Ow, je houdt van afwisseling.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:24 schreef R2-D2 het volgende:
Ik doe 'm soms kleertjes aan en wandel ik ermee door de stad. Soms teken ik een brilletje op z'n kop net als gisteren en geef ik 'm een naam
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is zo, maar die kosten geld en zijn nooit thuisquote:Op woensdag 28 december 2005 19:27 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat er toch niets boven the real thing gaat.![]()
ama·teur (de ~ (m.), ~s)quote:Op woensdag 28 december 2005 19:30 schreef R2-D2 het volgende:
Dat is zo, maar die kosten geld
pri·o·ri·teit (de ~ (v.), ~en, ~en)quote:en zijn nooit thuis![]()
het zijn toch meestal niet de amateurs die geld kostenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
ama·teur (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die een ambacht, kunst of sport uit liefhebberij en niet beroepsmatig beoefent => hobbyist, liefhebber.![]()
[..]
pri·o·ri·teit (de ~ (v.), ~en, ~en)
1 voorrang
2 wat voorrang heeft of krijgt
3 [hand.] prioriteitsaandeel of prioriteitsobligatie
Vrouw (de ~ (v.), ~en, ~en)quote:Op woensdag 28 december 2005 19:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
ama·teur (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die een ambacht, kunst of sport uit liefhebberij en niet beroepsmatig beoefent => hobbyist, liefhebber.![]()
[..]
pri·o·ri·teit (de ~ (v.), ~en, ~en)
1 voorrang
2 wat voorrang heeft of krijgt
3 [hand.] prioriteitsaandeel of prioriteitsobligatie
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Vrouw (de ~ (v.), ~en, ~en)
1 heeft altijd gelijk
2 heeft altijd gelijk
3 heeft altijd gelijk
Bronquote:Op woensdag 28 december 2005 19:43 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
daar wil ik de bron wel eens van zien
![]()
Moet ik dit nu gaan uitleggen?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:39 schreef Roderick2085 het volgende:
het zijn toch meestal niet de amateurs die geld kosten
of bedoelde je dat ook, en mis ik je punt gewoon compleet
En officieel.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:40 schreef R2-D2 het volgende:
1 heeft altijd gelijk
2 heeft altijd gelijk
3 heeft altijd gelijk
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:43 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
daar wil ik de bron wel eens van zien
![]()
ik vind wel deze:
vrouw (de ~ (v.), ~en)
1 volwassen mens van het vrouwelijk geslacht => dame, doos, gleuf, gleufdier, juffrouw, mevrouw, vrouwmens, vrouwspersoon, wijf
2 echtgenote
3 speelkaart met een vrouwenfiguur
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:40 schreef R2-D2 het volgende:
1 is niet stoer ~ rijdt geen motor en zeker geen crossmotor
2 maakt geen verdekte erotiserende opmerkingen tegen vreemden
3 heeft geen humor ~ kan geen humor in simpele dingen zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb weer es wat gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
*I'll do what I want, cuz I can*
Pan European =quote:Op woensdag 28 december 2005 19:19 schreef Worldbeater het volgende:
En nu op Marktplaats is het toch maar lastig scoren voor iets anders, maar ik heb net wel 3 biedingen gedaan op uiteenlopende motoren.
Pan European, DR800 en een Tl1000.![]()
Zegt m'n mamsebams ook altijdquote:Op woensdag 28 december 2005 19:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Uit de TV als we aan het eten zijn, shoarma generatie.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:11 schreef worldpimber het volgende:
Hmm, vandaag niet zo gevolgd op FokMC, toch nog even..
Van mijn halfzus kreeg ik vroegah altijd koetjesrepen als ze langskwam![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
die poepspoiler hypeDie hebben ze niet op MF, dus wordt ie hier ten overvloede gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:31 schreef hicham het volgende:
Die hebben ze niet op MF, dus wordt ie hier ten overvloede gebruiktmet die spoilers kun je niet ff snel bijlezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pan European: bod verwijderd.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:00 schreef hicham het volgende:
Pan European =
DR800 = niet meet-vriendelijk =
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:24 schreef R2-D2 het volgende:Dit is een edit, en aangezien niemand hem inkopt verder.. dat ding is wel groot als dit erop kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De grotten bij Périgordl zijn er niets bij.
Edit: 5'de keus link.Te klein, te dun, te smal, is weg voordat je ervan kan genieten.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
Flashbacks! Nostalgie! waaaaaah [afbeelding]
Daar was ik gek op altijd.. al een tijd niet meer gezien![]()
![]()
Ik heb het graag wat steviger.![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Worldbeater op 28-12-2005 22:57:00 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |