Ik zie alleen zijn hand op Marks kontquote:
quote:Op zondag 4 december 2005 23:55 schreef Roderick2085 het volgende:damn, moet ik nog een nieuw topic openen ook.... ben maar gelijk zo vrij geweest om het organisatorisch gebeuren van de kartmeet eruit te donderen
Dat van die hand zie ik nu ook pasquote:Op zondag 4 december 2005 23:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zie alleen zijn hand op Marks kont![]()
- Fucking blauwe vlag![]()
- Arme meid die een uitbrander kreeg omdat ze 3 ipv 2 shoarma had opgeschreven.Volgens mij mocht ze meteen naar huis
- Me elleboog is verrot vanwege de boarding.
De foto van de briefing ? bedoel ik.quote:Op zondag 4 december 2005 23:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zie alleen zijn hand op Marks kont![]()
kan nergens een link vinden? ik heb hem nog in de op gestoptquote:Op zondag 4 december 2005 23:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat van die hand zie ik nu ook pas![]()
![]()
Ik ga neer en kan nergens een link vinden
LAter
Oh, @ zipfilequote:Op maandag 5 december 2005 00:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
De foto van de briefing ? bedoel ik.
Tis toch al een pekelfietsquote:Op maandag 5 december 2005 00:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[afbeelding] ik denk me net dat m'n motor sinds gisteren nog steeds zonder hoes in de tuin staat![]()
bedoeling van een pekelfiets is meestal wel om mee te rijden, zelfs dat doet ie nu nietquote:Op maandag 5 december 2005 00:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh, @ zipfile
[..]
Tis toch al een pekelfiets![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 00:12 schreef ondeugend het volgende:
Wat een gemeleerd gezelschap ook he.
En één iemand drinkt chocomel bij zijn döner kebab ?
Moest even eerst checken wat gemeleerd was, maar dat klopt wel redelijk jaquote:Op maandag 5 december 2005 00:12 schreef ondeugend het volgende:
Wat een gemeleerd gezelschap ook he.
En één iemand drinkt chocomel bij zijn döner kebab ?
2 weken, das knap langquote:Op maandag 5 december 2005 00:09 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
bedoeling van een pekelfiets is meestal wel om mee te rijden, zelfs dat doet ie nu niet![]()
overigens heb ik gister wel een bestelling geplaatst bij louis, als het goed is morgen de mail waarnaar ik het moet overmaken, en dan kan ik weer dik een week wachten tot die k*t bank het eindelijk heeft overgeschreven... over 2 weken hopelijk dus weer rijden![]()
ja, maar duurt al dik een week voordat het geld van me rekening overgemaakt word naar duitslandquote:Op maandag 5 december 2005 00:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
2 weken, das knap lang![]()
En meld me ook maar af, wekker gaat over 3 uurtjes
zie je nou wel dat Brabo's leuke mensen zijnquote:Op maandag 5 december 2005 10:24 schreef Worldbeater het volgende:![]()
Goedemorgen allemaal, ik zit rechtop, wakker kan je het niet noemen.
![]()
![]()
Ik denk dat ik pas straks ver na de sportschool enig besef van tijd en ruimte krijg.![]()
My final thought about yesterday.. Roderickje is gewoon Roderick.![]()
(en ineens een enthousiaste topposter hier![]()
)
De wazige foto's komen door de instructie dat de flitser automatisch af gaat.
Volgens mij helpt enige dwang wel als je het knopje omzet.![]()
Verder zijn pics van rijdende kartjes enorm lastig te maken.
En ik dank Martie voor het introduceren van de Bollen.![]()
Het was leuk om kennis te maken met Rebbel en Peerke.
(de echte namen ben ik even kwijtnet als van BWT
ook een toffe gozer trouwens)
aangenaam, ik ben Jessequote:Op maandag 5 december 2005 10:24 schreef Worldbeater het volgende:![]()
![]()
![]()
Gisteravond deed hij wel wel, alleen kreeg ik soms een lege pagina. Mooie smileys.quote:
Ah, ik ga even zoeken .. bij de schademotoren zeker...quote:Op maandag 5 december 2005 10:03 schreef stinkie het volgende:
Voor degene die nog fotro's willen zien van de Alp.
marktplaats staan de onderdelen
OooPeeJeeeMmm nummer 3 de gekste!!quote:Op maandag 5 december 2005 10:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hopelijk kan ik straks bijlezen, welke excuses er allemaal worden gebruikt![]()
OPM.quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 10:36 schreef Worldbeater het volgende:
OooPeeJeeeMmm nummer 3 de gekste!! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:En met het openbaar vervoer vandaag.![]()
![]()
quote:OPM.![]()
![]()
Verzin eens je eigen post-designquote:Op maandag 5 december 2005 10:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
OooPeeJeeeMmm nummer 3 de gekste!! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op maandag 5 december 2005 10:24 schreef Worldbeater het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik pas straks ver na de sportschool enig besef van tijd en ruimte krijg.![]()
)
Moet je nou weer meteen iedereen wegjagenquote:Op maandag 5 december 2005 11:02 schreef richardgie het volgende:
Goeie morgen allemaal.![]()
Vanavond misschien lekker met de stoomboot naar Spanje![]()
![]()
![]()
.
ik ben er nog hoorquote:Op maandag 5 december 2005 11:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Moet je nou weer meteen iedereen wegjagen![]()
Mogguw![]()
Was nou niet echt de bedoeling om meteen iedereen weer weg te jagen,maar ook ik kan helaas geen gedachte lezenquote:Op maandag 5 december 2005 11:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Moet je nou weer meteen iedereen wegjagen![]()
Mogguw![]()
Kan ik beter niet doen.Zit ik hier volgende week nog.quote:Op maandag 5 december 2005 12:15 schreef ondeugend het volgende:
Volgens mij is iedereen zijn zonden van gisteren aan het overdenken.
Nee hier net zo..... waarom denk je dat ik post ?quote:Op maandag 5 december 2005 12:25 schreef richardgie het volgende:
[..]
Kan ik beter niet doen.Zit ik hier volgende week nog.![]()
ik heb gisteren op de kartbaan geen zonden begaan hoorquote:Op maandag 5 december 2005 12:15 schreef ondeugend het volgende:
Volgens mij is iedereen zijn zonden van gisteren aan het overdenken.
niet echt geloof ik... die gasten daar waren heeel fanatiek met het zwaaien met de flaggenquote:Op maandag 5 december 2005 12:36 schreef ondeugend het volgende:
Zijn er nog leuke afsnijdakkefietjes geweest eigenlijk ?
Om een vrijwaringsbewijs te krijgen voor de rest van de weekquote:Op maandag 5 december 2005 12:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee hier net zo..... waarom denk je dat ik post ?
Peerke is in het wonderschone Brabant een vaste bijnaam voor iemand die Peter heetquote:Op maandag 5 december 2005 10:24 schreef Worldbeater het volgende:![]()
![]()
![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |