het uiterlijk vind ik niet zo belangrijkquote:Op woensdag 30 november 2005 09:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk welAls je al niet de wijk uitrent bij het zien
En anders [insert Katana.jpg]
quote:Op woensdag 30 november 2005 10:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
wale? waar gaat dit nou ineens over?
quote:Op woensdag 30 november 2005 09:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ben je de enige Portugeze vertaalster ofzoEn waarom hadden jullie nou onenigheid
![]()
[..]
Niet doen stinkie, aan zijn hypnotische krachten zal je veel te snel toegeven![]()
Dat is wwn wHale, heel ander ietsquote:
Wel bij de les blijven hequote:Op woensdag 30 november 2005 10:30 schreef richardgie het volgende:
Jeetje ben je effe weg is er weer een nieuw topic.Had deze keer niet zitten tellen.
Hoiquote:Op woensdag 30 november 2005 10:31 schreef R2-D2 het volgende:
Dat was eigenlijk de motor die ik wilde kopen, maar dan een nieuwer model met die geintegreerde koplampen.![]()
Bij het starten viel het geluid me al niet op en als je ermee wegreed hoorde je nog niks![]()
Verder niks te klagen over handling of power![]()
Einde n00b review
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 10:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat is wwn wHale, heel ander iets
Dan ligt het er dus aan wat je wel belangrijk vind.... ik wil dit weekend sowieso eens rond gaan kijken voor een andere fiets (BMW wellicht) en dan eens een inruilprijsje vragen, dan kunnen we eens kijken wat een beetje reeel is
ik wilde die nieuw in het geel kopenquote:Op woensdag 30 november 2005 10:31 schreef R2-D2 het volgende:
Dat was eigenlijk de motor die ik wilde kopen, maar dan een nieuwer model met die geintegreerde koplampen.![]()
Bij het starten viel het geluid me al niet op en als je ermee wegreed hoorde je nog niks![]()
Einde n00b review
![]()
[afbeelding]
YH. kan je iets meer vertellen over wat er met je trommelvliezen gebeurt als ik 'm startquote:Op woensdag 30 november 2005 10:31 schreef R2-D2 het volgende:
Einde n00b review
![]()
[afbeelding]
H.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
Y. kan je iets meer vertellen over wat er met je trommelvliezen gebeurt als ik 'm start
O. Doe danquote:Op woensdag 30 november 2005 10:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
Y. kan je iets meer vertellen over wat er met je trommelvliezen gebeurt als ik 'm start
You guys all look a likequote:
quote:
A) teveel kilometersquote:Op woensdag 30 november 2005 11:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Cagiva Canyon 500 antr/geel 2001 6800 Km 3.250,00
Onderaan de pagina
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
A) teveel kilometers
B) Italiaans
(das ook het nadeel van die F650, volgens mij hebben die pastavreters daar ook met hun fikken aan gezeten)
Dat is een leuke fiets.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Cagiva Canyon 500 antr/geel 2001 6800 Km 3.250,00
Onderaan de pagina
+ punten
Leeftijd
Kilometers
Aanschafprijs
- punten
Die ben je nu vast aan het bedenken
1 cylinder?
Zeg, de neuklijst is in ONZ te vinden hoorquote:
staat Fullcum & artoe dietoe er al in dan ?quote:Op woensdag 30 november 2005 11:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zeg, de neuklijst is in ONZ te vinden hoor
quote:
Kunnen weerquote:Op woensdag 30 november 2005 11:06 schreef Worldbeater het volgende:
Nou de lims kunnen weer [afbeelding].![]()
![]()
Eerst evenzetten en de verwarming wat hoger, ben zo terug.
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:06 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dat is een leuke fiets.![]()
Demn,moest me hier thuis ineens over francien buigen.Echt iets voor mij.![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zeg, de neuklijst is in ONZ te vinden hoor
Van mij mag hetquote:Op woensdag 30 november 2005 11:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
staat Fullcum & artoe dietoe er al in dan ?![]()
Troep maken?Zal ik effe komen helpenquote:Op woensdag 30 november 2005 11:16 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Ik moet me ook gaan voorbereiden op de komst van m'n nieuwe collega![]()
Zodadelijk zit ie thuis te FOK!-en in WGR: vrouwelijke mentor, hoe daarmee om te gaan![]()
Eventjes overal troep gaan maken zodat alleen ik een stoel heb![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:23 schreef richardgie het volgende:
[..]
Troep maken?Zal ik effe komen helpen.Heb hier net de bladeren van het balkon op moeten ruimen.
![]()
En wat die nieuwe collega betreft:stoel met drie poten aanbieden en zelf op een gaan zitten met 4,lazert ie meteen op z'n achterhoofd,compleet de weg kwijt en kan je hem promoveren tot koffie juffrouw.![]()
O ja ik weet van niks hoor.![]()
Wat is de gelijkenis met een walvis eigenlijk?quote:
Je gaat m'n raad met die stoel toch proberen zometeen?Laat het effe weten,want dan haal ik eerder geposte berichten,door mij,hierover weg.Anders heb ik je er toe aangezet terwijl ik alleen maar goedbedoelde adviezen heb gegeven.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Nee, dat vind ik zielig. Mischien heb ik nu een eigen koffiejuffrouw van het mannelijke geslacht![]()
En nu aan de slag![]()
De vormen en de overdaad aan tupperware, en het gewicht denk ik.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:35 schreef worldpimber het volgende:
Wat is de gelijkenis met een walvis eigenlijk?
Mja, weer een afspraak met niemand.quote:Pepijn heeft weer zeker veel geld over de balk gesmeten of gaat dat doen met zijn nieuwe baan.
Nou,richardgie gaat zo anders wel stoppen met Fok.Effe broodje eten,ander broodje op tijd uit de oven halen,zodat ik het zwart er niet van af hoef te krabben,nog een broodje eten,glaasje melk drinken en dan op weg op de fiets naar z'n werk.Kom vanavond nog wel effe kijken.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:41 schreef R2-D2 het volgende:
Hicham was right:
Don't start FOK!-ing or you will never stop![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:49 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou,richardgie gaat zo anders wel stoppen met Fok.Effe broodje eten,ander broodje op tijd uit de oven halen,zodat ik het zwart er niet van af hoef te krabben,nog een broodje eten,glaasje melk drinken en dan op weg op de fiets naar z'n werk.Kom vanavond nog wel effe kijken.
![]()
En Worldbeater,toch wel een merkwaardige walvis.
Hmm, het werd voorgelezen door de opa van Giel Beelen die goede sier wilde maken denk ik.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
volgens mij was je nog niet wakker toen je dat berichtje hoorde
er werd op het nieuws gezegd dat het nog even op zich laat wachtende komenden dagen word zachter
![]()
Ik heb ook een GSX-F600 gehad, een mooi rode met open Lasert uitlaat.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:31 schreef R2-D2 het volgende:
Einde n00b review
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:02 schreef stinkie het volgende:
A) teveel kilometers
B) Italiaans
(das ook het nadeel van die F650, volgens mij hebben die pastavreters daar ook met hun fikken aan gezeten)
Ah, werkt dat zoquote:Op woensdag 30 november 2005 11:53 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Nieuwe collega staat aan de receptie
![]()
Altijd eventjes laten wachten, net doen of je het druk hebt![]()
lolquote:Op woensdag 30 november 2005 11:53 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Nieuwe collega staat aan de receptie
![]()
Altijd eventjes laten wachten, net doen of je het druk hebt![]()
Goede tipquote:Op woensdag 30 november 2005 11:06 schreef Worldbeater het volgende:
Nou de lims kunnen weer [afbeelding].![]()
![]()
Eerst evenzetten en de verwarming wat hoger, ben zo terug.
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:37 schreef Worldbeater het volgende:
Nou, binnen een uur na de afspraak alweer thuis, dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Meestal kost je het een halve dag, 1-2 uur reizen, 1-2 uur wachten en babbelen.![]()
Het was erg nat op de weg, dus mijn helm zat binnen no time onder de spetters.
Dat was nog niet zo erg, maar precies de dijkweggetjes die ik binnendoor reed liepen allemaal in het verlengde van het lage zonnetje.
Erg tricky rijden op onbekende wegen met veel kruispunten tussendoor.. zero to low vision.![]()
Eenmaal in het bewuste plaatsje aangekomen klopte de routeplanner niet zo.
Ik kon nergens linksaf, en reed zo'n beetje het dorp weer uit.![]()
Maar het bleek dat ik al in de goede straat zat, ik moest bij nummertje 47c zijn, en ik leek er niet ver vandaan voor de deur bij nummer 40 .. en met een voor de vijfde keer afgeslagen KLX.
Alleen de overzijde van de weg was nummer 13, en ik zag al snel at alle huizen daar a,b,c nummers hebben.![]()
Pas aan de andere kant van het dorp kwam ik in de 47.![]()
Alleen fijn dat er soms geen nummers op de gebouwen stonden, en een bord met de naam van het bedrijf als herkenningspunt zag ik ook nergens.
Toen maar bij het meest logische bedrijf dubbel geparkeerd en naar binnen gelopen.
In de hal stond inderdaad de goede naam.![]()
Iedereen binnen kwam ineens tot leven door mijn bezoek, maar ik liep snel naar buiten om de motor normaal te parkeren.
![]()
Eenmaal weer binnen mij bij de receptie gemeld, maar de bewuste meneer was niet op kantoor.![]()
Aja, dacht ik die zal zo wel komen.![]()
Overal paniek en geschrokken medewerkers, maar er stond iemand in de buurt die de leiding nam en die ging de persoon even bellen. (hoe brilliant)
Met een klein kwartiertje zag ik weer mensen, en ik mocht even alleen plaats nemen in de vergaderruimte.
![]()
Na enige tijd kwam dezelfde persoon die eerder de leiding nam, en die verontschuldigde zich dat mijn gesprekspartner in Duitsland zit.Hij was gisteravond zo overhaast vertrokken dat hij deze afspraak vergeten was.
![]()
Maar hij kon het "wel even" overnemen.
Wel een interessante functie, internationaal inkoper, met veel contacten tot in Saudi Arabie toe.
Gelukkig heb ik zo mijn contacten met de Lims.![]()
Pas hebben ze voor een project nog even 5 Antonov vliegtuigen gecharterd om wat spullen naar een project te versturen. This is huge business.
Mogelijk moet ik enige tijd in Duitsland werken, of emigreren, maar dat was nog niet direct aan de orde.![]()
Maar eerst even kijken wanneer meneer terug is, en of er een vervolg aan zit.
Was wel interessant dus ondanks het hiaatje.![]()
![]()
![]()
![]()
Drag meets@high speed, zo snel mogelijk naar Hamburg enzo .. tussendoor even in de bossen relaxen..quote:Op woensdag 30 november 2005 12:30 schreef FemaleRebbel het volgende:
, dat overkomt jou altijd he
![]()
emigreren.....krijgen we dan straks ook nog internationale Fok!meets![]()
Stel het voor zou ik zeggen! Het schijnt heel leuk te zijn om in Duitsland te rijden.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:30 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
, dat overkomt jou altijd he
![]()
emigreren.....krijgen we dan straks ook nog internationale Fok!meets![]()
Is kicku he Raus....ff in Germany gassuquote:Op woensdag 30 november 2005 12:35 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Stel het voor zou ik zeggen! Het schijnt heel leuk te zijn om in Duitsland te rijden.![]()
![]()
Raar dat RB nog steeds geen toertocht door zijn thuisland heeft geregeld.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:35 schreef Rausdouwer het volgende:
Stel het voor zou ik zeggen! Het schijnt heel leuk te zijn om in Duitsland te rijden.![]()
![]()
Hij heeft tig topics geleden toch es twee routes gepost....is wel wat voor ut voorjaar....lekker door ut Drentse land gassu en een paar hunnebedden omver knallenquote:Op woensdag 30 november 2005 12:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Raar dat RB nog steeds geen toertoch door zijn thuisland heeft geregeld.![]()
Hij had daar wel een keer een meeting met heimat manner.![]()
Verder nooit wat over verteld, helemaal geen klein verslagje ofzo.. 'f wat de bron van de ellende was.![]()
Uhm, ik ben de enige die er overheen kan.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:43 schreef FemaleRebbel het volgende:
Hij heeft tig topics geleden toch es twee routes gepost....is wel wat voor ut voorjaar....lekker door ut Drentse land gassu en een paar hunnebedden omver knallen![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 12:43 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
en een paar hunnebedden omver knallen![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 12:47 schreef ondeugend het volgende:
Met een tour een paar jaar geleden wilde Pepijn al tegen een drentsche boom aanzeiken !
Dat hebben we gelukkig net kunnen voorkomen.
Rotterdammers hequote:Op woensdag 30 november 2005 12:47 schreef ondeugend het volgende:
Met een tour een paar jaar geleden wilde Pepijn al tegen een drentsche boom aanzeiken !
Dat hebben we gelukkig net kunnen voorkomen.
Door je toe te schreeuwen dat we over 1 kilometer pauze hielden.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 12:49 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Rotterdammers he![]()
![]()
De een wil ze om ver knallen, de ander er overheen raggen. Totaal respectloos die gasten.![]()
![]()
Oh ja, nu weet ik het weer. Volgens mij stond ik al paraat.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:51 schreef ondeugend het volgende:
Door je toe te schreeuwen dat we over 1 kilometer pauze hielden.![]()
Halve Duitsers.quote:
Niets duits aan me.... wel vrouw.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oh ja, nu weet ik het weer. Volgens mij stond ik al paraat.![]()
[..]
Halve Duitsers.![]()
Alleen Ralf is een goede.![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 12:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Uhm, ik ben de enige die er overheen niet zover rijden kan.![]()
Ik kan in jou geen bakvisje zienquote:Op woensdag 30 november 2005 13:01 schreef ondeugend het volgende:
Niets duits aan me.... wel vrouw.
Die schreeuwen ook.![]()
Nou... euhhhhhquote:Op woensdag 30 november 2005 13:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik kan in jou geen bakvisje zien, maar ik zie je wel zo Duits lullen
voor me.
Alleen dan met een Tiroler pakje, en met veel enthousiasme en dito glimlach een soort van klompendans doen.![]()
Ik bedoel het niet eens mannelijk, gewoon een leuk feest met veel plezier.
Als ik nog eens regisseur wordt dan mag je auditie doen voor de hoofdrol.
Zoeken we nog wel een leuke tegenspeler.![]()
Ik heb even de essentie er uit gepakt.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:09 schreef R2-D2 het volgende:
Ernst-Janzit t.o. mij
![]()
En hij gaatnu koffie halen voor mij jammer dat ik geen webcam heb
even vragen waarom ie zo Ernstig kijktquote:Op woensdag 30 november 2005 13:09 schreef R2-D2 het volgende:
Live verslag!
Ernst-Janzit t.o. mij
![]()
Ik heb 'm wat documenten gegeven, die is ie nu met heel veel belangstelling aan het lezen en stelt af en toe hele slimme vragen.... NOT!
Ik ben natuurlijk eventjes bezig met een rapportje![]()
Komt van Fontys af, dit is z'n 1e baan heb ik weer![]()
En hij gaat nu koffie halen voor mij jammer dat ik geen webcam heb
Voel je je aangesprokenquote:
Bedankt voor ut complimentquote:Op woensdag 30 november 2005 12:49 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Rotterdammers he![]()
![]()
De een wil ze om ver knallen, de ander er overheen raggen. Totaal respectloos die gasten.![]()
![]()
Mijn hunnebedden.. wat doen jullie !!quote:Op woensdag 30 november 2005 13:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken![]()
ben je dan een oervrouw met een syberische sabeltandtijger outfitedie nog in een hunnebedje woont![]()
Ernst-Janquote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 12:37 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Is kicku he Raus....ff in Germany gassu![]()
Hmm, sympathieke gozer lijkt me dat.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:24 schreef R2-D2 het volgende:
Ernst-Jan.emo
quote:Ik lees straks pas weer anders gaat het niet goed![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 13:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ernst-Jan
ik vroeg net aan hem of hij de ernst van tijdig rapporteren inzag![]()
Thanks 2 Mercy![]()
Ik lees straks pas weer anders gaat het niet goed![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel grappig die gebarentaal.![]()
Ik heb net de definitieve versie van mijn Engelse sollicitatie verzonden.![]()
Er moest inderdaad erg weinig in aangepast worden, een spatie en 2 zinnen iets anders.
En het was toch aardig wat tekst die erin stond.![]()
En de achterbrug van mijn motor is maar 170 mm breed, daar past dus geen ZX6R bruggie in.
Die is 235 mm, en dat is wel een te groot verschil om even pas te maken.![]()
Beter ga ik eens op zoek naar de maten van een RS250 brug.
[ Bericht 5% gewijzigd door Worldbeater op 30-11-2005 14:50:45 ]
OMG, jij bent echt ergquote:Op woensdag 30 november 2005 13:09 schreef R2-D2 het volgende:
Live verslag!
Ernst-Janzit t.o. mij
![]()
Ik heb 'm wat documenten gegeven, die is ie nu met heel veel belangstelling aan het lezen en stelt af en toe hele slimme vragen.... NOT!
Volgens mij was het vrijwel zeker dat er in het nieuwe seizoen grenzen werden overschreden.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:35 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voortaan een [nakend] tag ervoor zetten aubquote:Op woensdag 30 november 2005 14:49 schreef Worldbeater het volgende:
Heb ik met die achterbrug gelijk mijn liefde van de afgelopen 12 jaar voor de RS'en afgedekt.
[afbeelding]
Extra piccie voor de liefhebbers van vrouwenstaartjes.![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 13:09 schreef R2-D2 het volgende:
Live verslag!
Ernst-Janzit t.o. mij
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
quote:Op woensdag 30 november 2005 14:45 schreef Worldbeater het volgende:
Gedraag je.![]()
Of bedoel je het met een beetje ironie?
Ik bedacht me een tijdje later ook iets van Die jongen is ook maar ambitieus, hij heeft geen idee van wat R2-D2 daadwerkelijk denkt en hij probeert zich juist te bewijzen en gemotiveerd over te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus eigenlijk niet echt aardig van R2-D2 nee
De rest lees ik later bij, nu eerst de trein halen![]()
Deal.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:04 schreef worldpimber het volgende:
Voortaan een [nakend] tag ervoor zetten aub
Hier nog een leuke quote.. althans vakjargon voor jou en Peerke of was het Greedz.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:58 schreef hicham het volgende:
De rest lees ik later bij, nu eerst de trein halen
Nou krijgt't poesje ut koud!quote:Op woensdag 30 november 2005 15:49 schreef Rausdouwer het volgende:
Nou de poes is ook weer glad geschoren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op woensdag 30 november 2005 15:49 schreef Rausdouwer het volgende:
Nou de poes is ook weer glad geschoren
Kale seopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vond ut seopie ut nie errug bij de dierendokterquote:
Het viel allemaal erg mee, ze liet het eigenlijk best goed toe. Ze was daarom ook gewoon bij bewustzijn.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:06 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Vond ut seopie ut nie errug bij de dierendokter
of was ie tijdelijk buiten bewustzijn
quote:Op woensdag 30 november 2005 16:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hier nog een leuke quote.. althans vakjargon voor jou en Peerke of was het Greedz.
Ik hou die bollen nog niet erg uitelkaar.![]()
The box said "Requires Windows XP or better." I can't understand why it won't work on my Linux computer...
if (argc > 1 && strcmp(argv[1], "-advice") == 0) { printf("Don't Panic!\n"); exit(42); }
Naked == stoerquote:Op woensdag 30 november 2005 17:44 schreef Worldbeater het volgende:
[naked] Black, black, black Suzuki.![]()
[afbeelding]
Waarom zijn de Lims eigenlijk zo gek op Naked bikes.. onbewuste associatie?![]()
![]()
edit: naked kan wel weg, deze heeft als extra de bandenwarmers er nog op.![]()
Oww, das wel prettig ja, dat ze rustig blijven. Onze wijlen poes moest echt verdoofd worden, want die vloog gewoon de arts aan en krabde je helemaal open, dat was Rebbelquote:Op woensdag 30 november 2005 17:41 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het viel allemaal erg mee, ze liet het eigenlijk best goed toe. Ze was daarom ook gewoon bij bewustzijn.![]()
nog erger ?quote:Op woensdag 30 november 2005 17:59 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Oww, das wel prettig ja, dat ze rustig blijven. Onze wijlen poes moest echt verdoofd worden, want die vloog gewoon de arts aan en krabde je helemaal open, dat was Rebbel![]()
vandaar m'n nickname.......maar ik ben niet zo hoor![]()
Heftruckje geleend om dat beest bij de dierenarts te krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook noog een half platgereden konijnen tegengekomen uit Amsterdam?
Seopjes
[naked]quote:Op woensdag 30 november 2005 17:44 schreef Worldbeater het volgende:
[naked] Black, black, black Suzuki.
Ik ben niet zo gek op naked in het algemeen, maar ben wel gek op echte dikke ragbikes...quote:Waarom zijn de Lims eigenlijk zo gek op Naked bikes.. onbewuste associatie?![]()
![]()
edit: naked kan wel weg, deze heeft als extra de bandenwarmers er nog op.![]()
![]()
zodra ik het huis uit ben...
Boeie, hij heeft nou toch al betaald.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:47 schreef hicham het volgende:
Ben je wel op tijd klaar met die wheelietraining peppo? Karten enzo
Wordt een adrenalinerijk dagje voor jeWheelie's oefenen en daarna bandenstapels eten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor, puur Rausjes power.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:54 schreef worldpimber het volgende:
Hmmm, uitegeschoten met hobbymes, nou ligt mijn duim in tweeën
[..]
Heftruckje geleend om dat beest bij de dierenarts te krijgen?Ook noog een half platgereden konijnen tegengekomen uit Amsterdam?
Seopjes
![]()
Dan zoek je toch even een schapenwei op?quote:Op woensdag 30 november 2005 18:47 schreef hicham het volgende:
Alleen die koplamp vind ik niet echt toppiejoppie
Oh jaquote:Op woensdag 30 november 2005 18:47 schreef hicham het volgende:
Wordt een adrenalinerijk dagje voor jeWheelie's oefenen en daarna bandenstapels eten
MV Brutale 910, mooooooiii![]()
[afbeelding]
OMGquote:Op woensdag 30 november 2005 19:02 schreef Worldbeater het volgende:
Normaal had ik jullie in de vierde heat op conditie willen pakken.
Zal nu lastig worden.
ik heb ook dat testverslag op Motor-Freaks gelezenquote:Op woensdag 30 november 2005 18:47 schreef hicham het volgende:
MV Brutale 910, mooooooiii![]()
[afbeelding]
Ah cool, het terugkrabbelen is begonnen !quote:Op woensdag 30 november 2005 19:02 schreef Worldbeater het volgende:
Als ik op mijn bek ga met die wheelietraining kan ik misschien niet mee karten.![]()
Nog niet eens over nagedacht dat ik wellicht uitgeput kan zijn door de eerdere activiteiten op de dag.![]()
Normaal had ik jullie in de vierde heat op conditie willen pakken.
Zal nu lastig worden.
Als ik het begin van de heats overleef tenminste, het duurt altijd ff om aan de baan te wennen.![]()
Het eten zal er wel na zijn denk ik, zal nog even de OP eens doorlezen.. al die goede moeite.![]()
![]()
[..]
Dan zoek je toch even een schapenwei op?![]()
Nee, ik speel graag de underdog, om er daarna helemaal en finaal overheen te gaan.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:06 schreef Rausdouwer het volgende:
Ah cool, het terugkrabbelen is begonnen !![]()
Dat zeggikquote:Op woensdag 30 november 2005 19:07 schreef Worldbeater het volgende:
Nee, ik speel graag de underdog, om er daarna helemaal en finaal overheen te gaan.
Vorig keer waren er wat MC'ers niet zo enthousiast voor een eventuele mixmeetquote:Op woensdag 30 november 2005 19:13 schreef Worldbeater het volgende:
Zullen we nog autoslowchatters uitnodigen?![]()
Tjabbo, ThaFreak, TommyToyota(ofzo) en PeuRac zijn sowieso toffe gasten.
![]()
Alleen het bedrag kan een probleem zijn voor een meet met anonieme fokkers.
Maar ja een beetje autofreak gaat helemaal door het lint van karten.![]()
16.00 is de aanvang volgens hen, dus 15.30 ongeveer allemaal verzameld zijn daarzoquote:Op woensdag 30 november 2005 19:13 schreef Worldbeater het volgende:
Maarrre Pimber, wat is het schema van de dag?![]()
16:00 ontvangst, 16:30 karten?![]()
18:00 finale? [afbeelding]
19:00 eten? [afbeelding]
Krrrrr ik wil tot half 3 wheelien.. zal ik even bellen hoe laat we werkelijk gaan karten?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:18 schreef worldpimber het volgende:
16.00 is de aanvang volgens hen, dus 15.30 ongeveer allemaal verzameld zijn daarzo![]()
Ongeveer 2 uur rijden en daarna ergens eten ja.Ziekenhuis in de buurt ofzo
![]()
Nee das niet haalbaarquote:Op woensdag 30 november 2005 19:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Krrrrr ik wil tot half 3 wheelien.. zal ik even bellen hoe laat we werkelijk gaan karten?
Met aanvang begreep ik dat we om 4 uur konden aankakken.![]()
Nou is Makster wel de chauffeur dus op zich is 40 minuten naar Apeldoorn rijden ook wel haalbaar.![]()
Trouwens wel handig als je even iedereen terugmailt met je debiele nummertje.
Kunnen we je bellen enzo.![]()
Als je Makster maar niet gaat ophoudenquote:Op woensdag 30 november 2005 19:28 schreef Worldbeater het volgende:
rouwens wel handig als je even iedereen terugmailt met je debiele nummertje.
Kunnen we je bellen enzo.![]()
Dat was mijn 2de puntquote:
Amen, offuhh, Whalla to that broquote:Op woensdag 30 november 2005 19:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als je Makster maar niet gaat ophouden![]()
!!!
Post het dan even in PTA SC
Ik wil ook nog wel even bellen om te vragen of alles wel doorgaat en hoe laat we precies vertrekken, maar dat kan jij ook direct doen
![]()
![]()
Nopequote:Op woensdag 30 november 2005 19:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
OMG
Volgens mij ben jij echt zo iemand van "laat ze maar lekker lullen" uiteindelijk word ik de stille winnaar.![]()
En heb je nog bepaalde strategiën ook om de jonge garde te slim af te zijn. Winnen zal natuurlijk bewijzen dat je als ouwe lul ook nog net zo jong en fit kan zijn als The Chemical Brothers
*aldus de aftrap tot een zeer agressieve strijd op de baan.
Rebbel kan wel voor je invallen
Huah, ja daar was ik net dus.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:31 schreef worldpimber het volgende:
Als je Makster maar niet gaat ophouden![]()
!!!
Post het dan even in PTA SC
![]()
Op welke onuitspreekbare naam heb je gereserveerd?quote:Ik wil ook nog wel even bellen om te vragen of alles wel doorgaat en hoe laat we precies vertrekken, maar dat kan jij ook direct doen![]()
![]()
quote:
Mja, ergens hoop ik wel op regen dan.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:32 schreef Makster het volgende:
Dat was mijn 2de punt
Weetje wat voor weer ze opgeven![]()
![]()
Hier had ik overheen gelezen.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:05 schreef worldpimber het volgende:
OMG
Volgens mij ben jij echt zo iemand van "laat ze maar lekker lullen" uiteindelijk word ik de stille winnaar.![]()
En heb je nog bepaalde strategiën ook om de jonge garde te slim af te zijn. Winnen zal natuurlijk bewijzen dat je als ouwe lul ook nog net zo jong en fit kan zijn als The Chemical Brothers
*aldus de aftrap tot een zeer agressieve strijd op de baan.
Scherpquote:Op woensdag 30 november 2005 19:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan zoek je toch even een schapenwei op?![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:05 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh janu weet ik ook weer waar Mercy het over had.
![]()
D'r gaat aan gewerkt worden dan maarquote:Op woensdag 30 november 2005 19:44 schreef Worldbeater het volgende:
En nog net zo jong en fit, volgens mij versla ik jullie op fitheid sowieso.![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:45 schreef hicham het volgende:
M: Die MV Brutale is vet kickeh joh
R: Euh...Ja !!!
* M draait zich om en gaat verder met TV kijken
* R denkt, waar ging dat over![]()
![]()
![]()
Heel wijsquote:Op woensdag 30 november 2005 19:42 schreef Worldbeater het volgende:
Mja, ergens hoop ik wel op regen dan.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 13:54 schreef Mikkie het volgende:
Kut. Dit topic had ik eerder moeten zien.
quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Scherp
[..]Het eerste waar ik aan dacht is een volgende conversatie tussen (M)ercy en (R)aus
![]()
![]()
Neehoorquote:Op woensdag 30 november 2005 15:02 schreef worldpimber het volgende:
OMG, jij bent echt erg![]()
![]()
Je collega's kan je nooit meer vertrouwen, straks zit ie na een tidjje op Fok ook je berichten te lezen.![]()
t Is maar goed dat ik dit niet heb gelezen zonetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ernst-Jan, IE-Djee zo mag ik 'm noemen van hemquote:Op woensdag 30 november 2005 15:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik bedacht me een tijdje later ook iets van Die jongen is ook maar ambitieus, hij heeft geen idee van wat R2-D2 daadwerkelijk denkt en hij probeert zich juist te bewijzen en gemotiveerd over te komen
Dus eigenlijk niet echt aardig van R2-D2 nee
De rest lees ik later bij, nu eerst de trein halen![]()
![]()
spweekt met een aahwdappel in z'n mond en doet gwaag intewessant.
Morgen zal ik aardig zijn![]()
Edit
Ik ben toch de Bitch van de Nutcrusher MC
Precies! een Streberquote:Op woensdag 30 november 2005 16:26 schreef Worldbeater het volgende:
En voorbij is de pauze weer.![]()
![]()
![]()
R2 moet toch ondertussen wel weer aanspreekbaar zijn.Of hebben we echt een streber in tha house daar.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:42 schreef Worldbeater het volgende:
Arm om schouder smiley.
Beetje klaargekomen?![]()
![]()
Deze jongen maakt van de heetste sambal nog ijsklontjes
intuition will take you further than logics will ever do
Uhmmm jaquote:Op woensdag 30 november 2005 19:45 schreef hicham het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:55 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Deze jongen maakt van de heetste sambal nog ijsklontjes![]()
De laatste tijd ben ik goed in bellen.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:50 schreef worldpimber het volgende:
Reservering is gewoon op mijn eigen naam, en die ken je.(misschien klantnummer 19893 noemen
)
En dan later krabbelen ze weer terug van de beslissing.. of ze komen hierna nooit meer terug.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:50 schreef richardgie het volgende:
Zo,richardgie is ook weer thuis..[..]..Inderdaad zijn wel een stel prutsers soms.
![]()
Niet zo overdrijven gelijk met de tijden.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:53 schreef Makster het volgende:
Kortom, bel Piet Pauluma en bid voor regen![]()
Tommy kwam hier vaker vroegâh, PeuRac heb ik een tijdje mee van gedachten vroegâh, ik kwam best wel vaak in de auto SC vroegâh, en ik was wel ook gek op ijsmeis.zip vroegâh.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:53 schreef worldpimber het volgende:Waar ken je die autofappers eigenlijk van Poppelien?
Gezocht:Sambal om ijsklontje te ontdooien.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:55 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Neehoor![]()
[..]
t Is maar goed dat ik dit niet heb gelezen zonet![]()
![]()
[..]
Ernst-Jan, IE-Djee zo mag ik 'm noemen van hem![]()
![]()
spweekt met een aahwdappel in z'n mond en doet gwaag intewessant.
Morgen zal ik aardig zijn![]()
[..]
Precies! een Streber![]()
![]()
[..]
![]()
Deze jongen maakt van de heetste sambal nog ijsklontjes![]()
Ghehequote:Op woensdag 30 november 2005 15:49 schreef Rausdouwer het volgende:
Nou de poes is ook weer glad geschoren![]()
Ik denk niet dat ik er veel naast zal zitten, serieus zeg maarquote:Op woensdag 30 november 2005 19:59 schreef Worldbeater het volgende:
Niet zo overdrijven gelijk met de tijden.![]()
quote:en ik was wel ook gek op ijsmeis.zip vroegâh.![]()
Verklaar je nader.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De laatste tijd ben ik goed in bellen.![]()
Dus daar gaat'ie.....aanvang 16:15~16:30, eerste heat 16:50.![]()
[..]
En dan later krabbelen ze weer terug van de beslissing.. of ze komen hierna nooit meer terug.![]()
Drukkers.![]()
![]()
[..]
Niet zo overdrijven gelijk met de tijden.![]()
[..]
Tommy kwam hier vaker vroegâh, PeuRac heb ik een tijdje mee van gedachten vroegâh, ik kwam best wel vaak in de auto SC vroegâh, en ik was wel ook gek op ijsmeis.zip vroegâh.![]()
Nurdquote:Op woensdag 30 november 2005 20:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Oeh oeh btw.. was 17:00 thuis, pc uitgelaten, meteen begonnen met studeren, ondertussen wat gegeten. Nu ben ik klaar, heb bijna 2 uur aan zelfstudie gedaan en alvast een planning voor morgen gemaakt![]()
OMG zoveel vrije tijd heb ik ineens over![]()
Goed werk @ belletjequote:Op woensdag 30 november 2005 19:59 schreef Worldbeater het volgende:
Dus daar gaat'ie.....aanvang 16:15~16:30, eerste heat 16:50.![]()
Tommy kwam hier vaker vroegâh, PeuRac heb ik een tijdje mee van gedachten vroegâh, ik kwam best wel vaak in de auto SC vroegâh, en ik was wel ook gek op ijsmeis.zip vroegâh.![]()
Dat had ik nou niet van je verwachtquote:Op woensdag 30 november 2005 19:59 schreef Worldbeater het volgende:
en ik was wel ook gek op ijsmeis.zip vroegâh.![]()
quote:
Jij woont toch daar vlak in de buurt.....of je ff je medefokk!ers komt aanmoedigen op de kartbaanquote:
Hij wilde om 13:00 beginnen, zal wel wat uitlopen enzo.quote:
Waarmee?quote:
Lekkere collega dan...quote:Op woensdag 30 november 2005 13:09 schreef R2-D2 het volgende:
Live verslag!
Ernst-Janzit t.o. mij
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 16:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Deal.![]()
[nakend]Zonder BH.
Wat zijn eigenlijk de criteria.![]()
De eisen voor films voor 10 jarigen wil je tegenwoordig niet eens meer weten.
Afgezien van de videoclips die kinderen te zien krijgen.![]()
[..]
Hier nog een leuke quote.. althans vakjargon voor jou en Peerke of was het Greedz.
Ik hou die bollen nog niet erg uitelkaar.![]()
The box said "Requires Windows XP or better." I can't understand why it won't work on my Linux computer...
if (argc > 1 && strcmp(argv[1], "-advice") == 0) { printf("Don't Panic!\n"); exit(42); }
Ernst-Jan is een import-Helmonder, z'n vaduhj is managuhj geweest bij Exotic en daahwom moesten ze vujhuizen.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:06 schreef worldpimber het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How do you fokking have knowledge about that!
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
Dat had ik nou niet van je verwacht
Pas weer gekeken, ik vond ze nu wel wat jong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op woensdag 30 november 2005 20:08 schreef worldpimber het volgende:
Hebben ze trouwens ook nog wat gezegd over de betaling?![]()
dat durven ze niet met zo'n naam.
Tien voor vief de eerste heat, daarvoor krijg je een cola'tje ofzo..quote:Op woensdag 30 november 2005 20:09 schreef Makster het volgende:
Hoe laat moeten we er nou zijn zondag
.. tussen kwart over vier en half vijf verzamelen zei ze dus.![]()
Dus met even rondneuzen is vier uur een prima richttijd.![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:06 schreef worldpimber het volgende:hebbuh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Veel te jong en niet mijn smaakquote:Op woensdag 30 november 2005 20:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pas weer gekeken, ik vond ze nu wel wat jong.![]()
6 jaar van school af, niet afgemaakte opleidingquote:Op woensdag 30 november 2005 20:15 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Lekkere collega dan...
Trouwens, als je profiel klopt... hoelang ben je dan zelf van school af![]()
16:00 uur daar dus zijn neem ik dan aanquote:Op woensdag 30 november 2005 20:16 schreef Worldbeater het volgende:
Tien voor vief de eerste heat, daarvoor krijg je een cola'tje ofzo..
.. tussen kwart over vier en half vijf verzamelen zei ze dus.![]()
Dus met even rondneuzen is vier uur een prima richttijd.![]()
Gayquote:Op woensdag 30 november 2005 20:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Veel te jong en niet mijn smaak![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:26 schreef Makster het volgende:
[..]
16:00 uur daar dus zijn neem ik dan aan
Das dan ruim een uur eerder pleite uit de beschaafde wereld, en jij doet eerst Deo op, geen stinkerds in mijn waggie![]()
![]()
Eigenlijk was het 15:30 verzamelen maar die teringpeppo moet weer lastig doenquote:Op woensdag 30 november 2005 20:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Das dan ruim een uur eerder pleite uit de beschaafde wereld, en jij doet eerst Deo op, geen stinkerds in mijn waggie![]()
![]()
Hehe, hij heeft het begrepen.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:26 schreef Makster het volgende:
Das dan ruim een uur eerder pleite uit de beschaafde wereld,
Ik neem zelfs een toilettas naar de kartmeet mee denk ik.quote:en jij doet eerst Deo op, geen stinkerds in mijn waggie![]()
![]()
IJsmeis doet topje uit: wil je echt niet Fullie.quote:
Alle werkgevers zijn niet blij met zwangere vrouwenquote:Op woensdag 30 november 2005 20:26 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
6 jaar van school af, niet afgemaakte opleiding![]()
Ik ben bij m'n huidige werkgever blijven hangen. Iedereen werd ontslagen omdat hun salarissen te hoog waren en ik werd aangenomen omdat ik 50% goedkoper was en multi-inzetbaar. Maar ik werd zwanger en daar waren ze niet echt blij mee.![]()
Whehe lmaoquote:Op woensdag 30 november 2005 20:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
IJsmeis doet topje uit: wil je echt niet Fullie.![]()
Fullie:*zweet* *zweet* *zweet*
![]()
![]()
quote:
Zou jij daar als werkgever (-geefsterquote:Op woensdag 30 november 2005 20:36 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Alle werkgevers zijn niet blij met zwangere vrouwen![]()
tell me 'bout it![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&c2coff=1&q=ijsmeis.rar+neukia+barg&meta=quote:
Moet toch weten waar het over gaatquote:Op woensdag 30 november 2005 20:16 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
How do you fokking have knowledge about that!![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:36 schreef Worldbeater het volgende:
Hehe, hij heeft het begrepen.![]()
Ik had 2 weken geleden al half 3 weg gemaild.![]()
My pointquote:IJsmeis doet topje uit: wil je echt niet Fullie.![]()
Fullie:*zweet* *zweet* *zweet*
![]()
![]()
Nope, maar dat betekent dus dat je elke vrouw in de beebie-gevaren-zone gaat uitsluiten voor de job in kwestie, terwijl vrouwen in hogere functies betere managers zijn dan mannen volgens onderzoek.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Zou jij daar als werkgever (-geefster) dan wel blij mee zijn
Nog meer plannen dan?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:36 schreef FemaleRebbel het volgende:
Alle werkgevers zijn niet blij met zwangere vrouwen![]()
tell me 'bout it![]()
Respect.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:39 schreef worldpimber het volgende:
Moet toch weten waar het over gaat
Strak plan, heel strak plan.quote:Trouwens, aangezien deze wheeliedag niet zo geweldig zal zijn kunnen we er wel eentje met z'n 3 + een andere FokMC'er plannen rond het voorjaar?![]()
Mooi ding, had er eens plannen meequote:
Nouw....quote:Op woensdag 30 november 2005 20:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nog meer plannen dan?![]()
Maar ik ken inderdaad een vrouw die samen met haar vriend besloten heeft om geen kinderen te nemen, maar dat toch steeds te horen krijgt als ze ergens weer eens niet aangenomen is.
Ze nemen het risico niet als je rond de 30 bent en kinderloos.![]()
Ergens kan het bij vrouwen ook ineens gaan kriebelen natuurlijk. [afbeelding]
[..]
Respect.![]()
[..]
Strak plan, heel strak plan.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wbt ut wheelieverhaal, I'll pass..... ik maak wel piccies en filmkes![]()
es ff vastleggen wie er plat op z'n plaat gaat*I'll do what I want, cuz I can*
Roadkill's vriendin toevallig?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar ik ken inderdaad een vrouw die samen met haar vriend besloten heeft om geen kinderen te nemen, maar dat toch steeds te horen krijgt als ze ergens weer eens niet aangenomen is.
Ze nemen het risico niet als je rond de 30 bent en kinderloos.![]()
Gij wilt klappuquote:Op woensdag 30 november 2005 20:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oeh!, wat kan jij lelijk kijken zeg.![]()
Nou....die lijdt aan het ik-wil-mijn-eieren-nog-niet-bevrucht-zien syndroomquote:
Kiek maar uut voordat ik jou niet op bepaalde wijze afstraf.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
Gij wilt klappu![]()
dan neem naast je toilettassie ook nog maar je ehbotassie mee naar Harderwijk![]()
Ik geloof niet dat je uitgennodigt was.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
En wbt ut wheelieverhaal, I'll pass..... ik maak wel piccies en filmkes![]()
es ff vastleggen wie er plat op z'n plaat gaat
Afstraffen ook hehquote:Op woensdag 30 november 2005 21:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kiek maar uut voordat ik jou niet op bepaalde wijze afstraf.![]()
Klappen graag, maar het moet niet op SM gaan lijken.. crossing the line.![]()
[..]
Ik geloof niet dat je uitgennodigt was.![]()
3 = Hicham, Pimber en ik + 1 bepaalde Fokker moet wel Makster zijn.![]()
Maar je kan je even aanmelden bij Pimber, en dan nog door de commisie heen.![]()
Hypotheek neequote:Op woensdag 30 november 2005 21:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Que Makster?
Zit je weer E-bay af te struinen?
Keuzes voor de hypotheek al rond enzo?![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:19 schreef Makster het volgende:
Hoop dat mijn vriendin zo thuis komt, heb trek en chips maar kan niet naar de keuken omdat de kat op schoot ligt
Chocomel zou fijn zijnquote:Op woensdag 30 november 2005 21:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
voor de kat dan.
![]()
En verder nergens trek ik als je vriendin thuiskomt?![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:13 schreef R2-D2 het volgende:
Mensen ik ga rusten, was een te vermoeiende dag vandaag![]()
Ik lurk wel ff mee![]()
![]()
Ja, doeiiiiiiquote:Op woensdag 30 november 2005 21:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kiek maar uut voordat ik jou niet op bepaalde wijze afstraf.![]()
Klappen graag, maar het moet niet op SM gaan lijken.. crossing the line.![]()
Tassie klinkt wel gay.
Maar een beetje opfrissen is wel zo fijn voor de topsporter.![]()
[..]
Ik geloof niet dat je uitgennodigt was.![]()
3 = Hicham, Pimber en ik + 1 bepaalde Fokker moet wel Makster zijn.![]()
Maar je kan je even aanmelden bij Pimber, en dan nog door de commisie heen.![]()
Klinkt als een kennerquote:Op woensdag 30 november 2005 21:19 schreef Makster het volgende:
[..]
word lichtelijk verstrooid van al die kut hypotheekvormen. Ik wil gewoon een goede hypotheek met gunsitge voorwaarden en lage maandlasten en geen adders onder het gas
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:19 schreef Makster het volgende:
[..]
Hoop dat mijn vriendin zo thuis komt, heb trek en chips maar kan niet naar de keuken omdat de kat op schoot ligt
quote:
raggen is altijd leukquote:Op woensdag 30 november 2005 21:25 schreef worldpimber het volgende:
Zou OPM geen interesse hebben om met beleid en verstand wat te raggen?
Oops, sorryquote:Op woensdag 30 november 2005 21:27 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ja, doeiiiiii![]()
met je afstraffen.....en @ Makster, the same for you ....
![]()
don't mess with Rebbel![]()
Ben ook niet uitgenodigd, inviteer mezelf gewoon![]()
Hmmm, grote woorden, maar hoe groot issu eigenlijk?quote:Op woensdag 30 november 2005 21:27 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ja, doeiiiiii![]()
met je afstraffen.....en @ Makster, the same for you ....
![]()
don't mess with Rebbel![]()
Ik wilde nog een goed woordje voor je doen, maar ik zie het al, het wordt gewoon niet gewaardeerd.quote:Ben ook niet uitgenodigd, inviteer mezelf gewoon![]()
Ha,ben druk in de weer met kroketten.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:23 schreef Makster het volgende:
[..]
Alleen die kut kat schrok van de deur en nu kan ik dus zelf chips fixen, kutbeest![]()
![]()
![]()
Jij mijn naam noemen, maar ik niet snap jij bedoelen?quote:Op woensdag 30 november 2005 21:25 schreef worldpimber het volgende:
Zou OPM geen interesse hebben om met beleid en verstand wat te raggen?
Geen pottenkijkers tenzij er grof geld wordt neergelegd.Wat is de prijs ongeveer Peppie? Weet wel dat er iets van 4 gaan per wheeliedag ofzo.
Nice, arty.quote:
Olie, vlees en prikkertjes?quote:Op woensdag 30 november 2005 21:39 schreef stinkie het volgende:
n00b vraagje? Wat is nou eigenlijk het verschil tussen de F650 en de F650 Funduro
Sahóót me, maar we komen er wel uit.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:39 schreef stinkie het volgende:
n00b vraagje? Wat is nou eigenlijk het verschil tussen de F650 en de F650 Funduro
Ben een klein lief Rebbeltjuhquote:Op woensdag 30 november 2005 21:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hmmm, grote woorden, maar hoe groot issu eigenlijk?![]()
[..]
Ik wilde nog een goed woordje voor je doen, maar ik zie het al, het wordt gewoon niet gewaardeerd.![]()
One size fits all.quote:
Alléén gas geven heb ik gehoord. Dat moet niet zo moeilijk zijn lijkt me.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:35 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nope, kan niet invallen, zal blij zijn als ik ut haal tot de kartbaan, ff bijkomen en dan weer zu hause
![]()
bovendien ik kan helemaal niet karten![]()
Maar wel een beetje rebbels.Komt me trouwens wel een beetje bekend voor de naam reb-els,zou alleen niet meer weten waarvan!quote:Op woensdag 30 november 2005 21:50 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ben een klein lief Rebbeltjuh![]()
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:45 schreef hicham het volgende:
R: Euh... Ja !!!
* R denkt, waar ging dat over
Ja Hicham kent ons.quote:
Ik heb wel eens gekart.Alleen oppassen dat de stoeltjes niet te groot zijn.Heb er toen twee enorme schaafwonden op m'n rug aan over gehouden.Plankgas door de bochtquote:Op woensdag 30 november 2005 21:58 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Alléén gas geven heb ik gehoord. Dat moet niet zo moeilijk zijn lijkt me.![]()
Ik heb nog nooit gekart en nu na 4 december dus nog steeds niet.![]()
Neuh, valt wel meequote:Op woensdag 30 november 2005 21:58 schreef richardgie het volgende:
[..]
Maar wel een beetje rebbels.Komt me trouwens wel een beetje bekend voor de naam reb-els,zou alleen niet meer weten waarvan!
Kan ik lang na gaan zitten denken.Ben gisteren al vergeten,maar soms komt er wel eens iets uit een donkergrijs verleden boven drijven.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:05 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Neuh, valt wel mee![]()
dig in your memory....![]()
Vlezig prikkertje heb ik welquote:
en waarom krijg ik nooit dat soort resultaten op dat hoereforum?quote:Op woensdag 30 november 2005 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sahóót me, maar we komen er wel uit.![]()
ouderdom noemen ze datquote:Op woensdag 30 november 2005 22:12 schreef richardgie het volgende:
[..]
Kan ik lang na gaan zitten denken.Ben gisteren al vergeten,maar soms komt er wel eens iets uit een donkergrijs verleden boven drijven.![]()
quote:
Vriendinquote:Op woensdag 30 november 2005 22:30 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
ouderdom noemen ze dat![]()
je bent toch ook al een 35 plusser![]()
Behoor nog niet tot de 35 plussersquote:Op woensdag 30 november 2005 22:41 schreef richardgie het volgende:
[..]
Vriendin![]()
![]()
Over 28 dagen 37,29 December.Alzheimer.
Vriendin was ook niet op leeftijd gericht.Maar ik zie je felicitatie tegemoetquote:Op woensdag 30 november 2005 22:47 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Behoor nog niet tot de 35 plussers........ik zal de 29e ff noteren......zal ik ut nie vergeten
![]()
en nu ga ik![]()
Waarop wel danquote:Op woensdag 30 november 2005 22:56 schreef richardgie het volgende:
[..]
Vriendin was ook niet op leeftijd gericht.Maar ik zie je felicitatie tegemoet![]()
![]()
en weltrusten.![]()
Goddamnquote:Op woensdag 30 november 2005 22:43 schreef stinkie het volgende:
[afbeelding]
Extra benzine is nooit weg natuurlijk
Was meer synisch wat een moeilijk woord zeg bedoeld.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Waarop wel dannou wordt Rebbel nieuwsgierig tuurlijk......
Karten is juist heel stylistisch rijden, en alleen gooien en smijten als het moet.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:58 schreef Rausdouwer het volgende:
Alléén gas geven heb ik gehoord. Dat moet niet zo moeilijk zijn lijkt me.![]()
Ik heb nog nooit gekart en nu na 4 december dus nog steeds niet.![]()
Goed voorbeeld.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:03 schreef richardgie het volgende:
Ik heb wel eens gekart.Alleen oppassen dat de stoeltjes niet te groot zijn.Heb er toen twee enorme schaafwonden op m'n rug aan over gehouden.Plankgas door de bocht.
[/sub]
Dat is zeker waar. Hier in Schiedam kon ik op de oude baan redelijk lezen en schrijven.quote:Karretjes hebben ook niet allemaal de zelfde snelheid,let maar op.![]()
Eerst even Japans mediteren, dan lukt het jou ook.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:26 schreef stinkie het volgende:
en waarom krijg ik nooit dat soort resultaten op dat hoereforum?
Het is vooral de wielmaat zie ik, toch wel belangrijk. Grote wielen sturen lomp en zijn smal.quote:Overigens weinig concreets. Uiterlijk zie ik eerlijk gezegd het verchil niet zo
Het heeft met haar poes te maken.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:58 schreef richardgie het volgende:
Maar wel een beetje rebbels.Komt me trouwens wel een beetje bekend voor de naam reb-els,zou alleen niet meer weten waarvan!
Mijn broer is ook op 29 december jarig, kickeHquote:Op woensdag 30 november 2005 22:41 schreef richardgie het volgende:
[..]
Vriendin![]()
![]()
Over 28 dagen 37,29 December.Alzheimer.
Ja hoor, gaat ie weerquote:Op woensdag 30 november 2005 23:18 schreef Worldbeater het volgende:
Drie kwartier gefietst, leuk rondje.![]()
[..]
Karten is juist heel stylistisch rijden, en alleen gooien en smijten als het moet.
Want dat moet soms wel, maar niet altijd.
Geen tips vooraf.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
veel te laat
![]()
Die reb-els die ik bedoel,was d'r echte naam Els,maar ik zou maar god niet meer weten waar dat van was.Had wel iets met motoren te maken,maar daar houdt de herinnering ook op.En dat is natuurlijk weer iets totaal anders dan FemaleRebbel.Maar ja Rebbel en rebels is de link natuurlijk al gauw gelegd.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:18 schreef Worldbeater het volgende:
En nu een lekker mixje van druivensap en wijn.![]()
Nog steeds uit dezelfde fles..
[..]
Karten is juist heel stylistisch rijden, en alleen gooien en smijten als het moet.
Geen tips vooraf.![]()
[..]
Goed voorbeeld.![]()
[..]
Dat is zeker waar. Hier in Schiedam kon ik op de oude baan redelijk lezen en schrijven.
Ga ik een dag voor een wedstrijdje trainen, kan volgas door een bepaalde bocht..
.. dat kon de volgende dag met die kart die ik toen moest rijden dus totaal niet.
Glibberde alle kanten op.![]()
[..]
Eerst even Japans mediteren, dan lukt het jou ook.![]()
[..]
Het is vooral de wielmaat zie ik, toch wel belangrijk. Grote wielen sturen lomp en zijn smal.
Daarom komen ze beter in het terrein tot hun recht, maar wel minder op asfalt.
En de vering kan wat slapper zijn. Gelukkig ben jij een lichtgewicht.![]()
[..]
Het heeft met haar poes te maken.![]()
I want your ass in heat number 4.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:27 schreef hicham het volgende:
Ja hoor, gaat ie weer![]()
Face it, ik ga je gewoon keihard pwnen op de baan![]()
![]()
quote:![]()
veel te laat
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:30 schreef richardgie het volgende:
Die reb-els die ik bedoel,was d'r echte naam Els,maar ik zou maar god niet meer weten waar dat van was.Had wel iets met motoren te maken,maar daar houdt de herinnering ook op.En dat is natuurlijk weer iets totaal anders dan FemaleRebbel.Maar ja Rebbel en rebels is de link natuurlijk al gauw gelegd.
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Mijn broer is ook op 29 december jarig, kickeH
[..]
Ja hoor, gaat ie weer![]()
Face it, ik ga je gewoon keihard pwnen op de baan![]()
Ik vindt het anders maar een k** datum,maar dat komt omdat er hier dan ineens een heel hoop moet plaats vinden.5 Dec. Sinterklaas(niet echt belangrijk maar goed),19 Dec vader jarig, 24 en 25 Dec kerst,29 Dec ikke,1 Jan.Nieuwjaarsdag,2 Jan. zwager jarig.En dan nog de nodige nieuwjaars recepties.Ben altijd blij als het weer April is of zo.De eerste mooi warme dagen,dus eindelijk weer motor rijden,en in April langer wordende dagen,al dat ontluikende groen en jonge beesten,da's mijn tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
veel te laat
![]()
Nou,dat wordt diep graven dan,maar vroeg of laat komt die link wel weer een keer boven.En weet je wat zo raar is?Gezichten en bij behorende namen vergeet ik normaal niet zo snel,maar in dit geval weet ik het echt niet.Ga zo trouwens m'n krib maar eens opzoeken,weltrusten allemaal.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Maar het menselijk geheugen is traag, morgen weet je vast weer meer.![]()
Voor het herkennen van een gezicht gebruiken we maar 1 specifieke cel schijnt het.
Voor het herinneren van bepaalde dingen lang geleden moet je dieper graven..
![]()
Het gaat om de gezelligheid natuurlijkquote:Op woensdag 30 november 2005 23:44 schreef bwt het volgende:
oh man, wat een gedoe m,et al die motorrijders die gaan karten.
Lijkt wel een wedstrijd.......
En hoe moet ik het dan straks doen?
verliezen zeker
remus is weg voor 100 euroquote:Op donderdag 01 december 2005 07:12 schreef Cheeky_Bastard het volgende:
verkocht, mag dicht :]
Eens kijken hoe stylisch jij je ribben kan kneuzenquote:Op woensdag 30 november 2005 23:18 schreef Worldbeater het volgende:
Mooi tapijtquote:Op donderdag 1 december 2005 07:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
remus is weg voor 100 eurobetekent 2 Bro's uiteindelijk gekocht voor 80 euro
![]()
![]()
We hebben nog een verliezer nodig jaquote:Op woensdag 30 november 2005 23:44 schreef bwt het volgende:
oh man, wat een gedoe m,et al die motorrijders die gaan karten.
Lijkt wel een wedstrijd.......
En hoe moet ik het dan straks doen?
verliezen zeker
Was het karten de druppel die de emmer deed overlopen?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel eens een collega gehad die zijn kartbeurt oversloeg in het team omdat ik en een andere collega veel te fanatiek waren.(de eerste heat was hem ook tegengevallen)
Dat was nooit de bedoeling geweest, we werden daardoor alleen wel kampioen die avond.![]()
Een snellere rijder nam namelijk zijn plaats in.![]()
De volgende dag nam hij afscheid met een burn out.![]()
Gigantische faalangst bleek de oorzaak.![]()
Nooit meer teruggezien die jongen.![]()
Het niveau van rijden was trouwens: geen niveau.
Een koeriersbedrijf organiseerde ieder jaar voor zijn klanten een 2 uurs race'je.
quote:Op donderdag 1 december 2005 08:01 schreef worldpimber het volgende:
Mijn moeder is heel goed geworden in dit spelletje http://www.spelletjes.nl/game39.html![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 08:01 schreef worldpimber het volgende:
Mijn moeder is heel goed geworden in dit spelletje http://www.spelletjes.nl/game39.html![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 09:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dat speelt mijn ma ook vet vaak (blijkbaar voor mensen die niks nuttigs te doen hebben achter de pc ofzo)
![]()
Ehhh, ik kom hier toch al lang genoeg dat jij toch ook moet weten dat ik ook niet alles zo serieus meen als dat ik het hier noteer??quote:Op donderdag 1 december 2005 08:11 schreef hicham het volgende:
[..]
We hebben nog een verliezer nodig ja
Jij komt toch lang genoeg op de Fok!MC om te weten dat je bepaalde posts met een flinke korrel zout moet nemen
[..]
Was het karten de druppel die de emmer deed overlopen?
[..]![]()
Speelde het net eventjes en het is best een leuk spelletje
So true ...quote:Op donderdag 1 december 2005 09:57 schreef hicham het volgende:
Zo te lezen heeft R2-D2 het maar druk met E-J
Gevaarlijkquote:Op donderdag 1 december 2005 10:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
So true ...
Ik zal straks laten weten wat m'n grapje vandaag is![]()
Goedemorgen![]()
Eventjes koffie laten halen![]()
Ik heb deze voor Stinkie gevonden
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:50 schreef richardgie het volgende:
[..]
Gevaarlijk
Laat je hem koffie met melk halen,komt ie met koffie met suiker terug.Sommige dingen moet je nooit uit handen geven,zoals o.a. koffie halen,bier drinken etc.
![]()
Werk is dan in een keer van ondergeschikt belang.
aan de rode deur op de achtergrond te zien is het bij Arjan Brouwerquote:Op donderdag 1 december 2005 10:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
So true ...
Goedemorgen![]()
Ik heb deze voor Stinkie gevonden
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
So true ...
Goedemorgen![]()
Als mercy het linkje had gevolgd dan had hij het ook al gezienquote:Op donderdag 1 december 2005 11:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
aan de rode deur op de achtergrond te zien is het bij Arjan Brouwer![]()
* Mercy_symbol checkt de fotosourceen het klopt
Rowwen Hezequote:Op donderdag 1 december 2005 11:58 schreef R2-D2 het volgende:
Nog even snel voor de pauze:
Grapje heeft niet gewerkt![]()
* R2-D2 had cd's van Fraanske Bauer en Andre Hazes meegenomen, Ernst-Jan zingt gewoon mee![]()
Morgen Rock CD's meenemen dan maar of Rowwen Heze![]()
IEWquote:Op donderdag 1 december 2005 11:58 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2 had cd's van Fraanske Bauer en Andre Hazes meegenomen, Ernst-Jan zingt gewoon mee![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 12:23 schreef bwt het volgende:
[..]
IEW![]()
EN JIJ DURFT TOE TE GEVEN DAT JE FRANS EN ANDRE CD'S HEBT????
scary shit girl![]()
quote:1 december in 013, Tilburg.
Dit concert vindt plaats in het kader van WERELD AIDSDAG.
afgelast
Oké, Bløf kan ik me nog iets bij voorstellen, das nog muziek.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
hee lekker ding hoor ik je zeggen
dan hoef je niets meer uit te leggen
ik wil het zo graag van je horen
knoop dat maar heel goed in je oren
[afbeelding]
![]()
* R2-D2 had alles geregeld om vanavond naar Bløf te kunnen in 013![]()
[..]
dat kloptquote:Op donderdag 1 december 2005 11:41 schreef bwt het volgende:
[..]
Als mercy het linkje had gevolgd dan had hij het ook al gezien
het is al triest dat jij die Cd's hebquote:Op donderdag 1 december 2005 11:58 schreef R2-D2 het volgende:
Bløf maakt ook wel leuke muziek.Maar vanavond gaat dus niet door?Jammer voor je.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
hee lekker ding hoor ik je zeggen
dan hoef je niets meer uit te leggen
ik wil het zo graag van je horen
knoop dat maar heel goed in je oren
[afbeelding]
![]()
* R2-D2 had alles geregeld om vanavond naar Bløf te kunnen in 013![]()
[..]
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat kloptmaar aan de foto was het dus ook al te zien
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is al triest dat jij die Cd's heb![]()
Mercy_symbol is een beetje recalcitrant vandaagquote:Op donderdag 1 december 2005 13:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
al dat plastic er af slaan dan houd je misschien een leuke motor over
![]()
ik word deze maand ook een "dagj" ouder, dus niet zeiken daaroverquote:Op donderdag 1 december 2005 13:21 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mercy_symbol is een beetje recalcitrant vandaagWordt deze maand zeker een dagje ouder
![]()
Achja, mannen en ouder worden. Het doet ze niks zeggen ze ondertussen veranderd het kapsel langzaam maar zeker in een cabriolet-model![]()
[afbeelding]
Sommige worden niet kaal maar grijs R2-D2!quote:Op donderdag 1 december 2005 13:23 schreef stinkie het volgende:
ik word deze maand ook een "dagj" ouder, dus niet zeiken daarover
Bij mij is de motor uit de woonkamer sinds gisteravondquote:Op donderdag 1 december 2005 12:20 schreef richardgie het volgende:
Ik heb me trouwens hier in eens een ruimte zeg,nu dat bankstel weg is.![]()
quote:richardgie slingert de radio aan,en wat hoort die?Andre Hazes.
Ahum,quote:Op donderdag 1 december 2005 13:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik word deze maand ook een "dagj" ouder, dus niet zeiken daarover
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sommige worden niet kaal maar grijs R2-D2!
[..]
Bij mij komt er geen motor in m'n huiskamer,ja een kleintje,maar is volgens mij wel de meest comfortabele plek om aan een motor te sleutelen.En binnenkort is de ontstane ruimte weer opgevuld met twee stoelen.Maar die komen Dinsdag pas,dus de visite moet tot die tijd maar effe aan de bar hangen of op een kleetje op de grond gaan zitten.He,kan wel een moskee gaan beginnen.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bij mij is de motor uit de woonkamer sinds gisteravond
Wat is'ie ineens groot, we hebben wat gemeen dus.![]()
![]()
[..]
Tot daar dan.
[kvk reclameclipje modus]quote:Op donderdag 1 december 2005 13:44 schreef richardgie het volgende:
Maar toen ik dit flatje kocht en leeg op geleverd kreeg leek het ook een enorme woonkamer,maar op de een of andere wazige manier wordt de ruimte steeds kleiner.Of je krijgt steeds meer rommel.![]()
Samenwonen?Nou ja zou wel moeten lukken,ben toch regelmatig 's avonds weg,vooral nu het winterseizoen weer is begonnen.Is m'n bed alvast warm bij thuiskomst.Nu alleen nog een idioot leuke meid zien te vinden,die daar in trapt of in iedergeval denkt:ach laat 'm z'n gang maar gaan.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[kvk reclameclipje modus]
Weet je wat jij eens zou moeten doen?
Een weekje samenwonen met een leuke meid!![]()
Dan straalt je flatje bij thuiskomst weer net zo leegte uit als toen je er in kwam.![]()
[/kvk reclameclipje modus]
![]()
Ik heb altijd wel gedroomd van een minibike in de woonkamer, gewoon ergens in de hoek als decoratie.
Dit was alleen nooit de bedoeling.![]()
Maar de schuur gaat ook nog eens aan kant de komende maanden, en dan mag het motortje een zelfstandige ruimte voor zichzelf.![]()
![]()
Ik dacht dat je alleen woonde.quote:
Ik woon ook alleen.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen woonde.![]()
De nieuwe Yamaha..
[afbeelding]
.. nou ja van Rossi dan.![]()
Is het al 1 december vandaag.. time goes fast@home.![]()
Wat is dat thuis eten dan als je alleen woont.quote:
Als ik een vriendin heb,dat ik dan niet ook nog eens andere vrouwen achterna ga lopen.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat is dat thuis eten dan als je alleen woont.![]()
Even een plaatje posten.![]()
Waar: Gelderland.
[afbeelding]
Wanneer (lang geleden zeker) : 2005.
Nee! Ja hoor, afgelopen zondag.![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:35 schreef R2-D2 het volgende:
Worldbeater & RichardGie Op de achtergrond Stinkie
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:21 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mercy_symbol is een beetje recalcitrant vandaagWordt deze maand zeker een dagje ouder
![]()
Achja, mannen en ouder worden. Het doet ze niks zeggen ze ondertussen veranderd het kapsel langzaam maar zeker in een cabriolet-model![]()
[afbeelding]
Toch een gezellige volle meid die R2-D2 hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 14:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die 2 oude mannetjes, maja die hebben de grootste lol. Da's mooi oud worden.
Voorlopig nog maar even niet ... ennu Stinkie niet zo overschatten he.![]()
Bovendien, ik wist niet dat je op de foto met Hazes stond.vandaar die cd's natuurlijk..
[afbeelding]
Maar ook met Bassie en Adriaantje.![]()
Mijn kindhelden..
[afbeelding]
De matresse van Frans Bauer was natuurlijk ook stiekem in de buurt.
[afbeelding]
Liever grijs dan kaalquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die 2 oude mannetjes, maja die hebben de grootste lol. Da's mooi oud worden.
Voorlopig nog maar even niet ... ennu Stinkie niet zo overschatten he.![]()
Bovendien, ik wist niet dat je op de foto met Hazes stond.vandaar die cd's natuurlijk..
[afbeelding]
Maar ook met Bassie en Adriaantje.![]()
Mijn kindhelden..
[afbeelding]
De matresse van Frans Bauer was natuurlijk ook stiekem in de buurt.
[afbeelding]
Is echt wel een ouwe foto!Frans Bauer is nog heel jong,maar Merie Servies beter bekend als zangeres zonder naam,leeft allang niet meer.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:49 schreef Worldbeater het volgende:
Weer een vrouw die over haar leeftijd liegt.![]()
Fransje lijkt mij hier aardig wat jonger.
Dus de simpele conclusie is, het zijn al oude foto's.![]()
[afbeelding]
![]()
Ik ga vandaag maar eens baggeren in onzin voor je leven.![]()
Waarom denk je dat ik het zo gedaan hebquote:Op donderdag 1 december 2005 07:56 schreef worldpimber het volgende:
Hoi
Ralf heeft zijn geld echt gestort via de Postbank, 'storting van derden'Kan ik nog niet zijn rekening leeghalen
![]()
[..]
Eens kijken hoe stylisch jij je ribben kan kneuzen![]()
[..]
Mooi tapijt![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 15:32 schreef RB het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het zo gedaan heb![]()
![]()
Rekening was leeg dus kon niet anders dan contant storten wat ook nog eens ¤7 extra kost![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |