quote:Op woensdag 30 november 2005 21:19 schreef Makster het volgende:
[..]
Hoop dat mijn vriendin zo thuis komt, heb trek en chips maar kan niet naar de keuken omdat de kat op schoot ligt
quote:
raggen is altijd leukquote:Op woensdag 30 november 2005 21:25 schreef worldpimber het volgende:
Zou OPM geen interesse hebben om met beleid en verstand wat te raggen?
Oops, sorryquote:Op woensdag 30 november 2005 21:27 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ja, doeiiiiii![]()
met je afstraffen.....en @ Makster, the same for you ....
![]()
don't mess with Rebbel![]()
Ben ook niet uitgenodigd, inviteer mezelf gewoon![]()
Hmmm, grote woorden, maar hoe groot issu eigenlijk?quote:Op woensdag 30 november 2005 21:27 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ja, doeiiiiii![]()
met je afstraffen.....en @ Makster, the same for you ....
![]()
don't mess with Rebbel![]()
Ik wilde nog een goed woordje voor je doen, maar ik zie het al, het wordt gewoon niet gewaardeerd.quote:Ben ook niet uitgenodigd, inviteer mezelf gewoon![]()
Ha,ben druk in de weer met kroketten.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:23 schreef Makster het volgende:
[..]
Alleen die kut kat schrok van de deur en nu kan ik dus zelf chips fixen, kutbeest![]()
![]()
![]()
Jij mijn naam noemen, maar ik niet snap jij bedoelen?quote:Op woensdag 30 november 2005 21:25 schreef worldpimber het volgende:
Zou OPM geen interesse hebben om met beleid en verstand wat te raggen?
Geen pottenkijkers tenzij er grof geld wordt neergelegd.Wat is de prijs ongeveer Peppie? Weet wel dat er iets van 4 gaan per wheeliedag ofzo.
Nice, arty.quote:
Olie, vlees en prikkertjes?quote:Op woensdag 30 november 2005 21:39 schreef stinkie het volgende:
n00b vraagje? Wat is nou eigenlijk het verschil tussen de F650 en de F650 Funduro
Sahóót me, maar we komen er wel uit.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:39 schreef stinkie het volgende:
n00b vraagje? Wat is nou eigenlijk het verschil tussen de F650 en de F650 Funduro
Ben een klein lief Rebbeltjuhquote:Op woensdag 30 november 2005 21:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hmmm, grote woorden, maar hoe groot issu eigenlijk?![]()
[..]
Ik wilde nog een goed woordje voor je doen, maar ik zie het al, het wordt gewoon niet gewaardeerd.![]()
One size fits all.quote:
Alléén gas geven heb ik gehoord. Dat moet niet zo moeilijk zijn lijkt me.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:35 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nope, kan niet invallen, zal blij zijn als ik ut haal tot de kartbaan, ff bijkomen en dan weer zu hause
![]()
bovendien ik kan helemaal niet karten![]()
Maar wel een beetje rebbels.Komt me trouwens wel een beetje bekend voor de naam reb-els,zou alleen niet meer weten waarvan!quote:Op woensdag 30 november 2005 21:50 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ben een klein lief Rebbeltjuh![]()
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:45 schreef hicham het volgende:
M: Die MV Brutale is vet kickeh joh
R: Euh... Ja !!!
* M draait zich om en gaat verder met TV kijken
* R denkt, waar ging dat over
Ja Hicham kent ons.quote:
Ik heb wel eens gekart.Alleen oppassen dat de stoeltjes niet te groot zijn.Heb er toen twee enorme schaafwonden op m'n rug aan over gehouden.Plankgas door de bochtquote:Op woensdag 30 november 2005 21:58 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Alléén gas geven heb ik gehoord. Dat moet niet zo moeilijk zijn lijkt me.![]()
Ik heb nog nooit gekart en nu na 4 december dus nog steeds niet.![]()
Neuh, valt wel meequote:Op woensdag 30 november 2005 21:58 schreef richardgie het volgende:
[..]
Maar wel een beetje rebbels.Komt me trouwens wel een beetje bekend voor de naam reb-els,zou alleen niet meer weten waarvan!
Kan ik lang na gaan zitten denken.Ben gisteren al vergeten,maar soms komt er wel eens iets uit een donkergrijs verleden boven drijven.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:05 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Neuh, valt wel mee![]()
dig in your memory....![]()
Vlezig prikkertje heb ik welquote:
en waarom krijg ik nooit dat soort resultaten op dat hoereforum?quote:Op woensdag 30 november 2005 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sahóót me, maar we komen er wel uit.![]()
ouderdom noemen ze datquote:Op woensdag 30 november 2005 22:12 schreef richardgie het volgende:
[..]
Kan ik lang na gaan zitten denken.Ben gisteren al vergeten,maar soms komt er wel eens iets uit een donkergrijs verleden boven drijven.![]()
quote:
Vriendinquote:Op woensdag 30 november 2005 22:30 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
ouderdom noemen ze dat![]()
je bent toch ook al een 35 plusser![]()
Behoor nog niet tot de 35 plussersquote:Op woensdag 30 november 2005 22:41 schreef richardgie het volgende:
[..]
Vriendin![]()
![]()
Over 28 dagen 37,29 December.Alzheimer.
Vriendin was ook niet op leeftijd gericht.Maar ik zie je felicitatie tegemoetquote:Op woensdag 30 november 2005 22:47 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Behoor nog niet tot de 35 plussers........ik zal de 29e ff noteren......zal ik ut nie vergeten
![]()
en nu ga ik![]()
Waarop wel danquote:Op woensdag 30 november 2005 22:56 schreef richardgie het volgende:
[..]
Vriendin was ook niet op leeftijd gericht.Maar ik zie je felicitatie tegemoet![]()
![]()
en weltrusten.![]()
Goddamnquote:Op woensdag 30 november 2005 22:43 schreef stinkie het volgende:
[afbeelding]
Extra benzine is nooit weg natuurlijk
Was meer synisch wat een moeilijk woord zeg bedoeld.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Waarop wel dannou wordt Rebbel nieuwsgierig tuurlijk......
Karten is juist heel stylistisch rijden, en alleen gooien en smijten als het moet.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:58 schreef Rausdouwer het volgende:
Alléén gas geven heb ik gehoord. Dat moet niet zo moeilijk zijn lijkt me.![]()
Ik heb nog nooit gekart en nu na 4 december dus nog steeds niet.![]()
Goed voorbeeld.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:03 schreef richardgie het volgende:
Ik heb wel eens gekart.Alleen oppassen dat de stoeltjes niet te groot zijn.Heb er toen twee enorme schaafwonden op m'n rug aan over gehouden.Plankgas door de bocht.
[/sub]
Dat is zeker waar. Hier in Schiedam kon ik op de oude baan redelijk lezen en schrijven.quote:Karretjes hebben ook niet allemaal de zelfde snelheid,let maar op.![]()
Eerst even Japans mediteren, dan lukt het jou ook.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:26 schreef stinkie het volgende:
en waarom krijg ik nooit dat soort resultaten op dat hoereforum?
Het is vooral de wielmaat zie ik, toch wel belangrijk. Grote wielen sturen lomp en zijn smal.quote:Overigens weinig concreets. Uiterlijk zie ik eerlijk gezegd het verchil niet zo
Het heeft met haar poes te maken.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:58 schreef richardgie het volgende:
Maar wel een beetje rebbels.Komt me trouwens wel een beetje bekend voor de naam reb-els,zou alleen niet meer weten waarvan!
Mijn broer is ook op 29 december jarig, kickeHquote:Op woensdag 30 november 2005 22:41 schreef richardgie het volgende:
[..]
Vriendin![]()
![]()
Over 28 dagen 37,29 December.Alzheimer.
Ja hoor, gaat ie weerquote:Op woensdag 30 november 2005 23:18 schreef Worldbeater het volgende:
Drie kwartier gefietst, leuk rondje.![]()
[..]
Karten is juist heel stylistisch rijden, en alleen gooien en smijten als het moet.
Want dat moet soms wel, maar niet altijd.
Geen tips vooraf.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
veel te laat
![]()
Die reb-els die ik bedoel,was d'r echte naam Els,maar ik zou maar god niet meer weten waar dat van was.Had wel iets met motoren te maken,maar daar houdt de herinnering ook op.En dat is natuurlijk weer iets totaal anders dan FemaleRebbel.Maar ja Rebbel en rebels is de link natuurlijk al gauw gelegd.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:18 schreef Worldbeater het volgende:
En nu een lekker mixje van druivensap en wijn.![]()
Nog steeds uit dezelfde fles..
[..]
Karten is juist heel stylistisch rijden, en alleen gooien en smijten als het moet.
Geen tips vooraf.![]()
[..]
Goed voorbeeld.![]()
[..]
Dat is zeker waar. Hier in Schiedam kon ik op de oude baan redelijk lezen en schrijven.
Ga ik een dag voor een wedstrijdje trainen, kan volgas door een bepaalde bocht..
.. dat kon de volgende dag met die kart die ik toen moest rijden dus totaal niet.
Glibberde alle kanten op.![]()
[..]
Eerst even Japans mediteren, dan lukt het jou ook.![]()
[..]
Het is vooral de wielmaat zie ik, toch wel belangrijk. Grote wielen sturen lomp en zijn smal.
Daarom komen ze beter in het terrein tot hun recht, maar wel minder op asfalt.
En de vering kan wat slapper zijn. Gelukkig ben jij een lichtgewicht.![]()
[..]
Het heeft met haar poes te maken.![]()
I want your ass in heat number 4.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:27 schreef hicham het volgende:
Ja hoor, gaat ie weer![]()
Face it, ik ga je gewoon keihard pwnen op de baan![]()
![]()
quote:![]()
veel te laat
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:30 schreef richardgie het volgende:
Die reb-els die ik bedoel,was d'r echte naam Els,maar ik zou maar god niet meer weten waar dat van was.Had wel iets met motoren te maken,maar daar houdt de herinnering ook op.En dat is natuurlijk weer iets totaal anders dan FemaleRebbel.Maar ja Rebbel en rebels is de link natuurlijk al gauw gelegd.
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Mijn broer is ook op 29 december jarig, kickeH
[..]
Ja hoor, gaat ie weer![]()
Face it, ik ga je gewoon keihard pwnen op de baan![]()
Ik vindt het anders maar een k** datum,maar dat komt omdat er hier dan ineens een heel hoop moet plaats vinden.5 Dec. Sinterklaas(niet echt belangrijk maar goed),19 Dec vader jarig, 24 en 25 Dec kerst,29 Dec ikke,1 Jan.Nieuwjaarsdag,2 Jan. zwager jarig.En dan nog de nodige nieuwjaars recepties.Ben altijd blij als het weer April is of zo.De eerste mooi warme dagen,dus eindelijk weer motor rijden,en in April langer wordende dagen,al dat ontluikende groen en jonge beesten,da's mijn tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
veel te laat
![]()
Nou,dat wordt diep graven dan,maar vroeg of laat komt die link wel weer een keer boven.En weet je wat zo raar is?Gezichten en bij behorende namen vergeet ik normaal niet zo snel,maar in dit geval weet ik het echt niet.Ga zo trouwens m'n krib maar eens opzoeken,weltrusten allemaal.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Maar het menselijk geheugen is traag, morgen weet je vast weer meer.![]()
Voor het herkennen van een gezicht gebruiken we maar 1 specifieke cel schijnt het.
Voor het herinneren van bepaalde dingen lang geleden moet je dieper graven..
![]()
Het gaat om de gezelligheid natuurlijkquote:Op woensdag 30 november 2005 23:44 schreef bwt het volgende:
oh man, wat een gedoe m,et al die motorrijders die gaan karten.
Lijkt wel een wedstrijd.......
En hoe moet ik het dan straks doen?
verliezen zeker
remus is weg voor 100 euroquote:Op donderdag 01 december 2005 07:12 schreef Cheeky_Bastard het volgende:
verkocht, mag dicht :]
Eens kijken hoe stylisch jij je ribben kan kneuzenquote:Op woensdag 30 november 2005 23:18 schreef Worldbeater het volgende:
Mooi tapijtquote:Op donderdag 1 december 2005 07:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
remus is weg voor 100 eurobetekent 2 Bro's uiteindelijk gekocht voor 80 euro
![]()
![]()
We hebben nog een verliezer nodig jaquote:Op woensdag 30 november 2005 23:44 schreef bwt het volgende:
oh man, wat een gedoe m,et al die motorrijders die gaan karten.
Lijkt wel een wedstrijd.......
En hoe moet ik het dan straks doen?
verliezen zeker
Was het karten de druppel die de emmer deed overlopen?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel eens een collega gehad die zijn kartbeurt oversloeg in het team omdat ik en een andere collega veel te fanatiek waren.(de eerste heat was hem ook tegengevallen)
Dat was nooit de bedoeling geweest, we werden daardoor alleen wel kampioen die avond.![]()
Een snellere rijder nam namelijk zijn plaats in.![]()
De volgende dag nam hij afscheid met een burn out.![]()
Gigantische faalangst bleek de oorzaak.![]()
Nooit meer teruggezien die jongen.![]()
Het niveau van rijden was trouwens: geen niveau.
Een koeriersbedrijf organiseerde ieder jaar voor zijn klanten een 2 uurs race'je.
quote:Op donderdag 1 december 2005 08:01 schreef worldpimber het volgende:
Mijn moeder is heel goed geworden in dit spelletje http://www.spelletjes.nl/game39.html![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 08:01 schreef worldpimber het volgende:
Mijn moeder is heel goed geworden in dit spelletje http://www.spelletjes.nl/game39.html![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 09:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dat speelt mijn ma ook vet vaak (blijkbaar voor mensen die niks nuttigs te doen hebben achter de pc ofzo)
![]()
Ehhh, ik kom hier toch al lang genoeg dat jij toch ook moet weten dat ik ook niet alles zo serieus meen als dat ik het hier noteer??quote:Op donderdag 1 december 2005 08:11 schreef hicham het volgende:
[..]
We hebben nog een verliezer nodig ja
Jij komt toch lang genoeg op de Fok!MC om te weten dat je bepaalde posts met een flinke korrel zout moet nemen
[..]
Was het karten de druppel die de emmer deed overlopen?
[..]![]()
Speelde het net eventjes en het is best een leuk spelletje
So true ...quote:Op donderdag 1 december 2005 09:57 schreef hicham het volgende:
Zo te lezen heeft R2-D2 het maar druk met E-J
Gevaarlijkquote:Op donderdag 1 december 2005 10:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
So true ...
Ik zal straks laten weten wat m'n grapje vandaag is![]()
Goedemorgen![]()
Eventjes koffie laten halen![]()
Ik heb deze voor Stinkie gevonden
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:50 schreef richardgie het volgende:
[..]
Gevaarlijk
Laat je hem koffie met melk halen,komt ie met koffie met suiker terug.Sommige dingen moet je nooit uit handen geven,zoals o.a. koffie halen,bier drinken etc.
![]()
Werk is dan in een keer van ondergeschikt belang.
aan de rode deur op de achtergrond te zien is het bij Arjan Brouwerquote:Op donderdag 1 december 2005 10:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
So true ...
Goedemorgen![]()
Ik heb deze voor Stinkie gevonden
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
So true ...
Goedemorgen![]()
Als mercy het linkje had gevolgd dan had hij het ook al gezienquote:Op donderdag 1 december 2005 11:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
aan de rode deur op de achtergrond te zien is het bij Arjan Brouwer![]()
* Mercy_symbol checkt de fotosourceen het klopt
Rowwen Hezequote:Op donderdag 1 december 2005 11:58 schreef R2-D2 het volgende:
Nog even snel voor de pauze:
Grapje heeft niet gewerkt![]()
* R2-D2 had cd's van Fraanske Bauer en Andre Hazes meegenomen, Ernst-Jan zingt gewoon mee![]()
Morgen Rock CD's meenemen dan maar of Rowwen Heze![]()
IEWquote:Op donderdag 1 december 2005 11:58 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2 had cd's van Fraanske Bauer en Andre Hazes meegenomen, Ernst-Jan zingt gewoon mee![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 12:23 schreef bwt het volgende:
[..]
IEW![]()
EN JIJ DURFT TOE TE GEVEN DAT JE FRANS EN ANDRE CD'S HEBT????
scary shit girl![]()
quote:1 december in 013, Tilburg.
Dit concert vindt plaats in het kader van WERELD AIDSDAG.
afgelast
Oké, Bløf kan ik me nog iets bij voorstellen, das nog muziek.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
hee lekker ding hoor ik je zeggen
dan hoef je niets meer uit te leggen
ik wil het zo graag van je horen
knoop dat maar heel goed in je oren
[afbeelding]
![]()
* R2-D2 had alles geregeld om vanavond naar Bløf te kunnen in 013![]()
[..]
dat kloptquote:Op donderdag 1 december 2005 11:41 schreef bwt het volgende:
[..]
Als mercy het linkje had gevolgd dan had hij het ook al gezien
het is al triest dat jij die Cd's hebquote:Op donderdag 1 december 2005 11:58 schreef R2-D2 het volgende:
Bløf maakt ook wel leuke muziek.Maar vanavond gaat dus niet door?Jammer voor je.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
hee lekker ding hoor ik je zeggen
dan hoef je niets meer uit te leggen
ik wil het zo graag van je horen
knoop dat maar heel goed in je oren
[afbeelding]
![]()
* R2-D2 had alles geregeld om vanavond naar Bløf te kunnen in 013![]()
[..]
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat kloptmaar aan de foto was het dus ook al te zien
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is al triest dat jij die Cd's heb![]()
Mercy_symbol is een beetje recalcitrant vandaagquote:Op donderdag 1 december 2005 13:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
al dat plastic er af slaan dan houd je misschien een leuke motor over
![]()
ik word deze maand ook een "dagj" ouder, dus niet zeiken daaroverquote:Op donderdag 1 december 2005 13:21 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mercy_symbol is een beetje recalcitrant vandaagWordt deze maand zeker een dagje ouder
![]()
Achja, mannen en ouder worden. Het doet ze niks zeggen ze ondertussen veranderd het kapsel langzaam maar zeker in een cabriolet-model![]()
[afbeelding]
Sommige worden niet kaal maar grijs R2-D2!quote:Op donderdag 1 december 2005 13:23 schreef stinkie het volgende:
ik word deze maand ook een "dagj" ouder, dus niet zeiken daarover
Bij mij is de motor uit de woonkamer sinds gisteravondquote:Op donderdag 1 december 2005 12:20 schreef richardgie het volgende:
Ik heb me trouwens hier in eens een ruimte zeg,nu dat bankstel weg is.![]()
quote:richardgie slingert de radio aan,en wat hoort die?Andre Hazes.
Ahum,quote:Op donderdag 1 december 2005 13:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik word deze maand ook een "dagj" ouder, dus niet zeiken daarover
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sommige worden niet kaal maar grijs R2-D2!
[..]
Bij mij komt er geen motor in m'n huiskamer,ja een kleintje,maar is volgens mij wel de meest comfortabele plek om aan een motor te sleutelen.En binnenkort is de ontstane ruimte weer opgevuld met twee stoelen.Maar die komen Dinsdag pas,dus de visite moet tot die tijd maar effe aan de bar hangen of op een kleetje op de grond gaan zitten.He,kan wel een moskee gaan beginnen.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bij mij is de motor uit de woonkamer sinds gisteravond
Wat is'ie ineens groot, we hebben wat gemeen dus.![]()
![]()
[..]
Tot daar dan.
[kvk reclameclipje modus]quote:Op donderdag 1 december 2005 13:44 schreef richardgie het volgende:
Maar toen ik dit flatje kocht en leeg op geleverd kreeg leek het ook een enorme woonkamer,maar op de een of andere wazige manier wordt de ruimte steeds kleiner.Of je krijgt steeds meer rommel.![]()
Samenwonen?Nou ja zou wel moeten lukken,ben toch regelmatig 's avonds weg,vooral nu het winterseizoen weer is begonnen.Is m'n bed alvast warm bij thuiskomst.Nu alleen nog een idioot leuke meid zien te vinden,die daar in trapt of in iedergeval denkt:ach laat 'm z'n gang maar gaan.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[kvk reclameclipje modus]
Weet je wat jij eens zou moeten doen?
Een weekje samenwonen met een leuke meid!![]()
Dan straalt je flatje bij thuiskomst weer net zo leegte uit als toen je er in kwam.![]()
[/kvk reclameclipje modus]
![]()
Ik heb altijd wel gedroomd van een minibike in de woonkamer, gewoon ergens in de hoek als decoratie.
Dit was alleen nooit de bedoeling.![]()
Maar de schuur gaat ook nog eens aan kant de komende maanden, en dan mag het motortje een zelfstandige ruimte voor zichzelf.![]()
![]()
Ik dacht dat je alleen woonde.quote:
Ik woon ook alleen.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen woonde.![]()
De nieuwe Yamaha..
[afbeelding]
.. nou ja van Rossi dan.![]()
Is het al 1 december vandaag.. time goes fast@home.![]()
Wat is dat thuis eten dan als je alleen woont.quote:
Als ik een vriendin heb,dat ik dan niet ook nog eens andere vrouwen achterna ga lopen.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat is dat thuis eten dan als je alleen woont.![]()
Even een plaatje posten.![]()
Waar: Gelderland.
[afbeelding]
Wanneer (lang geleden zeker) : 2005.
Nee! Ja hoor, afgelopen zondag.![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:35 schreef R2-D2 het volgende:
Worldbeater & RichardGie Op de achtergrond Stinkie
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:21 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mercy_symbol is een beetje recalcitrant vandaagWordt deze maand zeker een dagje ouder
![]()
Achja, mannen en ouder worden. Het doet ze niks zeggen ze ondertussen veranderd het kapsel langzaam maar zeker in een cabriolet-model![]()
[afbeelding]
Toch een gezellige volle meid die R2-D2 hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 14:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die 2 oude mannetjes, maja die hebben de grootste lol. Da's mooi oud worden.
Voorlopig nog maar even niet ... ennu Stinkie niet zo overschatten he.![]()
Bovendien, ik wist niet dat je op de foto met Hazes stond.vandaar die cd's natuurlijk..
[afbeelding]
Maar ook met Bassie en Adriaantje.![]()
Mijn kindhelden..
[afbeelding]
De matresse van Frans Bauer was natuurlijk ook stiekem in de buurt.
[afbeelding]
Liever grijs dan kaalquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die 2 oude mannetjes, maja die hebben de grootste lol. Da's mooi oud worden.
Voorlopig nog maar even niet ... ennu Stinkie niet zo overschatten he.![]()
Bovendien, ik wist niet dat je op de foto met Hazes stond.vandaar die cd's natuurlijk..
[afbeelding]
Maar ook met Bassie en Adriaantje.![]()
Mijn kindhelden..
[afbeelding]
De matresse van Frans Bauer was natuurlijk ook stiekem in de buurt.
[afbeelding]
Is echt wel een ouwe foto!Frans Bauer is nog heel jong,maar Merie Servies beter bekend als zangeres zonder naam,leeft allang niet meer.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:49 schreef Worldbeater het volgende:
Weer een vrouw die over haar leeftijd liegt.![]()
Fransje lijkt mij hier aardig wat jonger.
Dus de simpele conclusie is, het zijn al oude foto's.![]()
[afbeelding]
![]()
Ik ga vandaag maar eens baggeren in onzin voor je leven.![]()
Waarom denk je dat ik het zo gedaan hebquote:Op donderdag 1 december 2005 07:56 schreef worldpimber het volgende:
Hoi
Ralf heeft zijn geld echt gestort via de Postbank, 'storting van derden'Kan ik nog niet zijn rekening leeghalen
![]()
[..]
Eens kijken hoe stylisch jij je ribben kan kneuzen![]()
[..]
Mooi tapijt![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |