Ik zie alleen zijn hand op Marks kontquote:
quote:Op zondag 4 december 2005 23:55 schreef Roderick2085 het volgende:damn, moet ik nog een nieuw topic openen ook.... ben maar gelijk zo vrij geweest om het organisatorisch gebeuren van de kartmeet eruit te donderen
Dat van die hand zie ik nu ook pasquote:Op zondag 4 december 2005 23:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zie alleen zijn hand op Marks kont![]()
- Fucking blauwe vlag![]()
- Arme meid die een uitbrander kreeg omdat ze 3 ipv 2 shoarma had opgeschreven.Volgens mij mocht ze meteen naar huis
- Me elleboog is verrot vanwege de boarding.
De foto van de briefing ? bedoel ik.quote:Op zondag 4 december 2005 23:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zie alleen zijn hand op Marks kont![]()
kan nergens een link vinden? ik heb hem nog in de op gestoptquote:Op zondag 4 december 2005 23:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat van die hand zie ik nu ook pas![]()
![]()
Ik ga neer en kan nergens een link vinden
LAter
Oh, @ zipfilequote:Op maandag 5 december 2005 00:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
De foto van de briefing ? bedoel ik.
Tis toch al een pekelfietsquote:Op maandag 5 december 2005 00:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[afbeelding] ik denk me net dat m'n motor sinds gisteren nog steeds zonder hoes in de tuin staat![]()
bedoeling van een pekelfiets is meestal wel om mee te rijden, zelfs dat doet ie nu nietquote:Op maandag 5 december 2005 00:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh, @ zipfile
[..]
Tis toch al een pekelfiets![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 00:12 schreef ondeugend het volgende:
Wat een gemeleerd gezelschap ook he.
En één iemand drinkt chocomel bij zijn döner kebab ?
Moest even eerst checken wat gemeleerd was, maar dat klopt wel redelijk jaquote:Op maandag 5 december 2005 00:12 schreef ondeugend het volgende:
Wat een gemeleerd gezelschap ook he.
En één iemand drinkt chocomel bij zijn döner kebab ?
2 weken, das knap langquote:Op maandag 5 december 2005 00:09 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
bedoeling van een pekelfiets is meestal wel om mee te rijden, zelfs dat doet ie nu niet![]()
overigens heb ik gister wel een bestelling geplaatst bij louis, als het goed is morgen de mail waarnaar ik het moet overmaken, en dan kan ik weer dik een week wachten tot die k*t bank het eindelijk heeft overgeschreven... over 2 weken hopelijk dus weer rijden![]()
ja, maar duurt al dik een week voordat het geld van me rekening overgemaakt word naar duitslandquote:Op maandag 5 december 2005 00:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
2 weken, das knap lang![]()
En meld me ook maar af, wekker gaat over 3 uurtjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |