Die van Joe Satriani bedoel je? Kan niks vinden van los lobotomys (Of Jimmy Hendrix? nee toch?quote:Op maandag 28 november 2005 21:31 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Als je nog iets goeds wilt:
Los Lobotomys - Liittle Wing![]()
Inderdaad, MotoGP stelt ook geen ruk voor als je dat gaat vergelijkenquote:Op maandag 28 november 2005 21:38 schreef richardgie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat hele race gebeuren in Ierland hier onder gewardeerd,maar volgens mij hebben die mannen een groter hart dan de gemiddelde coureur in de GP 1 van tegenwoordig.Op de BBC zijn er nog wel eens straten races te zien.![]()
Dat die hoog is en R2-D2 klein.quote:Op maandag 28 november 2005 21:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat weet jij van een CR?![]()
[afbeelding]
* hicham verwacht nu dat pepijn een pic gaat posten van die hele korte coureur op een SMquote:Op maandag 28 november 2005 21:41 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dat die hoog is en R2-D2 klein.
Mja, ik heb wel eens officiele verklaringen gelezen van GP coureurs.quote:Op maandag 28 november 2005 21:38 schreef richardgie het volgende:
Volgens mij wordt dat hele race gebeuren in Ierland hier onder gewardeerd,maar volgens mij hebben die mannen een groter hart dan de gemiddelde coureur in de GP 1 van tegenwoordig.Op de BBC zijn er nog wel eens straten races te zien.![]()
De PK gewichtsverhouding van een CR incl modale berijder is gelijk aan die van een ThunderAce.quote:
los lobotomys of lobotomies, de gitarist is Steve Lukather en nog andere muzikanten. Geef je mailadres dan mail ik de MP.3 wel naar je toe.quote:Op maandag 28 november 2005 21:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Die van Joe Satriani bedoel je? Kan niks vinden van los lobotomys (Of Jimmy Hendrix? nee toch?)
Ok!quote:Op maandag 28 november 2005 20:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ Gringo: neem maar mee ja![]()
erg druk op werk dus vergeet gewoon te antwoorden
edit: ben nog bezig met een ander maar dan weet ik iig of het een optie is
Eh?quote:Op maandag 28 november 2005 21:45 schreef hicham het volgende:
* hicham verwacht nu dat pepijn een pic gaat posten van die hele korte coureur op een SM
Volgetankt 110 kilo.quote:Voordeel is dan wel dat een CR heel licht is, dus mocht ie bijna omvallen dan vang je hem makkelijk op
Welke is de 5 jarige?quote:Op maandag 28 november 2005 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb wel een pic van een 5 jarig ventje op een minibike voor je.![]()
[afbeelding]
Of is deeez leuker?![]()
[afbeelding]
Larsovicquote:Op maandag 28 november 2005 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Eh?
Ik heb wel een pic van een 5 jarig ventje op een minibike voor je.![]()
[afbeelding]
Of is deeez leuker?![]()
[afbeelding]
Nog nooit een meeting geredenquote:Op maandag 28 november 2005 21:52 schreef hicham het volgende:
http://media.putfile.com/Moto-Yamaha-R1-vs-Honda-CBR-900-RR-Crash
Pas bij de tweede keer kijken begreep ik waarom de achterste rijder niet op tijd kon stoppen![]()
Coolquote:Op maandag 28 november 2005 21:50 schreef Gawaine het volgende:
Volledig rondje Man![]()
http://www.xs4all.nl/~gawaine/Test/TT_man_rondje_vol.avi
save as (is 50 mb )
Je moet volgens mij ook wel een beetje levensmoe zijn om daar voluit te gaan.Heb er zelf gereden op Mad Sunday.Levens gevaarlijk.quote:Op maandag 28 november 2005 21:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mja, ik heb wel eens officiele verklaringen gelezen van GP coureurs.
Die zijn zeg maar professioneel net niet gek genoeg om te gaan racen in die straten.![]()
Man kan ook onvoorspelbaar zijn, 2-3 meter van je racelijn af en je zit ineens in een kuil die je de vorige ronde toen de snelheid iets lager lag niet voelde. Gevolg: bijna of totall down.![]()
[..]
De PK gewichtsverhouding van een CR incl modale berijder is gelijk aan die van een ThunderAce.![]()
R2 op een CR zal daar nog overheen gaan.
Laten we het niet in detail over haar gewicht hebben, maar in theorie dan.![]()
Tik bij MF maar eens CR500 in onder de search, en verbaas je over de verhalen.![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 21:55 schreef hicham het volgende:
Als papa van een 7-jarig kind doet het laatste voorbeeld vast wel een belletje rinkelen![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 21:59 schreef richardgie het volgende:
Je moet volgens mij ook wel een beetje levensmoe zijn om daar voluit te gaan.Heb er zelf gereden op Mad Sunday.Levens gevaarlijk.
Wij kwamen namelijk op Mad Sunday aan.Werden aan alle kanten voorbij gevlogen door motoren.Verhaal van Mad Sunday werd ons verteld aan de bar van de camping,dus Richard dacht
"ïk heb nog geen bier op,dus gaan met die banaan"
Eenschquote:Op maandag 28 november 2005 21:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Cool
Filmpje kende ik stiekem al, maar vind het zo jammer dat het geluid niet synchroon met het beeld loopt
Ja daar kan ik me aan ergeren. Dat het geluid zegt dat de coureur schakelt maar het beeld vindt van niet
Downloaduuuhquote:Op maandag 28 november 2005 21:50 schreef Gawaine het volgende:
Volledig rondje Man![]()
http://www.xs4all.nl/~gawaine/Test/TT_man_rondje_vol.avi
save as (is 50 mb )
dat had ik ook al gepost dat er veeeeeel prijs verschil in zatquote:Op maandag 28 november 2005 21:47 schreef stinkie het volgende:
BMW
Maar waarom vertrouw ik die prijs niet
Geluid loopt aardig synchroon, voor de bochten terugschakelen en na de bochten het gas erop komt toch wel overeen, de toerenteller werkt niet 100%quote:Op maandag 28 november 2005 21:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Cool
Filmpje kende ik stiekem al, maar vind het zo jammer dat het geluid niet synchroon met het beeld loopt
Ja daar kan ik me aan ergeren. Dat het geluid zegt dat de coureur schakelt maar het beeld vindt van niet
Katja maakt je gek.quote:Op maandag 28 november 2005 22:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
Downloaduuuh![]()
![]()
Enne hoorde ik ergens Katja?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |