abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 december 2005 @ 18:26:38 #251
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32868451
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:41 schreef PeerkeMikuni het volgende:

[..]

Dan trekt Peerke zijn Bauers uit de kast

Kan beter ijshockeyen dan karten, dat weet ik zeker!
[..]

Krijg ineens een flashback van de Soup Nazi (Seinfeld):

NO SOUP FOR YOU!!!!

ja je had er bij moeten zijn denk ik
die is pas nog op TV geweest
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  dinsdag 6 december 2005 @ 18:34:02 #252
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32868653
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 18:20 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

SV1000 past er niet tussen.

Hoe kan ik Ducati vergeten?
[..]

Voor het gevoel natuurlijk. 2 cylinder rijd je ook niet op papieren specs.

En het was ook nog eens jullie ervaring, na beide proefritten.

Tussen de 2 en 7.000 toeren is de Beemer ook gewoon beter.
Daarboven verliest'ie falikant.
Maar wel prettig een motor die altijd reageert with'a little turn of tha wrist.
voor het gevoel klopt het wel wat je zegt ik heb dat met CBR ook heeft meer PeeKaas en toch voelt ie heel lief aan

enne Beemer rijd ook echt geweldig vind ik

ik heb op een MT01 gereden op de Yamaha dag dat ding heeft zoveel koppel (150 NM) dat het lijkt alsof hij je armen eraf wil trekken

maar daar tegenover staat wel weer dat ie je tanden uit je mond trilt
Let's race
Buienradar
  dinsdag 6 december 2005 @ 18:44:00 #253
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_32868935
avond
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
pi_32869076
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 18:13 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

geweldige machine dit word ooit een motor die ik ga bezitten
Jij op een MV Agusta Dat gaat never nooit niet passen

Enieweejs, staat die hoer-motor c.q CR500 nog te koop Pepijn/Makster/mario/random MF gebruiker? Ik wil hem wel kopen, weet wel zeker dat ding degelijker is dan mijn huidige Bandit ondanks het 2-takt 1 cilinder rauw en hoge compressie motorblok uit de jaren 20

Zo nu weer over op goed nieuws Camera is binnen, ff pielen
  dinsdag 6 december 2005 @ 18:57:47 #255
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_32869296
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:33 schreef Makster het volgende:

Tip: Luister ff naar de SV van die Ouwe, dat is ook een soort van net echte SP
Om m`n SV te horen moet ze toch eerst een keer op een meet komen

Persoonlijk vind ik het helemaal en sommigen hier vinden het ook wel
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
pi_32869472
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 18:26 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

die is pas nog op TV geweest
Voor de nitwits onder ons:

Peerke heeft het een tijdje geprobeert, maar na 2x een pols breken binnen 2 maanden (als mannetje
van 14) vonden ze het wel goed. Moest een beetje rustiger aan doen

Maar ik ben er wel voor in hoor, potje ijshockeyen, heb nog een stick + puk liggen, dus zodra
er wat ijs ligt gaan we ervoor
pi_32869896
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 19:05 schreef PeerkeMikuni het volgende:

[..]

[afbeelding]

Peerke heeft het een tijdje geprobeert, maar na 2x een pols breken binnen 2 maanden (als mannetje

Maar ik ben er wel voor in hoor, potje ijshockeyen, heb nog een stick + puk liggen, dus zodra

intuition will take you further than logics will ever do
  dinsdag 6 december 2005 @ 19:24:30 #258
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_32869957
quote:

[..]

[afbeelding]

Ijshockey

Heb het ooit nog is fanatiek als amateur gedaan, Bauer 95 onder de voeten en zo trots als een pauw discoschaatsen Good old times
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  dinsdag 6 december 2005 @ 19:24:42 #259
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32869967
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 18:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb op een MT01 gereden op de Yamaha dag dat ding heeft zoveel koppel (150 NM) dat het lijkt alsof hij je armen eraf wil trekken

maar daar tegenover staat wel weer dat ie je tanden uit je mond trilt
Daar wil ik ook nog een keer mee rijden , al ben ik wel blij met mijn originele gebit.

dinsdag 6 december 2005 @ 19:34:54 #260
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_32870249
quote:

[..]

[afbeelding]
Ik heb ze ook... echte Bauers.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_32870324
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:00 schreef R2-D2 het volgende:
Voor de ontspanning eventjes een domme vraag waar ik het antwoord niet op weet:

Wat zijn de verschillen tussen een Honda CBR 900 RR en een Honda VTR SP1 of SP2?

Als jullie Raus & Mercy mochten kiezen, welke zou je dan kiezen en waarom?
ben dan wel geen Raus of Mercy maar heb wel eens gelezen dat zo een dikke 2 cyl. voortdurend snakt naar het daadwerkelijke gebruik vh potentieel vh enorme koppel, rustig veel kms toeren is er niet bij want hij wilt maar gaan gaan gaan

en zoals eerder gepost, geluid is om te smullen

proefritten maken is de oplossing proefritmeetings dus we'll be there
  dinsdag 6 december 2005 @ 19:46:23 #262
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32870530
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 19:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

ben dan wel geen Raus of Mercy maar heb wel eens gelezen dat zo een dikke 2 cyl. voortdurend snakt naar het daadwerkelijke gebruik vh potentieel vh enorme koppel, rustig veel kms toeren is er niet bij want hij wilt maar gaan gaan gaan

en zoals eerder gepost, geluid is om te smullen

proefritten maken is de oplossing proefritmeetings dus we'll be there
Let's race
Buienradar
pi_32871087
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:39 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Ja ook jij hebt een goede smaak.

Maar is de "nieuwere" Aprilia RSV Mille nog iets voor je?
Dat is volgens mij ook niet zo'n grote motor, vanaf model 2004..

Hij legde me uit dat ik juist het model tot 2003 moest hebben geloof ik. Alle Aprilia's zijn te hoog voor mij. Hij had het ook nog wel over aanpassen van de rijhoogte omdat de as niet centrisch geplaatst was maar dat kwam de rij-eigenschappen weer niet ten goede omdat het gewicht dan anders over de wielen verdeeld zou zijn
  dinsdag 6 december 2005 @ 20:12:45 #264
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32871276
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 18:49 schreef hicham het volgende:

[..]

Jij op een MV Agusta Dat gaat never nooit niet passen

Enieweejs, staat die hoer-motor c.q CR500 nog te koop Pepijn/Makster/mario/random MF gebruiker? Ik wil hem wel kopen, weet wel zeker dat ding degelijker is dan mijn huidige Bandit ondanks het 2-takt 1 cilinder rauw en hoge compressie motorblok uit de jaren 20

Zo nu weer over op goed nieuws Camera is binnen, ff pielen [afbeelding]
al moet ik er mijn benen voor in korten erop passen zal ik

Feli met je cam

loopt de bandit nog niet ?
Let's race
Buienradar
pi_32871658

N A K E D

pi_32871681
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:10 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Hehe eindelijk goed bezig Pepijn.

Zowel de motor als de opleuking erbij.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_32871740
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:39 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Ja ook jij hebt een goede smaak.

Maar is de "nieuwere" Aprilia RSV Mille nog iets voor je?
Dat is volgens mij ook niet zo'n grote motor, vanaf model 2004..

[afbeelding]

Koplampjes zijn een beetje gejat van de SP geloof ik.
Las pas een test waarin hij sneller op het circuit ronding dan een GSX-R1000.

SP2 is ook een megafiets trouwens.
Voor het doorrijden zou je nog een BMW R1100S kunnen overwegen.

Raus heeft er vorig jaar ook een proefrit mee gemaakt.
Veul meer koppel dan een ZX10R....en idd aangename trillingen.
Anders is het wel iets voor mij. Of gewoon een CBR600RR.
pi_32871838
Misschien heb ik een nieuwe sport gevonden.

Ok het is nog wat voorbarig. Ik moet eerst nog eens gaan kijken, keertje meetrainen, waarschijnlijk centjes sparen, moed verzamelen om aan de slag te gaan en gemotiveerd te blijven.

Hum, zal ik maar op de bank blijven hangen?
pi_32872200
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 20:12 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

loopt de bandit nog niet ?
Hij liep net wel eventjes, maar niet lekker Veel moeite met alle 4 de cilinders te laten lopen. Ik kreeg hem niet gestart en na wat checkups (bougies, spanning van accu tijdens niksdoen / startknop indouwen, benzine) wist ik het ook neit meer en heb ik weer eens mijn vrienden van de ANWB gebeld (beste investering van dit jaar, heb ze al drie keer opgebeld )

Het ANWB mannetje heeft de levensduur van mijn startmotor met 20 jaar verkort en van het motorblok met 50.000 km want hij heeft echt retelang zitten proberen te starten Toen ie eenmaal startte moest m'n motor hoog in de toeren blijven draaien om aan te blijven. Daarna heb ik nog een poging gewaagd om een rondje te rijden maar ben daar snel mee gestopt omdat hij heel slecht liep (wou niet in de middle of nowhere weer stilvallen )

Enieweejs, waar het op neerkomt: ANWB mannetje denk dat de carbs gesynchroniseerd moeten worden en de motor goed afgesteld. Dus ik ga maar ff een afspraak met de dealer maken en mogen die het oplossen Dat slechte lopen had ik trouwens al een tijdje last van maar als ik genoeg aan het gas bleef jengelen dan sloeg ie niet af Ik dacht eerst dat het aan de kou lag maar kennelijk is dat dus niet zo, want het is nu zo erg dat hij gewoon niet meer (of met heel veel moeite) wil rijden

Ik zie wel, ik laat het nu aan een ander over om het op te lossen. Karten kun je ook zonder motor en het weer is bagger dus zo een ramp is het eigenlijk niet (ben nu al weer wat helder in m'n hoofd geworden, net was ik gefrustreerd )

Dus vanaf nu mag het sneeuwen stormen en ijzelen
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 20:27 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Zowel de motor als de opleuking erbij.
Dit bedoel je

quote:
Op dinsdag 6 december 2005 20:33 schreef Rausdouwer het volgende:

Ok het is nog wat voorbarig. Ik moet eerst nog eens gaan kijken, keertje meetrainen, waarschijnlijk centjes sparen, moed verzamelen om aan de slag te gaan en gemotiveerd te blijven.

IJshockey?
pi_32872222
Ga maar eens langs bij deze motorzaak, hebben leuke dingen staan en aardige verkoper. Het is ook niet ver van Den Bosch, ik denk ongeveer 40 Km.
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 20:33 schreef Rausdouwer het volgende:

Welke sport?
* R2-D2 is benieuwd
pi_32872387
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 20:45 schreef hicham het volgende:

[..]

Hij liep net wel eventjes, maar niet lekker Veel moeite met alle 4 de cilinders te laten lopen. Ik kreeg hem niet gestart en na wat checkups (bougies, spanning van accu tijdens niksdoen / startknop indouwen, benzine) wist ik het ook neit meer en heb ik weer eens mijn vrienden van de ANWB gebeld (beste investering van dit jaar, heb ze al drie keer opgebeld )

Het ANWB mannetje heeft de levensduur van mijn startmotor met 20 jaar verkort en van het motorblok met 50.000 km want hij heeft echt retelang zitten proberen te starten Toen ie eenmaal startte moest m'n motor hoog in de toeren blijven draaien om aan te blijven. Daarna heb ik nog een poging gewaagd om een rondje te rijden maar ben daar snel mee gestopt omdat hij heel slecht liep (wou niet in de middle of nowhere weer stilvallen )

Enieweejs, waar het op neerkomt: ANWB mannetje denk dat de carbs gesynchroniseerd moeten worden en de motor goed afgesteld. Dus ik ga maar ff een afspraak met de dealer maken en mogen die het oplossen Dat slechte lopen had ik trouwens al een tijdje last van maar als ik genoeg aan het gas bleef jengelen dan sloeg ie niet af Ik dacht eerst dat het aan de kou lag maar kennelijk is dat dus niet zo, want het is nu zo erg dat hij gewoon niet meer (of met heel veel moeite) wil rijden

Ik zie wel, ik laat het nu aan een ander over om het op te lossen. Karten kun je ook zonder motor en het weer is bagger dus zo een ramp is het eigenlijk niet (ben nu al weer wat helder in m'n hoofd geworden, net was ik gefrustreerd )

Dus vanaf nu mag het sneeuwen stormen en ijzelen [afbeelding]
[..]

Dit bedoel je

[afbeelding]

[..]

IJshockey?
Gaat ut weer een beetje , goed dat je je frustratie gepost hebt , er is 1 maar...... waarom heb je een rood kruis gezet door die mooie knul
*I'll do what I want, cuz I can*
pi_32872642
quote:

KlaagKlaagKlaag Klanten van BWT

ben nu al weer wat helder in m'n hoofd geworden, net was ik gefrustreerd

Je had anders een andere motor gekocht!
pi_32872645
quote:

Suzuki he

Maar top dat je goed gebruik hebt gemaakt van die jaarlijkse investering in dat servicebedrijf ANWB.
quote:
Dit bedoel je

[afbeelding]

Koekblikkuhhh
quote:
IJshockey?
hehe, ik heb er even over gedacht, maar ik denk dat dat toch weer iets te hardhandig is voor mij. Slaan ok, maar dan wel met de blote vuisten.
  dinsdag 6 december 2005 @ 21:02:09 #274
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32872656
quote:

[..]

Dus vanaf nu mag het sneeuwen stormen en ijzelen [afbeelding]
[..]

Dit bedoel je

[afbeelding]

[..]

IJshockey?
misschien moeten de carbs een keer goed schoongemaakt worden ultrasoon en gesyncroniseerd.

bij mijn Suuz, die al tijd stil gestaan had, zat er allemaal benzine resten in de sproeiers en dat was er nog moeilijk uit te halen ook
Let's race
Buienradar
pi_32872704
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 20:52 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Gaat ut weer een beetje
Stukken beter Mijn eerste post over de CR500 hoer was in the middle of the heat gemaakt, dus zonder na te denken enzo Maar nu kwam ik erachter dat het eigenlijk helemaal niet zo een ramp is dat m'n motor het niet doet (geen meets / naar stage met trein) Alleen een beetje lastig, meer niet
quote:
, goed dat je je frustratie gepost hebt , er is 1 maar...... waarom heb je een rood kruis gezet door die mooie knul
Om de kont van die auto te accentueren

Oh nee, is weg. Het is nu
pi_32872819
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 20:46 schreef R2-D2 het volgende:
Ga maar eens langs bij deze motorzaak, hebben leuke dingen staan en aardige verkoper. Het is ook niet ver van Den Bosch, ik denk ongeveer 40 Km.
[..]

Welke sport?
* R2-D2 is benieuwd
Pencak Silat.

Ik heb er al jaren geleden een boek van gekocht. Vond het buiten Capoeira de enige boeiende sport voor zover ik weet. Ik heb al bij veel sporten de voors en tegens afgewogen, maar meestal waren het bijna allemaal tegens en moest ik wel altijd tot de conclusie komen dat de sport echt niet bij me pastte. Bij Capoeira en Pencak Silat heb ik weinig tegens kunnen vinden. Het zou kunnen dat het voor mij nu moeilijk is, maar als de trainer daar een beetje rekening mee wil houden dan is het prima. In Den Bosch is Capoeira echter niets. Er zijn echter wel 2 clubs, maar bij de een kun je veel te weinig trainen en bij de ander is het niveau heel laag en gaat het alleen maar om geld.

Ik heb al vaker gekeken of Pencak Silat ook in Den Bosch te doen is, maar ik kwam nooit verder dan een dode link. Nu heb ik het denk ik gevonden. Ik heb in ieder geval alvast een e-mail gestuurd voor meer info en daarna zie ik wel verder.
pi_32872885
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 21:01 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Je had anders een andere motor gekocht!
Daar was ik toe in staat ja
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 21:02 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

misschien moeten de carbs een keer goed schoongemaakt worden ultrasoon en gesyncroniseerd.

bij mijn Suuz, die al tijd stil gestaan had, zat er allemaal benzine resten in de sproeiers en dat was er nog moeilijk uit te halen ook
Ik hoop dat het makkelijk op te lossen is iig
Niet dat ik dat ding terugkrijg en de volgende week weer stil sta

En nu weer over naar de orde van de dag, straks lijkt het alsof ik niet meer van m'n Bandietje hou maar dat doe ik nog wel hoor als ie het doet tenminste Ik wou er eigenlijk niks over posten want het is niet de eerste keer dat ik met Banditprobleempjes zit (al dan niet door mijn eigen stommiteiten )
  dinsdag 6 december 2005 @ 21:13:17 #278
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_32872975
Zooooo, bwt is oom geworden
Bohdy is een stevige jongen geworden
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_32873039
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 21:08 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Pencak Silat.
Volgens mij heeft mijn oudere broer daar ook ooit heel eventjes op gezeten
Is alleen alweer zo lang geleden dat ik daar niets meer van herinner
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 21:13 schreef bwt het volgende:
Gefeliciteerd
pi_32873115
quote:
  dinsdag 6 december 2005 @ 21:21:16 #281
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_32873175
quote:
  dinsdag 6 december 2005 @ 21:21:35 #282
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_32873185
quote:
Feli ome berry

[ Bericht 2% gewijzigd door RB op 06-12-2005 21:44:07 ]
pi_32873192
quote:

Feli! Hoe groot , gewicht, alles goed met de moeder

Had ik deze al gepost?

pi_32873219
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef hicham het volgende:

[..]

Daar was ik toe in staat ja [afbeelding]
[..]

Ik hoop dat het makkelijk op te lossen is iig
Niet dat ik dat ding terugkrijg en de volgende week weer stil sta

En nu weer over naar de orde van de dag, straks lijkt het alsof ik niet meer van m'n Bandietje hou maar dat doe ik nog wel hoor als ie het doet tenminste [afbeelding] Ik wou er eigenlijk niks over posten want het is niet de eerste keer dat ik met Banditprobleempjes zit (al dan niet door mijn eigen stommiteiten )
Zul je zien dat straks helemaal niemand in de winter door rijdt. Heb al van menigeen gehoord dat ie 3 weken geleden voor het laatst gereden heeft (gaat niet alleen over jou dus he ), maar wel lachen als ik geld bespaar door van de winter een winterstop te hebben.

Maar wel verrot van je Bandit hoor! Hopelijk krijg je 'm gauw aan de praat. Ook als je 'm niet houdt, kun je 'm beter aan de praat krijgen want dan krijg je er nog een fatsoenlijk bedrag voor terug. Anders kan ie alleen nog als ragbike voor 199 Euro dienen.

Wie weet rijd ik straks toch nog meer dan de gemiddelde FokMC-rijder hier.
pi_32873313
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 21:08 schreef Rausdouwer het volgende:

Pencak Silat.
Is dat niet heel sierlijk en indonesisch?
Eventjes op internet zoeken

Lijkt me best leuk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 35% gewijzigd door R2-D2 op 06-12-2005 21:32:41 ]
pi_32873448
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 21:26 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Is dat niet heel sierlijk en indonesisch?
Eventjes op internet zoeken
pi_32873457
quote:
Van harte...

hoezo is Bohdy een stevige jongen geworden....was ut eerst een meisje dan , of wist je al dat de beebie Bohdy zou heten
  dinsdag 6 december 2005 @ 21:31:02 #288
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32873461
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 21:22 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Zul je zien dat straks helemaal niemand in de winter door rijdt. Heb al van menigeen gehoord dat ie 3 weken geleden voor het laatst gereden heeft (gaat niet alleen over jou dus he ), maar wel lachen als ik geld bespaar door van de winter een winterstop te hebben.

Maar wel verrot van je Bandit hoor! Hopelijk krijg je 'm gauw aan de praat. Ook als je 'm niet houdt, kun je 'm beter aan de praat krijgen want dan krijg je er nog een fatsoenlijk bedrag voor terug. Anders kan ie alleen nog als ragbike voor 199 Euro dienen.

zoveel ? dat ding van Stinkerd is al meer waard en die rijd wel
Let's race
Buienradar
pi_32873623
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 21:30 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Dit staat bij de foto's:

"movimento artistico ed attacco efficace"

Ik weet alleen niet wat het betekend
pi_32873655
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 21:22 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Overmacht telt niet mee

En ik heb nooit gelachen hoor Vind het alleen zonde omdat er waarschijnlijk toch wel dagen zullen zijn waarop je wilt rijden en je gewoon niet kunt omdat je motor uit de verzekering is Overigens zou ik waarschijnlijk precies hetzelfde gedaan hebben als jij als het zoveel zou uitmaken in de prijs

En ik verwacht niet dat ik mijn Bandit ooit nog zal verkopen, tenzij er een gek komt die een goed bedrag ervoor neertelt Kilometerstand is sowieso al de 70.000 gepasseerd dus daar schrik je 90% van de kopers al mee af. Dan blijft er 10% over. 9% gaat zo snel mogelijk weg als ie hoort dat er flink mee is geragd door ondergetekende En die ene procent die overblijft zal een Pepijn-persoon moeten zijn en die kom je niet vaak tegen

Bovenstaande percentages kunnen niet getoetst worden naar waarheid
pi_32873702
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 21:21 schreef RB het volgende:

[..]

Feli ome barry
Bij je namendislectisch?

't is toch Berry
  dinsdag 6 december 2005 @ 21:40:14 #292
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_32873734
De kleine is 3520 gram en iets van 51 cm
en nee, ik wist niet dat het een jongen zou worden. Had het wel voorspeld, dat wel.

Met moeders (mijn zus dus) gaat het prima.
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
  dinsdag 6 december 2005 @ 21:45:05 #293
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_32873879
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 21:39 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Bij je namendislectisch?

't is toch Barry
pi_32873904
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 21:40 schreef bwt het volgende:
en nee, ik wist niet dat het een jongen zou worden. Had het wel voorspeld, dat wel.

Beebies zijn leuk

zolang ze nog in je buik zitten

nee hoor geintje
pi_32873952
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 21:40 schreef bwt het volgende:

quote:
Op dinsdag 6 december 2005 21:46 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Beebies zijn leuk

zolang ze nog in je buik zitten

nee hoor geintje
pi_32873968
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 21:36 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Dit staat bij de foto's:

"movimento artistico ed attacco efficace"

Ik weet alleen niet wat het betekend
Ik zou zeggen 'artistieke beweging en effectieve aanval', maar dat is echt geen Indonesisch. Ik heb nog ooit een hele kleine poging gedaan om Indonesisch te leren. Maar veel verder dan Bahasa Indonesia en Ma'af Tuan kom ik niet.

Het lijkt me heel cool om te doen. Het is ergens een soortgelijke sport als Capoeira. Artistiek, gevaarlijk en met heel veel cultuur en respect.
pi_32873972
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 21:45 schreef RB het volgende:

[..]

Je deed ut expres

oh nee.....o.u.d.e.r.d.o.m.
  dinsdag 6 december 2005 @ 21:48:57 #298
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_32873991
Oeps,
merk nu daat ik de naam fout heb

moet Bodhi zijn.
pi_32874014
Einde van topic is in zicht, mooi moment om i neer te gaan
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 21:48 schreef bwt het volgende:
Oeps,
merk nu daat ik de naam fout heb

moet Bodhi zijn.
Hoe spreek je dat uit

Boowdie ?
pi_32874140
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 21:49 schreef hicham het volgende:
Einde van topic is in zicht, mooi moment om i neer te gaan
[..]

Hoe spreek je dat uit

Boowdie ?

En nou wil niemand meer reageren zeker. Dat deed je met opzet zodat je niets hoeft te missen he.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')