quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:00 schreef Rausdouwer het volgende:
jullie liggen trouwens wel allemaal als waakhonden klaar zeg
lijken onze poezen wel bij de voerbak![]()
Alleen ik ben niet geschorenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:00 schreef Rausdouwer het volgende:
jullie liggen trouwens wel allemaal als waakhonden klaar zeg
lijken onze poezen wel bij de voerbak![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Je deed ut expres![]()
oh nee.....o.u.d.e.r.d.o.m.![]()
Heb je hem net nog gesproken, want ik had je nog niet eerder over de Aprilia gehoord.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:06 schreef R2-D2 het volgende:
Hij legde me uit dat ik juist het model tot 2003 moest hebben geloof ik. Alle Aprilia's zijn te hoog voor mij. Hij had het ook nog wel over aanpassen van de rijhoogte omdat de as niet centrisch geplaatst was maar dat kwam de rij-eigenschappen weer niet ten goede omdat het gewicht dan anders over de wielen verdeeld zou zijn![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:27 schreef Rausdouwer het volgende:
Hehe eindelijk goed bezig Pepijn.![]()
Zowel de motorals de opleuking erbij.
![]()
Solidair.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:45 schreef hicham het volgende:
Dus vanaf nu mag het sneeuwen stormen en ijzelen [afbeelding]
Gefeliciteerd met Bodhi.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:13 schreef bwt het volgende:
Zooooo, bwt is oom geworden
Bohdy is een stevige jongen geworden
Toen m'n Kawa zo schudde op hoge snelheid wilde ik er eigenlijk gelijk vanaf. Kawa inruilen ofzoquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:08 schreef Worldbeater het volgende:
Heb je hem net nog gesproken, want ik had je nog niet eerder over de Aprilia gehoord.![]()
Vreemd, want ik vind de nieuwere Aprilia's echt mega kleine fietsen, net als de nieuwe Blade.
Maar het kan zijn dat de rijhoogte toch "normaal" is en dan past het inderdaad niet.
Ze moeten toch een bepaalde grondbespeling aanhouden.. ergens wel logisch..
Ik moest gelijk denken aan de film Point Break, maar Google image search leverde deze foto als eerst terugquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:49 schreef hicham het volgende:
Einde van topic is in zicht, mooi moment om![]()
![]()
neer te gaan
[..]
Hoe spreek je dat uit![]()
Boowdie ?
Die ziet er alweer lekker fris uit na de bevalling.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:19 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Google image search leverde deze foto als eerst terug
Een 14K4 telefoonlijn is nog sneller soms.quote:Geachte
In de loop van december worden er de volgende wijzingen in uw overeenkomst aangepast:
oude snelheid oude mailbox nieuwe snelheid nieuwe mailbox
4.096Kbs/1.024Kbs 10 MB 8.192Kbs/1.024Kbs 50 MB
Dooie mus, is niet traag hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die ziet er alweer lekker fris uit na de bevalling.
Is Fok! en MF ook zo traag bij jullie?![]()
Of ligt het aan Chello .. maken ze mij blij met een dooie mus.![]()
[..]
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:13 schreef bwt het volgende:
Zooooo, bwt is oom geworden
Bohdy is een stevige jongen geworden
ik sta niet geheel vrijwillig stilquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Zul je zien dat straks helemaal niemand in de winter door rijdt. Heb al van menigeen gehoord dat ie 3 weken geleden voor het laatst gereden heeft (gaat niet alleen over jou dus he), maar wel lachen als ik geld bespaar door van de winter een winterstop te hebben.
![]()
Maar wel verrot van je Bandit hoor!Hopelijk krijg je 'm gauw aan de praat. Ook als je 'm niet houdt, kun je 'm beter aan de praat krijgen want dan krijg je er nog een fatsoenlijk bedrag voor terug. Anders kan ie alleen nog als ragbike voor 199 Euro dienen.
![]()
Wie weet rijd ik straks toch nog meer dan de gemiddelde FokMC-rijder hier.![]()
hoeveel talen spreek jij wel nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:48 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik zou zeggen 'artistieke beweging en effectieve aanval', maar dat is echt geen Indonesisch. Ik heb nog ooit een hele kleine poging gedaan om Indonesisch te leren. Maar veel verder dan Bahasa Indonesia en Ma'af Tuan kom ik niet.![]()
Het lijkt me heel cool om te doen. Het is ergens een soortgelijke sport als Capoeira. Artistiek, gevaarlijk en met heel veel cultuur en respect.
Geprobeerd een hele hoop.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:25 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
[..]
ik sta niet geheel vrijwillig stil![]()
maar ik hoop in januari op een heleboel mooie dagen, moet alleen de eerste week nog naar m'n stage, de rest van de maand lekker vrij![]()
[..]
hoeveel talen spreek jij wel niet(of heb je geprobeerd)
![]()
zeker doenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:29 schreef Rausdouwer het volgende:
Morgen eerste training al meteen.Net een mailtje van de trainer gehad. Ik ga in ieder geval kijken en ik denk dat ik het er maar op waag.
![]()
Doe niet zo eng!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:28 schreef bwt het volgende:
ik denk dat deze foto wel een goede indruk geeft.
Mijn zus vind het verre oosten (thailand en zo) erg interssant. Daar zal de naam ook wel vandaan komen gok ik zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stoer joh, laat even weten of het iets is. Ik ga donderdag naar Aikido, ook een probeerlesjequote:Op dinsdag 6 december 2005 22:29 schreef Rausdouwer het volgende:
Morgen eerste training al meteen.Net een mailtje van de trainer gehad. Ik ga in ieder geval kijken en ik denk dat ik het er maar op waag.
![]()
![]()
![]()
intuition will take you further than logics will ever do
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |