Ik kan je nog wel even uitzwaaien als je je daar prettig bijvoeltquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:01 schreef Worldbeater het volgende:
Morgen @7:00 naar Schiphol, heb ik 4 afspraken waaronder een cursus, en rond half 7 s'avonds land ik weer in Nederland.![]()
We hebben 1 ding gemeen, maar we kunnen het ook over genoeg andere dingen hebbenquote:Dit is een gezellig motorclubje met Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby!
quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:19 schreef hicham het volgende:
Oj
Ben ook weer thuis gearriveerd, beetje drukke dag gehad vandaag
Maar nu is het min of meer vakantie tot 3 januari ofzo
Officieel niet magoed, vandaag ons product opgeleverd en ze waren allemaal tevreden dus nu mogen ze ff de pot op
[..]
Ik kan je nog wel even uitzwaaien als je je daar prettig bijvoelt
Kom elke dag zo rond 07:30 langs Schiphol
de aanleiding staat in je mailquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:21 schreef hicham het volgende:
Vanwaar eigenlijk die TT, staat er een meeting geplanned
@dribbel, uit de OP:
[..]
We hebben 1 ding gemeen, maar we kunnen het ook over genoeg andere dingen hebben
Vandaar dat dit ook een slowchat is![]()
Nope, gewoon onwetenheid om een foto ongecomprimeerd te posten.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
er staan 2 motoren in de OP met een .BMP extensielijkt mij een tievaut
![]()
dat laatste lijkt me het meest voor de hand liggenquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nope, gewoon onwetenheid om een foto ongecomprimeerd te posten.![]()
Of de cache van IE was vol toen Phatzak bijvoorbeeld die pic van Makster opsloeg.![]()
Nee, zover gaat het nou ook weer nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:43 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
jij gaat gewoon niet meer?
Ik ga ook gewoon niet meer, als die $%^£$&-verwarming het weer/nog steeds niet doet.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
de aanleiding staat in je mail![]()
![]()
Je blinkt inderdaad uit in vaagheid.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee, zover gaat het nou ook weer niet
Ik ga wel, maar ik hoef niet veel meer te doen. We hebben zeg maar net een bepaalde webinterface voor gebruikers gemaakt voor een bepaald programma (lekker vaag allemaal) dus nu is het zeg maar de taak aan de gebruikers om die te testen en / of verbeteringen / suggesties te geven
![]()
Plus dat ik idd een paar dagen extra vrij ga nemen. Maar die noteer ik wel gewoon netjes
[..]![]()
![]()
Speciaal voor jouquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:35 schreef richardgie het volgende:
Goeie avond,richardgie is ook weer thuis.Is toch echt handig die link naar het volgende Topic in het oude Topic
.
In het donker is het ook niet half zo leuk toch? Met licht vizier is het me trouwens nog wel meegevallen, maar het lekkerste is natuurlijk nog bij stralende zon, droog wegdek, lekker temperatuurtje en gaan maar.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:23 schreef Roderick2085 het volgende:toch maar niet rijden.... zo'n zwart gat als je naar buiten kijkt is toch niet echt uitnodigend
![]()
daar komt nog eens bij dat ik bijna gelijk naar de pomp moet rijden, waar ik ook geen zin in heb![]()
Ik weet ook niet meer wie dat gedaan heeft,maar vindt het echt hartstikke goed,daarom nogmaals 3 werf hoera voor de bedenker hiervan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:58 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Speciaal voor jou![]()
geloof ik... niet door mij bedacht eigenlijk![]()
klopt, maar aan de andere kant word ik langzaamaan gek hier.... heb al dik 5 1/2 week niet geredenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:00 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
In het donker is het ook niet half zo leuk toch? Met licht vizier is het me trouwens nog wel meegevallen, maar het lekkerste is natuurlijk nog bij stralende zon, droog wegdek, lekker temperatuurtje en gaan maar.![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
klopt, maar aan de andere kant word ik langzaamaan gek hier.... heb al dik 5 1/2 week niet gereden![]()
maar eens kijken of ik misschien morgen ff opstap.... gezien het weerbericht moet het iig kunnen... nu dus alleen nog mezelf zo ver krijgen om in het donker op te stappen na zo lang, en eigenlijk ook weer pas de eerste keer 'echt' rijden sinds ik onderuit gegaan ben naar het tankstation en daarna weet ik veel waarheen![]()
Mooi uitgekiend.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:24 schreef stinkie het volgende:
zo, net nog even op de dampen het benzinestation weten te halen. 15 liter exact in een 15 liter tank, niet slecht
Als ik ook mee kan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
@ Mercy: Leuke topic titel......wanneer gaan we meeten
![]()
Goedenavond allemaal![]()
ff snel, Rebbel heeft een R6 op het oog, bwjr. 2003, verbouwd kontje, speciale Bosch uitlaat, zijn er maar 50 van gefabriekt speciaal voor R6, ledknippers voor en achter......en antracietgrijs....dus past goed bij m'n leren pakkie, alleen nu nog een beetje afdingen
![]()
Wat mij betreft dan ook liever een off-motor-meet....quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:28 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Als ik ook mee kan?![]()
Ik ben ook wel benieuwd of die mail nog naar concrete meetplannen refereert.
![]()
Hee toch een R6 voor jou? Succes met afdingen, ik hoop dat het wat wordt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |