Nou, binnen een uur na de afspraak alweer thuis, dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Meestal kost je het een halve dag, 1-2 uur reizen, 1-2 uur wachten en babbelen.
Het was erg nat op de weg, dus mijn helm zat binnen no time onder de spetters.
Dat was nog niet zo erg, maar precies de dijkweggetjes die ik binnendoor reed liepen allemaal in het verlengde van het lage zonnetje.
Erg tricky rijden op onbekende wegen met veel kruispunten tussendoor.. zero to low vision.
Eenmaal in het bewuste plaatsje aangekomen klopte de routeplanner niet zo.
Ik kon nergens linksaf, en reed zo'n beetje het dorp weer uit.
Maar het bleek dat ik al in de goede straat zat, ik moest bij nummertje 47c zijn, en ik leek er niet ver vandaan voor de deur bij nummer 40 .. en met een voor de vijfde keer afgeslagen KLX.
Alleen de overzijde van de weg was nummer 13, en ik zag al snel at alle huizen daar a,b,c nummers hebben.
Pas aan de andere kant van het dorp kwam ik in de 47.
Alleen fijn dat er soms geen nummers op de gebouwen stonden
![]()
, en een bord met de naam van het bedrijf als herkenningspunt zag ik ook nergens.
Toen maar bij het meest logische bedrijf dubbel geparkeerd en naar binnen gelopen.
In de hal stond inderdaad de goede naam.
Iedereen binnen kwam ineens tot leven door mijn bezoek
![]()
, maar ik liep snel naar buiten om de motor normaal te parkeren.
Eenmaal weer binnen mij bij de receptie gemeld,
maar de bewuste meneer was niet op kantoor.
Aja, dacht ik die zal zo wel komen.
Overal paniek en geschrokken medewerkers, maar er stond iemand in de buurt die de leiding nam en die ging de persoon even bellen. (hoe brilliant
![]()
)
Met een klein kwartiertje zag ik weer mensen
![]()
, en ik mocht even alleen plaats nemen in de vergaderruimte.
Na enige tijd kwam dezelfde persoon die eerder de leiding nam, en die verontschuldigde zich dat mijn gesprekspartner in Duitsland zit.
![]()
Hij was gisteravond zo overhaast vertrokken dat hij deze afspraak vergeten was.
Maar hij kon het "wel even" overnemen.
Wel een interessante functie, internationaal inkoper, met veel contacten tot in Saudi Arabie toe.
Gelukkig heb ik zo mijn contacten met de Lims.
Pas hebben ze voor een project nog even 5 Antonov vliegtuigen gecharterd om wat spullen naar een project te versturen. This is huge business.
![]()
Mogelijk moet ik enige tijd in Duitsland werken, of emigreren, maar dat was nog niet direct aan de orde.
Maar eerst even kijken wanneer meneer terug is, en of er een vervolg aan zit.
Was wel interessant dus ondanks het hiaatje.