2 keer toe vervelend sneed met inhalen.![]()
Ook voor mij haalde hij het overige verkeer op een rare manier in, niet om aan te zien.![]()
Maar die kreeg zijn verdiende loon enkele kilometers verderop.![]()
Zal normaal nooit iemand een bekeuring gunnen.![]()
Inge de Bruijnquote:
Was dat op de Beemert dan? Want dat is toch de enige manier waarop jij sneller dan 120 kan rijden?quote:Op maandag 28 november 2005 22:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik neem nog een, met wat lekkers.
![]()
[..]
![]()
Was echt een idioot verschil. Alsof iedereen zijn testosteron kwijt was geraakt.
Lekker cool en gemoedelijk 5 rijen dik 170 km/u rijden .. was een mooi en relaxed sfeertje.![]()
Pas na 100 kilometer werd het een beetje rustiger met de motoren om mij heen, er was alleen een vervelend ventje die mij tot 2 keer toe vervelend sneed met inhalen.![]()
Ook voor mij haalde hij het overige verkeer op een rare manier in, niet om aan te zien.![]()
Maar die kreeg zijn verdiende loon enkele kilometers verderop.![]()
Zal normaal nooit iemand een bekeuring gunnen.![]()
Kun je die foto niet even achter een linkje plaatsen, waar komt die vandaan man?quote:Op maandag 28 november 2005 22:21 schreef hicham het volgende:
Was tijdelijk gestopt met het archiveren van Fok!MC foto's, deed alleen nog maar de bijzondere
Zoals deze
[afbeelding]![]()
Die heeft hij hier zelf een keer gepostquote:Op maandag 28 november 2005 22:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kun je die foto niet even achter een linkje plaatsen, waar komt die vandaan man?![]()
Steve Lukather is zeker goed, heb een aantal jaren van zijn bassist les gehadquote:Op maandag 28 november 2005 21:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
los lobotomys of lobotomies, de gitarist is Steve Lukather en nog andere muzikanten. Geef je mailadres dan mail ik de MP.3 wel naar je toe.
Vandaag of morgen![]()
Als jij hem na kan laten kijken graagquote:
Ik waardeer het als u er een clickable van maakt.quote:Op maandag 28 november 2005 22:21 schreef hicham het volgende:
Was tijdelijk gestopt met het archiveren van Fok!MC foto's, deed alleen nog maar de bijzondere
Zoals deze
quote:
quote:Was dat op de Beemert dan? Want dat is toch de enige manier waarop jij sneller dan 120 kan rijden?![]()
Reken maar dat er de laatste (en terug) 40 kilometer voor Assen geen auto meer te bekennen is.quote:Maar meerdere motorrijders hebben volgens mij moeite met inhalen, direct voor auto's invoegen met een snelle beweging![]()
'nAvondquote:Op maandag 28 november 2005 22:26 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Steve Lukather is zeker goed, heb een aantal jaren van zijn bassist les gehad
Voor de intimi --> Walter Latupeirissa, wereldbassist![]()
dat is prima ik mail je mijn adres welquote:Op maandag 28 november 2005 22:30 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Als jij hem na kan laten kijken graag![]()
Kan ik hem van de week even door je brievenbus proppen ?![]()
17 a 18 motoren, je hebt er wel veel gehad in ieder gevalquote:Op maandag 28 november 2005 22:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik waardeer het als u er een clickable van maakt.![]()
[..]
![]()
[..]
Ik heb ook (top)snelle motoren gehad.
De KLX is nummer 16 of 17...![]()
ZX-10, GSX-R1100WP .. beiden goed voor + 285 km/u met 2 vingers in je neusje.![]()
[..]
Reken maar dat er de laatste (en terug) 40 kilometer voor Assen geen auto meer te bekennen is.![]()
ok, wordt woensdag of donderdag morgen heb ik een cursus koken zonder pannenquote:Op maandag 28 november 2005 22:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is prima ik mail je mijn adres wel![]()
Schiet alleen niet echt opquote:
R2-D2 is gewoon een leuke meid om mee te fokken(niet dubbelzinnig bedoeltquote:Op maandag 28 november 2005 22:33 schreef JAZ412 het volgende:
[..]
'nAvond![]()
ik zie wat namen opkomen, wilde ik al reageren, die R2-D2, wat is dat voor een?En nu Walter, een goeie vriend van me. Afgelopen zaterdag naar een concert geweest van 1 van z'n oud-leerlingen en jij nu ook al een oud-leerling? Dan ken je Juan v Emmerloot ook natuurlijk
quote:Op maandag 28 november 2005 22:38 schreef Makster het volgende:
17 a 18 motoren, je hebt er wel veel gehad in ieder geval![]()
Heb nu een ZXR gehad, een KLX, een CR500en nu dan een GSXR750. En dat in 2 jaar
![]()
Zit op de goede weg dus![]()
Erotisch dineren?quote:Op maandag 28 november 2005 22:44 schreef Gawaine het volgende:
ok, wordt woensdag of donderdag morgen heb ik een cursus koken zonder pannen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |