quote:Op zondag 18 december 2005 16:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sst, ze kijken daar toch nooit
ik heb uiteraard op mijn werk al gevraagd wat de indrukken zijn van de nieuwe TOMTOM Rider,quote:Op zondag 18 december 2005 18:23 schreef bwt het volgende:
Zit net ANWB ProMotor te lezen zie ik daar een pagina grote advertentie van de TomTom Rider
Ziet er wel goed uit, een groot scherm, touch screen, en speciaal voor de 2 wieler ontworpen.
zo, en nu maar eens kijken wat voor reacties er hier op komen
Wat is de ANWB ProMotor? Netzoiets als de Kampioen maar dan op motoren gerichtquote:Op zondag 18 december 2005 18:23 schreef bwt het volgende:
Zit net ANWB ProMotor te lezen zie ik daar een pagina grote advertentie van de TomTom Rider
Ziet er wel goed uit, een groot scherm, touch screen, en speciaal voor de 2 wieler ontworpen.
hier kun je het zienquote:Op zondag 18 december 2005 18:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat is de ANWB ProMotor? Netzoiets als de Kampioen maar dan op motoren gericht:p
Ah, jullie doen de support op die dingen.quote:Op zondag 18 december 2005 18:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb uiteraard op mijn werk al gevraagd wat de indrukken zijn van de nieuwe TOMTOM Rider,
het schijnt dat ie erg degelijk in elkaar gezet isal de electronica zit in een waterdichte aluminium behuizing
en het scherm zou ook van erg goede kwaliteit zijn.
de monteurs die al ingewerkt zijn voor de Rider zijn er erg van onder de indruk.
ik heb hem zelf nog niet in het eggie gezien maar dat zal niet zo lang meer duren![]()
Ik denk dat we ff moeten vragen om de TT aan te passen -> modem killerquote:Op zondag 18 december 2005 18:32 schreef hicham het volgende:
Knuppel in 't hoenderhok
[..]
errug veel plaatjes
[..]
Sorry, wou het motorenniveau even omhoog brengen
Zit nog eentje speciaal voor richardgie tussen
Ik heb ook een PDA met diezelfde software, werkt prima voor navigeren, maar voorquote:Op zondag 18 december 2005 18:23 schreef bwt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |