Ik denk niet dat ik er veel naast zal zitten, serieus zeg maarquote:Op woensdag 30 november 2005 19:59 schreef Worldbeater het volgende:
Niet zo overdrijven gelijk met de tijden.![]()
quote:en ik was wel ook gek op ijsmeis.zip vroegâh.![]()
Verklaar je nader.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De laatste tijd ben ik goed in bellen.![]()
Dus daar gaat'ie.....aanvang 16:15~16:30, eerste heat 16:50.![]()
[..]
En dan later krabbelen ze weer terug van de beslissing.. of ze komen hierna nooit meer terug.![]()
Drukkers.![]()
![]()
[..]
Niet zo overdrijven gelijk met de tijden.![]()
[..]
Tommy kwam hier vaker vroegâh, PeuRac heb ik een tijdje mee van gedachten vroegâh, ik kwam best wel vaak in de auto SC vroegâh, en ik was wel ook gek op ijsmeis.zip vroegâh.![]()
Nurdquote:Op woensdag 30 november 2005 20:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Oeh oeh btw.. was 17:00 thuis, pc uitgelaten, meteen begonnen met studeren, ondertussen wat gegeten. Nu ben ik klaar, heb bijna 2 uur aan zelfstudie gedaan en alvast een planning voor morgen gemaakt![]()
OMG zoveel vrije tijd heb ik ineens over![]()
Goed werk @ belletjequote:Op woensdag 30 november 2005 19:59 schreef Worldbeater het volgende:
Dus daar gaat'ie.....aanvang 16:15~16:30, eerste heat 16:50.![]()
Tommy kwam hier vaker vroegâh, PeuRac heb ik een tijdje mee van gedachten vroegâh, ik kwam best wel vaak in de auto SC vroegâh, en ik was wel ook gek op ijsmeis.zip vroegâh.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik nou niet van je verwachtquote:Op woensdag 30 november 2005 19:59 schreef Worldbeater het volgende:
en ik was wel ook gek op ijsmeis.zip vroegâh.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Jij woont toch daar vlak in de buurt.....of je ff je medefokk!ers komt aanmoedigen op de kartbaanquote:
Hij wilde om 13:00 beginnen, zal wel wat uitlopen enzo.quote:
Waarmee?quote:
Lekkere collega dan...quote:Op woensdag 30 november 2005 13:09 schreef R2-D2 het volgende:
Live verslag!
Ernst-Janzit t.o. mij
![]()
Ik heb 'm wat documenten gegeven, die is ie nu met heel veel belangstelling aan het lezen en stelt af en toe hele slimme vragen.... NOT!
Ik ben natuurlijk eventjes bezig met een rapportje![]()
Komt van Fontys af, dit is z'n 1e baan heb ik weer![]()
En hij gaat nu koffie halen voor mij jammer dat ik geen webcam heb
quote:Op woensdag 30 november 2005 16:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Deal.![]()
[nakend]Zonder BH.
Wat zijn eigenlijk de criteria.![]()
De eisen voor films voor 10 jarigen wil je tegenwoordig niet eens meer weten.
Afgezien van de videoclips die kinderen te zien krijgen.![]()
[..]
Hier nog een leuke quote.. althans vakjargon voor jou en Peerke of was het Greedz.
Ik hou die bollen nog niet erg uitelkaar.![]()
The box said "Requires Windows XP or better." I can't understand why it won't work on my Linux computer...
if (argc > 1 && strcmp(argv[1], "-advice") == 0) { printf("Don't Panic!\n"); exit(42); }
Ernst-Jan is een import-Helmonder, z'n vaduhj is managuhj geweest bij Exotic en daahwom moesten ze vujhuizen.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:06 schreef worldpimber het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How do you fokking have knowledge about that!
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
Dat had ik nou niet van je verwacht
Pas weer gekeken, ik vond ze nu wel wat jong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op woensdag 30 november 2005 20:08 schreef worldpimber het volgende:
Hebben ze trouwens ook nog wat gezegd over de betaling?![]()
dat durven ze niet met zo'n naam.
Tien voor vief de eerste heat, daarvoor krijg je een cola'tje ofzo..quote:Op woensdag 30 november 2005 20:09 schreef Makster het volgende:
Hoe laat moeten we er nou zijn zondag
.. tussen kwart over vier en half vijf verzamelen zei ze dus.![]()
Dus met even rondneuzen is vier uur een prima richttijd.![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:06 schreef worldpimber het volgende:hebbuh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Veel te jong en niet mijn smaakquote:Op woensdag 30 november 2005 20:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pas weer gekeken, ik vond ze nu wel wat jong.![]()
6 jaar van school af, niet afgemaakte opleidingquote:Op woensdag 30 november 2005 20:15 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Lekkere collega dan...
Trouwens, als je profiel klopt... hoelang ben je dan zelf van school af![]()
16:00 uur daar dus zijn neem ik dan aanquote:Op woensdag 30 november 2005 20:16 schreef Worldbeater het volgende:
Tien voor vief de eerste heat, daarvoor krijg je een cola'tje ofzo..
.. tussen kwart over vier en half vijf verzamelen zei ze dus.![]()
Dus met even rondneuzen is vier uur een prima richttijd.![]()
Gayquote:Op woensdag 30 november 2005 20:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Veel te jong en niet mijn smaak![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:26 schreef Makster het volgende:
[..]
16:00 uur daar dus zijn neem ik dan aan
Das dan ruim een uur eerder pleite uit de beschaafde wereld, en jij doet eerst Deo op, geen stinkerds in mijn waggie![]()
![]()
Eigenlijk was het 15:30 verzamelen maar die teringpeppo moet weer lastig doenquote:Op woensdag 30 november 2005 20:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Das dan ruim een uur eerder pleite uit de beschaafde wereld, en jij doet eerst Deo op, geen stinkerds in mijn waggie![]()
![]()
Hehe, hij heeft het begrepen.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:26 schreef Makster het volgende:
Das dan ruim een uur eerder pleite uit de beschaafde wereld,
Ik neem zelfs een toilettas naar de kartmeet mee denk ik.quote:en jij doet eerst Deo op, geen stinkerds in mijn waggie![]()
![]()
IJsmeis doet topje uit: wil je echt niet Fullie.quote:
Alle werkgevers zijn niet blij met zwangere vrouwenquote:Op woensdag 30 november 2005 20:26 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
6 jaar van school af, niet afgemaakte opleiding![]()
Ik ben bij m'n huidige werkgever blijven hangen. Iedereen werd ontslagen omdat hun salarissen te hoog waren en ik werd aangenomen omdat ik 50% goedkoper was en multi-inzetbaar. Maar ik werd zwanger en daar waren ze niet echt blij mee.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |