Behoor nog niet tot de 35 plussersquote:Op woensdag 30 november 2005 22:41 schreef richardgie het volgende:
[..]
Vriendin![]()
![]()
Over 28 dagen 37,29 December.Alzheimer.
Vriendin was ook niet op leeftijd gericht.Maar ik zie je felicitatie tegemoetquote:Op woensdag 30 november 2005 22:47 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Behoor nog niet tot de 35 plussers........ik zal de 29e ff noteren......zal ik ut nie vergeten
![]()
en nu ga ik![]()
Waarop wel danquote:Op woensdag 30 november 2005 22:56 schreef richardgie het volgende:
[..]
Vriendin was ook niet op leeftijd gericht.Maar ik zie je felicitatie tegemoet![]()
![]()
en weltrusten.![]()
Goddamnquote:Op woensdag 30 november 2005 22:43 schreef stinkie het volgende:
[afbeelding]
Extra benzine is nooit weg natuurlijk
Was meer synisch wat een moeilijk woord zeg bedoeld.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Waarop wel dannou wordt Rebbel nieuwsgierig tuurlijk......
Karten is juist heel stylistisch rijden, en alleen gooien en smijten als het moet.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:58 schreef Rausdouwer het volgende:
Alléén gas geven heb ik gehoord. Dat moet niet zo moeilijk zijn lijkt me.![]()
Ik heb nog nooit gekart en nu na 4 december dus nog steeds niet.![]()
Goed voorbeeld.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:03 schreef richardgie het volgende:
Ik heb wel eens gekart.Alleen oppassen dat de stoeltjes niet te groot zijn.Heb er toen twee enorme schaafwonden op m'n rug aan over gehouden.Plankgas door de bocht.
[/sub]
Dat is zeker waar. Hier in Schiedam kon ik op de oude baan redelijk lezen en schrijven.quote:Karretjes hebben ook niet allemaal de zelfde snelheid,let maar op.![]()
Eerst even Japans mediteren, dan lukt het jou ook.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:26 schreef stinkie het volgende:
en waarom krijg ik nooit dat soort resultaten op dat hoereforum?
Het is vooral de wielmaat zie ik, toch wel belangrijk. Grote wielen sturen lomp en zijn smal.quote:Overigens weinig concreets. Uiterlijk zie ik eerlijk gezegd het verchil niet zo
Het heeft met haar poes te maken.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:58 schreef richardgie het volgende:
Maar wel een beetje rebbels.Komt me trouwens wel een beetje bekend voor de naam reb-els,zou alleen niet meer weten waarvan!
Mijn broer is ook op 29 december jarig, kickeHquote:Op woensdag 30 november 2005 22:41 schreef richardgie het volgende:
[..]
Vriendin![]()
![]()
Over 28 dagen 37,29 December.Alzheimer.
Ja hoor, gaat ie weerquote:Op woensdag 30 november 2005 23:18 schreef Worldbeater het volgende:
Drie kwartier gefietst, leuk rondje.![]()
[..]
Karten is juist heel stylistisch rijden, en alleen gooien en smijten als het moet.
Want dat moet soms wel, maar niet altijd.
Geen tips vooraf.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
veel te laat
![]()
Die reb-els die ik bedoel,was d'r echte naam Els,maar ik zou maar god niet meer weten waar dat van was.Had wel iets met motoren te maken,maar daar houdt de herinnering ook op.En dat is natuurlijk weer iets totaal anders dan FemaleRebbel.Maar ja Rebbel en rebels is de link natuurlijk al gauw gelegd.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:18 schreef Worldbeater het volgende:
En nu een lekker mixje van druivensap en wijn.![]()
Nog steeds uit dezelfde fles..
[..]
Karten is juist heel stylistisch rijden, en alleen gooien en smijten als het moet.
Geen tips vooraf.![]()
[..]
Goed voorbeeld.![]()
[..]
Dat is zeker waar. Hier in Schiedam kon ik op de oude baan redelijk lezen en schrijven.
Ga ik een dag voor een wedstrijdje trainen, kan volgas door een bepaalde bocht..
.. dat kon de volgende dag met die kart die ik toen moest rijden dus totaal niet.
Glibberde alle kanten op.![]()
[..]
Eerst even Japans mediteren, dan lukt het jou ook.![]()
[..]
Het is vooral de wielmaat zie ik, toch wel belangrijk. Grote wielen sturen lomp en zijn smal.
Daarom komen ze beter in het terrein tot hun recht, maar wel minder op asfalt.
En de vering kan wat slapper zijn. Gelukkig ben jij een lichtgewicht.![]()
[..]
Het heeft met haar poes te maken.![]()
I want your ass in heat number 4.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:27 schreef hicham het volgende:
Ja hoor, gaat ie weer![]()
Face it, ik ga je gewoon keihard pwnen op de baan![]()
![]()
quote:![]()
veel te laat
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:30 schreef richardgie het volgende:
Die reb-els die ik bedoel,was d'r echte naam Els,maar ik zou maar god niet meer weten waar dat van was.Had wel iets met motoren te maken,maar daar houdt de herinnering ook op.En dat is natuurlijk weer iets totaal anders dan FemaleRebbel.Maar ja Rebbel en rebels is de link natuurlijk al gauw gelegd.
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Mijn broer is ook op 29 december jarig, kickeH
[..]
Ja hoor, gaat ie weer![]()
Face it, ik ga je gewoon keihard pwnen op de baan![]()
Ik vindt het anders maar een k** datum,maar dat komt omdat er hier dan ineens een heel hoop moet plaats vinden.5 Dec. Sinterklaas(niet echt belangrijk maar goed),19 Dec vader jarig, 24 en 25 Dec kerst,29 Dec ikke,1 Jan.Nieuwjaarsdag,2 Jan. zwager jarig.En dan nog de nodige nieuwjaars recepties.Ben altijd blij als het weer April is of zo.De eerste mooi warme dagen,dus eindelijk weer motor rijden,en in April langer wordende dagen,al dat ontluikende groen en jonge beesten,da's mijn tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
veel te laat
![]()
Nou,dat wordt diep graven dan,maar vroeg of laat komt die link wel weer een keer boven.En weet je wat zo raar is?Gezichten en bij behorende namen vergeet ik normaal niet zo snel,maar in dit geval weet ik het echt niet.Ga zo trouwens m'n krib maar eens opzoeken,weltrusten allemaal.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Maar het menselijk geheugen is traag, morgen weet je vast weer meer.![]()
Voor het herkennen van een gezicht gebruiken we maar 1 specifieke cel schijnt het.
Voor het herinneren van bepaalde dingen lang geleden moet je dieper graven..
![]()
Het gaat om de gezelligheid natuurlijkquote:Op woensdag 30 november 2005 23:44 schreef bwt het volgende:
oh man, wat een gedoe m,et al die motorrijders die gaan karten.
Lijkt wel een wedstrijd.......
En hoe moet ik het dan straks doen?
verliezen zeker
remus is weg voor 100 euroquote:Op donderdag 01 december 2005 07:12 schreef Cheeky_Bastard het volgende:
verkocht, mag dicht :]
Eens kijken hoe stylisch jij je ribben kan kneuzenquote:Op woensdag 30 november 2005 23:18 schreef Worldbeater het volgende:
Mooi tapijtquote:Op donderdag 1 december 2005 07:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
remus is weg voor 100 eurobetekent 2 Bro's uiteindelijk gekocht voor 80 euro
![]()
![]()
We hebben nog een verliezer nodig jaquote:Op woensdag 30 november 2005 23:44 schreef bwt het volgende:
oh man, wat een gedoe m,et al die motorrijders die gaan karten.
Lijkt wel een wedstrijd.......
En hoe moet ik het dan straks doen?
verliezen zeker
Was het karten de druppel die de emmer deed overlopen?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel eens een collega gehad die zijn kartbeurt oversloeg in het team omdat ik en een andere collega veel te fanatiek waren.(de eerste heat was hem ook tegengevallen)
Dat was nooit de bedoeling geweest, we werden daardoor alleen wel kampioen die avond.![]()
Een snellere rijder nam namelijk zijn plaats in.![]()
De volgende dag nam hij afscheid met een burn out.![]()
Gigantische faalangst bleek de oorzaak.![]()
Nooit meer teruggezien die jongen.![]()
Het niveau van rijden was trouwens: geen niveau.
Een koeriersbedrijf organiseerde ieder jaar voor zijn klanten een 2 uurs race'je.
quote:Op donderdag 1 december 2005 08:01 schreef worldpimber het volgende:
Mijn moeder is heel goed geworden in dit spelletje http://www.spelletjes.nl/game39.html![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |