Ik zie alleen zijn hand op Marks kontquote:
quote:Op zondag 4 december 2005 23:55 schreef Roderick2085 het volgende:damn, moet ik nog een nieuw topic openen ook.... ben maar gelijk zo vrij geweest om het organisatorisch gebeuren van de kartmeet eruit te donderen
Dat van die hand zie ik nu ook pasquote:Op zondag 4 december 2005 23:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zie alleen zijn hand op Marks kont![]()
- Fucking blauwe vlag![]()
- Arme meid die een uitbrander kreeg omdat ze 3 ipv 2 shoarma had opgeschreven.Volgens mij mocht ze meteen naar huis
- Me elleboog is verrot vanwege de boarding.
De foto van de briefing ? bedoel ik.quote:Op zondag 4 december 2005 23:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zie alleen zijn hand op Marks kont![]()
kan nergens een link vinden? ik heb hem nog in de op gestoptquote:Op zondag 4 december 2005 23:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat van die hand zie ik nu ook pas![]()
![]()
Ik ga neer en kan nergens een link vinden
LAter
Oh, @ zipfilequote:Op maandag 5 december 2005 00:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
De foto van de briefing ? bedoel ik.
Tis toch al een pekelfietsquote:Op maandag 5 december 2005 00:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[afbeelding] ik denk me net dat m'n motor sinds gisteren nog steeds zonder hoes in de tuin staat![]()
bedoeling van een pekelfiets is meestal wel om mee te rijden, zelfs dat doet ie nu nietquote:Op maandag 5 december 2005 00:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh, @ zipfile
[..]
Tis toch al een pekelfiets![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 00:12 schreef ondeugend het volgende:
Wat een gemeleerd gezelschap ook he.
En één iemand drinkt chocomel bij zijn döner kebab ?
Moest even eerst checken wat gemeleerd was, maar dat klopt wel redelijk jaquote:Op maandag 5 december 2005 00:12 schreef ondeugend het volgende:
Wat een gemeleerd gezelschap ook he.
En één iemand drinkt chocomel bij zijn döner kebab ?
2 weken, das knap langquote:Op maandag 5 december 2005 00:09 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
bedoeling van een pekelfiets is meestal wel om mee te rijden, zelfs dat doet ie nu niet![]()
overigens heb ik gister wel een bestelling geplaatst bij louis, als het goed is morgen de mail waarnaar ik het moet overmaken, en dan kan ik weer dik een week wachten tot die k*t bank het eindelijk heeft overgeschreven... over 2 weken hopelijk dus weer rijden![]()
ja, maar duurt al dik een week voordat het geld van me rekening overgemaakt word naar duitslandquote:Op maandag 5 december 2005 00:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
2 weken, das knap lang![]()
En meld me ook maar af, wekker gaat over 3 uurtjes
zie je nou wel dat Brabo's leuke mensen zijnquote:Op maandag 5 december 2005 10:24 schreef Worldbeater het volgende:![]()
Goedemorgen allemaal, ik zit rechtop, wakker kan je het niet noemen.
![]()
![]()
Ik denk dat ik pas straks ver na de sportschool enig besef van tijd en ruimte krijg.![]()
My final thought about yesterday.. Roderickje is gewoon Roderick.![]()
(en ineens een enthousiaste topposter hier![]()
)
De wazige foto's komen door de instructie dat de flitser automatisch af gaat.
Volgens mij helpt enige dwang wel als je het knopje omzet.![]()
Verder zijn pics van rijdende kartjes enorm lastig te maken.
En ik dank Martie voor het introduceren van de Bollen.![]()
Het was leuk om kennis te maken met Rebbel en Peerke.
(de echte namen ben ik even kwijtnet als van BWT
ook een toffe gozer trouwens)
aangenaam, ik ben Jessequote:Op maandag 5 december 2005 10:24 schreef Worldbeater het volgende:![]()
![]()
![]()
Gisteravond deed hij wel wel, alleen kreeg ik soms een lege pagina. Mooie smileys.quote:
Ah, ik ga even zoeken .. bij de schademotoren zeker...quote:Op maandag 5 december 2005 10:03 schreef stinkie het volgende:
Voor degene die nog fotro's willen zien van de Alp.
marktplaats staan de onderdelen
OooPeeJeeeMmm nummer 3 de gekste!!quote:Op maandag 5 december 2005 10:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hopelijk kan ik straks bijlezen, welke excuses er allemaal worden gebruikt![]()
OPM.quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 10:36 schreef Worldbeater het volgende:
OooPeeJeeeMmm nummer 3 de gekste!! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:En met het openbaar vervoer vandaag.![]()
![]()
quote:OPM.![]()
![]()
Verzin eens je eigen post-designquote:Op maandag 5 december 2005 10:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
OooPeeJeeeMmm nummer 3 de gekste!! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op maandag 5 december 2005 10:24 schreef Worldbeater het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik pas straks ver na de sportschool enig besef van tijd en ruimte krijg.![]()
)
Moet je nou weer meteen iedereen wegjagenquote:Op maandag 5 december 2005 11:02 schreef richardgie het volgende:
Goeie morgen allemaal.![]()
Vanavond misschien lekker met de stoomboot naar Spanje![]()
![]()
![]()
.
ik ben er nog hoorquote:Op maandag 5 december 2005 11:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Moet je nou weer meteen iedereen wegjagen![]()
Mogguw![]()
Was nou niet echt de bedoeling om meteen iedereen weer weg te jagen,maar ook ik kan helaas geen gedachte lezenquote:Op maandag 5 december 2005 11:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Moet je nou weer meteen iedereen wegjagen![]()
Mogguw![]()
Kan ik beter niet doen.Zit ik hier volgende week nog.quote:Op maandag 5 december 2005 12:15 schreef ondeugend het volgende:
Volgens mij is iedereen zijn zonden van gisteren aan het overdenken.
Nee hier net zo..... waarom denk je dat ik post ?quote:Op maandag 5 december 2005 12:25 schreef richardgie het volgende:
[..]
Kan ik beter niet doen.Zit ik hier volgende week nog.![]()
ik heb gisteren op de kartbaan geen zonden begaan hoorquote:Op maandag 5 december 2005 12:15 schreef ondeugend het volgende:
Volgens mij is iedereen zijn zonden van gisteren aan het overdenken.
niet echt geloof ik... die gasten daar waren heeel fanatiek met het zwaaien met de flaggenquote:Op maandag 5 december 2005 12:36 schreef ondeugend het volgende:
Zijn er nog leuke afsnijdakkefietjes geweest eigenlijk ?
Om een vrijwaringsbewijs te krijgen voor de rest van de weekquote:Op maandag 5 december 2005 12:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee hier net zo..... waarom denk je dat ik post ?
Peerke is in het wonderschone Brabant een vaste bijnaam voor iemand die Peter heetquote:Op maandag 5 december 2005 10:24 schreef Worldbeater het volgende:![]()
![]()
![]()
)
Dat is ook een hele studie hoor,zwaaien met vlaggen en als je dan gediplomeerd vlaggeneur bent,moet je dat natuurlijk wel in praktijk brengenquote:Op maandag 5 december 2005 12:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
niet echt geloof ik... die gasten daar waren heeel fanatiek met het zwaaien met de flaggen![]()
We hebben elkaar wel in de boarding gebeuktquote:Op maandag 5 december 2005 12:36 schreef ondeugend het volgende:
Ik had iedereen gewaarschuwd,maar toch niet luisterenquote:Op maandag 5 december 2005 12:50 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Peerke is in het wonderschone Brabant een vaste bijnaam voor iemand die Peter heet
Trouwens 2 blauwe plekken op mijn rug, en spierpijn...
(vandaag de auto maar gepakt, was te gaar om op de motor te klimmen)
Makster vloog 1 keer de boarding in en toen zwaaiden ze twee ronden lang met de gele vlag, hij kwam er kennelijk maar moeilijk uitquote:Op maandag 5 december 2005 12:36 schreef ondeugend het volgende:
Een gevaarlijk roodharig/helmig ongeleid projectiel dusch.quote:Op maandag 5 december 2005 13:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Makster vloog 1 keer de boarding in en toen zwaaiden ze twee ronden lang met de gele vlag, hij kwam er kennelijk maar moeilijk uitWat een eikel is het ook zeg
![]()
Ik zat achter pimber geplakt, past allemaal net en probeert Makster zich er ook nog bij te drukken. Mooi dat dat dus niet lukte
Hij weet kennelijk niet dat er een rem op z'n kart zit, ik heb meerdere keren gehad dat ik snel de remmen in moest voor iemand anders om een ongelukje te voorkomen, maar Makster deed dat dus niet
De ronde die erna kwam van mij ging trouwens ook slecht, kon me niet concentreren omdat ik moest lachen om Maksters actie
Verder nog wat lichte crashes en 1 keer zat ik achterstevoren op de baan omdat ik iets te hard remde in een bocht. Maar geen enkele keer zo extreem om 2 rondes lang te zwaaien met de gele vlag
quote:Op maandag 5 december 2005 13:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Makster vloog 1 keer de boarding in en toen zwaaiden ze twee ronden lang met de gele vlag, hij kwam er kennelijk maar moeilijk uitWat een eikel is het ook zeg
![]()
Ik zat achter pimber geplakt, past allemaal net en probeert Makster zich er ook nog bij te drukken. Mooi dat dat dus niet lukte
Hij weet kennelijk niet dat er een rem op z'n kart zit, ik heb meerdere keren gehad dat ik snel de remmen in moest voor iemand anders om een ongelukje te voorkomen, maar Makster deed dat dus niet
De ronde die erna kwam van mij ging trouwens ook slecht, kon me niet concentreren omdat ik moest lachen om Maksters actie
Verder nog wat lichte crashes en 1 keer zat ik achterstevoren op de baan omdat ik iets te hard remde in een bocht. Maar geen enkele keer zo extreem om 2 rondes lang te zwaaien met de gele vlag
quote:Op maandag 5 december 2005 13:14 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Jullie twee stuntel Lims gingen alle twee gebukt onder een BLAUWE vlag, ik met mijn helden prestaties dacht ff binnendoor te gaan onder de tunnel door, toen besloot lim 1 lim 2 ff te snijden en zat de heer Makster met zijn garnaal in de vangrail. En laat dat nu best een harde klap zijn geweest daar deze "Blekemolen junior" NOOIT de rem gebruikt onder de tunnel door![]()
Gevolg > een vaste makster, een mega deuk in de boarding, een stijve nek, en twee kartbaan gasten para
Dankzij het gestuntel van jullie drieën kreeg Peerke de rode vlag, wat zoveel inhield als:quote:Op maandag 5 december 2005 13:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Die blauwe vlag was voor pimber dus ik mocht inhalen en dan pas jij![]()
![]()
Egnie dat hij voor jou was zodat jij ons allebei mocht inhalen![]()
En ik heb geen blauwe plekken, alleen spierpijn over m'n gehele rug en armen
quote:Op maandag 5 december 2005 13:20 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Dankzij het gestuntel van jullie drieën kreeg Peerke de rode vlag, wat zoveel inhield als:
"Goh, gepruts in de tunnel, bouw lekker een shaggie, en haal een colaatje aan de bar, doorrijden mag voorlopig niet meer"
![]()
Ik nietquote:Op maandag 5 december 2005 13:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat een watjes hier zegallemaal blauwe plekken van het karten
![]()
Weten we meteen waarom de mensen met de grootste mond thuis zijn geblevenquote:Op maandag 5 december 2005 13:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat een watjes hier zegallemaal blauwe plekken van het karten
![]()
Je bedoelt dat je een zwarte vlag kreegquote:Op maandag 5 december 2005 13:20 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Dankzij het gestuntel van jullie drieën kreeg Peerke de rode vlag, wat zoveel inhield als:
"Goh, gepruts in de tunnel, bouw lekker een shaggie, en haal een colaatje aan de bar, doorrijden mag voorlopig niet meer"
![]()
Jouw prestaties vielen best wel tegen als ik de tijden en het kwalificatielijstje bekijkquote:Op maandag 5 december 2005 13:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik had wel graag een seconde sneller geweest.
![]()
Alleen in de tweede heat was BWT nog voor mij .. met 1 honderste seconde.![]()
Overall was ik daar wel de snelste, maar de rest kreeg het veel te snel onder de knie daarna.![]()
![]()
![]()
wrijf het er nog maar ff inquote:Op maandag 5 december 2005 13:25 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Weten we meteen waarom de mensen met de grootste mond thuis zijn gebleven![]()
Zo erg was het nou ook weer nietquote:Op maandag 5 december 2005 13:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je een zwarte vlag kreeg![]()
Want ik zag wel dat jij er volgens mij uit moest, hoezo was dat dan
Deed je het niet rustig aan / ging je inhalen tijdens de gele vlag situatie?
quote:Op maandag 5 december 2005 13:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Die blauwe vlag was voor pimber dus ik mocht inhalen en dan pas jij![]()
![]()
Egnie dat hij voor jou was zodat jij ons allebei mocht inhalen![]()
En ik heb geen blauwe plekken, alleen spierpijn over m'n gehele rug en armen
quote:Op maandag 5 december 2005 13:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
Jouw prestaties vielen best wel tegen als ik de tijden en het kwalificatielijstje bekijk
jij was toch de gedoodverfde kampioen ?
~ al meer dan 5000000KM gereden op de kartbaan
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 13:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
5 jaar geleden en 18 kilo lichter voor het laatst gedaan, en ik kwam niet in contact met mijn kart.![]()
En zelfs Ralf liep op het rechte stop puur op vermogen van mij weg.![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 13:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
5 jaar geleden en 18 kilo lichter voor het laatst gedaan, en ik kwam niet in contact met mijn kart.![]()
En zelfs Ralf liep op het rechte stop puur op vermogen van mij weg.![]()
Krrr.krrr... regio revance:quote:
Mja, Peerke weet in welke kart ik heat 5 moest rijden.quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 14:01 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb wel het excuus gemist van Worldbeater dat hij zo slecht heeft gereden omdat ie bij de Wheelytraining was afgebeuld![]()
ik hoop dat ik stout ben geweestquote:Op maandag 5 december 2005 14:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
Voor een ieder die hier iets aan die man met die witte baarddoet.....een prettig avondje toegewenst....
misschien eindigt iedereen wel in de zak,
Voorlopig ff geen Fok! voor mij......moet nog ff m'n Sintbonus dadelijk verdienen....en vanaaf tuurlijk met 6 rode wangetjes wachten totdat er aan de deur geklopt wordt
![]()
![]()
daar heb ik ook nog achter gestaan.... dacht even dat die vent die vlag mijn helm in wou duwen toenquote:Op maandag 5 december 2005 13:36 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Zo erg was het nou ook weer niet
Ik (en bwt volgens mij) kregen rood, omdat we even moesten stoppen omdat ze 'een zeker
persoon met rode helm' aan het rechttakelen waren in de bocht. Dat kost natuurlijk wel wat tijd...
En ik heb wel wat boze blikken gekregen door dat inhaalgedrag van me, maarja, je gaat
natuurlijk om te winnen
quote:
Z'on beetje het eerste wat ik gisteren deed toen ik thuiskwam van het karten was het oliepijl van de KLX controleren. Had mijn jas nog aan.quote:was het karten nog leuk? ongetwijfeld! jammer dat je vroeg weg moest man, je
had juist wat meer tijd nodig om het omhoog laten komen helemaal vlekkeloos door te krijgen.
de rest had al wat meer ervaring van zichzelf.
echte aanrader is om je koppelingshendel te verplaatsen, en je achterrem wat
naar buiten te laten komen!! wil je nog een keer komen oefenen?
Al die verhalen hier zijn redelijk onzin, het rijden was redelijk irritant omdat iedereen ongeveer dezelfde ronde tijden reed op een seconde verschil. Vandaar die teffus blauwe vlag telkens en als je iemand wilde inhalen in de binnenbocht werd het meestal crashquote:Op maandag 5 december 2005 12:36 schreef ondeugend het volgende:
Er was maar 1 plaats over en die was voor Roadkillquote:Op maandag 5 december 2005 08:08 schreef hicham het volgende:
Er waren nog 2 plaatsjes over voor Mercy & Raus. Mercy (blauw pijltje) mocht tussen Rebbel en bwt inzitten en Raus (rood pijltje) tussen pimber en Peerkemikuni
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 december 2005 14:01 schreef R2-D2 het volgende:
Ervan uitgaande dat het Kawagroene shirt van Worlpimber is![]()
Dat verhaal van Makster was anders bloedserieusquote:Op maandag 5 december 2005 14:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Al die verhalen hier zijn redelijk onzin,
Roadkillquote:Op maandag 5 december 2005 15:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Er was maar 1 plaats over en die was voor Roadkill
quote:Op maandag 5 december 2005 15:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Er was maar 1 plaats over en die was voor Roadkill
[..]Shirt is iets te kort van onder, maar heb hem toch aangedaan in het bijzijnn van al die ketters met Suzuki's, Honda's en ander gespuis.
Leuke rampenbak met passie.quote:Op maandag 5 december 2005 15:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Aprillia Laverda 650 Sport (1996) voor ¤ 2.995,-
Nooit eerder gezien.. best goedkoop. Maar onderdelen zullen wel peperduur zijn zeker![]()
Berry is de naamquote:Op maandag 5 december 2005 10:24 schreef Worldbeater het volgende:![]()
![]()
![]()
[..]
quote:
Oh ja, wel een keer gehoord..quote:
Er waren er zeker 2 die op driekwart van het rechte stuk geen lucht meer hadden..quote:Op maandag 5 december 2005 15:22 schreef worldpimber het volgende:
En tjah, life begins @ 13.000, kartjes kwamen niet zo ver.
Lars heeft nog een blok liggen wat ooit in een kart terecht moet komenquote:Op maandag 5 december 2005 15:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je moet iedereen een beetje blij houden heH
Als iemand anders nou nog roept dat Fulcrum er had moeten zitten
![]()
![]()
En tjah, life begins @ 13.000, kartjes kwamen niet zo ver.
Hoe klonk mijn uitlaat trouwens in de Piet Heijn Hicham [afbeelding]
veel meer als jij gedaan hebquote:Op maandag 5 december 2005 15:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oh ja, wel een keer gehoord.... ben een beetje namendislectisch.
Stond Peer nou voor Paul of ben ik het alweer kwijt.
En het was een slecht meetjaar voor mij ..2005..![]()
Hoeveel meetings heb jij gehad dit jaar?![]()
Ik ben ongewenstquote:Op maandag 5 december 2005 15:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je moet iedereen een beetje blij houden heH
Als iemand anders nou nog roept dat Fulcrum er had moeten zitten
![]()
![]()
Prop die in de Laverda, dan is die ook weer betrouwbaar.quote:Op maandag 5 december 2005 15:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
Lars heeft nog een blok liggen wat ooit in een kart terecht moet komen![]()
die haalt met gemak de 10.000 toeren![]()
Ik vroeg het aan BWTquote:Op maandag 5 december 2005 15:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
veel meer als jij gedaan heb![]()
ik schat zo'n 10 meets of zo![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 15:31 schreef Worldbeater het volgende:
Ik vroeg het aan BWT, jouw naam vergeet ik nooit meer.
![]()
Maar ook Berry heeft al 10 meetings op zijn naam.![]()
![]()
Damn wat loop ik achter.. al zit ik er nog wel overheen dan met vorig jaar erbij.![]()
Jep, daar moet ik je gelijk in geven, nummer 12 was een drama-apparaat!quote:Op maandag 5 december 2005 14:26 schreef Worldbeater het volgende:
Mja, Peerke weet in welke kart ik heat 5 moest rijden.![]()
Ja telkens als die vlaggenkerel je 'aanwees', stak hij daarbij wel onderhand je ogen uit jaquote:Op maandag 5 december 2005 14:29 schreef Roderick2085 het volgende:
daar heb ik ook nog achter gestaan.... dacht even dat die vent die vlag mijn helm in wou duwen toen
Heb er een stuk of 5 gehad geloof ikquote:Op maandag 5 december 2005 15:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoeveel meetings heb jij gehad dit jaar?![]()
[..]
Er waren er zeker 2 die op driekwart van het rechte stuk geen lucht meer hadden..
Zaten een paar kinderkarts tussen dus, op zich wel zo veilig.![]()
Komt omdat niemand naar ze wilde luisterenquote:Op maandag 5 december 2005 15:35 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Ja telkens als die vlaggenkerel je 'aanwees', stak hij daarbij wel onderhand je ogen uit ja![]()
Martie was uit een geintje omdat jullie Popein zeiden.quote:Op maandag 5 december 2005 15:38 schreef worldpimber het volgende:
Pepijn kan Marty's naam ook maar sinds kort goed schrijven.En nou begint ie de hele tijd Higam te roepen.
Dat idee had ik zelf ook, net alsof hij je wilde slaan met die vlag.quote:Op maandag 5 december 2005 15:35 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Ja telkens als die vlaggenkerel je 'aanwees', stak hij daarbij wel onderhand je ogen uit ja![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 15:53 schreef Worldbeater het volgende:
Martie was uit een geintje omdat jullie Popein zeiden.![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 15:56 schreef worldpimber het volgende:Pepijn werd pas Popijn toen je maar niet van de "y" wilde afstappen.
Ja, ik ben er niet mijn hele leven mee opgegroeid, vanaf 1 cel.quote:En je hebt dus echt moeite met higam = hisjam?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |