Nietusquote:Op donderdag 1 december 2005 14:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
Toch een bolle meid die R2-D2 hoor![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:46 schreef richardgie het volgende:
richardgie gaat maar weer eens op een warme prak uit.Vanavond even een nieuwe schouderplaat halen en dan nog even op Fok kijken,Vannacht ofzo.
So far goodbuy.![]()
Pas maar op, straks kom je erachter dat er nog een "deel 2" aan je opdracht vast zatquote:Op donderdag 1 december 2005 17:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
Kut op
Ik heb mijn 2 uren zelfstudie voor vandaag er al weer opzitten![]()
Ben ineens zooo productief![]()
Zit zo'n beetje vast met het marketingplan wat ik moet schrijven (taken al af), vroeg mijn projectgenoten zelfs of ze nog wat werk voor me hadden. Die weten vast niet wat ze overkomt![]()
Jij kijkt dus graag naar mannen met baarden en puntmutsenquote:Op donderdag 1 december 2005 17:16 schreef Worldbeater het volgende:
Zit ik vanmiddag naar kabouter Plop te kijken, belt er een rectrutementbureau.![]()
Nou zal ik nooit weten hoe klusser de klus ging bewijzen dat hij echt voor niets bang is.![]()
![]()
Plopperdeplopquote:Op donderdag 1 december 2005 17:16 schreef Worldbeater het volgende:
Zit ik vanmiddag naar kabouter Plop te kijken, belt er een rectrutementbureau.![]()
Nou zal ik nooit weten hoe klusser de klus ging bewijzen dat hij echt voor niets bang is.![]()
Van iedereen kan je wat leren immers.![]()
Wat is je nieuwe pin-code, moet ik je helpen onthouden?quote:Op donderdag 1 december 2005 17:12 schreef hicham het volgende:
Oj
Ook weer onder de levenden
En een nieuwe pas gehad, maar moest hem deze keer zelf ophalen van de Postbank en heb nog een nieuwe pincode gekregen ook. Was zo gehecht aan m'n huidige pincodeZal wel komen omdat ik 2 passen heb aangevraagd in een tijdspanne van minder dan 2 weken ofzo
Deze foto is eigenlijk weer te licht uitgekomenMaar dat is beter dan te donker
Het was iig gratissschhh en dat kan sinds gisteren niet meerDus was nog op tijd
![]()
Mocht ik ooit een andere foto willen nemen (heb momenteel toch geen betere), dan mogen Pepijn en richardgie eerst de kleuren goedkeuren alvorens ik een nieuwe aanvraag![]()
Mooie OP
Aikido is wat ik doe zonder zwaard (nou ja niet helemaal natuurlijk, maar het is dezelfde discipline). Aikido doen we er af en toe bij als 2e stijl.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:47 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Heb ik tijd om te FOK!-en gaat iedereen naar huis of iets anders doen![]()
@Stinkie ik wil aikido gaan doen, is dat een goeie sport?
Met die zwaarden denk ik dat jij wel verstand hebt van dat soort zaken![]()
[afbeelding]
Hmm, dis al de tweede keerquote:Op donderdag 1 december 2005 17:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
Kut OP
Ik heb mijn 2 uren zelfstudie voor vandaag er al weer opzitten![]()
Ben ineens zooo productief![]()
Zit zo'n beetje vast met het marketingplan wat ik moet schrijven (taken al af), vroeg mijn projectgenoten zelfs of ze nog wat werk voor me hadden. Die weten vast niet wat ze overkomt![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 17:16 schreef Worldbeater het volgende:
Op eieren rijden...quote:Op donderdag 1 december 2005 17:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:net ruim anderhalf uur gereden
is op eieren rijden
plus na een uur bevriezen je vingers/voeten toch wel
Het was'ut eerste wat ik zag toen de tv aanging.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:19 schreef hicham het volgende:
Jij kijkt dus graag naar mannen met baarden en puntmutsen
Waar, Waar, Waar <insert waaaah.emo>quote:Op donderdag 1 december 2005 17:32 schreef stinkie het volgende:
En dan nu naar huis, zwaard halen en trainen. Nog maar 2 keer voor we een demo moeten geven
Even een half bar uit je banden laten lopen, stuurt een stuk beter als het koud is.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:net ruim anderhalf uur gereden
is op eieren rijden
plus na een uur bevriezen je vingers/voeten toch wel
Ze lijkt wel een beetje op Mary Servaes, maar Stella Bos aka R2D2quote:Op donderdag 1 december 2005 15:27 schreef richardgie het volgende:
Is echt wel een ouwe foto!Frans Bauer is nog heel jong,maar Merie Servies beter bekend als zangeres zonder naam,leeft allang niet meer.![]()
Is makkelijk te onthouden, is namelijk gelijk aan jouw lichaamsgewicht: 125.3 kiloquote:Op donderdag 1 december 2005 17:28 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wat is je nieuwe pin-code, moet ik je helpen onthouden?![]()
Of is het de moeite niet![]()
Ik ben er ook geweest, wat een K*tpark zegquote:Op donderdag 1 december 2005 17:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het was'ut eerste wat ik zag toen de tv aanging.![]()
Ach, laten we meteen maar even kijken, wel weer eens leuk na 5 jaar.![]()
Ik kan als een van de weinigen wel zeggen dat ik ook in Plopsaland ben geweest in Belgie. [afbeelding]
tnx voor de smiley.
Wegen van golfkarton in dat land, zou er niet graag met de motor rijden.
Misschien moeten we eens wat ontwikkelingsgeld naar beneden sturen.![]()
Hoe oud was je toen?quote:Op donderdag 1 december 2005 17:35 schreef R2-D2 het volgende:
Ik ben er ook geweest, wat een K*tpark zeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |