het uiterlijk vind ik niet zo belangrijkquote:Op woensdag 30 november 2005 09:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk welAls je al niet de wijk uitrent bij het zien
En anders [insert Katana.jpg]
quote:Op woensdag 30 november 2005 10:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
wale? waar gaat dit nou ineens over?
quote:Op woensdag 30 november 2005 09:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ben je de enige Portugeze vertaalster ofzoEn waarom hadden jullie nou onenigheid
![]()
[..]
Niet doen stinkie, aan zijn hypnotische krachten zal je veel te snel toegeven![]()
Dat is wwn wHale, heel ander ietsquote:
Wel bij de les blijven hequote:Op woensdag 30 november 2005 10:30 schreef richardgie het volgende:
Jeetje ben je effe weg is er weer een nieuw topic.Had deze keer niet zitten tellen.
Hoiquote:Op woensdag 30 november 2005 10:31 schreef R2-D2 het volgende:
Dat was eigenlijk de motor die ik wilde kopen, maar dan een nieuwer model met die geintegreerde koplampen.![]()
Bij het starten viel het geluid me al niet op en als je ermee wegreed hoorde je nog niks![]()
Verder niks te klagen over handling of power![]()
Einde n00b review
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 10:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat is wwn wHale, heel ander iets
Dan ligt het er dus aan wat je wel belangrijk vind.... ik wil dit weekend sowieso eens rond gaan kijken voor een andere fiets (BMW wellicht) en dan eens een inruilprijsje vragen, dan kunnen we eens kijken wat een beetje reeel is
ik wilde die nieuw in het geel kopenquote:Op woensdag 30 november 2005 10:31 schreef R2-D2 het volgende:
Dat was eigenlijk de motor die ik wilde kopen, maar dan een nieuwer model met die geintegreerde koplampen.![]()
Bij het starten viel het geluid me al niet op en als je ermee wegreed hoorde je nog niks![]()
Einde n00b review
![]()
[afbeelding]
YH. kan je iets meer vertellen over wat er met je trommelvliezen gebeurt als ik 'm startquote:Op woensdag 30 november 2005 10:31 schreef R2-D2 het volgende:
Einde n00b review
![]()
[afbeelding]
H.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
Y. kan je iets meer vertellen over wat er met je trommelvliezen gebeurt als ik 'm start
O. Doe danquote:Op woensdag 30 november 2005 10:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
Y. kan je iets meer vertellen over wat er met je trommelvliezen gebeurt als ik 'm start
You guys all look a likequote:
quote:
A) teveel kilometersquote:Op woensdag 30 november 2005 11:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Cagiva Canyon 500 antr/geel 2001 6800 Km 3.250,00
Onderaan de pagina
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
A) teveel kilometers
B) Italiaans
(das ook het nadeel van die F650, volgens mij hebben die pastavreters daar ook met hun fikken aan gezeten)
Dat is een leuke fiets.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Cagiva Canyon 500 antr/geel 2001 6800 Km 3.250,00
Onderaan de pagina
+ punten
Leeftijd
Kilometers
Aanschafprijs
- punten
Die ben je nu vast aan het bedenken
1 cylinder?
Zeg, de neuklijst is in ONZ te vinden hoorquote:
staat Fullcum & artoe dietoe er al in dan ?quote:Op woensdag 30 november 2005 11:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zeg, de neuklijst is in ONZ te vinden hoor
quote:
Kunnen weerquote:Op woensdag 30 november 2005 11:06 schreef Worldbeater het volgende:
Nou de lims kunnen weer [afbeelding].![]()
![]()
Eerst evenzetten en de verwarming wat hoger, ben zo terug.
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:06 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dat is een leuke fiets.![]()
Demn,moest me hier thuis ineens over francien buigen.Echt iets voor mij.![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zeg, de neuklijst is in ONZ te vinden hoor
Van mij mag hetquote:Op woensdag 30 november 2005 11:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
staat Fullcum & artoe dietoe er al in dan ?![]()
Troep maken?Zal ik effe komen helpenquote:Op woensdag 30 november 2005 11:16 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Ik moet me ook gaan voorbereiden op de komst van m'n nieuwe collega![]()
Zodadelijk zit ie thuis te FOK!-en in WGR: vrouwelijke mentor, hoe daarmee om te gaan![]()
Eventjes overal troep gaan maken zodat alleen ik een stoel heb![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:23 schreef richardgie het volgende:
[..]
Troep maken?Zal ik effe komen helpen.Heb hier net de bladeren van het balkon op moeten ruimen.
![]()
En wat die nieuwe collega betreft:stoel met drie poten aanbieden en zelf op een gaan zitten met 4,lazert ie meteen op z'n achterhoofd,compleet de weg kwijt en kan je hem promoveren tot koffie juffrouw.![]()
O ja ik weet van niks hoor.![]()
Wat is de gelijkenis met een walvis eigenlijk?quote:
Je gaat m'n raad met die stoel toch proberen zometeen?Laat het effe weten,want dan haal ik eerder geposte berichten,door mij,hierover weg.Anders heb ik je er toe aangezet terwijl ik alleen maar goedbedoelde adviezen heb gegeven.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Nee, dat vind ik zielig. Mischien heb ik nu een eigen koffiejuffrouw van het mannelijke geslacht![]()
En nu aan de slag![]()
De vormen en de overdaad aan tupperware, en het gewicht denk ik.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:35 schreef worldpimber het volgende:
Wat is de gelijkenis met een walvis eigenlijk?
Mja, weer een afspraak met niemand.quote:Pepijn heeft weer zeker veel geld over de balk gesmeten of gaat dat doen met zijn nieuwe baan.
Nou,richardgie gaat zo anders wel stoppen met Fok.Effe broodje eten,ander broodje op tijd uit de oven halen,zodat ik het zwart er niet van af hoef te krabben,nog een broodje eten,glaasje melk drinken en dan op weg op de fiets naar z'n werk.Kom vanavond nog wel effe kijken.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:41 schreef R2-D2 het volgende:
Hicham was right:
Don't start FOK!-ing or you will never stop![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:49 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou,richardgie gaat zo anders wel stoppen met Fok.Effe broodje eten,ander broodje op tijd uit de oven halen,zodat ik het zwart er niet van af hoef te krabben,nog een broodje eten,glaasje melk drinken en dan op weg op de fiets naar z'n werk.Kom vanavond nog wel effe kijken.
![]()
En Worldbeater,toch wel een merkwaardige walvis.
Hmm, het werd voorgelezen door de opa van Giel Beelen die goede sier wilde maken denk ik.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
volgens mij was je nog niet wakker toen je dat berichtje hoorde
er werd op het nieuws gezegd dat het nog even op zich laat wachtende komenden dagen word zachter
![]()
Ik heb ook een GSX-F600 gehad, een mooi rode met open Lasert uitlaat.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:31 schreef R2-D2 het volgende:
Einde n00b review
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:02 schreef stinkie het volgende:
A) teveel kilometers
B) Italiaans
(das ook het nadeel van die F650, volgens mij hebben die pastavreters daar ook met hun fikken aan gezeten)
Ah, werkt dat zoquote:Op woensdag 30 november 2005 11:53 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Nieuwe collega staat aan de receptie
![]()
Altijd eventjes laten wachten, net doen of je het druk hebt![]()
lolquote:Op woensdag 30 november 2005 11:53 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Nieuwe collega staat aan de receptie
![]()
Altijd eventjes laten wachten, net doen of je het druk hebt![]()
Goede tipquote:Op woensdag 30 november 2005 11:06 schreef Worldbeater het volgende:
Nou de lims kunnen weer [afbeelding].![]()
![]()
Eerst evenzetten en de verwarming wat hoger, ben zo terug.
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:37 schreef Worldbeater het volgende:
Nou, binnen een uur na de afspraak alweer thuis, dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Meestal kost je het een halve dag, 1-2 uur reizen, 1-2 uur wachten en babbelen.![]()
Het was erg nat op de weg, dus mijn helm zat binnen no time onder de spetters.
Dat was nog niet zo erg, maar precies de dijkweggetjes die ik binnendoor reed liepen allemaal in het verlengde van het lage zonnetje.
Erg tricky rijden op onbekende wegen met veel kruispunten tussendoor.. zero to low vision.![]()
Eenmaal in het bewuste plaatsje aangekomen klopte de routeplanner niet zo.
Ik kon nergens linksaf, en reed zo'n beetje het dorp weer uit.![]()
Maar het bleek dat ik al in de goede straat zat, ik moest bij nummertje 47c zijn, en ik leek er niet ver vandaan voor de deur bij nummer 40 .. en met een voor de vijfde keer afgeslagen KLX.
Alleen de overzijde van de weg was nummer 13, en ik zag al snel at alle huizen daar a,b,c nummers hebben.![]()
Pas aan de andere kant van het dorp kwam ik in de 47.![]()
Alleen fijn dat er soms geen nummers op de gebouwen stonden, en een bord met de naam van het bedrijf als herkenningspunt zag ik ook nergens.
Toen maar bij het meest logische bedrijf dubbel geparkeerd en naar binnen gelopen.
In de hal stond inderdaad de goede naam.![]()
Iedereen binnen kwam ineens tot leven door mijn bezoek, maar ik liep snel naar buiten om de motor normaal te parkeren.
![]()
Eenmaal weer binnen mij bij de receptie gemeld, maar de bewuste meneer was niet op kantoor.![]()
Aja, dacht ik die zal zo wel komen.![]()
Overal paniek en geschrokken medewerkers, maar er stond iemand in de buurt die de leiding nam en die ging de persoon even bellen. (hoe brilliant)
Met een klein kwartiertje zag ik weer mensen, en ik mocht even alleen plaats nemen in de vergaderruimte.
![]()
Na enige tijd kwam dezelfde persoon die eerder de leiding nam, en die verontschuldigde zich dat mijn gesprekspartner in Duitsland zit.Hij was gisteravond zo overhaast vertrokken dat hij deze afspraak vergeten was.
![]()
Maar hij kon het "wel even" overnemen.
Wel een interessante functie, internationaal inkoper, met veel contacten tot in Saudi Arabie toe.
Gelukkig heb ik zo mijn contacten met de Lims.![]()
Pas hebben ze voor een project nog even 5 Antonov vliegtuigen gecharterd om wat spullen naar een project te versturen. This is huge business.
Mogelijk moet ik enige tijd in Duitsland werken, of emigreren, maar dat was nog niet direct aan de orde.![]()
Maar eerst even kijken wanneer meneer terug is, en of er een vervolg aan zit.
Was wel interessant dus ondanks het hiaatje.![]()
![]()
![]()
![]()
Drag meets@high speed, zo snel mogelijk naar Hamburg enzo .. tussendoor even in de bossen relaxen..quote:Op woensdag 30 november 2005 12:30 schreef FemaleRebbel het volgende:
, dat overkomt jou altijd he
![]()
emigreren.....krijgen we dan straks ook nog internationale Fok!meets![]()
Stel het voor zou ik zeggen! Het schijnt heel leuk te zijn om in Duitsland te rijden.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:30 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
, dat overkomt jou altijd he
![]()
emigreren.....krijgen we dan straks ook nog internationale Fok!meets![]()
Is kicku he Raus....ff in Germany gassuquote:Op woensdag 30 november 2005 12:35 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Stel het voor zou ik zeggen! Het schijnt heel leuk te zijn om in Duitsland te rijden.![]()
![]()
Raar dat RB nog steeds geen toertocht door zijn thuisland heeft geregeld.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:35 schreef Rausdouwer het volgende:
Stel het voor zou ik zeggen! Het schijnt heel leuk te zijn om in Duitsland te rijden.![]()
![]()
Hij heeft tig topics geleden toch es twee routes gepost....is wel wat voor ut voorjaar....lekker door ut Drentse land gassu en een paar hunnebedden omver knallenquote:Op woensdag 30 november 2005 12:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Raar dat RB nog steeds geen toertoch door zijn thuisland heeft geregeld.![]()
Hij had daar wel een keer een meeting met heimat manner.![]()
Verder nooit wat over verteld, helemaal geen klein verslagje ofzo.. 'f wat de bron van de ellende was.![]()
Uhm, ik ben de enige die er overheen kan.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:43 schreef FemaleRebbel het volgende:
Hij heeft tig topics geleden toch es twee routes gepost....is wel wat voor ut voorjaar....lekker door ut Drentse land gassu en een paar hunnebedden omver knallen![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 12:43 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
en een paar hunnebedden omver knallen![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 12:47 schreef ondeugend het volgende:
Met een tour een paar jaar geleden wilde Pepijn al tegen een drentsche boom aanzeiken !
Dat hebben we gelukkig net kunnen voorkomen.
Rotterdammers hequote:Op woensdag 30 november 2005 12:47 schreef ondeugend het volgende:
Met een tour een paar jaar geleden wilde Pepijn al tegen een drentsche boom aanzeiken !
Dat hebben we gelukkig net kunnen voorkomen.
Door je toe te schreeuwen dat we over 1 kilometer pauze hielden.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 12:49 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Rotterdammers he![]()
![]()
De een wil ze om ver knallen, de ander er overheen raggen. Totaal respectloos die gasten.![]()
![]()
Oh ja, nu weet ik het weer. Volgens mij stond ik al paraat.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:51 schreef ondeugend het volgende:
Door je toe te schreeuwen dat we over 1 kilometer pauze hielden.![]()
Halve Duitsers.quote:
Niets duits aan me.... wel vrouw.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oh ja, nu weet ik het weer. Volgens mij stond ik al paraat.![]()
[..]
Halve Duitsers.![]()
Alleen Ralf is een goede.![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 12:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Uhm, ik ben de enige die er overheen niet zover rijden kan.![]()
Ik kan in jou geen bakvisje zienquote:Op woensdag 30 november 2005 13:01 schreef ondeugend het volgende:
Niets duits aan me.... wel vrouw.
Die schreeuwen ook.![]()
Nou... euhhhhhquote:Op woensdag 30 november 2005 13:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik kan in jou geen bakvisje zien, maar ik zie je wel zo Duits lullen
voor me.
Alleen dan met een Tiroler pakje, en met veel enthousiasme en dito glimlach een soort van klompendans doen.![]()
Ik bedoel het niet eens mannelijk, gewoon een leuk feest met veel plezier.
Als ik nog eens regisseur wordt dan mag je auditie doen voor de hoofdrol.
Zoeken we nog wel een leuke tegenspeler.![]()
Ik heb even de essentie er uit gepakt.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:09 schreef R2-D2 het volgende:
Ernst-Janzit t.o. mij
![]()
En hij gaatnu koffie halen voor mij jammer dat ik geen webcam heb
even vragen waarom ie zo Ernstig kijktquote:Op woensdag 30 november 2005 13:09 schreef R2-D2 het volgende:
Live verslag!
Ernst-Janzit t.o. mij
![]()
Ik heb 'm wat documenten gegeven, die is ie nu met heel veel belangstelling aan het lezen en stelt af en toe hele slimme vragen.... NOT!
Ik ben natuurlijk eventjes bezig met een rapportje![]()
Komt van Fontys af, dit is z'n 1e baan heb ik weer![]()
En hij gaat nu koffie halen voor mij jammer dat ik geen webcam heb
Voel je je aangesprokenquote:
Bedankt voor ut complimentquote:Op woensdag 30 november 2005 12:49 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Rotterdammers he![]()
![]()
De een wil ze om ver knallen, de ander er overheen raggen. Totaal respectloos die gasten.![]()
![]()
Mijn hunnebedden.. wat doen jullie !!quote:Op woensdag 30 november 2005 13:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken![]()
ben je dan een oervrouw met een syberische sabeltandtijger outfitedie nog in een hunnebedje woont![]()
Ernst-Janquote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 12:37 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Is kicku he Raus....ff in Germany gassu![]()
Hmm, sympathieke gozer lijkt me dat.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:24 schreef R2-D2 het volgende:
Ernst-Jan.emo
quote:Ik lees straks pas weer anders gaat het niet goed![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 13:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ernst-Jan
ik vroeg net aan hem of hij de ernst van tijdig rapporteren inzag![]()
Thanks 2 Mercy![]()
Ik lees straks pas weer anders gaat het niet goed![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel grappig die gebarentaal.![]()
Ik heb net de definitieve versie van mijn Engelse sollicitatie verzonden.![]()
Er moest inderdaad erg weinig in aangepast worden, een spatie en 2 zinnen iets anders.
En het was toch aardig wat tekst die erin stond.![]()
En de achterbrug van mijn motor is maar 170 mm breed, daar past dus geen ZX6R bruggie in.
Die is 235 mm, en dat is wel een te groot verschil om even pas te maken.![]()
Beter ga ik eens op zoek naar de maten van een RS250 brug.
[ Bericht 5% gewijzigd door Worldbeater op 30-11-2005 14:50:45 ]
OMG, jij bent echt ergquote:Op woensdag 30 november 2005 13:09 schreef R2-D2 het volgende:
Live verslag!
Ernst-Janzit t.o. mij
![]()
Ik heb 'm wat documenten gegeven, die is ie nu met heel veel belangstelling aan het lezen en stelt af en toe hele slimme vragen.... NOT!
Volgens mij was het vrijwel zeker dat er in het nieuwe seizoen grenzen werden overschreden.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:35 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voortaan een [nakend] tag ervoor zetten aubquote:Op woensdag 30 november 2005 14:49 schreef Worldbeater het volgende:
Heb ik met die achterbrug gelijk mijn liefde van de afgelopen 12 jaar voor de RS'en afgedekt.
[afbeelding]
Extra piccie voor de liefhebbers van vrouwenstaartjes.![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 13:09 schreef R2-D2 het volgende:
Live verslag!
Ernst-Janzit t.o. mij
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
quote:Op woensdag 30 november 2005 14:45 schreef Worldbeater het volgende:
Gedraag je.![]()
Of bedoel je het met een beetje ironie?
Ik bedacht me een tijdje later ook iets van Die jongen is ook maar ambitieus, hij heeft geen idee van wat R2-D2 daadwerkelijk denkt en hij probeert zich juist te bewijzen en gemotiveerd over te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus eigenlijk niet echt aardig van R2-D2 nee
De rest lees ik later bij, nu eerst de trein halen![]()
Deal.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:04 schreef worldpimber het volgende:
Voortaan een [nakend] tag ervoor zetten aub
Hier nog een leuke quote.. althans vakjargon voor jou en Peerke of was het Greedz.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:58 schreef hicham het volgende:
De rest lees ik later bij, nu eerst de trein halen
Nou krijgt't poesje ut koud!quote:Op woensdag 30 november 2005 15:49 schreef Rausdouwer het volgende:
Nou de poes is ook weer glad geschoren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |