SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op woensdag 30 november 2005 15:49 schreef Rausdouwer het volgende:
Nou de poes is ook weer glad geschoren
Kale seopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vond ut seopie ut nie errug bij de dierendokterquote:
Het viel allemaal erg mee, ze liet het eigenlijk best goed toe. Ze was daarom ook gewoon bij bewustzijn.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:06 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Vond ut seopie ut nie errug bij de dierendokter
of was ie tijdelijk buiten bewustzijn
quote:Op woensdag 30 november 2005 16:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hier nog een leuke quote.. althans vakjargon voor jou en Peerke of was het Greedz.
Ik hou die bollen nog niet erg uitelkaar.![]()
The box said "Requires Windows XP or better." I can't understand why it won't work on my Linux computer...
if (argc > 1 && strcmp(argv[1], "-advice") == 0) { printf("Don't Panic!\n"); exit(42); }
Naked == stoerquote:Op woensdag 30 november 2005 17:44 schreef Worldbeater het volgende:
[naked] Black, black, black Suzuki.![]()
[afbeelding]
Waarom zijn de Lims eigenlijk zo gek op Naked bikes.. onbewuste associatie?![]()
![]()
edit: naked kan wel weg, deze heeft als extra de bandenwarmers er nog op.![]()
Oww, das wel prettig ja, dat ze rustig blijven. Onze wijlen poes moest echt verdoofd worden, want die vloog gewoon de arts aan en krabde je helemaal open, dat was Rebbelquote:Op woensdag 30 november 2005 17:41 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het viel allemaal erg mee, ze liet het eigenlijk best goed toe. Ze was daarom ook gewoon bij bewustzijn.![]()
nog erger ?quote:Op woensdag 30 november 2005 17:59 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Oww, das wel prettig ja, dat ze rustig blijven. Onze wijlen poes moest echt verdoofd worden, want die vloog gewoon de arts aan en krabde je helemaal open, dat was Rebbel![]()
vandaar m'n nickname.......maar ik ben niet zo hoor![]()
Heftruckje geleend om dat beest bij de dierenarts te krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook noog een half platgereden konijnen tegengekomen uit Amsterdam?
Seopjes
[naked]quote:Op woensdag 30 november 2005 17:44 schreef Worldbeater het volgende:
[naked] Black, black, black Suzuki.
Ik ben niet zo gek op naked in het algemeen, maar ben wel gek op echte dikke ragbikes...quote:Waarom zijn de Lims eigenlijk zo gek op Naked bikes.. onbewuste associatie?![]()
![]()
edit: naked kan wel weg, deze heeft als extra de bandenwarmers er nog op.![]()
![]()
zodra ik het huis uit ben...
Boeie, hij heeft nou toch al betaald.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:47 schreef hicham het volgende:
Ben je wel op tijd klaar met die wheelietraining peppo? Karten enzo
Wordt een adrenalinerijk dagje voor jeWheelie's oefenen en daarna bandenstapels eten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor, puur Rausjes power.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:54 schreef worldpimber het volgende:
Hmmm, uitegeschoten met hobbymes, nou ligt mijn duim in tweeën
[..]
Heftruckje geleend om dat beest bij de dierenarts te krijgen?Ook noog een half platgereden konijnen tegengekomen uit Amsterdam?
Seopjes
![]()
Dan zoek je toch even een schapenwei op?quote:Op woensdag 30 november 2005 18:47 schreef hicham het volgende:
Alleen die koplamp vind ik niet echt toppiejoppie
Oh jaquote:Op woensdag 30 november 2005 18:47 schreef hicham het volgende:
Wordt een adrenalinerijk dagje voor jeWheelie's oefenen en daarna bandenstapels eten
MV Brutale 910, mooooooiii![]()
[afbeelding]
OMGquote:Op woensdag 30 november 2005 19:02 schreef Worldbeater het volgende:
Normaal had ik jullie in de vierde heat op conditie willen pakken.
Zal nu lastig worden.
ik heb ook dat testverslag op Motor-Freaks gelezenquote:Op woensdag 30 november 2005 18:47 schreef hicham het volgende:
MV Brutale 910, mooooooiii![]()
[afbeelding]
Ah cool, het terugkrabbelen is begonnen !quote:Op woensdag 30 november 2005 19:02 schreef Worldbeater het volgende:
Als ik op mijn bek ga met die wheelietraining kan ik misschien niet mee karten.![]()
Nog niet eens over nagedacht dat ik wellicht uitgeput kan zijn door de eerdere activiteiten op de dag.![]()
Normaal had ik jullie in de vierde heat op conditie willen pakken.
Zal nu lastig worden.
Als ik het begin van de heats overleef tenminste, het duurt altijd ff om aan de baan te wennen.![]()
Het eten zal er wel na zijn denk ik, zal nog even de OP eens doorlezen.. al die goede moeite.![]()
![]()
[..]
Dan zoek je toch even een schapenwei op?![]()
Nee, ik speel graag de underdog, om er daarna helemaal en finaal overheen te gaan.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:06 schreef Rausdouwer het volgende:
Ah cool, het terugkrabbelen is begonnen !![]()
Dat zeggikquote:Op woensdag 30 november 2005 19:07 schreef Worldbeater het volgende:
Nee, ik speel graag de underdog, om er daarna helemaal en finaal overheen te gaan.
Vorig keer waren er wat MC'ers niet zo enthousiast voor een eventuele mixmeetquote:Op woensdag 30 november 2005 19:13 schreef Worldbeater het volgende:
Zullen we nog autoslowchatters uitnodigen?![]()
Tjabbo, ThaFreak, TommyToyota(ofzo) en PeuRac zijn sowieso toffe gasten.
![]()
Alleen het bedrag kan een probleem zijn voor een meet met anonieme fokkers.
Maar ja een beetje autofreak gaat helemaal door het lint van karten.![]()
16.00 is de aanvang volgens hen, dus 15.30 ongeveer allemaal verzameld zijn daarzoquote:Op woensdag 30 november 2005 19:13 schreef Worldbeater het volgende:
Maarrre Pimber, wat is het schema van de dag?![]()
16:00 ontvangst, 16:30 karten?![]()
18:00 finale? [afbeelding]
19:00 eten? [afbeelding]
Krrrrr ik wil tot half 3 wheelien.. zal ik even bellen hoe laat we werkelijk gaan karten?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:18 schreef worldpimber het volgende:
16.00 is de aanvang volgens hen, dus 15.30 ongeveer allemaal verzameld zijn daarzo![]()
Ongeveer 2 uur rijden en daarna ergens eten ja.Ziekenhuis in de buurt ofzo
![]()
Nee das niet haalbaarquote:Op woensdag 30 november 2005 19:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Krrrrr ik wil tot half 3 wheelien.. zal ik even bellen hoe laat we werkelijk gaan karten?
Met aanvang begreep ik dat we om 4 uur konden aankakken.![]()
Nou is Makster wel de chauffeur dus op zich is 40 minuten naar Apeldoorn rijden ook wel haalbaar.![]()
Trouwens wel handig als je even iedereen terugmailt met je debiele nummertje.
Kunnen we je bellen enzo.![]()
Als je Makster maar niet gaat ophoudenquote:Op woensdag 30 november 2005 19:28 schreef Worldbeater het volgende:
rouwens wel handig als je even iedereen terugmailt met je debiele nummertje.
Kunnen we je bellen enzo.![]()
Dat was mijn 2de puntquote:
Amen, offuhh, Whalla to that broquote:Op woensdag 30 november 2005 19:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als je Makster maar niet gaat ophouden![]()
!!!
Post het dan even in PTA SC
Ik wil ook nog wel even bellen om te vragen of alles wel doorgaat en hoe laat we precies vertrekken, maar dat kan jij ook direct doen
![]()
![]()
Nopequote:Op woensdag 30 november 2005 19:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
OMG
Volgens mij ben jij echt zo iemand van "laat ze maar lekker lullen" uiteindelijk word ik de stille winnaar.![]()
En heb je nog bepaalde strategiën ook om de jonge garde te slim af te zijn. Winnen zal natuurlijk bewijzen dat je als ouwe lul ook nog net zo jong en fit kan zijn als The Chemical Brothers
*aldus de aftrap tot een zeer agressieve strijd op de baan.
Rebbel kan wel voor je invallen
Huah, ja daar was ik net dus.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:31 schreef worldpimber het volgende:
Als je Makster maar niet gaat ophouden![]()
!!!
Post het dan even in PTA SC
![]()
Op welke onuitspreekbare naam heb je gereserveerd?quote:Ik wil ook nog wel even bellen om te vragen of alles wel doorgaat en hoe laat we precies vertrekken, maar dat kan jij ook direct doen![]()
![]()
quote:
Mja, ergens hoop ik wel op regen dan.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:32 schreef Makster het volgende:
Dat was mijn 2de punt
Weetje wat voor weer ze opgeven![]()
![]()
Hier had ik overheen gelezen.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:05 schreef worldpimber het volgende:
OMG
Volgens mij ben jij echt zo iemand van "laat ze maar lekker lullen" uiteindelijk word ik de stille winnaar.![]()
En heb je nog bepaalde strategiën ook om de jonge garde te slim af te zijn. Winnen zal natuurlijk bewijzen dat je als ouwe lul ook nog net zo jong en fit kan zijn als The Chemical Brothers
*aldus de aftrap tot een zeer agressieve strijd op de baan.
Scherpquote:Op woensdag 30 november 2005 19:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan zoek je toch even een schapenwei op?![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:05 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh janu weet ik ook weer waar Mercy het over had.
![]()
D'r gaat aan gewerkt worden dan maarquote:Op woensdag 30 november 2005 19:44 schreef Worldbeater het volgende:
En nog net zo jong en fit, volgens mij versla ik jullie op fitheid sowieso.![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:45 schreef hicham het volgende:
M: Die MV Brutale is vet kickeh joh
R: Euh...Ja !!!
* M draait zich om en gaat verder met TV kijken
* R denkt, waar ging dat over![]()
![]()
![]()
Heel wijsquote:Op woensdag 30 november 2005 19:42 schreef Worldbeater het volgende:
Mja, ergens hoop ik wel op regen dan.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 13:54 schreef Mikkie het volgende:
Kut. Dit topic had ik eerder moeten zien.
quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Scherp
[..]Het eerste waar ik aan dacht is een volgende conversatie tussen (M)ercy en (R)aus
![]()
![]()
Neehoorquote:Op woensdag 30 november 2005 15:02 schreef worldpimber het volgende:
OMG, jij bent echt erg![]()
![]()
Je collega's kan je nooit meer vertrouwen, straks zit ie na een tidjje op Fok ook je berichten te lezen.![]()
t Is maar goed dat ik dit niet heb gelezen zonetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ernst-Jan, IE-Djee zo mag ik 'm noemen van hemquote:Op woensdag 30 november 2005 15:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik bedacht me een tijdje later ook iets van Die jongen is ook maar ambitieus, hij heeft geen idee van wat R2-D2 daadwerkelijk denkt en hij probeert zich juist te bewijzen en gemotiveerd over te komen
Dus eigenlijk niet echt aardig van R2-D2 nee
De rest lees ik later bij, nu eerst de trein halen![]()
![]()
spweekt met een aahwdappel in z'n mond en doet gwaag intewessant.
Morgen zal ik aardig zijn![]()
Edit
Ik ben toch de Bitch van de Nutcrusher MC
Precies! een Streberquote:Op woensdag 30 november 2005 16:26 schreef Worldbeater het volgende:
En voorbij is de pauze weer.![]()
![]()
![]()
R2 moet toch ondertussen wel weer aanspreekbaar zijn.Of hebben we echt een streber in tha house daar.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:42 schreef Worldbeater het volgende:
Arm om schouder smiley.
Beetje klaargekomen?![]()
![]()
Deze jongen maakt van de heetste sambal nog ijsklontjes
intuition will take you further than logics will ever do
Uhmmm jaquote:Op woensdag 30 november 2005 19:45 schreef hicham het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:55 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Deze jongen maakt van de heetste sambal nog ijsklontjes![]()
De laatste tijd ben ik goed in bellen.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:50 schreef worldpimber het volgende:
Reservering is gewoon op mijn eigen naam, en die ken je.(misschien klantnummer 19893 noemen
)
En dan later krabbelen ze weer terug van de beslissing.. of ze komen hierna nooit meer terug.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:50 schreef richardgie het volgende:
Zo,richardgie is ook weer thuis..[..]..Inderdaad zijn wel een stel prutsers soms.
![]()
Niet zo overdrijven gelijk met de tijden.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:53 schreef Makster het volgende:
Kortom, bel Piet Pauluma en bid voor regen![]()
Tommy kwam hier vaker vroegâh, PeuRac heb ik een tijdje mee van gedachten vroegâh, ik kwam best wel vaak in de auto SC vroegâh, en ik was wel ook gek op ijsmeis.zip vroegâh.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:53 schreef worldpimber het volgende:Waar ken je die autofappers eigenlijk van Poppelien?
Gezocht:Sambal om ijsklontje te ontdooien.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:55 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Neehoor![]()
[..]
t Is maar goed dat ik dit niet heb gelezen zonet![]()
![]()
[..]
Ernst-Jan, IE-Djee zo mag ik 'm noemen van hem![]()
![]()
spweekt met een aahwdappel in z'n mond en doet gwaag intewessant.
Morgen zal ik aardig zijn![]()
[..]
Precies! een Streber![]()
![]()
[..]
![]()
Deze jongen maakt van de heetste sambal nog ijsklontjes![]()
Ghehequote:Op woensdag 30 november 2005 15:49 schreef Rausdouwer het volgende:
Nou de poes is ook weer glad geschoren![]()
Ik denk niet dat ik er veel naast zal zitten, serieus zeg maarquote:Op woensdag 30 november 2005 19:59 schreef Worldbeater het volgende:
Niet zo overdrijven gelijk met de tijden.![]()
quote:en ik was wel ook gek op ijsmeis.zip vroegâh.![]()
Verklaar je nader.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De laatste tijd ben ik goed in bellen.![]()
Dus daar gaat'ie.....aanvang 16:15~16:30, eerste heat 16:50.![]()
[..]
En dan later krabbelen ze weer terug van de beslissing.. of ze komen hierna nooit meer terug.![]()
Drukkers.![]()
![]()
[..]
Niet zo overdrijven gelijk met de tijden.![]()
[..]
Tommy kwam hier vaker vroegâh, PeuRac heb ik een tijdje mee van gedachten vroegâh, ik kwam best wel vaak in de auto SC vroegâh, en ik was wel ook gek op ijsmeis.zip vroegâh.![]()
Nurdquote:Op woensdag 30 november 2005 20:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Oeh oeh btw.. was 17:00 thuis, pc uitgelaten, meteen begonnen met studeren, ondertussen wat gegeten. Nu ben ik klaar, heb bijna 2 uur aan zelfstudie gedaan en alvast een planning voor morgen gemaakt![]()
OMG zoveel vrije tijd heb ik ineens over![]()
Goed werk @ belletjequote:Op woensdag 30 november 2005 19:59 schreef Worldbeater het volgende:
Dus daar gaat'ie.....aanvang 16:15~16:30, eerste heat 16:50.![]()
Tommy kwam hier vaker vroegâh, PeuRac heb ik een tijdje mee van gedachten vroegâh, ik kwam best wel vaak in de auto SC vroegâh, en ik was wel ook gek op ijsmeis.zip vroegâh.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik nou niet van je verwachtquote:Op woensdag 30 november 2005 19:59 schreef Worldbeater het volgende:
en ik was wel ook gek op ijsmeis.zip vroegâh.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Jij woont toch daar vlak in de buurt.....of je ff je medefokk!ers komt aanmoedigen op de kartbaanquote:
Hij wilde om 13:00 beginnen, zal wel wat uitlopen enzo.quote:
Waarmee?quote:
Lekkere collega dan...quote:Op woensdag 30 november 2005 13:09 schreef R2-D2 het volgende:
Live verslag!
Ernst-Janzit t.o. mij
![]()
Ik heb 'm wat documenten gegeven, die is ie nu met heel veel belangstelling aan het lezen en stelt af en toe hele slimme vragen.... NOT!
Ik ben natuurlijk eventjes bezig met een rapportje![]()
Komt van Fontys af, dit is z'n 1e baan heb ik weer![]()
En hij gaat nu koffie halen voor mij jammer dat ik geen webcam heb
quote:Op woensdag 30 november 2005 16:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Deal.![]()
[nakend]Zonder BH.
Wat zijn eigenlijk de criteria.![]()
De eisen voor films voor 10 jarigen wil je tegenwoordig niet eens meer weten.
Afgezien van de videoclips die kinderen te zien krijgen.![]()
[..]
Hier nog een leuke quote.. althans vakjargon voor jou en Peerke of was het Greedz.
Ik hou die bollen nog niet erg uitelkaar.![]()
The box said "Requires Windows XP or better." I can't understand why it won't work on my Linux computer...
if (argc > 1 && strcmp(argv[1], "-advice") == 0) { printf("Don't Panic!\n"); exit(42); }
Ernst-Jan is een import-Helmonder, z'n vaduhj is managuhj geweest bij Exotic en daahwom moesten ze vujhuizen.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:06 schreef worldpimber het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How do you fokking have knowledge about that!
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
Dat had ik nou niet van je verwacht
Pas weer gekeken, ik vond ze nu wel wat jong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op woensdag 30 november 2005 20:08 schreef worldpimber het volgende:
Hebben ze trouwens ook nog wat gezegd over de betaling?![]()
dat durven ze niet met zo'n naam.
Tien voor vief de eerste heat, daarvoor krijg je een cola'tje ofzo..quote:Op woensdag 30 november 2005 20:09 schreef Makster het volgende:
Hoe laat moeten we er nou zijn zondag
.. tussen kwart over vier en half vijf verzamelen zei ze dus.![]()
Dus met even rondneuzen is vier uur een prima richttijd.![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:06 schreef worldpimber het volgende:hebbuh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Veel te jong en niet mijn smaakquote:Op woensdag 30 november 2005 20:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pas weer gekeken, ik vond ze nu wel wat jong.![]()
6 jaar van school af, niet afgemaakte opleidingquote:Op woensdag 30 november 2005 20:15 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Lekkere collega dan...
Trouwens, als je profiel klopt... hoelang ben je dan zelf van school af![]()
16:00 uur daar dus zijn neem ik dan aanquote:Op woensdag 30 november 2005 20:16 schreef Worldbeater het volgende:
Tien voor vief de eerste heat, daarvoor krijg je een cola'tje ofzo..
.. tussen kwart over vier en half vijf verzamelen zei ze dus.![]()
Dus met even rondneuzen is vier uur een prima richttijd.![]()
Gayquote:Op woensdag 30 november 2005 20:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Veel te jong en niet mijn smaak![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:26 schreef Makster het volgende:
[..]
16:00 uur daar dus zijn neem ik dan aan
Das dan ruim een uur eerder pleite uit de beschaafde wereld, en jij doet eerst Deo op, geen stinkerds in mijn waggie![]()
![]()
Eigenlijk was het 15:30 verzamelen maar die teringpeppo moet weer lastig doenquote:Op woensdag 30 november 2005 20:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Das dan ruim een uur eerder pleite uit de beschaafde wereld, en jij doet eerst Deo op, geen stinkerds in mijn waggie![]()
![]()
Hehe, hij heeft het begrepen.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:26 schreef Makster het volgende:
Das dan ruim een uur eerder pleite uit de beschaafde wereld,
Ik neem zelfs een toilettas naar de kartmeet mee denk ik.quote:en jij doet eerst Deo op, geen stinkerds in mijn waggie![]()
![]()
IJsmeis doet topje uit: wil je echt niet Fullie.quote:
Alle werkgevers zijn niet blij met zwangere vrouwenquote:Op woensdag 30 november 2005 20:26 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
6 jaar van school af, niet afgemaakte opleiding![]()
Ik ben bij m'n huidige werkgever blijven hangen. Iedereen werd ontslagen omdat hun salarissen te hoog waren en ik werd aangenomen omdat ik 50% goedkoper was en multi-inzetbaar. Maar ik werd zwanger en daar waren ze niet echt blij mee.![]()
Whehe lmaoquote:Op woensdag 30 november 2005 20:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
IJsmeis doet topje uit: wil je echt niet Fullie.![]()
Fullie:*zweet* *zweet* *zweet*
![]()
![]()
quote:
Zou jij daar als werkgever (-geefsterquote:Op woensdag 30 november 2005 20:36 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Alle werkgevers zijn niet blij met zwangere vrouwen![]()
tell me 'bout it![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&c2coff=1&q=ijsmeis.rar+neukia+barg&meta=quote:
Moet toch weten waar het over gaatquote:Op woensdag 30 november 2005 20:16 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
How do you fokking have knowledge about that!![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:36 schreef Worldbeater het volgende:
Hehe, hij heeft het begrepen.![]()
Ik had 2 weken geleden al half 3 weg gemaild.![]()
My pointquote:IJsmeis doet topje uit: wil je echt niet Fullie.![]()
Fullie:*zweet* *zweet* *zweet*
![]()
![]()
Nope, maar dat betekent dus dat je elke vrouw in de beebie-gevaren-zone gaat uitsluiten voor de job in kwestie, terwijl vrouwen in hogere functies betere managers zijn dan mannen volgens onderzoek.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Zou jij daar als werkgever (-geefster) dan wel blij mee zijn
Nog meer plannen dan?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:36 schreef FemaleRebbel het volgende:
Alle werkgevers zijn niet blij met zwangere vrouwen![]()
tell me 'bout it![]()
Respect.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:39 schreef worldpimber het volgende:
Moet toch weten waar het over gaat
Strak plan, heel strak plan.quote:Trouwens, aangezien deze wheeliedag niet zo geweldig zal zijn kunnen we er wel eentje met z'n 3 + een andere FokMC'er plannen rond het voorjaar?![]()
Mooi ding, had er eens plannen meequote:
Nouw....quote:Op woensdag 30 november 2005 20:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nog meer plannen dan?![]()
Maar ik ken inderdaad een vrouw die samen met haar vriend besloten heeft om geen kinderen te nemen, maar dat toch steeds te horen krijgt als ze ergens weer eens niet aangenomen is.
Ze nemen het risico niet als je rond de 30 bent en kinderloos.![]()
Ergens kan het bij vrouwen ook ineens gaan kriebelen natuurlijk. [afbeelding]
[..]
Respect.![]()
[..]
Strak plan, heel strak plan.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wbt ut wheelieverhaal, I'll pass..... ik maak wel piccies en filmkes![]()
es ff vastleggen wie er plat op z'n plaat gaat*I'll do what I want, cuz I can*
Roadkill's vriendin toevallig?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar ik ken inderdaad een vrouw die samen met haar vriend besloten heeft om geen kinderen te nemen, maar dat toch steeds te horen krijgt als ze ergens weer eens niet aangenomen is.
Ze nemen het risico niet als je rond de 30 bent en kinderloos.![]()
Gij wilt klappuquote:Op woensdag 30 november 2005 20:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oeh!, wat kan jij lelijk kijken zeg.![]()
Nou....die lijdt aan het ik-wil-mijn-eieren-nog-niet-bevrucht-zien syndroomquote:
Kiek maar uut voordat ik jou niet op bepaalde wijze afstraf.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
Gij wilt klappu![]()
dan neem naast je toilettassie ook nog maar je ehbotassie mee naar Harderwijk![]()
Ik geloof niet dat je uitgennodigt was.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
En wbt ut wheelieverhaal, I'll pass..... ik maak wel piccies en filmkes![]()
es ff vastleggen wie er plat op z'n plaat gaat
Afstraffen ook hehquote:Op woensdag 30 november 2005 21:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kiek maar uut voordat ik jou niet op bepaalde wijze afstraf.![]()
Klappen graag, maar het moet niet op SM gaan lijken.. crossing the line.![]()
[..]
Ik geloof niet dat je uitgennodigt was.![]()
3 = Hicham, Pimber en ik + 1 bepaalde Fokker moet wel Makster zijn.![]()
Maar je kan je even aanmelden bij Pimber, en dan nog door de commisie heen.![]()
Hypotheek neequote:Op woensdag 30 november 2005 21:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Que Makster?
Zit je weer E-bay af te struinen?
Keuzes voor de hypotheek al rond enzo?![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:19 schreef Makster het volgende:
Hoop dat mijn vriendin zo thuis komt, heb trek en chips maar kan niet naar de keuken omdat de kat op schoot ligt
Chocomel zou fijn zijnquote:Op woensdag 30 november 2005 21:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
voor de kat dan.
![]()
En verder nergens trek ik als je vriendin thuiskomt?![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:13 schreef R2-D2 het volgende:
Mensen ik ga rusten, was een te vermoeiende dag vandaag![]()
Ik lurk wel ff mee![]()
![]()
Ja, doeiiiiiiquote:Op woensdag 30 november 2005 21:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kiek maar uut voordat ik jou niet op bepaalde wijze afstraf.![]()
Klappen graag, maar het moet niet op SM gaan lijken.. crossing the line.![]()
Tassie klinkt wel gay.
Maar een beetje opfrissen is wel zo fijn voor de topsporter.![]()
[..]
Ik geloof niet dat je uitgennodigt was.![]()
3 = Hicham, Pimber en ik + 1 bepaalde Fokker moet wel Makster zijn.![]()
Maar je kan je even aanmelden bij Pimber, en dan nog door de commisie heen.![]()
Klinkt als een kennerquote:Op woensdag 30 november 2005 21:19 schreef Makster het volgende:
[..]
word lichtelijk verstrooid van al die kut hypotheekvormen. Ik wil gewoon een goede hypotheek met gunsitge voorwaarden en lage maandlasten en geen adders onder het gas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |