die is pas nog op TV geweestquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:41 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Dan trekt Peerke zijn Bauers uit de kast
Kan beter ijshockeyen dan karten, dat weet ik zeker!
[..]
Krijg ineens een flashback van de Soup Nazi (Seinfeld):
NO SOUP FOR YOU!!!!
ja je had er bij moeten zijn denk ik
voor het gevoel klopt het wel wat je zegtquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
SV1000 past er niet tussen.![]()
Hoe kan ik Ducati vergeten?![]()
[..]
Voor het gevoel natuurlijk.2 cylinder rijd je ook niet op papieren specs.
![]()
En het was ook nog eens jullie ervaring, na beide proefritten.![]()
Tussen de 2 en 7.000 toeren is de Beemer ook gewoon beter.
Daarboven verliest'ie falikant.
Maar wel prettig een motor die altijd reageert with'a little turn of tha wrist.![]()
Jij op een MV Agustaquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
geweldige machine
![]()
dit word ooit een motor die ik ga bezitten
![]()
Om m`n SV te horen moet ze toch eerst een keer op een meet komenquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:33 schreef Makster het volgende:
Tip: Luister ff naar de SV van die Ouwe, dat is ook een soort van net echte SP![]()
![]()
Voor de nitwits onder ons:quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:05 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Voor de nitwits onder ons:
[afbeelding]
Peerke heeft het een tijdje geprobeert, maar na 2x een pols breken binnen 2 maanden (als mannetje
van 14) vonden ze het wel goed. Moest een beetje rustiger aan doen![]()
Maar ik ben er wel voor in hoor, potje ijshockeyen, heb nog een stick + puk liggen, dus zodra
er wat ijs ligt gaan we ervoor![]()
Ijshockeyquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:05 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
[afbeelding]
Peerke heeft het een tijdje geprobeert, maar na 2x een pols breken binnen 2 maanden (als mannetje
van 14) vonden ze het wel goed. Moest een beetje rustiger aan doen![]()
Maar ik ben er wel voor in hoor, potje ijshockeyen, heb nog een stick + puk liggen, dus zodra
er wat ijs ligt gaan we ervoor![]()
Daar wil ik ook nog een keer mee rijdenquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb op een MT01 gereden op de Yamaha dag dat ding heeft zoveel koppel (150 NM) dat het lijkt alsof hij je armen eraf wil trekken![]()
maar daar tegenover staat wel weer dat ie je tanden uit je mond trilt![]()
Ik heb ze ook... echte Bauers.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:05 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
[afbeelding]
ben dan wel geen Raus of Mercyquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:00 schreef R2-D2 het volgende:
Voor de ontspanning eventjes een domme vraag waar ik het antwoord niet op weet:
Wat zijn de verschillen tussen een Honda CBR 900 RR en een Honda VTR SP1 of SP2?![]()
Als jullie Raus & Mercy mochten kiezen, welke zou je dan kiezen en waarom?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ben dan wel geen Raus of Mercymaar heb wel eens gelezen dat zo een dikke 2 cyl. voortdurend snakt naar het daadwerkelijke gebruik vh potentieel vh enorme koppel, rustig veel kms toeren is er niet bij want hij wilt maar gaan
gaan
gaan
en zoals eerder gepost, geluid is om te smullen
proefritten maken is de oplossingproefritmeetings dus
we'll be there
![]()
Hij legde me uit dat ik juist het model tot 2003 moest hebben geloof ik. Alle Aprilia's zijn te hoog voor mij. Hij had het ook nog wel over aanpassen van de rijhoogte omdat de as niet centrisch geplaatst was maar dat kwam de rij-eigenschappen weer niet ten goede omdat het gewicht dan anders over de wielen verdeeld zou zijnquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja ook jij hebt een goede smaak.
![]()
Maar is de "nieuwere" Aprilia RSV Mille nog iets voor je?![]()
Dat is volgens mij ook niet zo'n grote motor, vanaf model 2004..
al moet ik er mijn benen voor in kortenquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij op een MV AgustaDat gaat never nooit niet passen
Enieweejs, staat die hoer-motor c.q CR500 nog te koop Pepijn/Makster/mario/random MF gebruiker? Ik wil hem wel kopen, weet wel zeker dat ding degelijker is dan mijn huidige Bandit ondanks het 2-takt 1 cilinder rauw en hoge compressie motorblok uit de jaren 20
Zo nu weer over op goed nieuwsCamera is binnen, ff pielen [afbeelding]
Hehe eindelijk goed bezig Pepijn.quote:
Anders is het wel iets voor mij.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja ook jij hebt een goede smaak.
![]()
Maar is de "nieuwere" Aprilia RSV Mille nog iets voor je?![]()
Dat is volgens mij ook niet zo'n grote motor, vanaf model 2004..
[afbeelding]
Koplampjes zijn een beetje gejat van de SP geloof ik.![]()
Las pas een test waarin hij sneller op het circuit ronding dan een GSX-R1000.![]()
SP2 is ook een megafiets trouwens.![]()
Voor het doorrijden zou je nog een BMW R1100S kunnen overwegen.![]()
Raus heeft er vorig jaar ook een proefrit mee gemaakt.![]()
Veul meer koppel dan een ZX10R....en idd aangename trillingen.
Hij liep net wel eventjes, maar niet lekkerquote:
Dit bedoel jequote:Op dinsdag 6 december 2005 20:27 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Zowel de motorals de opleuking erbij.
![]()
IJshockey?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:33 schreef Rausdouwer het volgende:
Misschien heb ik een nieuwe sport gevonden.![]()
Ok het is nog wat voorbarig. Ik moet eerst nog eens gaan kijken, keertje meetrainen, waarschijnlijk centjes sparen, moed verzamelen om aan de slag te gaan en gemotiveerd te blijven.
Hum, zal ik maar op de bank blijven hangen?![]()
Welke sport?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:33 schreef Rausdouwer het volgende:
Misschien heb ik een nieuwe sport gevonden.![]()
Ok het is nog wat voorbarig. Ik moet eerst nog eens gaan kijken, keertje meetrainen, waarschijnlijk centjes sparen, moed verzamelen om aan de slag te gaan en gemotiveerd te blijven.
Hum, zal ik maar op de bank blijven hangen?![]()
Gaat ut weer een beetjequote:Op dinsdag 6 december 2005 20:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Hij liep net wel eventjes, maar niet lekkerVeel moeite met alle 4 de cilinders te laten lopen. Ik kreeg hem niet gestart en na wat checkups (bougies, spanning van accu tijdens niksdoen / startknop indouwen, benzine) wist ik het ook neit meer en heb ik weer eens mijn vrienden van de ANWB gebeld
(beste investering van dit jaar, heb ze al drie keer opgebeld
![]()
)
Het ANWB mannetje heeft de levensduur van mijn startmotor met 20 jaar verkort en van het motorblok met 50.000 km want hij heeft echt retelang zitten proberen te startenToen ie eenmaal startte moest m'n motor hoog in de toeren blijven draaien om aan te blijven. Daarna heb ik nog een poging gewaagd om een rondje te rijden maar ben daar snel mee gestopt omdat hij heel slecht liep (wou niet in de middle of nowhere weer stilvallen
)
Enieweejs, waar het op neerkomt: ANWB mannetje denk dat de carbs gesynchroniseerd moeten worden en de motor goed afgesteld. Dus ik ga maar ff een afspraak met de dealer maken en mogen die het oplossenDat slechte lopen had ik trouwens al een tijdje last van maar als ik genoeg aan het gas bleef jengelen dan sloeg ie niet af
Ik dacht eerst dat het aan de kou lag maar kennelijk is dat dus niet zo, want het is nu zo erg dat hij gewoon niet meer (of met heel veel moeite) wil rijden
![]()
Ik zie wel, ik laat het nu aan een ander over om het op te lossen. Karten kun je ook zonder motor en het weer is bagger dus zo een ramp is het eigenlijk niet (ben nu al weer wat helder in m'n hoofd geworden, net was ik gefrustreerd)
Dus vanaf nu mag het sneeuwen stormen en ijzelen [afbeelding]
[..]
Dit bedoel je
[afbeelding]![]()
[..]
IJshockey?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:45 schreef hicham het volgende:
KlaagKlaagKlaag Klanten van BWT![]()
ben nu al weer wat helder in m'n hoofd geworden, net was ik gefrustreerd
Suzuki hequote:Op dinsdag 6 december 2005 20:45 schreef hicham het volgende:
Hij liep net wel eventjes, maar niet lekkerVeel moeite met alle 4 de cilinders te laten lopen. Ik kreeg hem niet gestart en na wat checkups (bougies, spanning van accu tijdens niksdoen / startknop indouwen, benzine) wist ik het ook neit meer en heb ik weer eens mijn vrienden van de ANWB gebeld
![]()
)
Koekblikkuhhhquote:
hehe, ik heb er even over gedacht, maar ik denk dat dat toch weer iets te hardhandig is voor mij. Slaan ok, maar dan wel met de blote vuisten.quote:IJshockey?
misschien moeten de carbs een keer goed schoongemaakt worden ultrasoon en gesyncroniseerd.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:45 schreef hicham het volgende:
[..]
![]()
)
Het ANWB mannetje heeft de levensduur van mijn startmotor met 20 jaar verkort en van het motorblok met 50.000 km want hij heeft echt retelang zitten proberen te startenToen ie eenmaal startte moest m'n motor hoog in de toeren blijven draaien om aan te blijven. Daarna heb ik nog een poging gewaagd om een rondje te rijden maar ben daar snel mee gestopt omdat hij heel slecht liep (wou niet in de middle of nowhere weer stilvallen
)
Enieweejs, waar het op neerkomt: ANWB mannetje denk dat de carbs gesynchroniseerd moeten worden en de motor goed afgesteld. Dus ik ga maar ff een afspraak met de dealer maken en mogen die het oplossenDat slechte lopen had ik trouwens al een tijdje last van maar als ik genoeg aan het gas bleef jengelen dan sloeg ie niet af
Ik dacht eerst dat het aan de kou lag maar kennelijk is dat dus niet zo, want het is nu zo erg dat hij gewoon niet meer (of met heel veel moeite) wil rijden
![]()
Ik zie wel, ik laat het nu aan een ander over om het op te lossen. Karten kun je ook zonder motor en het weer is bagger dus zo een ramp is het eigenlijk niet (ben nu al weer wat helder in m'n hoofd geworden, net was ik gefrustreerd)
Dus vanaf nu mag het sneeuwen stormen en ijzelen [afbeelding]
[..]
Dit bedoel je
[afbeelding]![]()
[..]
IJshockey?
Stukken beterquote:
Om de kont van die auto te accentuerenquote:, goed dat je je frustratie gepost hebt, er is 1 maar...... waarom heb je een rood kruis gezet door die mooie knul
![]()
Pencak Silat.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:46 schreef R2-D2 het volgende:
Ga maar eens langs bij deze motorzaak, hebben leuke dingen staan en aardige verkoper. Het is ook niet ver van Den Bosch, ik denk ongeveer 40 Km.
[..]
Welke sport?
* R2-D2 is benieuwd![]()
Daar was ik toe in staat jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:01 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Je had anders een andere motor gekocht!![]()
Ik hoop dat het makkelijk op te lossen is iigquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
misschien moeten de carbs een keer goed schoongemaakt worden ultrasoon en gesyncroniseerd.![]()
bij mijn Suuz, die al tijd stil gestaan had, zat er allemaal benzine resten in de sproeiersen dat was er nog moeilijk uit te halen ook
![]()
Volgens mij heeft mijn oudere broer daar ook ooit heel eventjes op gezetenquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:13 schreef bwt het volgende:
Zooooo, bwt is oom geworden
Bohdy is een stevige jongen geworden
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:13 schreef bwt het volgende:
Feli ome berryquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:13 schreef bwt het volgende:
Zul je zien dat straks helemaal niemand in de winter door rijdt. Heb al van menigeen gehoord dat ie 3 weken geleden voor het laatst gereden heeft (gaat niet alleen over jou dus hequote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Daar was ik toe in staat ja[afbeelding]
![]()
[..]
Ik hoop dat het makkelijk op te lossen is iig
Niet dat ik dat ding terugkrijg en de volgende week weer stil sta![]()
En nu weer over naar de orde van de dag, straks lijkt het alsof ik niet meer van m'n Bandietje hou maar dat doe ik nog wel hoor als ie het doet tenminste [afbeelding] Ik wou er eigenlijk niks over posten want het is niet de eerste keer dat ik met Banditprobleempjes zit(al dan niet door mijn eigen stommiteiten
)
Is dat niet heel sierlijk en indonesisch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door R2-D2 op 06-12-2005 21:32:41 ]intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:26 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Is dat niet heel sierlijk en indonesisch?
Eventjes op internet zoeken![]()
Van harte...quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:13 schreef bwt het volgende:
zoveel ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Zul je zien dat straks helemaal niemand in de winter door rijdt. Heb al van menigeen gehoord dat ie 3 weken geleden voor het laatst gereden heeft (gaat niet alleen over jou dus he), maar wel lachen als ik geld bespaar door van de winter een winterstop te hebben.
![]()
Maar wel verrot van je Bandit hoor!Hopelijk krijg je 'm gauw aan de praat. Ook als je 'm niet houdt, kun je 'm beter aan de praat krijgen want dan krijg je er nog een fatsoenlijk bedrag voor terug. Anders kan ie alleen nog als ragbike voor 199 Euro dienen.
![]()
Wie weet rijd ik straks toch nog meer dan de gemiddelde FokMC-rijder hier.![]()
Dit staat bij de foto's:quote:
Overmacht telt niet meequote:Op dinsdag 6 december 2005 21:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Zul je zien dat straks helemaal niemand in de winter door rijdt. Heb al van menigeen gehoord dat ie 3 weken geleden voor het laatst gereden heeft (gaat niet alleen over jou dus he), maar wel lachen als ik geld bespaar door van de winter een winterstop te hebben.
![]()
Maar wel verrot van je Bandit hoor!Hopelijk krijg je 'm gauw aan de praat. Ook als je 'm niet houdt, kun je 'm beter aan de praat krijgen want dan krijg je er nog een fatsoenlijk bedrag voor terug. Anders kan ie alleen nog als ragbike voor 199 Euro dienen.
![]()
Wie weet rijd ik straks toch nog meer dan de gemiddelde FokMC-rijder hier.![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:39 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Bij je namendislectisch?
't is toch Barry![]()
Beebies zijn leukquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:40 schreef bwt het volgende:
De kleine is 3520 gram en iets van 51 cm
en nee, ik wist niet dat het een jongen zou worden. Had het wel voorspeld, dat wel.
Met moeders (mijn zus dus) gaat het prima.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:40 schreef bwt het volgende:
De kleine is 3520 gram en iets van 51 cm
en nee, ik wist niet dat het een jongen zou worden. Had het wel voorspeld, dat wel.
Met moeders (mijn zus dus) gaat het prima.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:46 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Beebies zijn leuk![]()
zolang ze nog in je buik zitten![]()
nee hoorgeintje
![]()
Ik zou zeggen 'artistieke beweging en effectieve aanval', maar dat is echt geen Indonesisch. Ik heb nog ooit een hele kleine poging gedaan om Indonesisch te leren. Maar veel verder dan Bahasa Indonesia en Ma'af Tuan kom ik niet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dit staat bij de foto's:
"movimento artistico ed attacco efficace"
Ik weet alleen niet wat het betekend![]()
Hoe spreek je dat uitquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:48 schreef bwt het volgende:
Oeps,
merk nu daat ik de naam fout heb
moet Bodhi zijn.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:49 schreef hicham het volgende:
Einde van topic is in zicht, mooi moment om![]()
![]()
neer te gaan
[..]
Hoe spreek je dat uit![]()
Boowdie ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |