Goedemorgenquote:Op woensdag 28 december 2005 08:05 schreef worldpimber het volgende:
Omdat niemand toch op de OP motoren klikt na het 1 keer gezien te hebben
*nieuw* *nieuw* *nieuw* in de volgende OP
Oooooooooooooohhh, Den Bosch....quote:Op woensdag 28 december 2005 08:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]Van onze eendagsvlieg Gawaine. [afbeelding]
BoscheBol
telt ook jahquote:Op woensdag 28 december 2005 09:31 schreef Makster het volgende:
Morgen
Ik ben dead OPM, telt dat ook mee
Of de verwarming op je kamer aanzettenquote:Op woensdag 28 december 2005 10:14 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Moeilijk opstaan als het zo koud is, dan moet je onder de dekens vandaan en heeeeeel snel omkleden
dat doe ik ook nooitquote:Op woensdag 28 december 2005 10:22 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Of de verwarming op je kamer aanzetten![]()
Ik weet al wat in jouw beoordeling komt te staan:quote:Op woensdag 28 december 2005 10:26 schreef Roderick2085 het volgende:
moggeh
[..]
dat doe ik ook nooit![]()
maar ik had er vanmorgen ook aardig wat problemen mee om eruit te komen ondanks dat ik er om 10 uur inlag , was dan ook te laat vanmorgen![]()
is pas de laatste 1 a 2 maanden hoor, dat ik af en toe te laat benquote:Op woensdag 28 december 2005 10:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik weet al wat in jouw beoordeling komt te staan:
+ + + Harde werker, goeie initiatievenGa zo door
![]()
- - - - - Altijd te laatStop daar eens mee
![]()
![]()
Niet doen, krijg je een droge strot vanquote:Op woensdag 28 december 2005 10:22 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Of de verwarming op je kamer aanzetten![]()
Neem een voorbeeld aan mijquote:Op woensdag 28 december 2005 10:26 schreef Roderick2085 het volgende:
moggeh
[..]
dat doe ik ook nooit![]()
maar ik had er vanmorgen ook aardig wat problemen mee om eruit te komen ondanks dat ik er om 10 uur inlag , was dan ook te laat vanmorgen![]()
ja, hodfr, zo kan ik die lijst nooit up to date houden he, erbij er af, make up your mindquote:Op woensdag 28 december 2005 10:58 schreef R2-D2 het volgende:
Waarschijnlijk ben ik de enigste die het prettig vind om warm wakker te worden![]()
Oh, ik wil ook nog zeggen dat het een grapje was van gisteren met pepandel, voordat iemand denkt dat ik 'm suf gen***t heb![]()
![]()
Inkop-onderwerp Ik doe het nietquote:Op woensdag 28 december 2005 10:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
ons waterbed is lek![]()
we konden er nog wel in slapen,maar moet nu dus eerst dat ding repareren,
![]()
voordat we naar een nieuw motorcentrum gaan,
ik was er ook om ongeveer 7.30 uit.... maar dan mis ik mijn trein dusquote:Op woensdag 28 december 2005 10:59 schreef bwt het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan mij
ik lag er rond 2.30 in en was er al om 7.30 uit
Okeeeeeeeee, doe maar wel dan...quote:Op woensdag 28 december 2005 11:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, hodfr, zo kan ik die lijst nooit up to date houden he, erbij er af, make up your mind
Jij zit op dansen hequote:Op woensdag 28 december 2005 08:01 schreef bwt het volgende:
Gister kerst gala gehad bij de dansschool
wat denk je zelf.... hij is sinds R2-D2 het erover heeft gehad niet meer online geweestquote:Op woensdag 28 december 2005 11:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, hodfr, zo kan ik die lijst nooit up to date houden he, erbij er af, make up your mind
Ik heb op z'n mini-bike geredenquote:Op woensdag 28 december 2005 11:08 schreef Roderick2085 het volgende:
wat denk je zelf.... hij is sinds R2-D2 het erover heeft gehad niet meer online geweest![]()
Relaxed, ik geloof dat ik vaker moet gaan bijlezenquote:Op woensdag 28 december 2005 10:58 schreef R2-D2 het volgende:
Waarschijnlijk ben ik de enigste die het prettig vind om warm wakker te worden![]()
Oh, ik wil ook nog zeggen dat het een grapje was van gisteren met pepandel, voordat iemand denkt dat ik 'm suf gen***t heb![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |