Nou hier anders niet, ut waait stormachtig en ut is berekoud....maar ut is wel droogquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
In Friesland schijnt trouwens al de hele dag het zonnetje
Heb jij het 25KW setje eruit gehaald danquote:
Ik niet, maar er word gezegd dat hij niet 25kw kan zijn aangezien ik de 180 km/u haal.. maar eerlijk gezegd kan ik het niet geloven dat dit 48 pk is.. vind hem veel te sloom. Jouw Bandit is wel 25kw toch? Kwa acceleratie waren we ongeveer even snelquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb jij het 25KW setje eruit gehaald dan? Anders zullen het wel rond de 34 horses zijn
![]()
![]()
Owkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej...quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ah neeeeee het kriebelt, ik moet hem luisteren [afbeelding]
It's fun to stay at the YYYYYYYYYYYYYYYYYYYMMMCAAAAAAAA
Hier in Hoogland is de sneeuw inmiddels over gegaan in regen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:01 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nou hier anders niet, ut waait stormachtig en ut is berekoud....maar ut is wel droog
Groenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:08 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Owkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej...
Laatste keer wat er het eerst in je opkomt:
Groen of Roze
Jim of Jamai
![]()
En weet je wel waarom het zo fun is?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ah neeeeee het kriebelt, ik moet hem luisteren [afbeelding]
[afbeelding]
It's fun to stay at the YYYYYYYYYYYYYYYYYYYMMMCAAAAAAAA [afbeelding]
Ligt eraan of je altijd de 180 km/h haalt of dat het 'soms wel eens lukt, als het windstil is'. Ik haal over het algemeen de 160 km/h wel. Met echt veel wind tegen blijft hij soms al hangen op de 140quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik niet, maar er word gezegd dat hij niet 25kw kan zijn aangezien ik de 180 km/u haal.. maar eerlijk gezegd kan ik het niet geloven dat dit 48 pk is.. vind hem veel te sloom. Jouw Bandit is wel 25kw toch? Kwa acceleratie waren we ongeveer even snel
Telfort is tweede persoon enkelvoudquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:18 schreef Worldbeater het volgende:
Telford ligt er ook ineens uit.. netwerk zoeken ..
Het oude bedrijf waar ik voor werkte heeft een fabriek in Telford.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Telfort is tweede persoon enkelvoud![]()
quote:
Heeft het iets met leren broeken te maken?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:15 schreef Worldbeater het volgende:
En weet je wel waarom het zo fun is?
170 haal ik sowieso wel, al weet ik niet of ik echt ooit last van wind heb gehad. Hoef niet plat op de tank in ieder geval...quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Ligt eraan of je altijd de 180 km/h haalt of dat het 'soms wel eens lukt, als het windstil is'. Ik haal over het algemeen de 160 km/h wel. Met echt veel wind tegen blijft hij soms al hangen op de 140Als het windstil is dan kom ik wel eens op de 170 en plat op de tank beetje wind mee haalt ie de 180 wel. Mensen willen nog wel eens overdrijven met de snelheid om een beter gevoel te krijgen, weet niet of jij daar ook onder valt?
In ieder geval heb jij minder last van wapperende kleding met je leren outfit en je rugbobbelHet schijnt dat dat heel veel kan uitmaken, heb het echter nog nooit getest. Misschien volgende meet eens proberen hoeveel ik haal met mijn textielen pak op de GS?
Je moet groot denken, volgens mij gaat Rossi gelijk met zijn creditcard naar de Yamaha dealer om het goed te maken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
Enne ik laat niemand op mijn GS rijden, zelfs Rossi niet![]()
Wil niks riskeren.. is ook maar WA verzekerd![]()
Dah vinnik lief van jequote:Op vrijdag 25 november 2005 15:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
Vind het zo vaag dat er mensen zijn met een GS die amper de 130-140 halen![]()
En zo is dat. Ik rij ook liever zelf m'n spullen kapotquote:Enne ik laat niemand op mijn GS rijden, zelfs Rossi niet![]()
Was heerlijkquote:
Ik denk dat je teller afwijktquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
170 haal ik sowieso wel, al weet ik niet of ik echt ooit last van wind heb gehad. Hoef niet plat op de tank in ieder geval...
Van 170 naar 180 duurt gaat wel iets moeizamer maar is zeker haalbaar (ook zonder plat op te tank te hoeven liggen). Vind het zo vaag dat er mensen zijn met een GS die amper de 130-140 halen![]()
Enne ik laat niemand op mijn GS rijden, zelfs Rossi niet![]()
Auto kopen.Heb net ook boodschappen met de auto gedaan,maar was op de een of andere wazige manier weer meer als ik op m'n briefie had staan.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Was heerlijkgelukkig geen tonijn in water, want dat is smerig.
Zelfs met wijn proef je nog dat zeewaterachtig er tussendoor.![]()
En ik ben nog niet dronken, alles bij elkaar nog niet 1 glas op.
![]()
Nu even mijn boots aantrekken voor de boodschappen.
Moet twee keer een kwartier door dit pokkeweer lopen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |