Goedemorgenquote:Op woensdag 28 december 2005 08:05 schreef worldpimber het volgende:
Omdat niemand toch op de OP motoren klikt na het 1 keer gezien te hebben
*nieuw* *nieuw* *nieuw* in de volgende OP
Oooooooooooooohhh, Den Bosch....quote:Op woensdag 28 december 2005 08:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]Van onze eendagsvlieg Gawaine. [afbeelding]
BoscheBol
telt ook jahquote:Op woensdag 28 december 2005 09:31 schreef Makster het volgende:
Morgen
Ik ben dead OPM, telt dat ook mee
Of de verwarming op je kamer aanzettenquote:Op woensdag 28 december 2005 10:14 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Moeilijk opstaan als het zo koud is, dan moet je onder de dekens vandaan en heeeeeel snel omkleden
dat doe ik ook nooitquote:Op woensdag 28 december 2005 10:22 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Of de verwarming op je kamer aanzetten![]()
Ik weet al wat in jouw beoordeling komt te staan:quote:Op woensdag 28 december 2005 10:26 schreef Roderick2085 het volgende:
moggeh
[..]
dat doe ik ook nooit![]()
maar ik had er vanmorgen ook aardig wat problemen mee om eruit te komen ondanks dat ik er om 10 uur inlag , was dan ook te laat vanmorgen![]()
is pas de laatste 1 a 2 maanden hoor, dat ik af en toe te laat benquote:Op woensdag 28 december 2005 10:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik weet al wat in jouw beoordeling komt te staan:
+ + + Harde werker, goeie initiatievenGa zo door
![]()
- - - - - Altijd te laatStop daar eens mee
![]()
![]()
Niet doen, krijg je een droge strot vanquote:Op woensdag 28 december 2005 10:22 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Of de verwarming op je kamer aanzetten![]()
Neem een voorbeeld aan mijquote:Op woensdag 28 december 2005 10:26 schreef Roderick2085 het volgende:
moggeh
[..]
dat doe ik ook nooit![]()
maar ik had er vanmorgen ook aardig wat problemen mee om eruit te komen ondanks dat ik er om 10 uur inlag , was dan ook te laat vanmorgen![]()
ja, hodfr, zo kan ik die lijst nooit up to date houden he, erbij er af, make up your mindquote:Op woensdag 28 december 2005 10:58 schreef R2-D2 het volgende:
Waarschijnlijk ben ik de enigste die het prettig vind om warm wakker te worden![]()
Oh, ik wil ook nog zeggen dat het een grapje was van gisteren met pepandel, voordat iemand denkt dat ik 'm suf gen***t heb![]()
![]()
Inkop-onderwerp Ik doe het nietquote:Op woensdag 28 december 2005 10:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
ons waterbed is lek![]()
we konden er nog wel in slapen,maar moet nu dus eerst dat ding repareren,
![]()
voordat we naar een nieuw motorcentrum gaan,
ik was er ook om ongeveer 7.30 uit.... maar dan mis ik mijn trein dusquote:Op woensdag 28 december 2005 10:59 schreef bwt het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan mij
ik lag er rond 2.30 in en was er al om 7.30 uit
Okeeeeeeeee, doe maar wel dan...quote:Op woensdag 28 december 2005 11:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, hodfr, zo kan ik die lijst nooit up to date houden he, erbij er af, make up your mind
Jij zit op dansen hequote:Op woensdag 28 december 2005 08:01 schreef bwt het volgende:
Gister kerst gala gehad bij de dansschool
wat denk je zelf.... hij is sinds R2-D2 het erover heeft gehad niet meer online geweestquote:Op woensdag 28 december 2005 11:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, hodfr, zo kan ik die lijst nooit up to date houden he, erbij er af, make up your mind
Ik heb op z'n mini-bike geredenquote:Op woensdag 28 december 2005 11:08 schreef Roderick2085 het volgende:
wat denk je zelf.... hij is sinds R2-D2 het erover heeft gehad niet meer online geweest![]()
Relaxed, ik geloof dat ik vaker moet gaan bijlezenquote:Op woensdag 28 december 2005 10:58 schreef R2-D2 het volgende:
Waarschijnlijk ben ik de enigste die het prettig vind om warm wakker te worden![]()
Oh, ik wil ook nog zeggen dat het een grapje was van gisteren met pepandel, voordat iemand denkt dat ik 'm suf gen***t heb![]()
![]()
eerder een koperkleurig rondjequote:Op woensdag 28 december 2005 11:06 schreef R2-D2 het volgende:
Jij zit op dansen he![]()
Heb jij een "gouden ster"![]()
![]()
Wil je dan even de moeite nemen om z'n handboeien van het bed los te maken en hem naar huis te laten gaan? Want het is al 11:30 en hij heeft nog niet gepostquote:Op woensdag 28 december 2005 10:58 schreef R2-D2 het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Wil je dan even de moeite nemen om z'n handboeien van het bed los te maken en hem naar huis te laten gaan? Want het is al 11:30 en hij heeft nog niet gepost
Staan Mercy en Raus er eigenlijk al inquote:Op woensdag 28 december 2005 11:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Staan Mercy en Raus er eigenlijk al in
Waterbed is lek, dus bewijs hoeven ze niet meer te leveren
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:06 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Okeeeeeeeee, doe maar wel dan... [afbeelding] of niet![]()
[..]
Jij zit op dansen he![]()
Heb jij een "gouden ster"![]()
![]()
Ik weet niet eens waar 'de lijstjes' staan, heb net even gekeken in stinkie's post history maar kon zo 1,2,3 niets vinden. Misschien mogen alleen jongeren in het lijstje?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ben ons nog niet tegengekomen in de lijstjes hoor![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar 'de lijstjes' staan, heb net even gekeken in stinkie's post history maar kon zo 1,2,3 niets vinden. Misschien mogen alleen jongeren in het lijstje?![]()
Gaan we weerIk ben ff weg
Mijn posthistorie bevat dan ook meer dan alleen maar de Fok! MC hequote:Op woensdag 28 december 2005 11:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar 'de lijstjes' staan, heb net even gekeken in stinkie's post history maar kon zo 1,2,3 niets vinden. Misschien mogen alleen jongeren in het lijstje?![]()
Gaan we weerIk ben ff weg
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ben ons nog niet tegengekomen in de lijstjes hoor![]()
enne het bed heb ik net even vakkundig gerepareerd![]()
Ja dat was me ook al opgevallenquote:Op woensdag 28 december 2005 12:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]middag al... tijd gaat toch veel sneller als je bezig bent
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
enne het bed heb ik net even vakkundig gerepareerd![]()
Gelukkig, ik was al bang dat Mercy een stoeltje naast het bed had gezet en jij jouw vinger op het gaatje moest houdenquote:
Dat komt inderdaad nog wel eens voorquote:Op woensdag 28 december 2005 12:37 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig, ik was al bang dat Mercy een stoeltje naast het bed had gezet en jij jouw vinger op het gaatje moest houden![]()
Mannen die zeggen dat ze iets vakkundig gerepareerd hebben...en helemaal als ze systeembeheerder zijn ...
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:37 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig, ik was al bang dat Mercy een stoeltje naast het bed had gezet en jij jouw vinger op het gaatje moest houden![]()
Mannen die zeggen dat ze iets vakkundig gerepareerd hebben...en helemaal als ze systeembeheerder zijn ...
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:39 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat komt inderdaad nog wel eens voormaar in dit geval is het vakkundig gerepareerd.
hij heeft dan ook al wat ervaring![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Waar gaat de reis vanmiddag naartoe? Ik heb morgen vrij, ga ik ook eens wat motorzaakjes langs![]()
ipv hier m'n ongegronde mening op tafel te gooien moet ik maar eens gaan kijken hoe de 2006 modellen er in Real Life uitzien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar gaat het meestal misquote:Op woensdag 28 december 2005 12:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ben heel handig en technisch
ik heb 1x gezien hoe de professionals mijn bed maakte en vind dat ik het voor die 80 euro ook wel zelf kan doen![]()
We wilden eerst naar Hoes motoren of zo? Dat is een nieuwe zaak (Suzuki dealer) bij Breda in de buurt waar ze nu ook een show zouden hebben. Maar ik denk dat het tegen gaat vallen. We gaan een vriend ophalen en dan gaan we eens bij de luxe motoren staan kwijlen.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:37 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Middagquote:Op woensdag 28 december 2005 08:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]Van onze eendagsvlieg Gawaine. [afbeelding]
BoscheBol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |