quote:Op zondag 18 december 2005 16:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sst, ze kijken daar toch nooit
ik heb uiteraard op mijn werk al gevraagd wat de indrukken zijn van de nieuwe TOMTOM Rider,quote:Op zondag 18 december 2005 18:23 schreef bwt het volgende:
Zit net ANWB ProMotor te lezen zie ik daar een pagina grote advertentie van de TomTom Rider
Ziet er wel goed uit, een groot scherm, touch screen, en speciaal voor de 2 wieler ontworpen.
zo, en nu maar eens kijken wat voor reacties er hier op komen
Wat is de ANWB ProMotor? Netzoiets als de Kampioen maar dan op motoren gerichtquote:Op zondag 18 december 2005 18:23 schreef bwt het volgende:
Zit net ANWB ProMotor te lezen zie ik daar een pagina grote advertentie van de TomTom Rider
Ziet er wel goed uit, een groot scherm, touch screen, en speciaal voor de 2 wieler ontworpen.
hier kun je het zienquote:Op zondag 18 december 2005 18:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat is de ANWB ProMotor? Netzoiets als de Kampioen maar dan op motoren gericht:p
Ah, jullie doen de support op die dingen.quote:Op zondag 18 december 2005 18:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb uiteraard op mijn werk al gevraagd wat de indrukken zijn van de nieuwe TOMTOM Rider,
het schijnt dat ie erg degelijk in elkaar gezet isal de electronica zit in een waterdichte aluminium behuizing
en het scherm zou ook van erg goede kwaliteit zijn.
de monteurs die al ingewerkt zijn voor de Rider zijn er erg van onder de indruk.
ik heb hem zelf nog niet in het eggie gezien maar dat zal niet zo lang meer duren![]()
Ik denk dat we ff moeten vragen om de TT aan te passen -> modem killerquote:Op zondag 18 december 2005 18:32 schreef hicham het volgende:
Knuppel in 't hoenderhok
[..]
errug veel plaatjes
[..]
Sorry, wou het motorenniveau even omhoog brengen
Zit nog eentje speciaal voor richardgie tussen
Ik heb ook een PDA met diezelfde software, werkt prima voor navigeren, maar voorquote:Op zondag 18 december 2005 18:23 schreef bwt het volgende:
Anders check je even je mail @ kaa_tje_quote:Op zondag 18 december 2005 19:02 schreef ondeugend het volgende:
Euhhh zeg grootkoppen ?
Gaan jullie mijn avatar ook even repareren ?
ik begin steeds meer het idee te krijgen dat Hicham op zoek is naar een andere motorquote:Op zondag 18 december 2005 18:32 schreef hicham het volgende:
Knuppel in 't hoenderhok
heeeeeeleboel plaatjes![]()
Sorry, wou het motorenniveau even omhoog brengen
Zit nog eentje speciaal voor richardgie tussen
ik zal de info die ik heb hier posten uiteraardquote:Op zondag 18 december 2005 18:50 schreef bwt het volgende:
[..]
Ah, jullie doen de support op die dingen.
laat het weten als je meer weet dan wat er op die site van tomtom staat.
vind em wel erggur interessant
Klopt, vanmiddag verwisseld van server, moet ze zo nog uploadenquote:Op zondag 18 december 2005 19:11 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
de foto's werken niet van de motoren van de users
de nieuwe software is ook geschikt om er geplande toerritten mee te kunnen makenquote:Op zondag 18 december 2005 18:54 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Ik heb ook een PDA met diezelfde software, werkt prima voor navigeren, maar voor
leuke toertochten is het allemaal niet zo geschikt. Voordat er opmerkingen komen: Ja
ik weet hoe het werkt, maar bijvoorbeeld een Garmin Streetpilot 2610 is veel geschikter
als je wilt toeren op vakantie etc. Kost iets meer, maar is meer dan een satnav zoals TomTom.
Als je alleen van A naar B wilt (net zoals ik, als ik in de auto zit) is TomTom
software ideaal, up-to-date en retesnel.
Hijsss LIEEEVVVVVVVVVVquote:
wat een lief beessiequote:Op zondag 18 december 2005 19:00 schreef ondeugend het volgende:
* zucht.........
.
.
.
[[url=http://img131.imagevenue.com/loc90/th_0f8b7_flieft.jpg]afbeelding][/URL]![]()
![]()
Ik heb er een favoriete site van gemaakt.quote:
Hij is een zijquote:
Bij nieuw leven moest ik aan een nieuw poezebeest denken, maar dit is ook echt een lieverdje.quote:Op zondag 18 december 2005 19:00 schreef ondeugend het volgende:
* zucht.........
.
.
.
[[url=http://img131.imagevenue.com/loc90/th_0f8b7_flieft.jpg]afbeelding][/URL]![]()
![]()
Een nieuw poezebeest is ook erg aanstaande.quote:Op zondag 18 december 2005 19:23 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Bij nieuw leven moest ik aan een nieuw poezebeest denken, maar dit is ook echt een lieverdje.![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 19:29 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Een nieuw poezebeest is ook erg aanstaande.
Druk op zoek... maar er zijn weinig nestjes om deze tijd.
Nee niet met een ventieltje die zelf aan geeft of de bandenspanning nog goed is (ook tot nu toe nooit over gelezen). We controleren altijd zelf voordat we gaan rijden. Aangezien je nooit fatsoenlijk ergens je banden kunt oppompen en het dan lastiger meten is omdat je een stukje hebt gereden, vullen we de bandjes hier met een handpompje. Ik vind het best ideaal.quote:Op zondag 18 december 2005 19:37 schreef SterkStaaltje het volgende:
Heeft iemand ervaring met dit soort ventiel dopjes
[afbeelding] [afbeelding]
om de bandenspanning een beetje in de gaten te houden.
Had zelf een keer gekeken voor die dingen, maar las er niet altijd veel goed over. Dus toen maar niet gekocht.quote:Op zondag 18 december 2005 19:37 schreef SterkStaaltje het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Ellende is dat ja dat die pomp dingen nooit passen. Je hebt ook van die ventielen die naar buiten staan. Maar ik merk toch vaak dat ik niet zo snel denk aan de spanning dus ga dit maar eens proberen.quote:Op zondag 18 december 2005 19:39 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nee niet met een ventieltje die zelf aan geeft of de bandenspanning nog goed is (ook tot nu toe nooit over gelezen). We controleren altijd zelf voordat we gaan rijden. Aangezien je nooit fatsoenlijk ergens je banden kunt oppompen en het dan lastiger meten is omdat je een stukje hebt gereden, vullen we de bandjes hier met een handpompje. Ik vind het best ideaal.![]()
Dat is een kwestie van aanleren. In het begin moet je er even aan denken, maar als je dat steeds doet dan is het daarna een gewoonte. Ik vind het toch wel zo prettig. Het gaat om je eigen veiligheid en een goede controle is daarbij nooit weg. Ik merk ook dat bij goed onderhoud de motor altijd doet waar je om vraagt.quote:Op zondag 18 december 2005 20:02 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Ellende is dat ja dat die pomp dingen nooit passen. Je hebt ook van die ventielen die naar buiten staan. Maar ik merk toch vaak dat ik niet zo snel denk aan de spanning dus ga dit maar eens proberen.
quote:Op zondag 18 december 2005 20:15 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van aanleren. In het begin moet je er even aan denken, maar als je dat steeds doet dan is het daarna een gewoonte. Ik vind het toch wel zo prettig. Het gaat om je eigen veiligheid en een goede controle is daarbij nooit weg. Ik merk ook dat bij goed onderhoud de motor altijd doet waar je om vraagt.
Jep, Ik heb ze er op zitten.quote:Op zondag 18 december 2005 19:37 schreef SterkStaaltje het volgende:
Woooaaarghhhquote:Op zondag 18 december 2005 19:00 schreef ondeugend het volgende:
* zucht.........
.
.
.
![]()
Luilak, had je alle tijd voor vandaagquote:Op zondag 18 december 2005 19:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Klopt, vanmiddag verwisseld van server, moet ze zo nog uploaden
heH, wie, hoe, wat, waarquote:Op zondag 18 december 2005 19:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik begin steeds meer het idee te krijgen dat Hicham op zoek is naar een andere motor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |