Die van mijquote:Op zaterdag 3 december 2005 09:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nu eerst even het appeltje van Hicham opeten en dan [afbeelding].
Is 't alweer overquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
deze keer volg ik mijn hoofd ipv mijn hart
Sorry voor de appelquote:
Deed het pijn vanochtend, je ging zo lichtelijk laat en in de war naar bed dat je dacht dat'ut nog vrijdag was.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Deed het pijn vanochtend, je ging zo lichtelijk laat en in de war naar bed dat je dacht dat'ut nog vrijdag was. [afbeelding]
Errrr jij gaf de appel tip.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:17 schreef hicham het volgende:
Pepijn heeft z'n hoofd weer keihard tegen iets aangestoten![]()
![]()
Smeergeld denk ik.quote:
Je laatste post was niet op vrijdag, maar zaterdagochtend.quote:
I wish, zie met Googlen wel dat ik een motorblok kan bestellen in Amerika.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:20 schreef hicham het volgende:
Heb je nog wat specs van die BMW dieselmotorfiets?
Volgens mij ben jij hier diegene die in de war isquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je laatste post was niet op vrijdag, maar zaterdagochtend.
En dan over morgen lullen..![]()
quote:
Opstandige jeugd.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
Volgens mij ben jij hier diegene die in de war is![]()
Straks vermoord ik nog eens de verkeerde voor een opmerking op Fok!quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:54 schreef Roderick2085 het volgende:
nog ff het weerbericht bekeken, morgen maar weer eens op de motor naar m'n werk![]()
ben benieuwd of ie nog last heeft van de kou (en bijna 3 weken stilstaan)
quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Opstandige jeugd.![]()
Maar ja, bij een GS500 denk ik als eerste aan jou..komt door Rodericks ondertitel.
Heb dus maar half gekeken..![]()
Damn, weer een tegenstander voor de batsmeet.quote:
Die heb ik ook in mijn karthelm, met de rondetijden erbij van de tegenstanders.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:44 schreef hicham het volgende:
http://www.sebman.mine.nu/blindflight/index.html
Wel even klikken op Lesen Sie mehr!
Als je heel goed kijkt zie je dat er "Made in the USA" op het blok staat, verkeerd genoeg ?quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dit is de KLR650 dieselmotorfiets. Ik zie helemaal niets raars aan dat blok..
[afbeelding]
Bel eens zou ik zeggen, bellen is je nieuwe favoriete bezigheid geworden tochquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die heb ik ook in mijn karthelm, met de rondetijden erbij van de tegenstanders. [afbeelding]
Gaat dat ding ook uit als je de tunnel inrijfdt.
Dit is de self kill modus immers..
[afbeelding]
mwajah dat sowiesoquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:51 schreef hicham het volgende:
Is 't alweer over
Mooi, kun je al het geld weer uitgeven aan de motor![]()
Jij hebt goede ogen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:04 schreef hicham het volgende:
Als je heel goed kijkt zie je dat er "Made in the USA" op het blok staat, verkeerd genoeg ?
Nog geen foto's van de kleine.quote:Berichtje uit Monaco
2 december 2005 - 14:47
Jurgen zal toch niet op de Allround MOTORsportman dag zijn morgen want Quincy heeft sinds gistermiddag een broertje! Zonta Alexander is donderdagmiddag om 15:30 uur geboren.
"Ik was er graag bij geweest in Veldhoven, maar het ligt nu allemaal wat anders", aldus Jurgen. Zijn plek op de startlijst in Veldhoven wordt nu ingenomen door 250 cc-coureur Hans Smees.
Daar is toch niets mis mee...quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Als je heel goed kijkt zie je dat er "Made in the USA" op het blok staat, verkeerd genoeg ?
damnquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:43 schreef Worldbeater het volgende:
Mja, het hele achterchassis is 1 geheel.![]()
Een nieuwe koppeling is 390 euro.
Kan ik dat geld voor het karten nog terugkrijgen?
Benieuwd hoeveel de motor kost, zal ik ook wel straks horen.![]()
Wat is je nieuwe targetquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mwajah dat sowieso2 seizoenen verder een andere dan
maar tis toch weer geld en om nu voor 1 seizoen een pak te kopen...ook al is t 2ehands, is me net wat te veel
dus ja
Was ook niet serieus bedoeltquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:19 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Daar is toch niets mis mee...
En hij is trouwens ontwikkeld door een engels bedrijf, maar aangezien alleen het leger interesse
heeft, hebben die Amerikaanse investeerders hun overgenomen.
Lekker lompquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
damnhoop doekoesz weer
ben ik vandaag toch goedkoper uit met mijn koppeling van 173 euro (bruto, excl. korting) + 125 euro montage...als het dan toch een Amerikaan moest zijn dan liever zo 1
burntjeen wat een geluid
![]()
targets genoegquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:51 schreef hicham het volgende:
Wat is je nieuwe targetJe hebt zo te zien al een plan klaar liggen
begin is ie wel lomp bezigquote:Lekker lompVolgens mij is ie aan het begin ook even z'n koppeling aan het burnen ofnie??
Banden staan namelijk stil maar komt wel rook vanaf
Tijdje geleden ook zo een filmpje gezien met een auto waarvan de bestuurder dacht dat ie een burnout deed maar in werkelijkheid was ie z'n koppeling aan het fikken
Goede bijdrage hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:19 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[edit: bovenstaande was al half verteld, was te lui om te scrollen]
Deze is voor een 3,2 liter V6 cylinder.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damnhoop doekoesz weer
ben ik vandaag toch goedkoper uit met mijn koppeling van 173 euro (bruto, excl. korting) + 125 euro montage..
Was'da.quote:
Ik wilde net het dorp in, maar het gaat precies nu keihard plenzen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:45 schreef Mercy_symbol het volgende:wij gaan zo even op de motor rijden
ik weetquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:28 schreef Worldbeater het volgende:
Deze is voor een 3,2 liter V6 cylinder.![]()
Arbeidsloon hoef ik nu even niet te betalen omdat het blok toch uit elkaar moest.![]()
tuurlijk, ding is een dweilquote:Was'da.Een Dodge Charger ofzo?
Oh ja, staat al in de link die ik niet kijk.
![]()
Weegt iets van 3 ton, is een zwevende boedelbak.
De Fiero is meer als een kart, wel jammer dat ik weinig heb kunnen oefenen het afgelopen half jaar.![]()
..nog zoveel geld... ondanks geen arbeidsloon.quote:
KLX wordt over ongeveer een uur gebracht, jammer van dat pestweer nu.quote:is ie vanmiddag klaarzoja, kom je er dan mee op de meet?? ben wel benieuwd
igg een mooie boulevard autoquote:tuurlijk, ding is een dweilboeien
blijft 1 van mijn favo's
rechtuit rijden kan ie
van 0-100 km/h in 6 sec
andersom is helemaal niks
![]()
Een zak? Een zak met pepernoten?quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
begin is ie wel lomp bezigmaar damn, als ik een zak had liggen...beetje doortrappen en hij rijdt 1:1
![]()
quote:Op vrijdag 02 december 2005 19:36 schreef w@llie het volgende:
@worldbeater, mooie bike van je
Was effe bij ton, die was er mee bezig.
quote:Op vrijdag 02 december 2005 20:05 schreef mogas het volgende:
Zeker fraaie bike
Heb je aardig wat uurtjes in zitten ..
quote:Op zaterdag 03 december 2005 10:26 schreef mogas het volgende:
Was er een donderdag
Toen had ie net flink ruzie met een Kawa Eliminator
Daarna heeft ie er bij mij nog 2 nieuwe banden omgelegd
Denk dat ie er daarna aan begonnen is ?
W@lie heeft hem later nog gezien denk ik
quote:Op zaterdag 03 december 2005 13:05 schreef beemertje het volgende:
Heb alleen het frame zien staan![]()
![]()
quote:Op zaterdag 03 december 2005 13:57 schreef w@llie het volgende:
@worldbeater, me haar werd daarnet bijna door de war geblazen toen ton de machine starten.
Wat een geluid![]()
Die staan al in de planningquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:39 schreef Worldbeater het volgende:
Feli met je nieuwe cam. [afbeelding]
Jammer dat je geen progressieve voorveren hebt gekocht voor dat geld.![]()
Heb je DaLiks al gemailed en semi-nonchalant gevraagd of dat geschikt is om mee te stuntenquote:Kwam daarvoor een geinig plaatje tegen. (post staat al meer dan een kwartier op invoeren)
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:00 schreef Worldbeater het volgende:
Ondertussen keeg ik wat spontane reactie's uit de regio.![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
vind het niet echt een poserbakquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:58 schreef Worldbeater het volgende:
igg een mooie boulevard auto.. fokking poser.
![]()
zak geld dusquote:
feli met je camquote:Even de moeite genomen om hem op de foto te zetten met m'n Pentax Optio S en kapot LCD scherm, 1 van de laatste keren want heb gisteren in een opwelling maar gewoon een nieuwe digicam besteld(goh, van wie zou ik dat idee toch hebben, heH R2-D2
)
Panasonic DMC-FX9 met o.a Mega O.I.S.
[afbeelding]
De versie rechtsboven, wou eigenlijk de zwarte maar de gekleurde versies kosten 40 euro meer![]()
Waarschijnlijk overkill voor mijn gebruik verder (6 megapixel) maar gadgetfactor is minstens factor 100
Griebels, is er niemand waarmee je kan carpolen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damnwiellager achter is aan gort
kan er niet mee rijden, wordt as dinsdag gefikst...kan morgen dus alleen met de motor
even kijken hoe het weer is, anders.............
Ik heb nog niks gedaan, hij vroeg donderdag of de motor klaar was.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:07 schreef hicham het volgende:
Heb je DaLiks al gemailed en semi-nonchalant gevraagd of dat geschikt is om mee te stunten
Voor een dove en slechthorende niet nee.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vind het niet echt een poserbak![]()
Misschien is carbon plakplastic iets.quote:feli met je camzwarte behuizing is idd mooier
![]()
geen ideequote:Op zaterdag 3 december 2005 16:14 schreef Worldbeater het volgende:
Griebels, is er niemand waarmee je kan carpolen?
quote:En wat een rotauto zeg.. geen geld aan uitgeven. Net als ik.
quote:Voor een dove en slechthorende niet nee.
quote:Misschien is carbon plakplastic iets.![]()
![]()
Nijmegen is toch onder Arnhemquote:
bwt heeft geen auto en peerke weet ik nietquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:23 schreef hicham het volgende:
Nijmegen is toch onder Arnhem![]()
Check anders even hoe bwt / Peerkemikuni gaan, misschien dat je met die mee kunt hobbelen
quote:En anders zelf gewoon op de motor gaan biatch
Ik heb een autoquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Nijmegen is toch onder Arnhem![]()
Check anders even hoe bwt / Peerkemikuni gaan, misschien dat je met die mee kunt hobbelen
Of anders ook even FemaleRebbel vragen, maar die gaat volgens mij sowieso op de motor (bikkol)
En anders zelf gewoon op de motor gaan biatch
ja drom, wist dat dat niks zou worden...maar gaat bwt dan gewoon op zijn motor??quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:30 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Ik heb een auto![]()
Maar ik kom behoorlijk uit de richting, dus rij ik rechtstreeks naar Hardercity.
Tis ongeveer een uur omrijden via Arnhem...
nee hoor, hier nog zo een mietjequote:Ik dacht trouwens dat alleen mietjes zoals ik met de auto kwamen...![]()
mocht dit het geval zijn en mocht het weer meevallen dan zouden we missch samen kunnen gaanquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar gaat bwt dan gewoon op zijn motor??
Dan ga je James Dean achterna.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
kost 40 euri
kan er alleen niet mee rijden, ja kan wel maar er is een kans dat mijn wiel vastloopt
Misschien die vriendin vragen of ze een leuk ritje wil maken?quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:ga niet 3 kwartier verregenen, en nog veel erger ga niet mijn 7 2 keer 3 kwartier blootstellen aan regen
![]()
en ik vond mijn jappen al duur in onderdelenquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:35 schreef Worldbeater het volgende:
Dan ga je James Dean achterna.![]()
Tenminste heb wel eens een film gezien dat iemand zijn wil in de fik vloog en hij van de weg af tegen een boom knalde. Leuk he?![]()
Een druklager voor de Fiero kost 200 euro.![]()
Ik krijg een goede gebruikte.. nog 100 euro..![]()
welke vriendinquote:Misschien die vriendin vragen of ze een leuk ritje wil maken?
ws wel maar ik niet met het ideequote:En alleen mijn motoren houden niet van regendie van jou kan er best tegen.
![]()
Op zich is Arnhem / Harderwijk toch wel te overzien?quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mocht dit het geval zijn en mocht het weer meevallen dan zouden we missch samen kunnen gaan
ja dromquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:38 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Op zich is Arnhem / Harderwijk toch wel te overzien?
Echt superkoud wordt het niet, en als je met zijn 2en rijdt,
ben je er zó volgens mij![]()
Ow, jammer, maar ja je hebt vast lol gehad, bedoel niet eens sex ofzo, al kan ik van de term einde oefening er wel van maken dat je weer wat ervaring hebt opgedaan.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
welke vriendinals je mijn date van toen bedoelt, das einde oefening
(had ik dat niet gepost
)
De temperatuur is vandaag weer opvallend aangenaam buiten.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:38 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Op zich is Arnhem / Harderwijk toch wel te overzien?
Echt superkoud wordt het niet, en als je met zijn 2en rijdt,
ben je er zó volgens mij![]()
Bietje druk met files lately?quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:43 schreef stinkie het volgende:
Ik begin zelfs ditte overwegen
http://www.solomoto.nl/detail.html?sid=300365 gewoon om van die auto af te zijn
En ik heb geen zin om naar de kabel van de soes te kijken, dus daar rij ik ook niet meer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |