het uiterlijk vind ik niet zo belangrijkquote:Op woensdag 30 november 2005 09:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk welAls je al niet de wijk uitrent bij het zien
En anders [insert Katana.jpg]
quote:Op woensdag 30 november 2005 10:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
wale? waar gaat dit nou ineens over?
quote:Op woensdag 30 november 2005 09:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ben je de enige Portugeze vertaalster ofzoEn waarom hadden jullie nou onenigheid
![]()
[..]
Niet doen stinkie, aan zijn hypnotische krachten zal je veel te snel toegeven![]()
Dat is wwn wHale, heel ander ietsquote:
Wel bij de les blijven hequote:Op woensdag 30 november 2005 10:30 schreef richardgie het volgende:
Jeetje ben je effe weg is er weer een nieuw topic.Had deze keer niet zitten tellen.
Hoiquote:Op woensdag 30 november 2005 10:31 schreef R2-D2 het volgende:
Dat was eigenlijk de motor die ik wilde kopen, maar dan een nieuwer model met die geintegreerde koplampen.![]()
Bij het starten viel het geluid me al niet op en als je ermee wegreed hoorde je nog niks![]()
Verder niks te klagen over handling of power![]()
Einde n00b review
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 10:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat is wwn wHale, heel ander iets
Dan ligt het er dus aan wat je wel belangrijk vind.... ik wil dit weekend sowieso eens rond gaan kijken voor een andere fiets (BMW wellicht) en dan eens een inruilprijsje vragen, dan kunnen we eens kijken wat een beetje reeel is
ik wilde die nieuw in het geel kopenquote:Op woensdag 30 november 2005 10:31 schreef R2-D2 het volgende:
Dat was eigenlijk de motor die ik wilde kopen, maar dan een nieuwer model met die geintegreerde koplampen.![]()
Bij het starten viel het geluid me al niet op en als je ermee wegreed hoorde je nog niks![]()
Einde n00b review
![]()
[afbeelding]
YH. kan je iets meer vertellen over wat er met je trommelvliezen gebeurt als ik 'm startquote:Op woensdag 30 november 2005 10:31 schreef R2-D2 het volgende:
Einde n00b review
![]()
[afbeelding]
H.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
Y. kan je iets meer vertellen over wat er met je trommelvliezen gebeurt als ik 'm start
O. Doe danquote:Op woensdag 30 november 2005 10:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
Y. kan je iets meer vertellen over wat er met je trommelvliezen gebeurt als ik 'm start
You guys all look a likequote:
quote:
A) teveel kilometersquote:Op woensdag 30 november 2005 11:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Cagiva Canyon 500 antr/geel 2001 6800 Km 3.250,00
Onderaan de pagina
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
A) teveel kilometers
B) Italiaans
(das ook het nadeel van die F650, volgens mij hebben die pastavreters daar ook met hun fikken aan gezeten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |