Ja, zo is het ooit begonnen, stel dat die of die een soa heeft, wie loopt er dan allemaal gevaar. Boe heeft het vorig jaar nieuw leven in geblazen jaquote:Op woensdag 28 december 2005 13:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Zelfs kaarten waarop onderlinge relaties zijn afgebeeldStelletje ketters
Zou leuk zijn als boebiedoe een SOA heeft en de rest het onveilig heeft gedaan, gelijk een zooi minder leden op Fok!
![]()
[..]
Hoe was het ziekenhuisbezoek, alles goed hoop ikquote:Op woensdag 28 december 2005 13:20 schreef Gawaine het volgende:
hé zo maar de waarde van m'n fiets omlaag gehaald. Hij is van '98![]()
@ Raus ...succes
volgens mij is die verkocht... moet die dan niet uit het lijstjequote:
foto's doen het nietquote:
Jaquote:Op woensdag 28 december 2005 13:28 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hoe was het ziekenhuisbezoek, alles goed hoop ik![]()
kunnen we daaruit opmaken dat je wel meeleest maar geen tijd hebt om inhoudelijk / uitgebreid te postenquote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 13:38 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja![]()
We hoeven nu pas in 2007 terug te komen.
Hij heeft peuter hypoglycemie en zou er overheen moeten groeien bij 7 a 8 jaar. Hij is nu 8 en krijgt pas weer in 2007 een test of hij er van af is.
quote:Op woensdag 28 december 2005 13:39 schreef Roderick2085 het volgende:
kunnen we daaruit opmaken dat je wel meeleest maar geen tijd hebt om inhoudelijk / uitgebreid te posten![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 13:20 schreef Gawaine het volgende:
hé zo maar de waarde van m'n fiets omlaag gehaald. Hij is van '98![]()
@ Raus ...succes
Gaat hard bergafwaarts met die pimberquote:Op woensdag 28 december 2005 13:31 schreef Roderick2085 het volgende:
nieuw topic... en aangezien ik inmiddels niet veel meer te doen heb hier... maar ff zeuren op pimber...![]()
jij zei dat de OP nooit gelezen word, nou ik heb hem net ff bekeken hoor...
[..]
volgens mij is die verkocht... moet die dan niet uit het lijstje![]()
[..]
foto's doen het niet![]()
zo, nou jij weer![]()
Ik zou kunnen liegen en zeggen dat ik er 1 had en dat zou niet eerlijk zijn...quote:Op woensdag 28 december 2005 13:43 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
Heb jij al een motor of ben je nog bezig met je rbw ?
Dan valt 'tie thuis in slaapquote:Op woensdag 28 december 2005 13:49 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Gaat hard bergafwaarts met die pimber
Waarom ga je niet gewoon naar huis Roderick als er niets te doen is
da's lekker, welke heb je al ?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:49 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik zou kunnen liegen en zeggen dat ik er 1 had en dat zou niet eerlijk zijn...![]()
Ik heb er 3binnenkort maar 2 waarvan 1 jonge of nieuwe ZX-6R
![]()
sja... ik denk omdat ik af en toe nog wel wat doe... en ik ben nu nog ff mijn verslag wat te verbeteren.... en het feit dat ik na vandaag nog maar 2 daagjes hoef speelt ook wel mee... lekker boeiend dan, hier nog ff een beetje zitten niksen (bijna dan)quote:Op woensdag 28 december 2005 13:49 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Gaat hard bergafwaarts met die pimber
Waarom ga je niet gewoon naar huis Roderick als er niets te doen is
en waar zijn de foto's voor in de OPquote:Op woensdag 28 december 2005 13:49 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik zou kunnen liegen en zeggen dat ik er 1 had en dat zou niet eerlijk zijn...![]()
Ik heb er 3binnenkort maar 2 waarvan 1 jonge of nieuwe ZX-6R
![]()
Yamaha XTquote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 13:51 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dan valt 'tie thuis in slaapen is ie te laat voor de afspraak van morgen
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R2D2 is de vrouwelijke versie van Ghostrider, die wil zo anoniem mogelijk blijven op HetNet <<insert registred trademark logo>>quote:Op woensdag 28 december 2005 13:53 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
en waar zijn de foto's voor in de OP![]()
kunnen we pimber aan het werk zetten![]()
van de motor(en) van ghostrider zijn genoeg foto's te vinden op internet...quote:Op woensdag 28 december 2005 13:58 schreef hicham het volgende:
[..]
R2D2 is de vrouwelijke versie van Ghostrider, die wil zo anoniem mogelijk blijven op HetNet <<insert registred trademark logo>>
Heb ook een '78'r XT gehad, daar heb ik heel veel lol mee beleeftquote:Op woensdag 28 december 2005 13:55 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Yamaha XT![]()
Honda Rebeltje![]()
Kawasaki ZZR600![]()
De laatste wordt ingeruild voor een ZX-6R (636)![]()
Nietquote:Op woensdag 28 december 2005 14:00 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik vraag toch ook niet om een foto van R2-D2 zelf![]()
Je moet eerst IRL gemeet hebben met 1 of meerdere FOK! MC personen toch?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:53 schreef Roderick2085 het volgende:
en waar zijn de foto's voor in de OP![]()
kunnen we pimber aan het werk zetten![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 13:58 schreef hicham het volgende:
R2D2 is de vrouwelijke versie van Ghostrider, die wil zo anoniem mogelijk blijven op HetNet <<insert registred trademark logo>>
Zo'n fijne ik-durf-er-alles-mee motorquote:Op woensdag 28 december 2005 14:01 schreef Gawaine het volgende:
Heb ook een '78'r XT gehad, daar heb ik heel veel lol mee beleeft![]()
quote:
peppo was gisteravond toch bij je.... wou je zeggen dat jullie toen niet 'gemeet' hebbenquote:Op woensdag 28 december 2005 14:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je moet eerst IRL gemeet hebben met 1 of meerdere FOK! MC personen toch?
[..]
![]()
![]()
Dat hoeft helemaal niet, zo staat het ook niet in de OPquote:Op woensdag 28 december 2005 14:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je moet eerst IRL gemeet hebben met 1 of meerdere FOK! MC personen toch?
Volgens mij is dat niet meeten, maar noemen ze dat op z'n Engels 'mating'quote:Op woensdag 28 december 2005 14:34 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
peppo was gisteravond toch bij je.... wou je zeggen dat jullie toen niet 'gemeet' hebben![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 14:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet, zo staat het ook niet in de OPJe hoeft alleen een foto aan te leveren met merk + model + bouwjaar
(en een Fok! account hebben
) Merk + model zijn meestal wel te raden, maar je hebt soms van die motoren ...
[..]
Volgens mij is dat niet meeten, maar noemen ze dat op z'n Engels 'mating'![]()
Ken je dat gevoel dat je iemand eventjes niet meer serieus kan nemen?quote:Op woensdag 28 december 2005 14:34 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
peppo was gisteravond toch bij je.... wou je zeggen dat jullie toen niet 'gemeet' hebben![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 14:45 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ken je dat gevoel dat je iemand eventjes niet meer serieus kan nemen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 28 december 2005 14:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik denk dat ik demonstratief maar eens een uurtje niks meer zeg
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
Roderick is aan het bedenken hoe hij z'n jiu-jitsu op je kan toepassenquote:Op woensdag 28 december 2005 15:13 schreef hicham het volgende:
Sorry Roderick, zal je voortaan niet meer verraden
quote:Op woensdag 28 december 2005 14:59 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat heeft gewoon nog 2 minuten geduurtquote:
zoietsquote:Op woensdag 28 december 2005 15:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Roderick is aan het bedenken hoe hij z'n jiu-jitsu op je kan toepassen![]()
[afbeelding]![]()
![]()
quote:
he, jij bracht me op ideeen hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 15:28 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Niet bij mijn Habibi Hicham [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
![]()
Hell yeahquote:Op woensdag 28 december 2005 15:28 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Niet bij mijn Habibi Hicham [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Wie, Ik!quote:Op woensdag 28 december 2005 15:31 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
[..]
he, jij bracht me op ideeen hoor![]()
nee dat is pas om 17.15quote:
je gaat me toch niet vertellen dat je geheugen je nu al in de steek laat hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooooooohhhhh tvpquote:Op woensdag 28 december 2005 15:45 schreef bwt het volgende:
[..]
nee dat is pas om 17.15was om ff haaaallooooo te zeggen zodat ik het topic makkelijk kan terug vinden
tvp dus
oe, oe, dat weet ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eigenlijk betekend het gewoon maar terug vind post, zodat ie in je rijtje met my active topics komt te staan.... voor mensen die daar gebruik van maken
quote:Op woensdag 28 december 2005 15:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
oe, oe, dat weet ik
Kijk, dankjewel. Toch nog wat geleerd vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eigenlijk betekend het gewoon maar terug vind post, zodat ie in je rijtje met my active topics komt te staan.... voor mensen die daar gebruik van maken![]()
Dat had je vanmorgen niet gedacht he, dat je mij wat zou leren
intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op woensdag 28 december 2005 15:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
oe, oe, dat weet ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eigenlijk betekend het gewoon maar terug vind post, zodat ie in je rijtje met my active topics komt te staan.... voor mensen die daar gebruik van makenHeeft Pepijn nou al te eten gehad of zit ie daar nog te creperenquote:Op woensdag 28 december 2005 15:59 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Kijk, dankjewel. Toch nog wat geleerd vandaag.![]()
Dat had je vanmorgen niet gedacht he, dat je mij wat zou leren![]()
![]()
niet echt neequote:Op woensdag 28 december 2005 15:59 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Kijk, dankjewel. Toch nog wat geleerd vandaag.![]()
Dat had je vanmorgen niet gedacht he, dat je mij wat zou leren![]()
...dus waar blijven de foto's ???? van je motorenquote:Op woensdag 28 december 2005 14:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet, zo staat het ook niet in de OPJe hoeft alleen een foto aan te leveren met merk + model + bouwjaar
(en een Fok! account hebben
) Merk + model zijn meestal wel te raden, maar je hebt soms van die motoren ...
quote:
ben benieuwd of we die nog een keer terugzienquote:[..]
Heeft Pepijn nou al te eten gehad of zit ie daar nog te creperen
quote:
quote:Heeft Pepijn nou al te eten gehad of zit ie daar nog te creperen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou niet weten waar hij is, hij zou gisteren toch alleen maar een rondje gaan rijden met de jongens?intuition will take you further than logics will ever do
Met plaatjes kunnen zelfs de personen met het IQ van een baksteen mijn reactie begrijpenquote:Op woensdag 28 december 2005 16:07 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
al heb ik het gevoel dat het eerder spottend bedoelt is
![]()
Hij ging met de Fiero rijden jaquote:Op woensdag 28 december 2005 16:08 schreef R2-D2 het volgende:
Ik zou niet weten waar hij is, hij zou gisteren toch alleen maar een rondje gaan rijden met de jongens?
No shit sherlock.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:43 schreef hicham het volgende:
Met dat spel kun je zelf gewoon je motor's uiterlijk bepalen, in dit geval heeft pimber zelf ZX-6R erop geplakt. Geen reclame dus
Ik ook.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb op de Z750 gereden en weet wat voor lekker sturend fietsje het isverwacht eigenlijk wel dat de GSR hem met gemak verslaat eigenlijk
![]()
Niks boven een lange ochtend en een avondkroel hoor, dat is 365 dagen van het jaar welkom.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:58 schreef R2-D2 het volgende:
Waarschijnlijk ben ik de enigste die het prettig vind om warm wakker te worden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet te suffen, al ben ik stervende, oerkrachten avaible at once.quote:Oh, ik wil ook nog zeggen dat het een grapje was van gisteren met pepandel, voordat iemand denkt dat ik 'm suf gen***t heb![]()
![]()
![]()
Maar een Fok! motormaatje is onzijdig, dus geen sexobject in de vorm van een one night stand.
Die Beater, hoe je op die bijnaam komt intrigeert me wel, wie het ook zijn moge doet duidelijk wel aan vluggertjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft Richardgie overigens geen zin om te posten vandaag?![]()
Pfieuw, die is ook boven waterquote:
Nee, maar ik kan er wel achter komen, vanavondquote:Op woensdag 28 december 2005 16:28 schreef stinkie het volgende:
Weet iemand wat lood bij de oud ijzer boer opbrengt per kilo
ditoquote:Op woensdag 28 december 2005 16:55 schreef Roderick2085 het volgende:tijd om pc af te sluiten en naar huis te gaan
Ik zou eigenlijk boos op je moeten zijn.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Pfieuw, die is ook boven water![]()
Was een goeie he gisteren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tijd om naar huis te gaan
tijd om naar huis te gaan
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:09 schreef Patrick281 het volgende:
Heee WB, alles goed man?
![]()
Nog leuke dingen gedaan 2 motorgebied?![]()
verveel jij je ofzo?
![]()
![]()
Goedenavond![]()
Wordt het ineens druk zeg @ Work
intuition will take you further than logics will ever do![]()
Zit Patje niet te pesten, aardige gozer.![]()
Vorige week heb ik op een Futura gereden, prachtmotor.
Ik schakelde naar de tweede versnelling, gaf gas en whooap, zo het voorwiel de lucht in.![]()
Het stuur sloeg er bijna van uit mijn handen.![]()
Maar wel een gave motor verder, en het mooiste is dat je er ook rustig mee kan toeren.![]()
Alleen wil ik niet meer dan twee keer een paar duizen euro uitgeven aan een motor..
..dus het ging ineens onverwacht niet door.![]()
En nu op Marktplaats is het toch maar lastig scoren voor iets anders, maar ik heb net wel 3 biedingen gedaan op uiteenlopende motoren.
Pan European, DR800 en een Tl1000.![]()
Niet dat ik niet weet wat ik wil, maar elke motor heeft zijn specifieke voordelen en prijsklasse.
Het is een bepaald gevoel.![]()
Verder heb ik het gevoel dat het net 12 uur is nu.
Laat uit bed komen doet rare dingen met je bioritme.![]()
![]()
![]()
Moest je de morning afterpil halen?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:18 schreef R2-D2 het volgende:
Goedenavond![]()
Wordt het ineens druk zeg @ Work![]()
![]()
![]()
Uit de TV als we aan het eten zijn, shoarma generatie.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:22 schreef worldpimber het volgende:
*meldt
*zet TV aan om eens uitgebreid te eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neeeeee, je wordt niet zwanger van een massagestaafquote:Op woensdag 28 december 2005 19:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moest je de morning afterpil halen?![]()
![]()
Ik doe 'm soms kleertjes aan en wandel ik ermee door de stad. Soms teken ik een brilletje op z'n kop net als gisteren en geef ik 'm een naam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do![]()
Ow, je houdt van afwisseling.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:24 schreef R2-D2 het volgende:
Ik doe 'm soms kleertjes aan en wandel ik ermee door de stad. Soms teken ik een brilletje op z'n kop net als gisteren en geef ik 'm een naam
![]()
![]()
Ik heb me laten vertellen dat er toch niets boven the real thing gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is zo, maar die kosten geld en zijn nooit thuisquote:Op woensdag 28 december 2005 19:27 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat er toch niets boven the real thing gaat.![]()
ama·teur (de ~ (m.), ~s)quote:Op woensdag 28 december 2005 19:30 schreef R2-D2 het volgende:
Dat is zo, maar die kosten geld
1 iem. die een ambacht, kunst of sport uit liefhebberij en niet beroepsmatig beoefent => hobbyist, liefhebber.
pri·o·ri·teit (de ~ (v.), ~en, ~en)quote:en zijn nooit thuis![]()
1 voorrang
2 wat voorrang heeft of krijgt
3 [hand.] prioriteitsaandeel of prioriteitsobligatie![]()
het zijn toch meestal niet de amateurs die geld kostenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
ama·teur (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die een ambacht, kunst of sport uit liefhebberij en niet beroepsmatig beoefent => hobbyist, liefhebber.![]()
[..]
pri·o·ri·teit (de ~ (v.), ~en, ~en)
1 voorrang
3 [hand.] prioriteitsaandeel of prioriteitsobligatie
of bedoelde je dat ook, en mis ik je punt gewoon compleet![]()
Vrouw (de ~ (v.), ~en, ~en)quote:Op woensdag 28 december 2005 19:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
ama·teur (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die een ambacht, kunst of sport uit liefhebberij en niet beroepsmatig beoefent => hobbyist, liefhebber.![]()
[..]
pri·o·ri·teit (de ~ (v.), ~en, ~en)
1 voorrang
3 [hand.] prioriteitsaandeel of prioriteitsobligatie
1 heeft altijd gelijk
2 heeft altijd gelijk
3 heeft altijd gelijkintuition will take you further than logics will ever do![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Vrouw (de ~ (v.), ~en, ~en)
1 heeft altijd gelijk
2 heeft altijd gelijk
3 heeft altijd gelijkdaar wil ik de bron wel eens van zien
![]()
ik vind wel deze:
vrouw (de ~ (v.), ~en)
1 volwassen mens van het vrouwelijk geslacht => dame, doos, gleuf, gleufdier, juffrouw, mevrouw, vrouwmens, vrouwspersoon, wijf
2 echtgenote
3 speelkaart met een vrouwenfiguur
![]()
![]()
Bronquote:Op woensdag 28 december 2005 19:43 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
daar wil ik de bron wel eens van zien
![]()
Moet ik dit nu gaan uitleggen?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:39 schreef Roderick2085 het volgende:
het zijn toch meestal niet de amateurs die geld kosten
of bedoelde je dat ook, en mis ik je punt gewoon compleet![]()
En officieel.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:40 schreef R2-D2 het volgende:
1 heeft altijd gelijk
2 heeft altijd gelijk
3 heeft altijd gelijk![]()
vrouw (de ~ (v.), ~en)
1 volwassen mens van het vrouwelijk geslacht => dame, doos, gleuf, gleufdier, juffrouw, mevrouw, vrouwmens, vrouwspersoon, wijf
2 echtgenote
![]()
![]()
bye (tw.)
1 [inf.] afscheidsgroet![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:43 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
daar wil ik de bron wel eens van zien
![]()
ik vind wel deze:
vrouw (de ~ (v.), ~en)
2 echtgenote
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga me even met m'n ventje bezighouden
![]()
Doe RichardGie de groeten
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:40 schreef R2-D2 het volgende:
1 is niet stoer ~ rijdt geen motor en zeker geen crossmotor
2 maakt geen verdekte erotiserende opmerkingen tegen vreemden
3 heeft geen humor ~ kan geen humor in simpele dingen zien
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb weer es wat gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
*I'll do what I want, cuz I can*![]()
Net ff m'n motor opgehaald....ik kan er weer tegenaan![]()
@Raus nog wat gezien of......misschien zelfs al wat gekocht ?![]()
Pan European =quote:Op woensdag 28 december 2005 19:19 schreef Worldbeater het volgende:
En nu op Marktplaats is het toch maar lastig scoren voor iets anders, maar ik heb net wel 3 biedingen gedaan op uiteenlopende motoren.
Pan European, DR800 en een Tl1000.![]()
DR800 = niet meet-vriendelijk =Zegt m'n mamsebams ook altijdquote:Op woensdag 28 december 2005 19:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Uit de TV als we aan het eten zijn, shoarma generatie.![]()
Als ik niet achter m'n laptop zit te eten dan![]()
![]()
Hmm, vandaag niet zo gevolgd op FokMC, toch nog even..
Van mijn halfzus kreeg ik vroegah altijd koetjesrepen als ze langskwam![]()
![]()
![]()
![]()
die poepspoiler hypeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:11 schreef worldpimber het volgende:
Hmm, vandaag niet zo gevolgd op FokMC, toch nog even..
Van mijn halfzus kreeg ik vroegah altijd koetjesrepen als ze langskwam![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
die poepspoiler hypeDie hebben ze niet op MF, dus wordt ie hier ten overvloede gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:31 schreef hicham het volgende:
Die hebben ze niet op MF, dus wordt ie hier ten overvloede gebruiktmet die spoilers kun je niet ff snel bijlezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pan European: bod verwijderd.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:00 schreef hicham het volgende:
Pan European =
DR800 = niet meet-vriendelijk =![]()
DR800: bod verwijderd.![]()
Die DR mailde nog heel kort: grapjas.
Vraagprijs 2000 euro voor een 1993 model.
Hij denkt zeker dat'ie goud in zijn tuin heeft staan.![]()
Overigens kan je best een redelijk stuk met zo'n ding rijden.![]()
Blijft over de TL1000. Die heeft nog niet gekeken.![]()
Is ook een motorzaak, misschien hebben ze wel winter(omzet)kriebels.
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:24 schreef R2-D2 het volgende:Dit is een edit, en aangezien niemand hem inkopt verder.. dat ding is wel groot als dit erop kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De grotten bij Périgordl zijn er niets bij.
Edit: 5'de keus link.Te klein, te dun, te smal, is weg voordat je ervan kan genieten.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
Flashbacks! Nostalgie! waaaaaah [afbeelding]
Daar was ik gek op altijd.. al een tijd niet meer gezien![]()
![]()
Ik heb het graag wat steviger.![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Worldbeater op 28-12-2005 22:57:00 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: