SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op woensdag 30 november 2005 15:49 schreef Rausdouwer het volgende:
Nou de poes is ook weer glad geschoren
Kale seopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vond ut seopie ut nie errug bij de dierendokterquote:
Het viel allemaal erg mee, ze liet het eigenlijk best goed toe. Ze was daarom ook gewoon bij bewustzijn.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:06 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Vond ut seopie ut nie errug bij de dierendokter
of was ie tijdelijk buiten bewustzijn
quote:Op woensdag 30 november 2005 16:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hier nog een leuke quote.. althans vakjargon voor jou en Peerke of was het Greedz.
Ik hou die bollen nog niet erg uitelkaar.![]()
The box said "Requires Windows XP or better." I can't understand why it won't work on my Linux computer...
if (argc > 1 && strcmp(argv[1], "-advice") == 0) { printf("Don't Panic!\n"); exit(42); }
Naked == stoerquote:Op woensdag 30 november 2005 17:44 schreef Worldbeater het volgende:
[naked] Black, black, black Suzuki.![]()
[afbeelding]
Waarom zijn de Lims eigenlijk zo gek op Naked bikes.. onbewuste associatie?![]()
![]()
edit: naked kan wel weg, deze heeft als extra de bandenwarmers er nog op.![]()
Oww, das wel prettig ja, dat ze rustig blijven. Onze wijlen poes moest echt verdoofd worden, want die vloog gewoon de arts aan en krabde je helemaal open, dat was Rebbelquote:Op woensdag 30 november 2005 17:41 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het viel allemaal erg mee, ze liet het eigenlijk best goed toe. Ze was daarom ook gewoon bij bewustzijn.![]()
nog erger ?quote:Op woensdag 30 november 2005 17:59 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Oww, das wel prettig ja, dat ze rustig blijven. Onze wijlen poes moest echt verdoofd worden, want die vloog gewoon de arts aan en krabde je helemaal open, dat was Rebbel![]()
vandaar m'n nickname.......maar ik ben niet zo hoor![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 15:49 schreef Rausdouwer het volgende:
Nou de poes is ook weer glad geschoren
Heftruckje geleend om dat beest bij de dierenarts te krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook noog een half platgereden konijnen tegengekomen uit Amsterdam?
Seopjes
[naked]quote:Op woensdag 30 november 2005 17:44 schreef Worldbeater het volgende:
[naked] Black, black, black Suzuki.
Ik ben niet zo gek op naked in het algemeen, maar ben wel gek op echte dikke ragbikes...quote:Waarom zijn de Lims eigenlijk zo gek op Naked bikes.. onbewuste associatie?![]()
![]()
edit: naked kan wel weg, deze heeft als extra de bandenwarmers er nog op.![]()
![]()
zodra ik het huis uit ben...
Boeie, hij heeft nou toch al betaald.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:47 schreef hicham het volgende:
Ben je wel op tijd klaar met die wheelietraining peppo? Karten enzo
Wordt een adrenalinerijk dagje voor jeWheelie's oefenen en daarna bandenstapels eten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor, puur Rausjes power.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:54 schreef worldpimber het volgende:
Hmmm, uitegeschoten met hobbymes, nou ligt mijn duim in tweeėn
[..]
Heftruckje geleend om dat beest bij de dierenarts te krijgen?Ook noog een half platgereden konijnen tegengekomen uit Amsterdam?
Seopjes
![]()
Dan zoek je toch even een schapenwei op?quote:Op woensdag 30 november 2005 18:47 schreef hicham het volgende:
Alleen die koplamp vind ik niet echt toppiejoppie
Oh jaquote:Op woensdag 30 november 2005 18:47 schreef hicham het volgende:
Wordt een adrenalinerijk dagje voor jeWheelie's oefenen en daarna bandenstapels eten
MV Brutale 910, mooooooiii![]()
[afbeelding]
OMGquote:Op woensdag 30 november 2005 19:02 schreef Worldbeater het volgende:
Normaal had ik jullie in de vierde heat op conditie willen pakken.
Zal nu lastig worden.
ik heb ook dat testverslag op Motor-Freaks gelezenquote:Op woensdag 30 november 2005 18:47 schreef hicham het volgende:
MV Brutale 910, mooooooiii![]()
[afbeelding]
Ah cool, het terugkrabbelen is begonnen !quote:Op woensdag 30 november 2005 19:02 schreef Worldbeater het volgende:
Als ik op mijn bek ga met die wheelietraining kan ik misschien niet mee karten.![]()
Nog niet eens over nagedacht dat ik wellicht uitgeput kan zijn door de eerdere activiteiten op de dag.![]()
Normaal had ik jullie in de vierde heat op conditie willen pakken.
Zal nu lastig worden.
Als ik het begin van de heats overleef tenminste, het duurt altijd ff om aan de baan te wennen.![]()
Het eten zal er wel na zijn denk ik, zal nog even de OP eens doorlezen.. al die goede moeite.![]()
![]()
[..]
Dan zoek je toch even een schapenwei op?![]()
Nee, ik speel graag de underdog, om er daarna helemaal en finaal overheen te gaan.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:06 schreef Rausdouwer het volgende:
Ah cool, het terugkrabbelen is begonnen !![]()
Dat zeggikquote:Op woensdag 30 november 2005 19:07 schreef Worldbeater het volgende:
Nee, ik speel graag de underdog, om er daarna helemaal en finaal overheen te gaan.
Vorig keer waren er wat MC'ers niet zo enthousiast voor een eventuele mixmeetquote:Op woensdag 30 november 2005 19:13 schreef Worldbeater het volgende:
Zullen we nog autoslowchatters uitnodigen?![]()
Tjabbo, ThaFreak, TommyToyota(ofzo) en PeuRac zijn sowieso toffe gasten.
![]()
Alleen het bedrag kan een probleem zijn voor een meet met anonieme fokkers.
Maar ja een beetje autofreak gaat helemaal door het lint van karten.![]()
16.00 is de aanvang volgens hen, dus 15.30 ongeveer allemaal verzameld zijn daarzoquote:Op woensdag 30 november 2005 19:13 schreef Worldbeater het volgende:
Maarrre Pimber, wat is het schema van de dag?![]()
16:00 ontvangst, 16:30 karten?![]()
18:00 finale? [afbeelding]
19:00 eten? [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |