quote:Op woensdag 30 november 2005 21:19 schreef Makster het volgende:
[..]
Hoop dat mijn vriendin zo thuis komt, heb trek en chips maar kan niet naar de keuken omdat de kat op schoot ligt
quote:
raggen is altijd leukquote:Op woensdag 30 november 2005 21:25 schreef worldpimber het volgende:
Zou OPM geen interesse hebben om met beleid en verstand wat te raggen?
Oops, sorryquote:Op woensdag 30 november 2005 21:27 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ja, doeiiiiii![]()
met je afstraffen.....en @ Makster, the same for you ....
![]()
don't mess with Rebbel![]()
Ben ook niet uitgenodigd, inviteer mezelf gewoon![]()
Hmmm, grote woorden, maar hoe groot issu eigenlijk?quote:Op woensdag 30 november 2005 21:27 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ja, doeiiiiii![]()
met je afstraffen.....en @ Makster, the same for you ....
![]()
don't mess with Rebbel![]()
Ik wilde nog een goed woordje voor je doen, maar ik zie het al, het wordt gewoon niet gewaardeerd.quote:Ben ook niet uitgenodigd, inviteer mezelf gewoon![]()
Ha,ben druk in de weer met kroketten.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:23 schreef Makster het volgende:
[..]
Alleen die kut kat schrok van de deur en nu kan ik dus zelf chips fixen, kutbeest![]()
![]()
![]()
Jij mijn naam noemen, maar ik niet snap jij bedoelen?quote:Op woensdag 30 november 2005 21:25 schreef worldpimber het volgende:
Zou OPM geen interesse hebben om met beleid en verstand wat te raggen?
Geen pottenkijkers tenzij er grof geld wordt neergelegd.Wat is de prijs ongeveer Peppie? Weet wel dat er iets van 4 gaan per wheeliedag ofzo.
Nice, arty.quote:
Olie, vlees en prikkertjes?quote:Op woensdag 30 november 2005 21:39 schreef stinkie het volgende:
n00b vraagje? Wat is nou eigenlijk het verschil tussen de F650 en de F650 Funduro
Sahóót me, maar we komen er wel uit.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:39 schreef stinkie het volgende:
n00b vraagje? Wat is nou eigenlijk het verschil tussen de F650 en de F650 Funduro
Ben een klein lief Rebbeltjuhquote:Op woensdag 30 november 2005 21:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hmmm, grote woorden, maar hoe groot issu eigenlijk?![]()
[..]
Ik wilde nog een goed woordje voor je doen, maar ik zie het al, het wordt gewoon niet gewaardeerd.![]()
One size fits all.quote:
Alléén gas geven heb ik gehoord. Dat moet niet zo moeilijk zijn lijkt me.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:35 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nope, kan niet invallen, zal blij zijn als ik ut haal tot de kartbaan, ff bijkomen en dan weer zu hause
![]()
bovendien ik kan helemaal niet karten![]()
Maar wel een beetje rebbels.Komt me trouwens wel een beetje bekend voor de naam reb-els,zou alleen niet meer weten waarvan!quote:Op woensdag 30 november 2005 21:50 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ben een klein lief Rebbeltjuh![]()
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:45 schreef hicham het volgende:
M: Die MV Brutale is vet kickeh joh
R: Euh... Ja !!!
* M draait zich om en gaat verder met TV kijken
* R denkt, waar ging dat over
Ja Hicham kent ons.quote:
Ik heb wel eens gekart.Alleen oppassen dat de stoeltjes niet te groot zijn.Heb er toen twee enorme schaafwonden op m'n rug aan over gehouden.Plankgas door de bochtquote:Op woensdag 30 november 2005 21:58 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Alléén gas geven heb ik gehoord. Dat moet niet zo moeilijk zijn lijkt me.![]()
Ik heb nog nooit gekart en nu na 4 december dus nog steeds niet.![]()
Neuh, valt wel meequote:Op woensdag 30 november 2005 21:58 schreef richardgie het volgende:
[..]
Maar wel een beetje rebbels.Komt me trouwens wel een beetje bekend voor de naam reb-els,zou alleen niet meer weten waarvan!
Kan ik lang na gaan zitten denken.Ben gisteren al vergeten,maar soms komt er wel eens iets uit een donkergrijs verleden boven drijven.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:05 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Neuh, valt wel mee![]()
dig in your memory....![]()
Vlezig prikkertje heb ik welquote:
en waarom krijg ik nooit dat soort resultaten op dat hoereforum?quote:Op woensdag 30 november 2005 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sahóót me, maar we komen er wel uit.![]()
ouderdom noemen ze datquote:Op woensdag 30 november 2005 22:12 schreef richardgie het volgende:
[..]
Kan ik lang na gaan zitten denken.Ben gisteren al vergeten,maar soms komt er wel eens iets uit een donkergrijs verleden boven drijven.![]()
quote:
Vriendinquote:Op woensdag 30 november 2005 22:30 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
ouderdom noemen ze dat![]()
je bent toch ook al een 35 plusser![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |