Sst, ze kijken daar toch nooitquote:Op zondag 18 december 2005 16:01 schreef yup het volgende:
Plaatjes werken niet, just a noteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 18 december 2005 16:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sst, ze kijken daar toch nooitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 18 december 2005 15:29 schreef Mercy_symbol het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 18 december 2005 17:34 schreef Rausdouwer het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb de foto's uitgezocht.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb uiteraard op mijn werk al gevraagd wat de indrukken zijn van de nieuwe TOMTOM Rider,quote:Op zondag 18 december 2005 18:23 schreef bwt het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zit net ANWB ProMotor te lezen zie ik daar een pagina grote advertentie van de TomTom Rider
Ziet er wel goed uit, een groot scherm, touch screen, en speciaal voor de 2 wieler ontworpen.
zo, en nu maar eens kijken wat voor reacties er hier op komen
Wat is de ANWB ProMotor? Netzoiets als de Kampioen maar dan op motoren gerichtquote:Op zondag 18 december 2005 18:23 schreef bwt het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zit net ANWB ProMotor te lezen zie ik daar een pagina grote advertentie van de TomTom Rider
Ziet er wel goed uit, een groot scherm, touch screen, en speciaal voor de 2 wieler ontworpen.
hier kun je het zienquote:Op zondag 18 december 2005 18:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat is de ANWB ProMotor? Netzoiets als de Kampioen maar dan op motoren gerichtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.:pJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah, jullie doen de support op die dingen.quote:Op zondag 18 december 2005 18:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb uiteraard op mijn werk al gevraagd wat de indrukken zijn van de nieuwe TOMTOM Rider,
het schijnt dat ie erg degelijk in elkaar gezet isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.al de electronica zit in een waterdichte aluminium behuizingJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en het scherm zou ook van erg goede kwaliteit zijn.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
de monteurs die al ingewerkt zijn voor de Rider zijn er erg van onder de indruk.
ik heb hem zelf nog niet in het eggie gezien maar dat zal niet zo lang meer durenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://www.promotor.nl/pu(...)n/turbospoke.nl.htmlquote:
Ik denk dat we ff moeten vragen om de TT aan te passen -> modem killerquote:Op zondag 18 december 2005 18:32 schreef hicham het volgende:
Knuppel in 't hoenderhokom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
errug veel plaatjes
[..]
Sorry, wou het motorenniveau even omhoog brengenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zit nog eentje speciaal voor richardgie tussenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb ook een PDA met diezelfde software, werkt prima voor navigeren, maar voorquote:Op zondag 18 december 2005 18:23 schreef bwt het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop