Nietusquote:Op donderdag 1 december 2005 14:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
Toch een bolle meid die R2-D2 hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:46 schreef richardgie het volgende:
richardgie gaat maar weer eens op een warme prak uit.Vanavond even een nieuwe schouderplaat halen en dan nog even op Fok kijken,Vannacht ofzo.
So far goodbuy.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pas maar op, straks kom je erachter dat er nog een "deel 2" aan je opdracht vast zatquote:Op donderdag 1 december 2005 17:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
Kut opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb mijn 2 uren zelfstudie voor vandaag er al weer opzittenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben ineens zooo productiefom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zit zo'n beetje vast met het marketingplan wat ik moet schrijven (taken al af), vroeg mijn projectgenoten zelfs of ze nog wat werk voor me hadden. Die weten vast niet wat ze overkomtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij kijkt dus graag naar mannen met baarden en puntmutsenquote:Op donderdag 1 december 2005 17:16 schreef Worldbeater het volgende:
Zit ik vanmiddag naar kabouter Plop te kijken, belt er een rectrutementbureau.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou zal ik nooit weten hoe klusser de klus ging bewijzen dat hij echt voor niets bang is.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Plopperdeplopquote:Op donderdag 1 december 2005 17:16 schreef Worldbeater het volgende:
Zit ik vanmiddag naar kabouter Plop te kijken, belt er een rectrutementbureau.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou zal ik nooit weten hoe klusser de klus ging bewijzen dat hij echt voor niets bang is.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Van iedereen kan je wat leren immers.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat is je nieuwe pin-code, moet ik je helpen onthouden?quote:Op donderdag 1 december 2005 17:12 schreef hicham het volgende:
Ojom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook weer onder de levendenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En een nieuwe pas gehad, maar moest hem deze keer zelf ophalen van de Postbank en heb nog een nieuwe pincode gekregen ook. Was zo gehecht aan m'n huidige pincodeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Zal wel komen omdat ik 2 passen heb aangevraagd in een tijdspanne van minder dan 2 weken ofzoJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deze foto is eigenlijk weer te licht uitgekomenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maar dat is beter dan te donkerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het was iig gratissschhh en dat kan sinds gisteren niet meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dus was nog op tijdJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mocht ik ooit een andere foto willen nemen (heb momenteel toch geen betere), dan mogen Pepijn en richardgie eerst de kleuren goedkeuren alvorens ik een nieuwe aanvraagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mooie OPom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Aikido is wat ik doe zonder zwaard (nou ja niet helemaal natuurlijk, maar het is dezelfde discipline). Aikido doen we er af en toe bij als 2e stijl.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:47 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb ik tijd om te FOK!-en gaat iedereen naar huis of iets anders doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
@Stinkie ik wil aikido gaan doen, is dat een goeie sport?
Met die zwaarden denk ik dat jij wel verstand hebt van dat soort zakenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Hmm, dis al de tweede keerquote:Op donderdag 1 december 2005 17:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
Kut OPom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb mijn 2 uren zelfstudie voor vandaag er al weer opzittenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben ineens zooo productiefom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zit zo'n beetje vast met het marketingplan wat ik moet schrijven (taken al af), vroeg mijn projectgenoten zelfs of ze nog wat werk voor me hadden. Die weten vast niet wat ze overkomtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 december 2005 17:16 schreef Worldbeater het volgende:
ik accepteer de cookies.
Op eieren rijden...quote:Op donderdag 1 december 2005 17:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.net ruim anderhalf uur geredenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.is op eieren rijdenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.plus na een uur bevriezen je vingers/voeten toch welJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het was'ut eerste wat ik zag toen de tv aanging.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:19 schreef hicham het volgende:
Jij kijkt dus graag naar mannen met baarden en puntmutsenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waar, Waar, Waar <insert waaaah.emo>quote:Op donderdag 1 december 2005 17:32 schreef stinkie het volgende:
En dan nu naar huis, zwaard halen en trainen. Nog maar 2 keer voor we een demo moeten gevenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Even een half bar uit je banden laten lopen, stuurt een stuk beter als het koud is.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.net ruim anderhalf uur geredenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.is op eieren rijdenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.plus na een uur bevriezen je vingers/voeten toch welJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze lijkt wel een beetje op Mary Servaes, maar Stella Bos aka R2D2quote:Op donderdag 1 december 2005 15:27 schreef richardgie het volgende:
Is echt wel een ouwe foto!Frans Bauer is nog heel jong,maar Merie Servies beter bekend als zangeres zonder naam,leeft allang niet meer.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is makkelijk te onthouden, is namelijk gelijk aan jouw lichaamsgewicht: 125.3 kiloquote:Op donderdag 1 december 2005 17:28 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wat is je nieuwe pin-code, moet ik je helpen onthouden?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of is het de moeite nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben er ook geweest, wat een K*tpark zegquote:Op donderdag 1 december 2005 17:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het was'ut eerste wat ik zag toen de tv aanging.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach, laten we meteen maar even kijken, wel weer eens leuk na 5 jaar.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan als een van de weinigen wel zeggen dat ik ook in Plopsaland ben geweest in Belgie. [afbeelding]
tnx voor de smiley.
Wegen van golfkarton in dat land, zou er niet graag met de motor rijden.
Misschien moeten we eens wat ontwikkelingsgeld naar beneden sturen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe oud was je toen?quote:Op donderdag 1 december 2005 17:35 schreef R2-D2 het volgende:
Ik ben er ook geweest, wat een K*tpark zegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop