Dat is ook een hele studie hoor,zwaaien met vlaggen en als je dan gediplomeerd vlaggeneur bent,moet je dat natuurlijk wel in praktijk brengenquote:Op maandag 5 december 2005 12:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
niet echt geloof ik... die gasten daar waren heeel fanatiek met het zwaaien met de flaggen![]()
We hebben elkaar wel in de boarding gebeuktquote:Op maandag 5 december 2005 12:36 schreef ondeugend het volgende:
Zijn er nog leuke afsnijdakkefietjes geweest eigenlijk ?
Ik had iedereen gewaarschuwd,maar toch niet luisterenquote:Op maandag 5 december 2005 12:50 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Peerke is in het wonderschone Brabant een vaste bijnaam voor iemand die Peter heet
Trouwens 2 blauwe plekken op mijn rug, en spierpijn...
(vandaag de auto maar gepakt, was te gaar om op de motor te klimmen)
Makster vloog 1 keer de boarding in en toen zwaaiden ze twee ronden lang met de gele vlag, hij kwam er kennelijk maar moeilijk uitquote:Op maandag 5 december 2005 12:36 schreef ondeugend het volgende:
Zijn er nog leuke afsnijdakkefietjes geweest eigenlijk ?
Een gevaarlijk roodharig/helmig ongeleid projectiel dusch.quote:Op maandag 5 december 2005 13:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Makster vloog 1 keer de boarding in en toen zwaaiden ze twee ronden lang met de gele vlag, hij kwam er kennelijk maar moeilijk uitWat een eikel is het ook zeg
![]()
Ik zat achter pimber geplakt, past allemaal net en probeert Makster zich er ook nog bij te drukken. Mooi dat dat dus niet lukte
Hij weet kennelijk niet dat er een rem op z'n kart zit, ik heb meerdere keren gehad dat ik snel de remmen in moest voor iemand anders om een ongelukje te voorkomen, maar Makster deed dat dus niet
De ronde die erna kwam van mij ging trouwens ook slecht, kon me niet concentreren omdat ik moest lachen om Maksters actie
Verder nog wat lichte crashes en 1 keer zat ik achterstevoren op de baan omdat ik iets te hard remde in een bocht. Maar geen enkele keer zo extreem om 2 rondes lang te zwaaien met de gele vlag
quote:Op maandag 5 december 2005 13:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Makster vloog 1 keer de boarding in en toen zwaaiden ze twee ronden lang met de gele vlag, hij kwam er kennelijk maar moeilijk uitWat een eikel is het ook zeg
![]()
Ik zat achter pimber geplakt, past allemaal net en probeert Makster zich er ook nog bij te drukken. Mooi dat dat dus niet lukte
Hij weet kennelijk niet dat er een rem op z'n kart zit, ik heb meerdere keren gehad dat ik snel de remmen in moest voor iemand anders om een ongelukje te voorkomen, maar Makster deed dat dus niet
De ronde die erna kwam van mij ging trouwens ook slecht, kon me niet concentreren omdat ik moest lachen om Maksters actie
Verder nog wat lichte crashes en 1 keer zat ik achterstevoren op de baan omdat ik iets te hard remde in een bocht. Maar geen enkele keer zo extreem om 2 rondes lang te zwaaien met de gele vlag
quote:Op maandag 5 december 2005 13:14 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Jullie twee stuntel Lims gingen alle twee gebukt onder een BLAUWE vlag, ik met mijn helden prestaties dacht ff binnendoor te gaan onder de tunnel door, toen besloot lim 1 lim 2 ff te snijden en zat de heer Makster met zijn garnaal in de vangrail. En laat dat nu best een harde klap zijn geweest daar deze "Blekemolen junior" NOOIT de rem gebruikt onder de tunnel door![]()
Gevolg > een vaste makster, een mega deuk in de boarding, een stijve nek, en twee kartbaan gasten para
Dankzij het gestuntel van jullie drieën kreeg Peerke de rode vlag, wat zoveel inhield als:quote:Op maandag 5 december 2005 13:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Die blauwe vlag was voor pimber dus ik mocht inhalen en dan pas jij![]()
![]()
Egnie dat hij voor jou was zodat jij ons allebei mocht inhalen![]()
En ik heb geen blauwe plekken, alleen spierpijn over m'n gehele rug en armen
quote:Op maandag 5 december 2005 13:20 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Dankzij het gestuntel van jullie drieën kreeg Peerke de rode vlag, wat zoveel inhield als:
"Goh, gepruts in de tunnel, bouw lekker een shaggie, en haal een colaatje aan de bar, doorrijden mag voorlopig niet meer"
![]()
Ik nietquote:Op maandag 5 december 2005 13:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat een watjes hier zegallemaal blauwe plekken van het karten
![]()
Weten we meteen waarom de mensen met de grootste mond thuis zijn geblevenquote:Op maandag 5 december 2005 13:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat een watjes hier zegallemaal blauwe plekken van het karten
![]()
Je bedoelt dat je een zwarte vlag kreegquote:Op maandag 5 december 2005 13:20 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Dankzij het gestuntel van jullie drieën kreeg Peerke de rode vlag, wat zoveel inhield als:
"Goh, gepruts in de tunnel, bouw lekker een shaggie, en haal een colaatje aan de bar, doorrijden mag voorlopig niet meer"
![]()
Jouw prestaties vielen best wel tegen als ik de tijden en het kwalificatielijstje bekijkquote:Op maandag 5 december 2005 13:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik had wel graag een seconde sneller geweest.
![]()
Alleen in de tweede heat was BWT nog voor mij .. met 1 honderste seconde.![]()
Overall was ik daar wel de snelste, maar de rest kreeg het veel te snel onder de knie daarna.![]()
![]()
![]()
wrijf het er nog maar ff inquote:Op maandag 5 december 2005 13:25 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Weten we meteen waarom de mensen met de grootste mond thuis zijn gebleven![]()
Zo erg was het nou ook weer nietquote:Op maandag 5 december 2005 13:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je een zwarte vlag kreeg![]()
Want ik zag wel dat jij er volgens mij uit moest, hoezo was dat dan
Deed je het niet rustig aan / ging je inhalen tijdens de gele vlag situatie?
quote:Op maandag 5 december 2005 13:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Die blauwe vlag was voor pimber dus ik mocht inhalen en dan pas jij![]()
![]()
Egnie dat hij voor jou was zodat jij ons allebei mocht inhalen![]()
En ik heb geen blauwe plekken, alleen spierpijn over m'n gehele rug en armen
quote:Op maandag 5 december 2005 13:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
Jouw prestaties vielen best wel tegen als ik de tijden en het kwalificatielijstje bekijk
jij was toch de gedoodverfde kampioen ?
~ al meer dan 5000000KM gereden op de kartbaan
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 13:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
5 jaar geleden en 18 kilo lichter voor het laatst gedaan, en ik kwam niet in contact met mijn kart.![]()
En zelfs Ralf liep op het rechte stop puur op vermogen van mij weg.![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 13:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
5 jaar geleden en 18 kilo lichter voor het laatst gedaan, en ik kwam niet in contact met mijn kart.![]()
En zelfs Ralf liep op het rechte stop puur op vermogen van mij weg.![]()
Krrr.krrr... regio revance:quote:
Mja, Peerke weet in welke kart ik heat 5 moest rijden.quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 14:01 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb wel het excuus gemist van Worldbeater dat hij zo slecht heeft gereden omdat ie bij de Wheelytraining was afgebeuld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |