Vindt ie strakkies papa laveloos van de jus d'orange onder de tafelquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De kleine.![]()
Ik heb mijn verantwoordelijkheden.![]()
Papa? Jij was toch nobody's wife?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Vindt ie strakkies papa laveloos van de jus d'orange onder de tafel![]()
Laat ik die nou net aan het maken zijn....smaakje ?quote:
Zal wel aan het weer liggen, heb de afgelopen paar posts ook 3x zitten editten alvorens de meest opvallende fouten eruit warenquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En Cocktail is met een C.
Ben echt heen geloof ik.![]()
Rooibos aardbeien met slagroom.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:27 schreef FemaleRebbel het volgende:
Laat ik die nou net aan het maken zijn....smaakje ?
keuze is reuze
Een fotocamera van meer dan 25.000 euro per stuk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:27 schreef hicham het volgende:
Zal wel aan het weer liggen, heb de afgelopen paar posts ook 3x zitten editten alvorens de meest opvallende fouten eruit warenJammer dat jij net iets te vroeg quotte dus het staat nog in je quote
Wat was trouwens dat product dat je hebt geherintroduceerd in de hoogste prijsklasse?
Nou ff goed teruglezen hé Fulcrummie......quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Papa? Jij was toch nobody's wife? [afbeelding]
![]()
Smaakje: 'Aardbeien met slagroom'quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:27 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
keuze is reuze
wtfquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rooibos aardbeien met slagroom.![]()
You're minequote:Op vrijdag 25 november 2005 14:30 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nou ff goed teruglezen hé Fulcrummie......
en ben vanmezelf![]()
Slagroomquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rooibos aardbeien met slagroom.![]()
[..]
Dat heb ik wel vaker met jou.quote:
Wat een praatjes uit dat verre veilige Frielandquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een fotocamera van meer dan 25.000 euro per stuk.![]()
Wees maar niet bang, ik kom nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:34 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wat een praatjes uit dat verre veilige Frieland![]()
heb ut lef om te komen karten.....dan smoor ik je met mijn pompoms![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vaker met jou.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, ik kom niet![]()
[..]
OwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Haha heb net een bakkie koffie op.Wel nodig na al dat boodschappen gedoe(n).quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:27 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
keuze is reuze
Theetjuh dan ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:48 schreef richardgie het volgende:
[..]
Haha heb net een bakkie koffie op.Wel nodig na al dat boodschappen gedoe(n).![]()
Smaak:zo sterk mogelijk.![]()
Je bent errug crea Fulcrummiequote:Op vrijdag 25 november 2005 14:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jingelingeling
Dashing through the snow [afbeelding]
In a one-horse open sleigh
Jingle bells Jingle bells Jingle all the waaaaay![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jingelingeling
Dashing through the snow [afbeelding]
In a one-horse 48-horses open sleigh
Jingle bells Jingle bells Jingle all the waaaaay![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:52 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Je bent errug crea Fulcrummie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |