Had ik al gedaan direct na het openen van deze, de man had voorrang boven de pics in dit topic zelfs.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
post even een linkje in vorig topic voor RichardGie
quote:Op donderdag 22 december 2005 09:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Had ik al gedaan direct na het openen van deze, de man had voorrang boven de pics in dit topic zelfs.![]()
Kan niet toveren dat het binnen 10 seconden er al in staat.
Geduld.![]()
Je avatar !quote:Op donderdag 22 december 2005 09:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Had ik al gedaan direct na het openen van deze, de man had voorrang boven de pics in dit topic zelfs.![]()
Geduld.![]()
Oh ja, daar dacht ik even niet aan omdat wij hier sowieso een niet-wireless router hebben staan en daar dus nooit wat van merken als we meerdere PC's connectenquote:Op donderdag 22 december 2005 09:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Chello wil nog maar 1 MAC adres noteren, weet je nog dat toen jullie hier op bezoek waren in de helpdesk moest bellen om mijn connectie te resetten?
Thxquote:
Mag ik nu koffie halen?quote:
Brilliant van mij he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je postings uitleggen is zo oldskool Rietvaerder.. zo heel erg 2004 ~ 3/2005.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:56 schreef hicham het volgende:
En dat arrogante gedeelte hoefde je uiteraard niet serieus te nemenMaar dat weet jij wel, en ik weet dan weer dat jij er alsnog op in gaat ondanks dat jij weet dat ik het niet meen
Jij weet weer dat ik weet dat jij weet dat ik het niet meen en dat je er toch weer op in gaat, tof he
Thanx voor de beledigingquote:Op donderdag 22 december 2005 10:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je postings uitleggen is zo oldskool Rietvaerder.. zo heel erg 2004 ~ 3/2005.![]()
![]()
EQ.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat is dan weer geenpost
want zoiets doet "hij " gewoon niet
Bij boxer motoren staan de cilinders/zuigers toch tegenover elkaarquote:Op donderdag 22 december 2005 10:12 schreef Worldbeater het volgende:
Boxer bikes concept bike:
Aprilia Marlin
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet alles zo letterlijk nemen, balanseer je EQ en IQ even.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:15 schreef hicham het volgende:
Bij boxer motoren staan de cilinders/zuigers toch tegenover elkaar
Dat zie ik op deze pics niet dus kennelijk moet ik mijn definities bijschaven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officieel heten ze dan ook Boxer design.![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet alles zo letterlijk nemen, balanseer je EQ en IQ even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officieel heten ze dan ook Boxer design.![]()
Dat gevoel had ik al tijdens het posten
Vind het dan wel een rare naam![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet alles zo letterlijk nemen, balanseer je EQ en IQ even.
begin jij nu ook al ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officieel heten ze dan ook Boxer design.![]()
![]()
quote:
Dank je wel Worldbeater,en als je een vrouw was...quote:Op donderdag 22 december 2005 09:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geduld.![]()
Ben je de motor nou kwijt of nietquote:Op donderdag 22 december 2005 10:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Affijn, het tweede bakkie is gearriveerd, nu even de motorzaak bellen of de KLX klaar is.
Ben benieuwd wat het kost.![]()
Edit: monteur ziek, morgen klaar, wel even bellen voor het ophalen s'middags.![]()
Ik heb een Optimate III voor m'n AQquote:Op donderdag 22 december 2005 10:20 schreef Worldbeater het volgende:
Niet alles zo letterlijk nemen, balanseer je EQ en IQ even.![]()
Voor EQ & IQ heb je toch andere kwaliteiten nodig hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 10:46 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb een Optimate III voor m'n AQ![]()
Ik heb gewoon een accuquote:Op donderdag 22 december 2005 10:46 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb een Optimate III voor m'n AQ![]()
pas maar opquote:Op donderdag 22 december 2005 10:53 schreef dribbel79 het volgende:
Had ik een leuke Kawa op 't oog, schijnt ie te duur te zijn...Mercy, thnx voor de tip, we gaan es vrolijk verder zoeken...
Moet jij eens proberen de accu van een R1100S binnen een half uur te berijkenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:00 schreef stinkie het volgende:
Dat geneuzel met die opladers. Acculader staat op de duiklampMotoraccu gaat gewoon met startkabels aan de auto
In welke prijsklasse zoek je en welke regio?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:53 schreef dribbel79 het volgende:
Had ik een leuke Kawa op 't oog, schijnt ie te duur te zijn...Mercy, thnx voor de tip, we gaan es vrolijk verder zoeken...
Maar ik heb wel een lekker kontje van horen zeggen.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:42 schreef richardgie het volgende:
Dank je wel Worldbeater,en als je een vrouw was....
Een IC gestuurd apparaat heeft louter IQ.quote:
Ik zat zondag op een verjaardag toen ik een sms kreeg dat ze de motor wel aan een ander gunde.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:45 schreef hicham het volgende:
Ben je de motor nou kwijt of niet(als die terug is van de motorzaak
)
Las op het MF topic dat het KNMGJWNJWRPN wijf iets anders op het oog had?
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
pas maar opanders heb je straks nog bolle ogen
en dan ken je niet rijden
![]()
Prijsklasse: Tsja, tussen de 2500 en 3500 euris ofzo...sta overal wel voor open eigenlijk, leuke prijs voor een eerste fiets denk ik...quote:Op donderdag 22 december 2005 11:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
In welke prijsklasse zoek je en welke regio?
Na 6 weken stilstand had ik een platte accu, gewoon even opladen bij de startmotor.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:04 schreef richardgie het volgende:
Moet jij eens proberen de accu van een R1100S binnen een half uur te berijken.Gaat je echt niet lukken
.Dan maar een oplaad plugje,en een oplader.Scheelt een hoop gesleutel en ergenis.
![]()
Geloof in onmiddelijk,maar kijk toch liever naar het kontje van een leuke meidquote:Op donderdag 22 december 2005 11:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar ik heb wel een lekker kontje van horen zeggen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
pas maar opanders heb je straks nog bolle ogen
en dan ken je niet rijden
![]()
Idd, die had zichzelf verradenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Toen even ingelogd @ verjaardag (konden ze niet waarderen) en zag dat OPM nog een keer had gepost, wat niet de bedoeling was.
![]()
Goed geluldquote:Daarna Josephine maar even gebeld en haar verhaal laten doen, had een Husky gezien, enz.
Maar dat leek mij niet de echte reden.......
Toen zei ik dat het aantrappen van zo'n ding veel lastiger is dan een KLX (true) , de betrouwbaarheid een raadsel bij een Husk (true) , de zithoogte is 10 centimeter meer (true) , en dat ze dan maar eens moet gaan kijken (not true) , dat ik haar vertrouwde met betrekking tot de aankoop (true) en daarom geen aanbetaling had gevraagd, maar ze de vrije hand had aangaande de beslissing (true, rather not) en ik dan gewoon een nieuw verkooptopic zou openen.. (true, but not my first opinion
)
Vooral die laatste regelquote:Op donderdag 22 december 2005 11:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Na 6 weken stilstand had ik een platte accu, gewoon even opladen bij de startmotor.![]()
Die accu was sowieso slecht, in maart was het nog zo koud buiten dat de motor niet meer starte na een dag stilstand, de beste spanning was er geweest, 2 keer starten en dood..
..daarna met twee keer 2 verschillende collega's aanduwen in de derde versnelling.![]()
De eerste lichting liep op lakschoenen, en die liepen dus niet hard genoeg.![]()
Enige voordeel dat er op kantoor boven 5 voetballers werken, en die lopen wèl.quote:
Niet zo generaliseren.quote:Die lui op lakschoenen lopen nooit hard genoeg,behalve voor d'r eigen portemmonnee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zal nog veel geld nodig hebben voor die Apriliaquote:Op donderdag 22 december 2005 11:22 schreef Worldbeater het volgende:
Maar ik heb het geld nodig voor die Aprilia, dus graag wel deze week.![]()
Doet me denken aan een persoon hier op kantoor.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:23 schreef richardgie het volgende:
Vooral die laatste regel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Die lui op lakschoenen lopen nooit hard genoeg,behalve voor d'r eigen portemmonnee.
En nu heb je er gewoon een par rubberen laarzen bijgekochtquote:[b]Op donderdag 22 december 2005 11:32
Doet me denken aan een persoon hier op kantoor.
Toen het een paar weken terug zo had gesneeuwd moest iedereen hier weten dat haar suede laarzen van 400 Euri hier niet tegen konden![]()
Ik heb Oxtars, die doen het altijdquote:Op donderdag 22 december 2005 11:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
En nu heb je er gewoon een par rubberen laarzen bijgekocht
quote:DEN HAAG - De politie heeft woensdagavond laat twee mannen aangehouden die in een Haagse parkeergarage een gevecht met samoeraizwaarden hielden. Dat liet de politie donderdag weten.
De politieagenten waren in de buurt van de parkeergarage aan de Zwolsestraat toen ze vreemde geluiden hoorden die ze niet thuis konden brengen. Bij binnenkomst in het complex zagen de agenten tot hun grote verbazing twee in zwarte kimono's gehulde mannen die elkaar met samoeraizwaarden te lijf gingen. Als snel bleek dat het niet om een echt gevecht ging, omdat een derde man de oefening aan het filmen was.
Dan praat je over artificial intelligence.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me gevaarlijk lopen als het nat/glad is.quote:
Zijn motorlaarzen..niet om mee te hobbelen.![]()
En wat zij jij?Lekker stomquote:Op donderdag 22 december 2005 11:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je zal nog veel geld nodig hebben voor die Aprilia![]()
[..]
Doet me denken aan een persoon hier op kantoor.
Toen het een paar weken terug zo had gesneeuwd moest iedereen hier weten dat haar suede laarzen van 400 Euri hier niet tegen konden![]()
Geld geeft je geen EQ, beetje jammer als je aan je materiele zaken een status wilt ontlenen.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:45 schreef richardgie het volgende:
En wat zij jij?Lekker stom,mijn €45,- euri's kostende schoenen van de Bristol kunnen overal tegen!
![]()
Dat zijn dus praatjes die op mij totaal geen indruk maken,net of het mij wat intressert wat een ander bijvoorbeeld voor schoenen of kleren uit geeft,en laat dat duidelijk merken ook,en ik gun ze zeker geen kijkje in mijn portemonnee
.
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geld geeft je geen EQ, beetje jammer als je aan je materiele zaken een status wilt ontlenen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je zal nog veel geld nodig hebben voor die Aprilia![]()
Ik rij ermee door weer & wind en krijg nooit natte voeten wel koude voetenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:44 schreef Worldbeater het volgende:
Lijkt me gevaarlijk lopen als het nat/glad is.
Zijn motorlaarzen..niet om mee te hobbelen.![]()
Ik zei niksquote:Op donderdag 22 december 2005 11:45 schreef richardgie het volgende:
En wat zij jij?Lekker stom,mijn €45,- euri's kostende schoenen van de Bristol kunnen overal tegen!
![]()
Verwend jongetje, ook dat is EQ ja.. maar zit al ingebakken totdat het ontwaakt..quote:Op donderdag 22 december 2005 11:48 schreef stinkie het volgende:
Je zopu eens moeten weten wat mijn E voor sprongen maakt als het geld op is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |