Ik schrik elke keer weer van de prijzen voor de 2e-handsmotoren Xste-hands motorenquote:
Ik heb Rausquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
Die hebben geen Japans zwaard, ik wel![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:53 schreef ondeugend het volgende:
Pimpie ?
Dat storten van RB zal wel even op zich laten wachten... volgens mij komt ie met dit weer nooit van het eiland af.![]()
Ja, alleen voor dat deel waarin ik mij aangesproken voelde.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:45 schreef R2-D2 het volgende:
Ik schrik elke keer weer van de prijzen voor de 2e-handsmotoren Xste-hands motoren![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Pep, al response gehad op je engelse sollicitatie??
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:55 schreef worldpimber het volgende:Idd, zal wel lekker weer zijn op dat eilandje
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:52 schreef mogas het volgende:
Heb de hele ochtend de radio hier aanstaan en het spookt behoorlijk.
De ferrie uit Engeland komt hier bij de buren iedere dag om half acht (op zichzelf) binnen varen...
Vandaag kwam ie om half een !!
Met vier sleepboten op iedere hoek om hem in koers te houden
En dan praten wij over een achterwiel wat een halve meter uitbreekt
Ondanks die vier sleepboten ging ie nog de hele haven dwars door.
Konden de loods bij ons op de radio volgen .. Boot 1 tikje naar rechts
Boot 4 trek die kont is om !! ,Boot 3 ik kom te dicht bij die kade in de buurt ..:W
Je zal er de nacht op hebben doorgebracht ...:r:r
Dat is wel een korte relatie geweest danquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:31 schreef stinkie het volgende:
TransAlp is exit
Stang waar schakelpedaal aan zit is naar binnen toe verbogen. Ze gaan er vanuit dat het blok dat niet overleeft heeft. Dat icm met een versleten achterband (die er al op zat), een door de val verziekte ketting (en wat losse spaken in de achterband) maakt 'm toch wel totall loss. Hij gaat nu paar opkopers laten komen. 250 verwacht ie wel minimaal. Dan zou ik met wat ik over heb van het verzekeringsgeld (zodra ze uitbetalen) + 250 verkoop precies uitkomen op wat ik er voor betaald heb. Toch nog paar weken gratis gereden en een gratis nieuw pak![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
KLE was een optie toen ik voor die Alp aan het kijken was. Krijgt aardige recensies ook. Maar heeft erg weinig power en dat ga je merken op de snelweg. Woon-werk is +/- 35 km. Maar moet er ook mee naar bijv. Zeeland kunnen zonder onderweg te moeten overnachten
Ah, ik zie dat ik net op tijd kwamquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En Hicham is er ook niet meer.![]()
Die was nog wel kien op verbeteren.![]()
Leuk ja, als je de boot moet nemen in dit weerquote:
Vertel eens?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:02 schreef hicham het volgende:
@ Peppovitch, leuk dat formuliertje. Heb er niet extreme fouten in kunnen ontdekken, moet er soms wel om lachen in je posts
Is van een MF'urquote:
10 cm rode wijn en 1 cm jus d'orangequote:Op vrijdag 25 november 2005 13:55 schreef Worldbeater het volgende:
Zo, even een coktailtje van rode wijn en jos d'orange.
Ben ik nui alcoholverslaafde?![]()
Deed het van de week bij het opstaan al..
.. maar de verhouding is maar 1 om de 10 centimeter..![]()
Kan er nu zo even niet direct op komenquote:
Je mag er ook een mooie Engelse zin van maken hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:20 schreef hicham het volgende:
Kan er nu zo even niet direct op komenMaar Nederlanders praten soms echt met een lomp accent Engels, dat heb jij een nieuwe dimensie geven door lomp Engels te schrijven
![]()
En Cocktail is met een C.quote:I declare that any information provided is, to the best of my knowledge and belief, correct and should an appointment be offered would be on this basis and would form part of the terms of contract for my employment.
Das tog wel tu doen.......en woe cersquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:18 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
En de fles is al ruim een week oud .. ben ik nu vanavond ziek?![]()
De kleine.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
Das tog wel tu doen.......en woe cers![]()
Vindt ie strakkies papa laveloos van de jus d'orange onder de tafelquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De kleine.![]()
Ik heb mijn verantwoordelijkheden.![]()
Papa? Jij was toch nobody's wife?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Vindt ie strakkies papa laveloos van de jus d'orange onder de tafel![]()
Laat ik die nou net aan het maken zijn....smaakje ?quote:
Zal wel aan het weer liggen, heb de afgelopen paar posts ook 3x zitten editten alvorens de meest opvallende fouten eruit warenquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En Cocktail is met een C.
Ben echt heen geloof ik.![]()
Rooibos aardbeien met slagroom.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:27 schreef FemaleRebbel het volgende:
Laat ik die nou net aan het maken zijn....smaakje ?
keuze is reuze
Een fotocamera van meer dan 25.000 euro per stuk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:27 schreef hicham het volgende:
Zal wel aan het weer liggen, heb de afgelopen paar posts ook 3x zitten editten alvorens de meest opvallende fouten eruit warenJammer dat jij net iets te vroeg quotte dus het staat nog in je quote
Wat was trouwens dat product dat je hebt geherintroduceerd in de hoogste prijsklasse?
Nou ff goed teruglezen hé Fulcrummie......quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Papa? Jij was toch nobody's wife? [afbeelding]
![]()
Smaakje: 'Aardbeien met slagroom'quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:27 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
keuze is reuze
wtfquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rooibos aardbeien met slagroom.![]()
You're minequote:Op vrijdag 25 november 2005 14:30 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nou ff goed teruglezen hé Fulcrummie......
en ben vanmezelf![]()
Slagroomquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rooibos aardbeien met slagroom.![]()
[..]
Dat heb ik wel vaker met jou.quote:
Wat een praatjes uit dat verre veilige Frielandquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een fotocamera van meer dan 25.000 euro per stuk.![]()
Wees maar niet bang, ik kom nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:34 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wat een praatjes uit dat verre veilige Frieland![]()
heb ut lef om te komen karten.....dan smoor ik je met mijn pompoms![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vaker met jou.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, ik kom niet![]()
[..]
OwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Haha heb net een bakkie koffie op.Wel nodig na al dat boodschappen gedoe(n).quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:27 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
keuze is reuze
Theetjuh dan ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:48 schreef richardgie het volgende:
[..]
Haha heb net een bakkie koffie op.Wel nodig na al dat boodschappen gedoe(n).![]()
Smaak:zo sterk mogelijk.![]()
Je bent errug crea Fulcrummiequote:Op vrijdag 25 november 2005 14:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jingelingeling
Dashing through the snow [afbeelding]
In a one-horse open sleigh
Jingle bells Jingle bells Jingle all the waaaaay![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jingelingeling
Dashing through the snow [afbeelding]
In a one-horse 48-horses open sleigh
Jingle bells Jingle bells Jingle all the waaaaay![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:52 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Je bent errug crea Fulcrummie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |