abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 december 2005 @ 18:10:37 #1
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_33250834

Welkom bij de Fok!MC!

Dit is een gezellig motorclubje met Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby!

We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al meer dan 20 meets geweest. Ook wordt er regelmatig afgesproken met leden onder elkaar.

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag!
Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht

Overzichtje van Fok!'ers met motoren:

• BMW K1200S '05 - (Herr.Flick)
  • BMW R1100S '01 - (richardgie)
  • Honda CBR600F '92 - (SterkStaaltje)
  • Honda CBR600F '96 - (Rausdouwer)
  • Honda CBR900RR '98 - (Mercy_symbol)
  • Honda TransAlp '87 - (stinkie)
  • Kawasaki KLX650R '93 - (Worldbeater)
  • Kawasaki KLX650R SM '96 - (Makster)
  • Kawasaki Z750 '80 - (Zonder_ZX9R)
  • Kawasaki ZX-6R '01 - (Ploderus)
  • Kawasaki ZX-6R '95 - (VinnyTheDuke)
  • Kawasaki ZX-6R '98 - (worldpimber)
  • Kawasaki ZX-7R '96 - (One_Punch_Mickey)
  • Kawasaki ZXR400 '96 - (hollander172)
  • Moto Guzzi California Special 1100i '99 - (greedkillingz)
  • Suzuki GS500E '91 - (Fulcrum_X)
  • Suzuki GS500E '94 - (Roderick2085)
  • Suzuki GSF600N '96 - (hicham)
  • Suzuki GSX600F '04 - (PeerkeMikuni)
  • Suzuki GSX600F '91 - (stinkie)
  • Suzuki GSX-R 750 '05 - (Romius)
  • Suzuki RF900R RS2 '96 - (TR_Roadkill)
  • Suzuki SV1000S '05 - (RB)
  • Suzuki SV650S '00 - (bwt)
  • Yamaha Diversion '93 - (omegaproject)
  • Yamaha Fazer '01 - (FemaleRebbel)

FAQ (Frequently Asked Questions):

Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
    Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
    Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
    Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
    Dit varieert. Soms al 2 á 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
    Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

Wie maakt er eventueel foto's?
    Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
    Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

Waar komen jullie vandaan?
    Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

Wie maakt de topics?
    Degene die als laatst reageert in een vol topic is 'verplicht' de nieuwe te openen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.

Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
    Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.

Laatste topics :

Fok Motorclub [SC deel 369] Benelli, nog zo'n :9~ motor
    Fok Motorclub [SC deel 370] Aanbieding Minibikes
    Fok Motorclub [SC deel 371] Ducati Monster 600 [anti-56k]
    Fok Motorclub [SC deel 373] R2-D2 moet het nog leren
    Fok Motorclub [SC deel 374] Bimota DB6 Delirio

• ride like a devil...... feel like a god !
    Let's race
    Buienradar
      dinsdag 20 december 2005 @ 18:11:00 #2
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_33250841
    and game on
    ride like a devil...... feel like a god !
    Let's race
    Buienradar
    pi_33251104
    Oj

Ben ook weer thuis gearriveerd, beetje drukke dag gehad vandaag

Maar nu is het min of meer vakantie tot 3 januari ofzo
    Officieel niet magoed, vandaag ons product opgeleverd en ze waren allemaal tevreden dus nu mogen ze ff de pot op
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 17:01 schreef Worldbeater het volgende:

Morgen @7:00 naar Schiphol, heb ik 4 afspraken waaronder een cursus, en rond half 7 s'avonds land ik weer in Nederland.
    Ik kan je nog wel even uitzwaaien als je je daar prettig bijvoelt
    Kom elke dag zo rond 07:30 langs Schiphol
    pi_33251155
    Vanwaar eigenlijk die TT, staat er een meeting geplanned

@dribbel, uit de OP:
    quote:
    Dit is een gezellig motorclubje met Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby!
    We hebben 1 ding gemeen, maar we kunnen het ook over genoeg andere dingen hebben
    Vandaar dat dit ook een slowchat is
      dinsdag 20 december 2005 @ 18:29:21 #5
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
      dinsdag 20 december 2005 @ 18:42:14 #6
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_33251699
    er staan 2 motoren in de OP met een .BMP extensie lijkt mij een tievaut
    Let's race
    Buienradar
    pi_33251722
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 18:19 schreef hicham het volgende:
    Oj

Ben ook weer thuis gearriveerd, beetje drukke dag gehad vandaag

Maar nu is het min of meer vakantie tot 3 januari ofzo
    Officieel niet magoed, vandaag ons product opgeleverd en ze waren allemaal tevreden dus nu mogen ze ff de pot op
    [..]

Ik kan je nog wel even uitzwaaien als je je daar prettig bijvoelt
    Kom elke dag zo rond 07:30 langs Schiphol
    jij gaat gewoon niet meer?

Ik ga ook gewoon niet meer, als die $%^£$&-verwarming het weer/nog steeds niet doet.
    Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
      dinsdag 20 december 2005 @ 18:43:35 #8
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_33251741
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 18:21 schreef hicham het volgende:
    Vanwaar eigenlijk die TT, staat er een meeting geplanned

@dribbel, uit de OP:
    [..]

We hebben 1 ding gemeen, maar we kunnen het ook over genoeg andere dingen hebben
    Vandaar dat dit ook een slowchat is
    de aanleiding staat in je mail
    Let's race
    Buienradar
      dinsdag 20 december 2005 @ 19:05:22 #9
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_33252435
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 18:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
    er staan 2 motoren in de OP met een .BMP extensie lijkt mij een tievaut
    Nope, gewoon onwetenheid om een foto ongecomprimeerd te posten.

Of de cache van IE was vol toen Phatzak bijvoorbeeld die pic van Makster opsloeg.
      dinsdag 20 december 2005 @ 19:07:46 #10
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_33252517
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 19:05 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Of de cache van IE was vol toen Phatzak bijvoorbeeld die pic van Makster opsloeg.
    dat laatste lijkt me het meest voor de hand liggen
    Let's race
    Buienradar
      dinsdag 20 december 2005 @ 19:11:54 #11
    17596 Makster
    Tell them Brother Beavis !!!
    pi_33252624
    Avond
    Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
    Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
    pi_33253006
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 18:43 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

jij gaat gewoon niet meer?

Ik ga ook gewoon niet meer, als die $%^£$&-verwarming het weer/nog steeds niet doet.
    Nee, zover gaat het nou ook weer niet

Ik ga wel, maar ik hoef niet veel meer te doen. We hebben zeg maar net een bepaalde webinterface voor gebruikers gemaakt voor een bepaald programma (lekker vaag allemaal ) dus nu is het zeg maar de taak aan de gebruikers om die te testen en / of verbeteringen / suggesties te geven

Plus dat ik idd een paar dagen extra vrij ga nemen. Maar die noteer ik wel gewoon netjes
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 18:43 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

de aanleiding staat in je mail
    pi_33253007
    toch maar niet rijden.... zo'n zwart gat als je naar buiten kijkt is toch niet echt uitnodigend
    daar komt nog eens bij dat ik bijna gelijk naar de pomp moet rijden, waar ik ook geen zin in heb
    pi_33253420
    Goeie avond,richardgie is ook weer thuis .Is toch echt handig die link naar het volgende Topic in het oude Topic .
    pi_33254152
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 19:23 schreef hicham het volgende:

[..]

Nee, zover gaat het nou ook weer niet

Ik ga wel, maar ik hoef niet veel meer te doen. We hebben zeg maar net een bepaalde webinterface voor gebruikers gemaakt voor een bepaald programma (lekker vaag allemaal ) dus nu is het zeg maar de taak aan de gebruikers om die te testen en / of verbeteringen / suggesties te geven

Plus dat ik idd een paar dagen extra vrij ga nemen. Maar die noteer ik wel gewoon netjes
    [..]

Je blinkt inderdaad uit in vaagheid.

In januari begint dan gewoon de school weer?
    pi_33254169
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 19:35 schreef richardgie het volgende:
    Goeie avond,richardgie is ook weer thuis .Is toch echt handig die link naar het volgende Topic in het oude Topic .
    Speciaal voor jou

geloof ik... niet door mij bedacht eigenlijk
    pi_33254216
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 19:23 schreef Roderick2085 het volgende:
    toch maar niet rijden.... zo'n zwart gat als je naar buiten kijkt is toch niet echt uitnodigend
    daar komt nog eens bij dat ik bijna gelijk naar de pomp moet rijden, waar ik ook geen zin in heb
    In het donker is het ook niet half zo leuk toch? Met licht vizier is het me trouwens nog wel meegevallen, maar het lekkerste is natuurlijk nog bij stralende zon, droog wegdek, lekker temperatuurtje en gaan maar.
    pi_33254619
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 19:58 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Speciaal voor jou

geloof ik... niet door mij bedacht eigenlijk
    Ik weet ook niet meer wie dat gedaan heeft,maar vindt het echt hartstikke goed,daarom nogmaals 3 werf hoera voor de bedenker hiervan.
    pi_33254899
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 20:00 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

In het donker is het ook niet half zo leuk toch? Met licht vizier is het me trouwens nog wel meegevallen, maar het lekkerste is natuurlijk nog bij stralende zon, droog wegdek, lekker temperatuurtje en gaan maar.
    klopt, maar aan de andere kant word ik langzaamaan gek hier.... heb al dik 5 1/2 week niet gereden
    maar eens kijken of ik misschien morgen ff opstap.... gezien het weerbericht moet het iig kunnen... nu dus alleen nog mezelf zo ver krijgen om in het donker op te stappen na zo lang, en eigenlijk ook weer pas de eerste keer 'echt' rijden sinds ik onderuit gegaan ben naar het tankstation en daarna weet ik veel waarheen
      dinsdag 20 december 2005 @ 20:24:48 #20
    19297 stinkie
    Homo Tampeloeris Collosalus
    pi_33255241
    zo, net nog even op de dampen het benzinestation weten te halen. 15 liter exact in een 15 liter tank, niet slecht
    Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
    pi_33255261
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 20:16 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

klopt, maar aan de andere kant word ik langzaamaan gek hier.... heb al dik 5 1/2 week niet gereden
    maar eens kijken of ik misschien morgen ff opstap.... gezien het weerbericht moet het iig kunnen... nu dus alleen nog mezelf zo ver krijgen om in het donker op te stappen na zo lang, en eigenlijk ook weer pas de eerste keer 'echt' rijden sinds ik onderuit gegaan ben naar het tankstation en daarna weet ik veel waarheen
    ik mis het ook heel erg.

Je kunt denk ik beter de komende dagen nog gaan rijden, daarna wordt het waarschijnlijk weer kouder.
    pi_33255287
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 20:24 schreef stinkie het volgende:
    zo, net nog even op de dampen het benzinestation weten te halen. 15 liter exact in een 15 liter tank, niet slecht
    Mooi uitgekiend.
    pi_33255303
    @ Mercy: Leuke topic titel ......wanneer gaan we meeten

Goedenavond allemaal

ff snel, Rebbel heeft een R6 op het oog, bwjr. 2003, verbouwd kontje, speciale Bosch uitlaat, zijn er maar 50 van gefabriekt speciaal voor R6, ledknippers voor en achter......en antracietgrijs....dus past goed bij m'n leren pakkie , alleen nu nog een beetje afdingen
    *I'll do what I want, cuz I can*
    pi_33255393
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 20:26 schreef FemaleRebbel het volgende:

Goedenavond allemaal

ff snel, Rebbel heeft een R6 op het oog, bwjr. 2003, verbouwd kontje, speciale Bosch uitlaat, zijn er maar 50 van gefabriekt speciaal voor R6, ledknippers voor en achter......en antracietgrijs....dus past goed bij m'n leren pakkie , alleen nu nog een beetje afdingen
    Als ik ook mee kan? Ik ben ook wel benieuwd of die mail nog naar concrete meetplannen refereert.

Hee toch een R6 voor jou? Succes met afdingen, ik hoop dat het wat wordt.
    pi_33255701
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 20:28 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Als ik ook mee kan? Ik ben ook wel benieuwd of die mail nog naar concrete meetplannen refereert.

Hee toch een R6 voor jou? Succes met afdingen, ik hoop dat het wat wordt.
    Wat mij betreft dan ook liever een off-motor-meet.... ...m'n Fazert staat in de garage, acculoos te wezen
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      dinsdag 20 december 2005 @ 20:39:37 #26
    17596 Makster
    pi_33255782
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 20:36 schreef FemaleRebbel het volgende:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Waarom een R6
    pi_33255939
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 20:39 schreef Makster het volgende:

[..]

Waarom een R6
    Waarom koop jij een huis

Omdat ie veul mooier is dan m'n Fazert en ik denk dat ik veul meer mee kan....
    SPOILER
    pi_33255979
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 19:57 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Je blinkt inderdaad uit in vaagheid.

In januari begint dan gewoon de school weer?
    Begin februari begint school officieel weer, 20 januari is waarschijnlijk mijn laatste stagedag. Dan heb ik nog een weekje vrijheid blijheid Ik ben nog aan het bedenken wat ik ga doen na m'n stage. "Gewoon" naar school of een zogenaamd meesterwerk doen (zo noemen ze dat bij onze opleiding maar ik begrijp niet waarom dat in dat godsnaam meesterwerk heet ) Dat houdt in dat je een half jaar part-time, gemiddeld 3 dagen per week iig, bij een bedrijf werkt en leert (dus ook cursussen daar volgen e.d), en dat je soms ook op school moet komen (waarschijnlijk gewoon 2 dagen per week). Daarna een half jaar afstudeerstage (fulltime, bij hetzelfde bedrijf) en afgelopen

Maar ik zie wel wat het wordt, ben nog aan het kijken of ik dat meesterwerk interessant genoeg vind
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 20:44 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Waarom koop jij een huis

Ik vind zijn huis idd ook veel mooier dan jouw Fazert

dinsdag 20 december 2005 @ 20:48:04 #29
    19297 stinkie
    Homo Tampeloeris Collosalus
    pi_33256057
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 20:45 schreef hicham het volgende:
    [..]

en hij kan er ook meer mee
    Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
      dinsdag 20 december 2005 @ 20:49:32 #30
    17596 Makster
    pi_33256108
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 20:44 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Waarom koop jij een huis

SPOILER
    Een huis, nou omdat ik pislauw wordt van die dove strontmongool die aan de overkant woont en ALTIJD te hard zijn KUT muziek draaid En natuurlijk omdat een eigen koophuis wel chill is

plaats dan is een piccie van de R6
    pi_33256219
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 20:36 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Wat mij betreft dan ook liever een off-motor-meet.... ...m'n Fazert staat in de garage, acculoos te wezen
    SPOILER
    Off-motor is ook heel leuk.

Ik dacht je al een keer over een R6 gehoord te hebben inderdaad. Vandaar dat ik het ook op die manier vroeg. Misschien kun je toch nog wel tot een relaxte prijs komen?
    pi_33256236
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 20:16 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

Ik wil ook steeds rijden na mijn stage Tegen de tijd dat ik thuis ben, is het donker en ben ik moe Dan bedenk ik me altijd dat het hartje zomer nog lekker warm zou zijn op dat tijdstip en licht. Die korte dagen ontnemen echt de lust om nog actief te doen als je naar huis gaat in het donker

Edoch, denk ik dat ik morgen of overmorgen na mijn stage nog maar ff ga toeruh

Omdat het moet, punt uit

Of misschien gewoon vrijdag, dan ben ik toch vrij

Heb je je accu al aan de Optimate gehangen
      dinsdag 20 december 2005 @ 20:53:54 #33
    17596 Makster
    pi_33256284
    Leuk heh winter
    pi_33256340
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 20:53 schreef Makster het volgende:
    Leuk heh winter
    Aldus degene die niet te lang in de zon mag zitten en die in de zomer aan het sleutelen was
    Het is je vergeven, maar verwacht wel van je dat je dat aanstaand seizoen niet weer flikt
    pi_33256393
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 20:49 schreef Makster het volgende:

[..]

Een huis, nou omdat ik pislauw wordt van die dove strontmongool die aan de overkant woont en ALTIJD te hard zijn KUT muziek draaid En natuurlijk omdat een eigen koophuis wel chill is

plaats dan is een piccie van de R6
    En eigen huis is eg chill ja.....denk aan ut onderhoud , CV ketels die aan vervanging toe zijn , dubbel beglazing die aan vervanging toe is ......you name anything else ......but nevertheless
    HOME OF YOUR OWN RULES

Heb nog géén piccie van de R6....... , ben nog in het "denkstadium"
    SPOILER
    pi_33256436
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 20:53 schreef Makster het volgende:
    Leuk heh winter

Maar verder is het waardeloos.
      dinsdag 20 december 2005 @ 20:58:14 #37
    17596 Makster
    pi_33256446
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 20:55 schreef hicham het volgende:

[..]

Aldus degene die niet te lang in de zon mag zitten en die in de zomer aan het sleutelen was
    Het is je vergeven, maar verwacht wel van je dat je dat aanstaand seizoen niet weer flikt
    Deze knaap kon anders prima 8 uur lang in de zon lopen op Curacao en niet verbranden

Verwacht as seizoen ook meer te gaan rijden ja

Misschien alles eruit doen en een Monster M900 kopen
      dinsdag 20 december 2005 @ 21:00:04 #38
    17596 Makster
    pi_33256513
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 20:56 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

En eigen huis is eg chill ja.....denk aan ut onderhoud , CV ketels die aan vervanging toe zijn , dubbel beglazing die aan vervanging toe is ......you name anything else ......but nevertheless
    HOME OF YOUR OWN RULES

SPOILER
    En dan niet te vergeten de pre koophuis stress in de vorm van hypotheken en deadlines en werkgeversverklaringen die niet kloppen en terug moeten. Intentieverklaringen enz enz enz

Best veel geld trouwens, maar neem aan dat de fazert ook nog aardig wat opleverd
      dinsdag 20 december 2005 @ 21:00:09 #39
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_33256518
    <a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
    <a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
    pi_33256659
    quote:

Goedenavond allemaal

Afijn, je snapt wat ik bedoel
    Zullen we in de toekomst helemaal rekening moeten houden met de 25 Kw-ers

Oh, goedenavond
    intuition will take you further than logics will ever do
    pi_33256741
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:00 schreef Makster het volgende:

[..]

En dan niet te vergeten de pre koophuis stress in de vorm van hypotheken en deadlines en werkgeversverklaringen die niet kloppen en terug moeten. Intentieverklaringen enz enz enz

Best veel geld trouwens, maar neem aan dat de fazert ook nog aardig wat opleverd
    Pré aankoop stress is alleen maar goed, houd je alert...... ......errug belangrijk anders word je genaaid waar je bijstaat
    SPOILER
    Vond ut ook nog veul geld ja.....heb er pas 1 gezien van april 2005 voor E. 7.995,00.....maar die was nog helemaal origineel. D'n deze is helemaal gepimpt the way I like it
    pi_33256796
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:04 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Zullen we in de toekomst helemaal rekening moeten houden met de 25 Kw-ers

Oh, goedenavond

Dagt ut niet
    pi_33257108
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:08 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Dagt ut niet
    eej, waarom weet ik weer niks van je R6 plannen, ?

Oops rij ik net die dvd van RW aan gort met mijn stoel
    pi_33257265
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 20:56 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

HOME OF YOUR OWN RULES

SPOILER
    Er is veul te koop veur dah geld, ook jongere R6-jes ...
    Heb je er al mee gereden?
    Zoja, dan ben je al verloren....
    Zonee, doe het dan niet!

Eerst eventjes andere testen anders ben je niet meer objectief

pi_33257296
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:17 schreef Gawaine het volgende:

[..]

Ik wilde je het nog vertellen
    SPOILER
    pi_33257320
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:00 schreef bwt het volgende:
    [afbeelding]
    Vet hoor!
    pi_33257424
    meeting
    pi_33257497
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:21 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Er is veul te koop veur dah geld, ook jongere R6-jes ...
    Heb je er al mee gereden?
    Zoja, dan ben je al verloren....
    Zonee, doe het dan niet!

Eerst eventjes andere testen anders ben je niet meer objectief

Neuh.....nog niet op gereden......hij staat in Almere te wachten op Rebbel
    pi_33257552
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:22 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Ik wilde je het nog vertellen
    SPOILER
    SPOILER
    Met sintjuttemus zeker ?
    pi_33257570
    Mag ik ook mail

En Rebbol @ R6
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 19:05 schreef Worldbeater het volgende:

Nee, simpelweg omdat de foto's zo zijn aangeleverd.
    En de dode links had ik al naar gevraagd mjah ...
      dinsdag 20 december 2005 @ 21:32:25 #51
    17596 Makster
    pi_33257732
    Hee pimber
      dinsdag 20 december 2005 @ 21:32:56 #52
    17596 Makster
    pi_33257760
    OWja voor ik het vergeet.

Peppojanovich succes morgen
    pi_33257814
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:28 schreef Gawaine het volgende:

[..]
    SPOILER
    Met sintjuttemus zeker ?
    SPOILER
    Kijk, nu....op MF.....
    pi_33257836
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:27 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

tsssss dat is een dealerprijs joh, en dan krijg je er nog garantie op ook
    http://www.bikenet.nl/Motormarkt/motor.cfm?MotorUniekNr=1527
    pi_33257888
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:32 schreef Makster het volgende:
    OWja voor ik het vergeet.

Peppojanovich succes morgen
    Oh ja.....onze EngelandVaerder
      dinsdag 20 december 2005 @ 21:40:26 #56
    17596 Makster
    pi_33258067
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:36 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Oh ja.....onze EngelandVaerder
    Best bizar, ff naar engeland om een contract te tekenen Alsof ze daar nog geen post hebben uitgevonden ofzo.

Maarja eignelijk is engeland even ver weg als Vierhouten
    pi_33258074
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 20:45 schreef hicham het volgende:

[..]

Begin februari begint school officieel weer, 20 januari is waarschijnlijk mijn laatste stagedag. Dan heb ik nog een weekje vrijheid blijheid Ik ben nog aan het bedenken wat ik ga doen na m'n stage. "Gewoon" naar school of een zogenaamd meesterwerk doen (zo noemen ze dat bij onze opleiding maar ik begrijp niet waarom dat in dat godsnaam meesterwerk heet ) Dat houdt in dat je een half jaar part-time, gemiddeld 3 dagen per week iig, bij een bedrijf werkt en leert (dus ook cursussen daar volgen e.d), en dat je soms ook op school moet komen (waarschijnlijk gewoon 2 dagen per week). Daarna een half jaar afstudeerstage (fulltime, bij hetzelfde bedrijf) en afgelopen

Maar ik zie wel wat het wordt, ben nog aan het kijken of ik dat meesterwerk interessant genoeg vind
    [..]

is dat meesterwerk maar een half jaar
    ben je dus gewoon een half jaar eerder klaar met je studie
    ag, ik houd het gewoon op een jaartje 3 dagen per week ofzo naar school
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 20:52 schreef hicham het volgende:

[..]

Ik wil ook steeds rijden na mijn stage Tegen de tijd dat ik thuis ben, is het donker en ben ik moe Dan bedenk ik me altijd dat het hartje zomer nog lekker warm zou zijn op dat tijdstip en licht. Die korte dagen ontnemen echt de lust om nog actief te doen als je naar huis gaat in het donker

Edoch, denk ik dat ik morgen of overmorgen na mijn stage nog maar ff ga toeruh

Omdat het moet, punt uit

Of misschien gewoon vrijdag, dan ben ik toch vrij [afbeelding]

Heb je je accu al aan de Optimate gehangen
    ik wil ook binnenkort ff rijden... zaterdag word het ook al niet op de motor naar me werk word ik met de auto gebracht en gehaald (dan krijg ik m'n kerstpaket, tenminste, ga ik vanuit )

accu is opgeladen hij staat nog wel lekker warm binnen zet hem er pas weer in als ik ook echt wat ga rijden heb ik besloten
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:27 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

zo, hicham.... en nou nog maar zeggen dat Almere een dorp is.... die r6 staat er... peppo zo'n auto werd er gefixed ik woon er, moet wel een geweldige stad zijn

edit: gvd, word ik tijdens deze post maken zomaar uitgelogt, bijna hele post kwijt
    pi_33258106
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:32 schreef Makster het volgende:
    Hee pimber

Oh ja, nu ik die smilies zie... Kwam vanmiddag nog mijn rijinstructeur achterop bij een leerling tegen in vol kerstmanornaat
    pi_33258109
    quote:

Goedenavond allemaal

Waarschijnlijk een Bos uitlaat, of kan je er ook de kasten mee schuren

Wel leuk een R6
    pi_33258157
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:06 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Pré aankoop stress is alleen maar goed, houd je alert...... ......errug belangrijk anders word je genaaid waar je bijstaat
    SPOILER
    Uitbesteden,heb ik toen ook gedaan,heeft me geen drol gekost en ben zorvuldig door het moeras der hypotheken geleid.Mijn "oude" hypotheek was toen een van de beste opties die ik kon krijgen qua hypotheek,maar is inmiddels al weer achterhaald.Heb vorig jaar de hypotheek opnieuw af moeten sluiten en heb van de overwaarde van het huis de badkamer laten renoveren opknappen,en je vermogen neemt alleen maar toe.Vraag me alleen niet hoe het precies werkt,doe dat dus echt niet zelf .
    En ben ondertussen ook nog eens een stuk minder gaan werken
      dinsdag 20 december 2005 @ 21:45:25 #61
    17596 Makster
    pi_33258268
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:42 schreef richardgie het volgende:

[..]

Uitbesteden,heb ik toen ook gedaan,heeft me geen drol gekost en ben zorvuldig door het moeras der hypotheken geleid.Mijn "oude" hypotheek was toen een van de beste opties die ik kon krijgen qua hypotheek,maar is inmiddels al weer achterhaald.Heb vorig jaar de hypotheek opnieuw af moeten sluiten en heb van de overwaarde van het huis de badkamer laten renoveren opknappen,en je vermogen neemt alleen maar toe.Vraag me alleen niet hoe het precies werkt,doe dat dus echt niet zelf .
    En ben ondertussen ook nog eens een stuk minder gaan werken
    Klinkt goed maar voor een starter is het gewoon helemaal kut allemaal
    pi_33258360
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:40 schreef Makster het volgende:

[..]

Best bizar, ff naar engeland om een contract te tekenen Alsof ze daar nog geen post hebben uitgevonden ofzo.

Maarja eignelijk is engeland even ver weg als Vierhouten
    En hij gaat toch nie met de boot of HSS.....maar by plane
    SPOILER
    pi_33258442
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:41 schreef PeerkeMikuni het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een Bos uitlaat, of kan je er ook de kasten mee schuren

Wel leuk een R6
    Grrrrrrr......
    SPOILER
    pi_33258492
    Ik ben zelf aan het twijfelen of ik een jonge motor koop en dan volgend jaar naar Brazilie op vakantie of een nieuwe en dan wordt het Alanya ofzo
      dinsdag 20 december 2005 @ 21:51:30 #65
    17596 Makster
    pi_33258511
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:47 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

En hij gaat toch nie met de boot of HSS.....maar by plane
    SPOILER
    Hij onderschijt zich vooral door zijn genialel lef om zomaar op te zeggen zonder iets anders te hebben, daar heb ik serieus respect voor Reserves of geen reserves

En hij spoort niet helemaal, dat ook weer natuurlijk.

Waar de fuck ligt Ehvn

En die spoilers hadden nooit uitgevonden moeten worden
      dinsdag 20 december 2005 @ 21:52:35 #66
    17596 Makster
    pi_33258549
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:51 schreef R2-D2 het volgende:
    Ik ben zelf aan het twijfelen of ik een jonge motor koop en dan volgend jaar naar Brazilie op vakantie of een nieuwe en dan wordt het Alanya ofzo
    Alanya is best leuk
    SPOILER
    pi_33258603
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:45 schreef Makster het volgende:

[..]

Klinkt goed maar voor een starter is het gewoon helemaal kut allemaal
    Het probleem is de absurt hoge prijs,want als je mij vraagt of de huizen hun geld waard zijn zeg ik nee.Heb zelf 3 jaar in de bouw gewerkt en als je ziet hoe huizen gebouwt worden.Zijn net bouwpaketten,maar het nadeel is dat bestaande woningen evenredig mee stijgen in prijs.Maar het gaat economisch gezien niet zo heel goed in Nederland dus de huizenprijzen zullen in iedergeval stagneren denk ik.Toen ik 3 jaar geleden huizen moest maatvoeren werden de huizen eerst gebouwd en toen pas verkocht,nu moeten de woningen eerst verkocht zijn voordat er uberhaupt een paal de grond in gaat.
    pi_33258642
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:51 schreef Makster het volgende:

[..]

Hij onderschijt zich vooral door zijn genialel lef om zomaar op te zeggen zonder iets anders te hebben, daar heb ik serieus respect voor Reserves of geen reserves

En hij spoort niet helemaal, dat ook weer natuurlijk.

Waar de fuck ligt Ehvn

En die spoilers hadden nooit uitgevonden moeten worden
    Idd .....i

Idd

Ehv = Eindhoven = Noord-Brabant = een uurtje rijden vanaf Dordt
    SPOILER
    pi_33258664
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:51 schreef Makster het volgende:
    Waar de fuck ligt Ehvn
    Ehvn de lichtstad
    pi_33258698
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:52 schreef Makster het volgende:

[..]

Alanya is best leuk
    SPOILER
    Zon, Zon, Zon! Dat is het enige wat ik wil op vakantie en een beetje cultuur
    Het is dat m'n kleine nog te klein is anders een motorvakantie naar Portugal
      dinsdag 20 december 2005 @ 21:57:53 #71
    17596 Makster
    pi_33258763
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:55 schreef FemaleRebbel het volgende:
    SPOILER
    Ben rood niet blond
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:55 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Ehvn de lichtstad [afbeelding]

Dit weekend nog angs geweest
    pi_33258795
    quote:
    Een nieuwe,een nieuwe
    Ga je tenminste niet zo ver weg.O god wat heb ik nu weer geschreven.
    pi_33258796
    quote:
    Van een jonge motor heb je langer plezier dan van een paar weekjes vakantie.
    pi_33258896
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:58 schreef Gawaine het volgende:

Van een jonge motor heb je langer plezier dan van een paar weekjes vakantie.
    Nah opzich kan je net zoveel of meer plezier hebben op een oude motor en hem nog beter vinden ook. Maarjah, zo ver denk ik er ook weer niet over na. Ik zou beide gewoon doen, dikke vakanie en dikke motor
    pi_33258903
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:54 schreef richardgie het volgende:

[..]

Het probleem is de absurt hoge prijs,want als je mij vraagt of de huizen hun geld waard zijn zeg ik nee.Heb zelf 3 jaar in de bouw gewerkt en als je ziet hoe huizen gebouwt worden.Zijn net bouwpaketten,maar het nadeel is dat bestaande woningen evenredig mee stijgen in prijs.Maar het gaat economisch gezien niet zo heel goed in Nederland dus de huizenprijzen zullen in iedergeval stagneren denk ik.Toen ik 3 jaar geleden huizen moest maatvoeren werden de huizen eerst gebouwd en toen pas verkocht,nu moeten de woningen eerst verkocht zijn voordat er uberhaupt een paal de grond in gaat.
    Ik woon al 14 jaar in dit huis
    SPOILER
    , maar ben wel blij dat ik het TOEN gekocht hebt.....wel tegen een woekerrente van 9,5 %.....maar ik woon nu, achteraf gezien, very, very cheap
    pi_33258910
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:56 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Zon, Zon, Zon! Dat is het enige wat ik wil op vakantie en een beetje cultuur
    Het is dat m'n kleine nog te klein is anders een motorvakantie naar Portugal
    Nou, ben in Brazil geweest, en das toch een héél stuk goedkoper dan Turkije volgens mij
    pi_33258954
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:57 schreef Makster het volgende:

[..]

Ben rood niet blond
    [..]

Dit weekend nog angs geweest
    Rood was ut he
    Weerterbergen.......helemaal vergeten..... ......en fijn geweest?
    pi_33258973
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 22:01 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Nah opzich kan je net zoveel of meer plezier hebben op een oude motor en hem nog beter vinden ook. Maarjah, zo ver denk ik er ook weer niet over na. Ik zou beide gewoon doen, dikke vakanie en dikke motor
    nee, het is de bedoeling dat je gaat kiezen
    pi_33259062
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 22:03 schreef Gawaine het volgende:

[..]

nee, het is de bedoeling dat je gaat kiezen
    Choices for life
      dinsdag 20 december 2005 @ 22:05:55 #80
    17596 Makster
    pi_33259074
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 22:03 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Rood was ut he
    Weerterbergen.......helemaal vergeten..... ......en fijn geweest?
    Jawel, was leuk

Vooral veel bier, en bier, en spelletjes en bier en live voetbal op canal+ en bier en zwemmen enz enz Je kent het wel, een standaard center parcs vakantie zeg maar
    pi_33259171
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 22:01 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Ik woon al 14 jaar in dit huis
    SPOILER
    , maar ben wel blij dat ik het TOEN gekocht hebt.....wel tegen een woekerrente van 9,5 %.....maar ik woon nu, achteraf gezien, very, very cheap
    Ken er nog zo een.Toen gekocht met en rente percentage van 7,4%,nu 4% en de levensverzekering er af gegooid.Voor wie zou ik het na moeten laten op dit moment,en was in mijn geval zo idioot hoog.Gevolg:ongeveer 50% minder hypotheekkosten,of hoe je dat noemt,alleen wel een restschuld,maar dat is mijn pakkie an niet als ik kom te overlijden,en dan brengt dit huisje inmiddels zoveel op dat zelfs die restschuld een lachertje is.Is het nu al trouwens.
    pi_33259296
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 22:08 schreef richardgie het volgende:

[..]

Ken er nog zo een.Toen gekocht met en rente percentage met het schappelijke bedrag 7,4%,nu 4% en de levensverzekering er af gegooid.Voor wie zou ik het na moeten laten op dit moment,en was in mijn geval zo idioot hoog.Gevolg:ongeveer 50% minder hypotheekkosten,of hoe je dat noemt,alleen wel een restschuld,maar dat is mijn pakkie an niet als ik kom te overlijden,en dan brengt dit huisje inmiddels zoveel op dat zelfs die restschuld eennlachertje is.Is het nu al trouwens.
    Laat maar aan mij na

ga ik ook nog wel ff in onroeren goed handelen
      dinsdag 20 december 2005 @ 22:16:43 #83
    17596 Makster
    pi_33259441
    Weetje wat ik ga doen

Ik ga neer, best lekker zo een weekend zuipen hangen en zwemmen maar ben nu best verrot

Adios guapa's

i
    pi_33259453
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 22:12 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Laat maar aan mij na

ga ik ook nog wel ff in onroeren goed handelen
    Sorry meid,de pot is al verdeeld,vooral omdat het de grote vraag is of ik uberhaupt de 50 ga halen.Denk zelf van wel trouwens .
    pi_33259709
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 22:17 schreef richardgie het volgende:

[..]

Sorry meid,de pot is al verdeeld,vooral omdat het de grote vraag is of ik uberhaupt de 50 ga halen.Denk zelf van wel trouwens .
    Ey.....think positive man

wel jammer dat ut al verdeeld is
    pi_33259710
    WTF, is pimber thuis

Voortaan maar niet het volume van m'n oordopjes zo hard zetten
    Tenminste, ik ga ervanuit dat hij vanuit huis post

Hoj pimber
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 20:58 schreef Makster het volgende:

[..]
    Misschien alles eruit doen en een Monster M900 kopen
    Vanwaar dat ineens? Toch niet vanwege mijn pics heH
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:40 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

is dat meesterwerk maar een half jaar
    Kan nergens terugvinden dat ik zei dat het een half jaar was?

Een jaar part-time werken is dus het laatste half jaar van de derde en het eerste half jaar van de vierde. Daarna nog eens een half jaar afstudeerstage fulltime. Nog steeds bij hetzelfde bedrijf. Dat geheel wordt dan gezien als meesterwerk (anderhalf jaar in totaal dus)

edit
    Ik zie nu inderdaad dat ik een half jaar zei, dat moet dus een jaar zijn
    quote:
    (dan krijg ik m'n kerstpaket, tenminste, ga ik vanuit )
    Leuk die kerstpakketten, flessen wijn. Daar heb ik wat aan zeg!!
      dinsdag 20 december 2005 @ 22:23:41 #87
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_33259711
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 21:17 schreef Gawaine het volgende:

[..]

ik maak wel kopietje voor je
    Let's race
    Buienradar
    pi_33259777
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 22:23 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ik maak wel kopietje voor je
    SPOILER
    pi_33259815
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 22:23 schreef hicham het volgende:
    WTF, is pimber thuis
    pi_33259952
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 22:23 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Ey.....think positive man

wel jammer dat ut al verdeeld is
    Maak me niet echt druk meer,hoewel de heren medici daar anders over schijnen te denken,ondangs dat ik ook door hun genezen ben verklaart.Maar pluk de dag en denk niet aan de zorgen van morgen .
    pi_33260014
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 22:25 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

SPOILER
    oh ik hoor net van Mercy dat die van hem uit het raam gevallen is
      dinsdag 20 december 2005 @ 22:31:36 #92
    17596 Makster
    pi_33260033
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 22:23 schreef hicham het volgende:

Vanwaar dat ineens? Toch niet vanwege mijn pics heH
    Neuh, heb wel vaker impulsieve verkoop/aankoop drang

Zat al weleens vaker naar een monster te kijken, blijven puike dingen en naked is toch wel tof bij nader inzien

Maar mocht ik de KLX gaan verkopen dan is dat op zijn vroegst in het voorjaar. SM wordt de shit en mijn KLX gaat de bomb worden M.a.w. cashen die handel en dan die fighter afbouwen en de deur uit $$

Vervolgens een Duc 748 / M900 of een Z1000 binnen halen.

Daarna mij vriendin bezwangeren, laten baren, kind op ebay $$ wel de kindertoeslag cashen $$ en een MV erbij.

Eerst maar is de fighter laten rijden
    pi_33260105
    Leuk die kerstpakketten, flessen wijn. Daar heb ik wat aan zeg!!
    [/quote]
    Flessen wijn kan je ook in Hoogland achter laten hoor ...
    pi_33260197
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 22:31 schreef Makster het volgende:
    Daarna mij vriendin bezwangeren, laten baren, kind op ebay $$ wel de kindertoeslag cashen $$ en een MV erbij.
    pi_33260198
    heb nog nooit een fles wijn gevonden in mijn kerstpaket.... wel een keer een boxershort

weer een avondje verpest... denk ff leuk die nieuwe need for speed te installeren... blijft dat vervelende ding om de juiste cd vragen zaterdag m'n collega nog maar eens vragen
    pi_33260318
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 22:35 schreef Roderick2085 het volgende:
    heb nog nooit een fles wijn gevonden in mijn kerstpaket.... wel een keer een boxershort

weer een avondje verpest... denk ff leuk die nieuwe need for speed te installeren... blijft dat vervelende ding om de juiste cd vragen zaterdag m'n collega nog maar eens vragen
    Werk je bij Hugo Boss ofzo,dat ze bang zijn dat er wijnvlekken in je nieuwe boxershort komen .
      dinsdag 20 december 2005 @ 22:40:58 #97
    17596 Makster
    pi_33260369
    Ok en nu echt pitten

i
    pi_33260371
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 22:35 schreef Roderick2085 het volgende:

ugh je mist een file
    pi_33260413
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 22:41 schreef Gawaine het volgende:

[..]

ugh je mist een file
    Gewoon ff checken of er nog een crack ergens op je CD staat Roderick. Ik vergeet het ook weleens
    pi_33260439
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 22:01 schreef worldpimber het volgende:

Eerst maar eens wat ontroerend goed verkopen
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 22:01 schreef PeerkeMikuni het volgende:

Nou, ben in Brazil geweest, en das toch een héél stuk goedkoper dan Turkije volgens mij
    Is dat zo? Dat maakt het een stuk makkelijker
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 22:29 schreef richardgie het volgende:

Maak me niet echt druk meer,hoewel de heren medici daar anders over schijnen te denken,ondangs dat ik ook door hun genezen ben verklaart.Maar pluk de dag en denk niet aan de zorgen van morgen .
    Carpe Diem
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')